فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

معرفی کاپیتان X

عصر خودرو – شماره ۳۵۹ هفته نامه خودرو امروز همراه با ضمیمه های خودرو امروز پلاس، آینه بغل و موتور سیکلت از روز شنبه ۲۵ شهریور ماه به روی دکه خواهند رفت.

معرفی کاپیتان X
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، تغییر نگرش مشتریان به کیفیت و قیمت خودروهای داخلی مطلبی است که در گفت و گو با سعید تاجیک، معاون اجرایی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در آغاز شماره جدید هفته نامه خودرو امروز مطرح شده است.
    "داتیس خودرو ساخت خودروهای هیبریدی را داخلی سازی می کند" و "عرضه تنها روغن موتور ژاپنی بازار در تعمیرگاه داتیس خودرو" مروری بر اخبار هفته گذشته است.
    آریزو 5 مهمان این هفته فرش قرمز خودرو امروز است تا قدرت نمایی خود را در 9.5 ثانیه به خوانندگان خودرو امروز اثبات کند و جهان خودرو نیز "ژست تازه Sهای آدرنالین ساز"، "یک شکوه آشناپندارانه"، "جغد ژاپنی با 0 تا 100زیر 2 ثانیه" و "پرادو؛ برداشت سوم از نسل چهارم" را به علاقمندان عرضه می کند.
    در ماشین سنگین این هفته به سراغ کشنده و شاسی نفت کش ماز می رویم و آزمایش بلند مدت هفته را هم با جک J5 اتوماتیک مرور می کنیم و در ادامه به بررسی سیستم اتوپارک می پردازیم.
    خودرو امروز پلاس این هفته با "قمار میلیاردی" به بررسی میدانی هامر H2 می پردازد و معری سدان دوست داشتنی ب ام و که در نمایشگاه تبریز جشن ورود به ایران را پشت سر گذاشت، در ادامه کار آمده است.
    "لندکروز کوچولوی کره ای"، "یاران دوران غرور" و "عیب یابی خودروبه زبان ساده" دیگر خواندنی های این شماره از خودرو امروز پلاس هستند.
    شماره 359 خودرو امروز همراه با دو ضمیمه آینه بغل و موتورسیکلت عرضه خواهد شد. آینه بغل پرونده این شماره خود را با آزمایش فنی اینترنشنال هاروستر اسکات 800 آغاز می کند. در ادامه گاراژ رویاها، 10 خودرو کلاسیک استثنایی در کلکسیون جی لنو را معرفی می کند و "وقتی پراید کلاسیک می شود" به بررسی روند کلاسیک شدن پراید به بهانه پایان تولید سایپا 111 می پردازد.
    "وسوسه خانمان سوز اولین کلاسیک"، "ماندگار در قلب ها"، "رویای آمریکایی"و "مرثیه ای برای افعی" دیگر خواندنی های آینه بغل این شماره هستند.
    ضمیمه موتورسیکلت هم که سیزده شماره از انتشارش می گذرد با "آشنایی با کلوب کافه ریسر ایران و مجموعه آرتوس گاراژ"، "جدیدترین قیمت انواع موتورسیکلت"، "گران ترین موتورسیکلت های جهان"، " معرفی نخستین موتورسیکلت الکتریکی ساخته شده به دست مهندسان ایرانی" و ده ها مطلب خواندنی دیگر همراه خوانندگان هفته نامه خودرو امروز خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط