فونیکسریمکسبهتام

اتمام ۴.۵کیلومتر بهسازی و آسفالت راه های روستایی زاوه

عصر خودرو- سرپرست نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان زاوه خبر از اتمام فاز نخست عملیات بهسازی و آسفالت ۴.۵ کیلومتر راه روستایی در این شهرستان خبر داد.

اتمام ۴.۵کیلومتر بهسازی و آسفالت راه های روستایی زاوه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، مرتضی رضازاده  افزود: قطعه نخست راه روستاهای چاهوک، حسن آباد، رحمت آباد، میرپسند و شوراب از توابع بخش سلیمان شهرستان زاوه به طول 4.5 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال بهسازی و آسفالت شد.
    وی با بیان اینکه با اجرای این عملیات تعداد 600 خانوار از نعمت راه آسفالته مناسب بهره مند شدند، گفت: اکنون عملیات زیرسازی فاز دوم مسیر به طول 3.5 کیلومتر در حال انجام است و در صورت تأمین اعتبار و مساعد بودن شرایط جوی، فاز دوم این محور تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.
    رضازاده، طول محور ارتباطی تربت حیدریه - زاوه را 28 کیلومتر با عرض 11 متر عنوان و بیان کرد: اکنون روزانه 6 تا هشت هزار خودرو از این محور گذر می کنند و حال آنکه ظرفیت این مسیر بر اساس استانداردهای موجود تنها تردد سه هزار خودرو در روز است.
    شهرستان زاوه با 356 کیلومتر راه روستایی و 169 کیلومتر راه اصلی 1/5 درصد از راه های استان را دارست.
    زاوه از بخش های تابعه شهرستان تربت حیدریه بود که در آبان 1387 با مرکزیت شهر دولت آباد به شهرستانی مستقل ارتقاء یافت.
    مرکز این شهرستان 80 هزار نفری در 176 کیلومتری مشهد و مرکز شهرستان 250 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری مرکز استان خراسان رضوی واقع است.
    مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط