فونیکسریمکسبهتام

ب ام و طراح خودروهای آئودی و اشکودا را استخدام کرد

عصر خودرو: گروه خودروسازی ب ام و، جوزف کابان رئیس سابق تیم طراحی شرکتهای خودروسازی آئودی و اشکودا و طراح "بوگاتی ویرون" را استخدام کرد.

ب ام و طراح خودروهای آئودی و اشکودا را استخدام کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴:۰۰
  • ب ام و طراح خودروهای آئودی و اشکودا را استخدام کرد
  • ب ام و طراح خودروهای آئودی و اشکودا را استخدام کرد
  • ب ام و طراح خودروهای آئودی و اشکودا را استخدام کرد

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، پس از مشخص شدن جدایی کریم حبیب طراح باسابقه ب ام و از این شرکت، گروه خودروسازی ب ام و ترکیب سه نفره جدیدی را برای تیم طراحی خود اعلام کرد که توسط آدریان فان هویدوک اداره خواهد شد.

جوزف کابان طراح ارشد سابق شرکت اشکودا که متعلق به فولکس واگن(رقیب ب ام و) است، بوده است. علاوه بر مدلهای اخیر اشکودا که توسط کابان طراحی شده، این طراح اهل جمهوری چک همچنین خودروی افسانه ای "بوگاتی ویرون" و همچنین خودروهای دیگری از جمله فولکس واگن لوپو را طراحی کرده است.

کابان سالها قبل رئیس تیم طراحی خارجی در آئودی، دیگر برند فولکس واگن، بوده و همین موضوع باعث می‌شود که کنجکاوانه منتظر خودروهای طراحی شده توسط وی برای ب ام و باشیم.

ب ام و پس از خروج کریم حبیب طراح ارشد سابقش از این شرکت باید یک طراح خارجی جدید پیدا می‌کرد و از اینرو با کابان به توافق رسیده است.

جوزف کابان از نیمه دوم 2017 کار خود را در ب ام و شروع خواهد کرد. اشکودا هنوز جانشین کابان را در این شرکت معرفی نکرده است اما هر فردی که بخواهد جانشین کابان شود، کار سختی در پیش خواهد داشت زیرا وی کارهای خارق العاده ای برای این خودروساز جمهوری چک انجام داده است.

گروه خودروسازی ب ام و از جوزف کابان به عنوان طراح اصلی و از دوماگژ دوکچ مسئول طراحی سری i و M استفاده خواهد کرد. دوکچ از سال 2010 در شرکت ب ام و حضور دارد و سابقا طراح اصلی بدنه خودروهای ب ام و و سری i بوده است.

دوکچ مسئول طراحی کانسپت اکتیو تورر ب ام و و کانسپت ویژن این شرکت بوده است.

دوماگژ دوکچ قبل از این که در گروه ب ام و کار کند، در گروه پژو-سیتروئن ناظر طراحی بود.پروژه های قبلی وی شامل حضور در تیم طراحی سیتروئن C4 کوپه، نسل دوم سیتروئن C5، کانسپت هیپنوس(Hypnos)، کانسپت GQ و C5 ایراسکیپ بوده است.

انتهای پیام

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط