فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

بورگوارد در راه ایران

عصر خودرو – ویژه نامه دهمین سالگرد انتشار هفته نامه خودرو امروز با ۶۴ صفحه از جدیدترین اخبار و گزارش های صنعت خودرو ایران و جهان منتشر شد.

بورگوارد در راه ایران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در دهمین سالگرد انتشار نشریه خودرو امروز، اعضای خانواده این نشریه اقدام به انتشار ویژه نامه ای  64 صفحه ای کرده اند. این ویژه نامه با خبر ورود بورگوارد، خودروساز باسابقه آلمانی به ایران، کار خود را آغاز کرده است.
    در ادامه این ویژه نامه مشاور خودرو وزیر صنعت و عضو شورای سیاستگذاری خودرو پرونده خودرو کوئید را گشوده و از تولید این خودرو با پلت فرم جدید در چارچوب قرارداد رنو ایدرو خبر داده است.
    در رویدادهای این هفته "کشنده سری T رنو در راه ایران"، "جزئیات فروش پژو 2008"، "آغاز فروش جیلی GC6" و "روند رو به رشد 4 ستاره ها" را خواهیم خواند.
    "کوچک و چابک" ما را به ملاقات ب ام و سری 2 کانورتیبل در بازار ایران می برد و با "یک تیر و چند نشان" به تماشای رقابت کراس اوورهای لوکس و پرقدرت خواهیم نشست. "محصول جدید رنو با قیمت زیر 150 میلیون تومان در راه ایران" را مدیرعامل نگین خودرو در مصاحبه اختصاصی با خودرو امروزی ها مطرح کرده است و "تزریق قدرت در قامت جیپ" مروری بر تب داغ تیزروی در میان شاسی بلندها خواهد بود.
    در ادامه پای صحبت های خودروامروزی ها می نشینیم و از تجربیات سال ها کار در این مجموعه می شنویم و در گام بعدی مدیر ارشد فروش و بازاریابی پرشیا خودرو از حضور مدل های جدید ب ام و در بازار ایران خبر می دهد.
    در صفحات بعدی با "فراتر از تاریخ" به ملاقات سیتروئن DS23 پالاس 1974 می رویم وبا "زندگی لوکس خودرویی" 10 کالای لوکس الهام گرفته شده از خودرو" را خواهیم شناخت."برآیند زیبایی و ماندگاری کشنده ای زا خانواده اسکانیا را معرفی خواهد کرد و انواع چیرمان توربوشارژرها بحث فنی این هفته خواهد بود.
    گام بعدی این ویژه نامه کار خود را با بررسی نسل جدید سدان محبوب ب ام و در آستانه ورود به بازار ایران آغاز می شود و "همکاران باواریایی مأمور 007" ب ام وهای حاضر در فیلم های جیمز باند را معرفی می کند.
    "افزایش توانایی ها با افزایش محورها" دلیل افزایش محورها در کشنده ها و کامیون ها و تفاوت جایگیری آن ها را برسی می کند و "یک معادله برد – برد" زمانی را که خودروسازان هم بازار و هم نیاز مشتری را مدنظر قرار می دهند ترسیم می کند.
    در ادامه با "پنج دهه خاطره" دیداری با مجموعه ای از "پیکان های کلاسیک زیبا" دیدار می کنیم و "سکانسی تازه از یک نزاع ابدی"، "آزمایش فنی کاپرا 2 در راه و بیراهه"، "جلب توجه به روش آپشن" و "سلاطین جاده های ایران" را در صفحات بعدی خواهیم خواند.
    "هجرت پرماجرا" داستان ورود غیرقانونی خودروهای کلاسیک به ایران را بررسی می کند و "جدال سبک وزن ها در جاده های ایران" تاریخچه حضور خودروهای اسپرت سبک  در ایران را ورق می زند.
    در صفحه بعدی با "شبی با هالک پیر" به ملاقات داج کورنت 1976 می رویم و "ولیعهد همه کاره" مسأله اهمیت کشنده های میان برد و دلیل پرطرفدار بودن آن ها را بررسی می کند.
    بخش بعدی ویژه نامه دهمین سالگرد خودرو امروز با "کودکان قد کشده" و آزمایش فنی سانگ یانگتیوولی در برابر رنو کپچر آغاز می شود.
    در این بخش مطالب "متولد چین؛ بزرگ شده ایران"، "صعود جواهرات چهارچرخه"، "میراث کماکان مدرن لوکس های کلاسیک"، "ماشین زمان دیترویت" و "تاریخچه تصویری فولکس واگن بیتل" را خواهیم خواند و با "نگاهی به کدنزا؛ لوکس ترین و بزرگترین سدان کیاموتورز در بازار ایران" با ژنرال با ابهت کیا دیدار خواهیم کرد.
    "بررسی ماکت ب ام و i8 شرکت پاراگون" و "گران قیمت های فوق سریع" دیگر مطالب این بخش را تشکیل می کدهد.
    و در بخش نهایی ویژه نامه دهمین سالگرد هفته نامه خودرو امروز علاوه بر ده ها مطلب خواندنی و جذاب ملاقاتی با رنج روور ایووک با تیونیگ هامان به عنوان "نخستین نماینده هامان آلمان در ایران" خواهیم داشت.
    علاقمندان به هفته نامه خودرو امروز می توانند این ویژه نامه را از روز شنبه 20 خرداد در روزنامه فروشی های سراسر کشور تهیه کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو