فونیکسریمکسبهتام

رییس اداره محیط زیست شهرستان پیشوا تاکید کرد

ضرورت تجدید نظر مسوولان در عوارض آلایندگی به پیشوا

عصر خودرو- رییس اداره محیط زیست شهرستان پیشوا با اشاره به عوامل آلوده کننده هوای این شهرستان گفت: یکی از این عوامل، توده هوای آلوده‌ای است که از سایر شهرستان‌ها به سمت پیشوا حرکت می‌کند. امیدواریم مسوولان در توزیع عوارض آلایندگی، این امر را درنظر بگیرند.

ضرورت تجدید نظر مسوولان در عوارض آلایندگی به پیشوا
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، اسماعیل میران‌زاده  افزود: از شهرستان پیشوا می‌توان به عنوان شهری پاک و سالم نام برد. با توجه به اینکه این شهرستان در جوار کویر مرکزی واقع شده است، گاهی اوقات با مشکل ریزگردها مواجه می‌شود.

    رییس اداره محیط زیست شهرستان پیشوا با بیان اینکه در این شهرستان بیشتر فعالیت‌های کشاورزی و دامپروری رواج دارد و بخش زیادی از گلخانه‌های استان تهران در این شهرستان قرار دارند، اظهارکرد: این شهرستان تنها یک شهرک صنعتی دارد که علیرغم مهیا بودن زیرساخت‌های آن هنوز به طور کامل تکمیل نشده است واین شهرک درحال حاضر 50 واحد صنعتی دارد.

    وی با اشاره به 304 مورد پایش واحدهای صنعتی و خدماتی پیشوا درسال گذشته گفت: 69 اخطاریه برای واحدهای آلاینده صادرو چهار واحدهای آلاینده پملب شد همچنین هشت واحد صنعتی آلاینده جمع‌آوری و یا به محل دیگری انتقال داده شدند.

    رییس اداره محیط زیست شهرستان پیشوا در ادامه اظهار کرد: در این شهرستان یک واحد آسفالت داریم که خروجی آن به صورت آنلاین پایش می‌شود همچنین چهار معدن شن و ماسه شهرستان پیشوا به طور مرتب پایش می‌شوند.

    میران‌زاده با بیان اینکه صنایع دارای بالای 50 نفر پرسنل مجهز به سیستم تصفیه فاضلاب هستند، تصریح کرد: در شهرستان پیشوا تمام واحدهایی که مشکل آلودگی هوا داشتند، مجهز به فیلتراسیون شده‌اند همچنین تمام واحدهای صنعتی ملزم به خوداظهاری هستند.

    وی با اشاره به اینکه مرکز دفن زباله شهرستان پیشوا وضعیت مطلوبی دارد، گفت: پسماندهای پزشکی این شهرستان از طریق یک شرکت مجاز بی‌خطرسازی و بعد امحا می‌شود.

    میران‌زاده در پایان ضمن اشاره به اینکه در سال 95 ، سه شکایت مردمی به دست ما رسید که به طور صددرصد به آن‌ها رسیدگی کردیم، تصریح کرد: فرمانداری و مراجع قضایی شهرستان پیشوا همواره همکاری لازم را با اداره محیط زیست این شهرستان دارند و در مورد مسائل محیط زیست به‌سرعت و با قاطعیت برخورد می کنند.

    انتهای پیام

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو