فونیکسریمکسبهتام

آخوندی:

هماهنگی لازم بین وزارت راه و شهرسازی و پلیس انجام شد

عصر خودرو- وزیر راه و شهرسازی گفت :ایام تعطیلات نوروزی ۱۲ هزار نفر راهدار در ۷۵۰ راهدارخانه در محورهای کشور استقرار خواهند داشت و هماهنگی لازم هم بین وزارت راه و شهرسازی و پلیس انجام شده است.

هماهنگی لازم بین وزارت راه و شهرسازی و پلیس انجام شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی افزود: اکنون همکاری جدی بین نیروهای این وزارتخانه و پلیس در تمام سطوح فرماندهی و در سطوح عملیاتی در دورترین نقاط کشور وجود دارد.
    آخوندی یادآورشد: آمارها نشان می دهد حدود 19 میلیون دستگاه خودرو، حدود 12 میلیون دستگاه موتورسیکلت و 25 میلیون نفر دارنده گواهینامه رانندگی در کشور هستند که اعمال قانون در چنین سطح بسیار گسترده‌ای اصلی‌ترین مأموریتی است که وزارت راه و شهرسازی و پلیس به صورت مشترک آن را دنبال می کنند.
    وزیر راه وشهر سازی، تجهیز تمام راه‌های شریانی کشور به دوربین‌های اعمال قانون و یا نظارت تصویری را گام نخست این برنامه دانست و گفت: براساس برنامه‌ ریزی انجام شده تعداد یک هزار و 880 دستگاه دوربین برای 34 هزار کیلومتر راه‌ شریانی (که 75 درصد ترافیک ایران را به خود اختصاص داده‌اند) نصب می شود.
    وی اضافه کرد: امسال 600 دستگاه از دوربین‌های مزبور فعال شده و بقیه در مراحل بعدی قرار دارند و امید است طبق برنامه زمانبندی شده همه دوربین‌ها تا پایان سال آینده فعال شوند.
    وزیر راه و شهرسازی گفت: دوربین‌های یاد شده کاملا به یک مرکز پردازش اطلاعات متصل شده اند و تمام اطلاعات بین سازمان راهداری و مرکز پلیس در لحظه مبادله شده و بلافاصله هر تخلفی به فردی که آن را مرتکب شده، پیامک می‌شود.
    آخوندی، خواستار همکاری همه شهروندان با نیروهای راهداری و پلیس شد و گفت: این همکاری در رعایت ایمنی، آسایش و رفاه خود مردم و همچنین برخورداری از جاده‌ای امن و سفری ایمن و مبارک تأثیرگذار است.
    وی خاطرنشان کرد: انتظار می رود در ایام تعطیلات نوروز، میلیون‌ها نفر وارد جاده ‌شوند، تخلف افراد بسیار معدودی، می‌تواند برای خود و دیگران مخاطره ایجاد کند، بنابراین رعایت مقررات، ضامن حفظ جان خود و هموطنان است .
    وزیر راه و شهرسازی گفت: امسال 12 هزار نفر نیروهای راهداری در خدمت مردم بوده و تلاش می‌کنند با حضور در کنار نیروهای پلیس به اجرای قانون و نظم در محورها بپردازند.
    به گزارش ایرنا، وزارت راه وشهر سازی تاکنون نسبت به شناسایی هشت هزار نقطه حادثه ‌خیز در کشور اقدام کرده و از این رقم سه هزار نقطه رفع حادثه و بقیه با نصب علائم هشدار دهنده، ایمن سازی شده‌اند.
    برای آگاهی از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان با کانال اقتصادی ایرنا در تلگرام همراه شوید:

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو