فونیکسریمکسبهتام

هفته‌نامه خودروامروز منتشر کرد؛

معجون قدرت و آپشن

عصر خودرو- در رویداد این هفته، بخش دوم صحبت های مدیر کل صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صمت را با محوریت علت اصلی توقف ثبت سفارش خودرو داریم، در یادداشتی تعریف خودرو لوکس در ایران را مورد بررسی قرار داده ایم و از ورود داتیس‌خودرو به عرصه خودروسازی گفته ایم.

معجون قدرت و آپشن
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، عرضه رنو های پارس‌خودرو با گیربکس جدید، جایگزین تندر90 از روسیه می آید، کسب رتبه اول رضایتمندی مشتریان توسط آرین موتور و آزمون بورگوارد برای ورود به خاور میانه نیز دیگر عناوین رویداد هفته هستند. مدیر بازاریابی شهرخودرو در گفت و گو با خودروامروز از هدف این شرکت برای عرضه 12 هزار خودرو به بازار طی امسال گفته است. جهان خودرو در کنار کراس‌اوور کانسپت الکتریکی فولکس‌واگن، همزاد ایتالیایی مک‌لارن 620 و ابرخودرو مسابقه ای جدید لامبورگینی، معرفی کراس‌اوور جدید ولوو که در ایران نیز عرضه خواهد شد را داریم. فرش قرمز این هفته را نیز پیش پای هایما S5 توربو که هفته گذشته بصورت رسمی توسط ایرانخودرو رونمایی، و ثبت سفارشش آغاز شد، پهن کرده ایم.

    مروری بر تاثیر آئودی امروز در فرآیند شکل‌گیری تست های تصادف، آزمایش بلندمدت MG6 در بازار دست‌دوم، نگاهی به راه‌کار ها و شرایط اجاره خودرو بدون راننده در جزیره کیش، معرفی Anthem جدیدترین محصول بزرگراهی ماک، و عیب‌یابی مسائل و مشکلات متداول سیستم استارت به زبان ساده نیز از دیگر مطالب خواندنی خودروامروز 362 هستند.

    این هفته سیزدهمین شماره ضمیمه شاسی‌بلند و چهارمین ضمیمه طراحی خودرو همراه با خودروامروز 362 منتشر شده است. در شاسی‌بلند 14 خودروامروز، نگاهی به نخستین شاسی‌بلند تولید انبوه ایتالیایی، بررسی 5 شاسی‌بلند لوکس و گران‌قیمت جهان از دیدگاه مشخصات فنی، نگاهی به شاسی‌بلند فرازمان ایسوزو، مقایسه تویوتا C-HR هایبرید با نیسان جوک و هیوندای توسان TL، بررسی نسل اول رنو کولئوس در بازار دست‌دوم، معرفی DS7 کراس‌بک در آستانه عرضه در ایران و مروری بر 3 پیشرانه تنومند خودرو های آفرود دهه نودی را داریم. در ضمیمه طراحی خودرو، در کنار پرونده ای برای چگونگی شکل‌گیری نماد های خودرویی، نگاهی داریم به روند دگرگونی ظاهری و انواع پیش‌نمونه ها و نمونه های مفهومی سیناد. و در ادامه آن نیز مروری داریم بر زندگینامه حرفه ای کریس‌بنگل، بررسی پروسه طراحی و ساخت نسل اول مزدا میاتا، داستان طراحی کیا استینگر، پرونده ای برای ظهور سقف های شناور و پاسخ این پرسش که "با چه نرم افزاری طراحی کنیم؟".

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو