فونیکسریمکسبهتام

مدیر بازاریابی گروه آرین مطرح کرد:

ارتباط صنعت با مخاطب از راه هنر و تصویر

عصر خودرو- اگر صنعتگران گرایش مثبت تری به هنر و استفاده از هنر داشته باشند، در انتقال پیام های خود نتیجه بهتری می گیرند.

ارتباط صنعت با مخاطب از راه هنر و تصویر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از روابط عمومی جشنواره عکس و کارتون خودرونما، علی شکوهی؛ مدیر بازاریابی گروه آرین، از حامیان جشنواره خودرونما، گفت: هنر و صنعت خودرو با هم آمیختگی دارند و طراحی داخلی و بیرونی خودرو بر پایه هنر است. از اوایل دهه گذشته ارتباط صنعت خودرو و هنر روز به روز بیشتر می شود و هنر در طراحی داخلی و بیرونی خودرو بسیار نقش دارد. نگاه کلی و جهانی این است که ارتباط هنر و صنعت خودرو هر روز تقویت شود اما در بازارداخلی هنوز درطراحی خودرو ضعف هایی دیده می شود البته واردکنندگان خودرو سعی کردند ارتباط صنعت و هنر را بیان کنند و حمایت هایی که از هنر در صنعت خودرو صورت می گیرد، نشان می دهد اقبال بیشتری به مقوله هنر وجود دارد.
    شکوهی در ادامه گفت: بسیاری از برندهای معتبر دنیا در حوزه خودرو بر استفاده از رسانه و تصویر تمرکز دارند و برای بیان یک پیام از هنر به بهترین شکل استفاده می کنند. اگر فقط به شکل صنعتی به مخاطب نگاه شود تاثیر پیام کوتاه مدت و محدود است اما بیان یک پیام از مسیر فرهنگ و هنر تاثیر بلند مدت و بیشتری دارد. جشنواره خودرونما سعی می کند ارتباط جدی تری را از طریق تصویر با مخاطب برقرار کند، حضور شرکت های خودرو در کنار این جشنواره تاثیر این رویداد را تقویت می کند، تجربه های آنها به اشتراک گذاشته می شود و ارتباط هنر و صنعت از سویی و ارتباط با مخاطب از سوی دیگر تقویت می شود.
    او افزود: بسیاری از شرکت ها از جمله صنایع خودرو سعی می کنند پیام های خود را با رویکرد فرهنگی و هنری به مخاطبان انتقال دهند. کمپین "به خاطر من" برای انتقال این پیام که مردم در حال رانندگی از تلفن همراه استفاده نکنند راه اندازی شد و در این کمپین از فرهنگ و هنر استفاده شد. همچنین نمایشگاههای عکس و نقاشی که در نمایش یکی از برندهای خودرو برگزار شد تا ارتباطی با مخاطبان از مسیر فرهنگ برقرار شود و این پیام به مخاطبان داده شود که ما نمی خواهیم به شما فقط یک خودرو بدهیم بلکه می خواهیم یک فرهنگ را به شما بدهیم. این مواردی از ارتباط صنعت و هنر و نقش فرهنگ و هنر در صنعت خودرو است. در سال های گذشته کارتون ها و انیمیشن های مختلفی از هنرمندان خلاق شاهد بودیم که سعی کردند درباره رانندگی فرهنگ سازی کنند. انیمیشنی که از فرهنگ کوچه بازاری برای بیان مشکل ترافیکی خلاقانه استفاده پیامی را به مخاطب منتقل کرد که پس از پخش آن انیمیشن بعضی رفتارها در رانندگی کاهش یافت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو