فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

ماتادورها در راهند

عصر خودرو- شماره ۳۴۱ هفته نامه خودرو امروز به همراه ضمیمه ۱۶ صفحه ای خودرو امروز پلاس با نام راننده از روز شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه به روی دکه خواهد رفت.

ماتادورها در راهند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، جدیدترین شماره از هفته نامه خودرو امروز را با "واکاوی دلایل تأکید کارشناسان بر تغییر الگوی مشارکت خودروسازان ایرانی و شرکای خارجی" آغاز می کنیم و "آغاز تولید انبوده دنا پلاس و پژو 2008 با حضور رییس جمهور" و "آغاز فروش بهاری نیسان با وام بدون بهره" نیز رویدادهایی هستند که در هفته گذشته اتفاق افتادند و خودرو امروزی ها به بررسی آن پرداخته اند.
    "پیش به سوی بزرگترین نمایشگاه قطعات و مجموعه های خودرو خاورمیانه" مقدمه پرونده اتومکانیکای دوبی است که در این هفته آن را مرور می کنیم. در ادامه هم گشتی در جهان خودرو می زنیم و با "نسل جدید سیویک های آدرنالین ساز"، "استارتی مهیج برای میتسوبیشی های سفارشی"، "تداوم حیات C5 در شرق دور"، "بزرگترین شاسی بلند جیپ"، "یادبود 720 اسبی برای 30 سالگی TechArt" و "قدرتمندترین ساخته سیتروئن" آشنا می شویم.
    در گام بعدی با "رهاورد ماتادورها برای ایرانیان" نگاهی به سبد محصولات سئات در آستانه ورود به بازار ایران خواهیم داشت و "همچنان در جمع بزرگان" مشخصات و ویژگی های نسل پیشین مازراتی کواتروپورت در بازار دست دوم را بررسی می کند.
    بازار این هفته با "تایر و به چه قیمتی" به بررسی انواع تایر خودرو در ایران می پردازد و "شیاطین سرعت" پرونده دوقلوهای بالدار کرایسلر را مرور می کند.
    در بخش بررسی هفته هم "محبوب اما گاهی نه چندان موفق" ما را  با سه نسل از کیا اپتیمای حاضر در ایران آشنا می کند و "از صیانت تا پلاک تاریخی" طرح صیانت از خودروهای تاریخی و حواشی اخیر پیرامون آن را بررسی می کند.
    در آخر نیز با "ساده اما حیاتی" و "اتصال نامرغوب با زمین" به بررسی "دو روش اصولی در بستن و باز کردن سرسیلندر" و "شایع ترین ایرادات و مشکلاتی که در چرخ ها به وجود می آیند" می پردازیم.
    یازدهمین شماره از ضمیمه خودرو امروز پلاس راننده هم که شماره 341 هفته نامه خودرو امروز را همراهی می کند کار خود را با "بررسی بزرگترین کامیونکمپرسی جهان" آغاز کرده است.
    "کلاس اولی ها" مهم ترین خودروهای تجاری تازه وارد به کشورمان در سال 96 را معرفی می کند و "تفنگ سرپر آمیکو" به معرفی پیکاپ جدید این شرکت می پردازد.
    در ادامه با "تجاری ها سال گذشته را با دنده سنگین طی کردند" به بررسی روند تولید خودروهای تجاری در سال 1395 می رسیم و "طلوع خورشید هیتاچی در ایران" معرفی نامه ای از محصولات این شرکت در کشورمان را ارائه می دهد.
    "مسافرنشین ها" مروری خواهد بود بر مهم ترین اتوبوس های شهری کشورمان و "شاگرد اول کلاس هشتم" پرفروشترین کشنده کلاس 8 آمریکای شمالی را بررسی می کند.
    در ادامه صفحات این ضمیمه هم مطالب "داستان طراحی تراکتور خودران Case IH"، "بررسی فنی ولوو FMX قبل از ورود به بازار"، "مقدمه ای بر برق و الکترونیک خودروهای سنگین و تجاری"، "نگاهی به شناخته شده ترین و پرفروش ترین کامیونت های بازار کشورمان"، "گشتی در بازار خودروهای تجاری کشورمان"، "بررسی بهترین خودروهای سنگین تاکتیکی و لجستیکی نظامی جهان" و "نگاهی به آمار تولید خودروهای تجاری در اروپا و دیگر نقاط ایران" در انتظار خوانندگان هفته نامه خودرو امروز هستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو