فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

آزمایش فنی استون مارتین رپید در شیراز

عصر خودرو – شنبه ۱۵ مهر، شماره ۳۶۲ هفته نامه خودرو امروز به همراه ضمیمه های خودرو امروز پلاس، تعمیرگاه و ماکت بازی به روی دکه خواهد رفت.

آزمایش فنی استون مارتین رپید در شیراز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، با "تغییر معیار سنجش خودروهای لوکس" در گفت و گو با مجتبی خسروتاج، جدیدترین شماره از هفته نامه خودرو امروز آغاز به کار می کندو رویدادهای "ارائه خدمات استاندارد ولوو با داتیس"، "برگزاری همایش اتومکانیکای استانبول در تهران"، "آشنایی با امداد خودرو میتسوبیشی" و "مهلت 11 خودرو تک ستاره" به برسی آنچه در هفته پیش گذشت می پردازد.
    "مکمل نیروزای خودرو چند؟" ما را به بازارگردی هفته برده و فهرستی از انواع مکمل سوخت و قیمت آن ها را ارائه می کند. آشفته بازار قطعات یدکی خودرو در ایران موضوع صحبت خودرو امروزی ها در گفت و گو با مدیر بازاریابی و فروش گروه GISP است و "تک شاخ بریتانیایی" آزمایش رانندگی استون مارتین رپید در شیراز را در دسترس علاقمندان قرار می دهد.
    در انتخاب این هفته سراغ نوبرانه های پاییزی باغ های چین می رویم و جک S3 و هایما S5 را مقایسه می کند. "دفع خطر تا 80 کیلومتر هم نیم نگاهی به تایرهای ضدپنچری خواهد داشت.
    در ادامه با تجربه رانندگی دنا پلاس EF7 ضمیمه خودرو امروز پلاس این هفته را آغاز می کنیم. "گزارش امضای قرارداد سازمان فنی و حرفه ای و مدیران خودرو" و معرفی خودروهای Tank 2018 رضوانی، پورشه پانامرای 2018 توربو S هیبرید اسپرت توریسمو و ون مسافری فورد در صفحه جهان خودرو از دیگر خواندنی های این ضمیمه هستند .و در صفحات بعدی با "10 گزینه داغ برای خودرو اولی ها"، پرسش و پاسخ و عیب یابی خودرو به زبان ساده خودرو امروز پلاس را ورق می زنیم.
    نوزدهمین شماره از ضمیمه تعمیرگاه با تحول بزرگ در چراغ های جلو خودرو کار خود را آغاز می کند. در این مطلب به بررسی لیزر به عنوان تحول جدید این صنعت پرداخته شده است.
    علل عدم استقبال از ترمز ضدقفل در موتورسیکلت ها، نگاهی به اثرگذارترین اختراعات و نوآوری های خودرویی در 25 سال گذشته، بررسی آدمک های مورد استفاده در آزمایش های تصادف، نگاهی به مسائل و مشکلات متداول 206 ایرانیزه، بررسی راهکارهای کاهش خسارات بدنه خودرو و نگاهی به وضعیت قطعات یدکی مک لارن F1 از دیگر خواندنی های تعمیرگاه نوزدهم هستند.
    و در آخر ماکت بازی در هشتمین شماره اش با "کوهنورد کوچک" به معرفی آرسی صخره نورد HPI Venture-Toyota FJ Cruiser پرداخته است. "جدیدترین خبرهای دنیای ماکت های کلکسیونی را نیز می توانیم در "از جهان مقیاس چه خبر" دنبال کنیم و "با هیجان لیز خوردن" گام به گام دریفت با آرسی را آموزش ببینیم.
    "بهای هنگفت ماکت بازی"، "ماکت فروشان ایرانی از شرایط بازار می گویند"، "بررسی بازار ماشین های رادیو کنترلی" و چندین مطلب خواندنی دیگر در ادامه همراه علاقمندان ماکت بازی خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو