فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

یورش یک شیر دیگر به ایران

عصر خودرو – شماره ۳۳۴ هفته نامه خودرو امروز به همراه پانزدهمین شماره از ضمیمه خودرو امروز پلاس تعمیرگاه منتشر شد.

یورش یک شیر دیگر به ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، شماره جدید هفته نامه خودرو امروز کار خود را با گفته های مدیرکل صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت در خصوص وضعیت مشروط شدن واردات خودرو به ساخت داخل، آغاز کرده است.
    در ادامه رویدادهای این هفته را با موضوعات "اعلام شرایط جدید فروش نیسان با تخفیف های ویژه"، "مروری بر یوز؛ خودرو الکتریکی شهری ایرانی"، "کسب بالاترین میزان رضایتمندی از دید مشتریان آلمانی توسط میتسوبیشی" و "رنو توئیزی؛ مهمان الکتریکی کوچک رنو در نمایشگاه خودرو تهران" مرور می کنیم.
    در بازارگردی این شماره با "چشمان همیشه مراقب خودرو" به بررسی بازار انواع دزدگیر خودرو و جدیدترین قیمت این محصولات می پردازیم و با "فراری 812 SuperFast"، "میتسوبیشی لنسر 2018" و " Scuderia Cameron Glickenhaus SCG003S" گشتی در جهان خودرو می زنیم.
    با "یورش یک شیر دیگر به ایران" فرش قرمز هفته را پیش پای پژو 3008 پهن می کنیم و به بررسی مشخصات این خودرو در آستانه عرضه آن در کشورمان توسط ایران خودرو می پردازیم و با " مهمانان جدید ریگان برای بازار خودرو ایران" با فعالیت ها و محصولات شرکت ریگان خودرو آشنا می شویم.
    طرفداران خودروهای لوکس این هفته شاهد بررسی مشخصات و ویژگی های لکسوس RX200t در آستانه ورود به بازار داخلی خواهند بود و کلاسیک دوست ها هم با "کلاسیک ها در شهر آفتاب" گزارشی از ایران کلاسیکا در نمایشگاه بین المللی خودرو تهران را خواهند خواند.
    در ادامه با "مردی با امضای خاص" به گفت و گو با "لارنس ون دن اکر" طراح ارشد رنو می نشینیم و با "سه گانه مردان X باواریا در ایران" پرونده شاسی بلندهای لوکس ب ام و در ایران را ورق می زنیم.
    علاقمندان به خودروهای سنگین با "کری خوانی ولوو با FMX" با این کامیون به بهانه رونمایی اش در ایران آشنا خواهند شد.
    در گام بعدی و بعد از مطالعه معرفی برخی از خودروهایی که جهان خودروهای کانورتیبل را دگرگون کردند، به مباحث فنی این هفته می رسیم. آشنایی با انواع ساختار روغن موتور و بررسی علل روشن نشدن پیشرانه های کاربراتوری بعد از چند ساعت خاموش بودن، مسائلی است که این هفته مورد بررسی کارشناسان فنی خودرو امروز قرار گرفته اند.
    در کنار شماره 324 هفته نامه خودرو امروز که روز شنبه 7 اسفند به روی دکه خواهد رفت، شاهد انتشار شماره پانزدهم ضمیمه تخصصی فنی و بازار قطعات خودرو هستیم.
    تعمیرگاه این هفته کار خود را با بررسی رایج ترین چیدمان خط انتقال نیرو در خودروها آغاز می کند.
    با "پیوند اعضای خودرو به چه قیمتی؟" به بررسی بازار انواع لوازم یدکی خودروهای ایرانی می پردازیم و "پازل انتقال نیرو" ما را با رایج ترین شیوه های چیدمان خط انتقال نیرو در خودروها آشنا می کند.
    در ادامه "خون گیربکس" روانکاوهای جعبه دنده را معرفی می کند و اصول ایمنی در تعمیرات خودرو را در "اول ایمنی، بعد کار" می آموزیم.
    در ادامه نیز مطالب ""آزمایشگاه سنگین وزن ها"، "آنچه از 206 نمی دانستید"، "هندسه فرمان"، "پیشرانه در زمان اضافه"، "نگهداری به سبک کلاسیک"، "مرور تأثیر استانداردهای 77 گانه بر صنعت خودرو"، "دانشنامه کوتاه خودروهای هیبرید"، "بررسی حیاتی ترین قطعات مؤثر در کارکرد پیشرانه"، " آشنایی با سیستم تعلیق بوز"، "نکاتی برای حفاظت از رنگ و بدنه خودرو در برابر آسیب ها" و "مروری بر پیشرانه های چند کابراتوری و عملکرد آن ها" همراه خوانندگان خواهند بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو