فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

شیرها پشت دروازه پارس

عصر خودرو- شنبه شانزدهم بهمن ماه شاهد انتشار سیصد و سی و یکمین شماره از هفته نامه خودرو امروز به همراه ضمیمه خودرو امروز پلاس "آینه بغل" هستیم.

شیرها پشت دروازه پارس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، پرونده این هفته با بررسی قرارداهای خارجی صنعت خودرو ایران در دوران پس از برجام گشوده می شود. "قرارداد رنو در ایستگاه پایانی؛ فیات همچنان مذاکره می کند" گفته های معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت با خودرو امروزی ها است.
    "هولدینگ ناصح به زودی وارد عرصه خودروسازی می شود"، "شهرستان بم قطب صادرات BYD در منطقه می شود" و اعلام شرایط فروش ویژه زمستانه DS رویدادهای این هفته را مرور می کنند.
    بعد از آن گشتی در بازار انواع تایر خودرو می زنیم و با "استون مارتین Vanquish S Volante 2017"، "Eagle Spyder GT"، "اشکودا Kodiaq Scout 2017"، "سریع ترین ساخته تاریخ فورد"، "کاماروی قاتل" و ... به جهان خودرو سری می زنیم.
    نیم نگاه این هفته را با "شیرها پشت دروازه سرزمین پارس" به بررسی ثبت نام پژو 301 و 508 در فهرست خودروهای مجاز وارداتی خواهیم گذراند و "انحصار یا ساماندهی" تحلیلی بر تاثیر جلوگیری از واردات غیررسمی خودرو در بازار داخلی خواهد داشت.
    در ادامه با "نبرد بلندقامتان شرقی روز مرز 100" به بررسی  مقایسه شاسی بلندهای چینی اتوماتیک به عرضه هایما S7 توربو می پردازیم و " ده دلیل برای انتخاب داستر" به راهنمایی خریداران این محصول می پردازد. راهنمای خرید با "بالیاقت های حاشیه نشین" و بررسی 3 سدان جمع و جور در محدوده 135 میلیون تومان ادامه خواهد داشت.
    ماشین سنگین هم در ادامه بررسی مسائل مربوط به این خودروها این هفته به "اهمیت وجود کامیون ها و کشنده های سه محور 2×6" می پردازد.
    در گام بعدی "با حاضر همیشه غایب" برندهایی که در گذشته در نمایشگاه بین المللی خودرو تهران حضور یافتند اما به بازار نرسیدند را مرور می کنیم.
    و اما در آخر با "معرفی و شناخت انواع رایج جعبه فرمان خودرو" و "عیب یابی پیشرانه از روی ظاهر خودرو" مباحث فنی این هفته را بررسی می کنیم.
    "آینه بغل" ضمیمه خودرو امروز پلاس این هفته است که تاکنون 4 شماره از انتشار آن می گذرد. در آینه بغل این شماره با "فیروزه دورگه" با "آستین متروپولیتن 1958" ملاقات می کنیم.
    "تماشاگه خودرو؛ از گذشته تا آینده" به بهانه بازسازی بزرگترین موزه خودرو تهران گشتی در این موزه خواهد زد و "بازار نامرئی" با گشتی در بازار قطعات خودروهای کلاسیک جدیدترین قیمت های این بازار را در اختیار علاقمندان قرار می دهد.
    "کلاهتان را قاضی کنید" نکات کلیدی خرید اولین خودرو کلاسیک را معرفی می کند و "حواشی پیرمرهای جذاب" به بررسی رویدادهای مهم خودروهای کلاسیک می پردازد.
    آینه بغل در ادامه "در مسیر تحول با چهارچرخ"؛ "وقتی سنت و مدرنیته در هم می آمیزند"؛ "دیروز و امروز کانورتیبل های مجلل رولزرویس"؛ "یک خودرو و چند چهره"؛ "قدبلندهای همیشه در صحنه"؛ "شمیم خوش الکتریسیته"؛ "دوقلوهای ایرانی – آمریکایی"؛ "تولد آهوهای آفریقایی" و چندین مطلب دیگر همراه خوانندگان هفته نامه خودرو امروز خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط