فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

تیگوان و پاسات در راه ایران

عصر خودرو - شنبه هفدهم تیر ماه سیصد و چهل و نهمین شماره از هفته نامه خودرو امروز همراه با جدیدترین اخبار و گزارش ها از صنعت خودرو ایران و جهان به روی دکه خواهد رفت.

تیگوان و پاسات در راه ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، سرآغاز این شماره از هفته نامه خودرو امروز گفت و گو با مدیرکل صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت در خصوص داخلی پژو 2008 است. گردهمایی خودرویی ها در ایران کوچک، بازدید رایگان محصولات آسان موتور و آغاز تحویل 2008 با قیمت 98 میلیون و 900 هزار تومان رویدادهای روزهای گشذته را شامل می شوند و بازارگردی هفته هم به بررسی انواع سیستم صوتی مختص خودرو و آخرین قیمت های آن پرداخته است.
    جهان خودروی این هفته به قدرتمندترین و گران ترین 911 تاریخ، ماجراجوی کوچک کیا، آن روی وحشی جگوار قلب مرسدی برای یک انگلیسی دلفریب می پردازد و مدیر قطعات یدکی آسان موتور نیز پرونده تأمین قطعات یدکی خودروهای وارداتی هیوندای را برای خوانندگان خودرو امروز باز کرده است.
    در ادامه در صفحه آپشن هفته با آپشن هایی از خودروهای کره ای و ژاپنی که می توان روی خودروهای ارزان قیمت تعبیه کرد  آشنا می شویم. کوپه های لوکس خوش قیمت را برای مقایسه مشخصات و ویژگی های مرسدی بنز E350 کوپه و ب ام و 420i کوپه خواهیم خواند و دلبری به سبک چشم بادامی ها راهنمای جامع خورید خودروسدان 100 تا 150 میلیون تومانی را ارائه می کند.
    ماشین سنگین این هفته به مرور چگونگی روی کار آمدن رده ساختمانی در محصولات اروپایی می پردازد و آینه بغل این هفته کلاسیک های جوانی را که در آینده نزدیک ارزش بسیار بالایی خواهند داشت، معرفی می کند و در آخر شایع ترین علل روشن شدن چراغ چک در خودرو و بررسی علل افزایش دمای پیشرانه مسایل فنی هفته را بررسی می کنند.
    خودرو امروز پلاس این هفته با شاسی بلند همراه هفته نامه خواهد بود. در این شماره از شاسی بلند با نسل جدید شاسی بلند محبوب ب ام و آشنا می شویم و با آفرود با چاشنی آپشن در بازار انواع ملزومات مختص خودروهای آفرود گشتی می زنیم.
    تنومندان دورگه ما را با مشخصات برترین شاسی بلندهای هیبرید جهان آشنا می کند و با نبرد سخت سامورایی ها به تماشای مبارزه نیسان جوک اسپرت با تویوتا C-HR و هوندا HR-V خواهیم نشست.
    در ادامه "نگاهی به تکنولوژی های آفرود در خودروهای جیپ"؛ "معرفی 12 شاسی بلند برتر ساخت آمریکا"، "بررسی جیپ واگونییر مدل 1977"؛ "مروری بر شاخصه های جیپ و برخی محصولات آن"؛ "مقایسه پژو 2008، تیوولی و کپچر"؛ "آزمایش فنی ix55 در بازار دست دوم" و چندین مطلب خواندنی دیگر در انتظار خوانندگان هفته نامه خودرو امروز خواهند بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو