فونیکسریمکسبهتام

هفته‌نامه خودروامروز منتشر کرد؛

روی مدار ۱۰۰

عصر خودرو- سیصدوهفتادوسومین شماره هفته‌نامه خودروامروز همراه با ضمایم اسپرت و آپشن منتشر شد.

روی مدار ۱۰۰
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، رویداد این هفته را با بخش دوم گفت‌وگو با مدیرعامل پیشین سایپا پیرامون شرایط فعلی صنعت و بازار خودرو کشور آغاز کرده ایم و از "همایش معرفی اتومکانیکای دُبی در مشهد"، "تمدید گواهی فعالیت اطلس‌خودرو"، "پیوستن نمایندگی های اتوخسروانی به جمع حامیان سیب سُرخ" و "فروش ویژه شب یلدایی DS5 LS" می خوانیم. بازار این هفته با فرارسیدن فصل زمستان به بررسی تازه ترین شرایط بازار انواع زنجیرچرخ خودرو های داخلی به همراه فهرست قیمت اختصاص یافته و در ادامه، در صفحه انتخاب، نگاهی داریم به بهترین گزینه های موجود در بازه قیمتی 100 تا 150 میلیون تومان بازار کشور.

    تحلیلی بر صنعت خودرو ترکیه، معرفی کراس‌اوور های ناموفقی که زودتر از موعد به بازار عرضه شدند، بررسی سیستم هشدار صندلی عقب، مروری بر تازه های جهان خودرو، پوشش کنفرانس مطبوعاتی مدیرعامل رنوپارس، نگاهی به مشکلات شغل رانندگی در کشورمان، پرونده ای برای نسل های مختلف مزدا 3 و بخش دوم عیب‌یابی مشکلات عمومی خودرو به زبان ساده نیز دیگر مطالب خواندنی خودروامروز 373 هستند.

    این هفته، ضمایم اسپرت و آپشن همراه با خودروامروز 373 روی دکه می روند. در این شماره اسپرت خودروامروز، بررسی تکامل خودرو های دو دیفرانسیل لامبورگینی را داریم، با جدیدترین ماکت های خودرو های اسپرت در بازار کشور آشنا می شویم، توضیحات جامعی پیرامون نقش کیت استروکر در افزایش حجم، تغییر تراکم و افزایش راندمان پیشرانه می خوانیم، مقایسه BMW 340i با Jaguar XE 35t را داریم، 10 نکته از نسل جدید استون‌مارتین ونتیج 2018 می خوانیم و بصورت گذرا با 10 ابرخودرو برتر هزاره سوم آشنا می شویم. در آپشن نیز در کنار بررسی امکانات خودرو های لوکس و خاص، نگاهی داریم به امکانات حذف شده از خودرو های داخلی، آپشن های خودرو های چینی زیر 50 میلیون تومان را مورد بررسی قرار داده ایم، جدید ترین آپشن های موجود در بازار برای خودرو های داخلی را می شناسیم و نگاهی داریم به امکانات هیوندای های عرضه شده در ایران توسط کرمان‌موتور.

    خودروامروز 373 را همراه با ضمایم اسپرت و آپشن از روزنامه‌فروشی های سراسر کشور تهیه کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط