فونیکسریمکسبهتام

رئیس شورای هماهنگی مدیران راه و شهرسازی قزوین:

توجه به اقتصاد حمل و نقل موجب تولید ثروت می شود

عصر خودرو- رئیس شورای هماهنگی مدیران راه و شهرسازی استان قزوین گفت: با جدی گرفتن موضوع اقتصاد حمل و نقل می توان ضمن رونق بخشیدن به این صنعت مهم، ایجاد اشتغال و تولید ثروت و درآمدزایی کرد.

توجه به اقتصاد حمل و نقل موجب تولید ثروت می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، حامد مانی فر ظهر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری استان قزوین ضمن عرض تبریک انتصاب جدید مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اظهار کرد: این اداره کل بر اساس سیاست وزیر با هدف یکپارچه و متمرکزسازی خدمات مربوط به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در استانها تشکیل شده است.

    مدیرکل راه و شهرسازی در ادامه افزود: وزیر راه و شهرسازی با جدا کردن حوزه راهداری با مسئولیت مستمر و مداوم اجرایی از راه و شهرسازی، بستر مناسبتری فراهم کرده تا مدیران کل راه و شهرسازی در استانها توان و تمرکز خود را روی برنامه ریزی و سیاست گزاری در موارد کلان قرار داده و مسئولیت خود را به عنوان هماهنگ کننده ی دستگاهها و سازمانهای تابعه وزرات راه و شهرسازی در استان به نحو بهتری به انجام رسانند.

    مانی فر با اشاره به ظرفیتهای بسیار زیاد استان در حوزه حمل و نقل خاطر نشان کرد: در همین راستا طی مکاتبه ای با وزیر راه و شهرسازی آمادگی خود را برای تهیه برنامه جامع اقتصاد حمل و نقل با رویکرد بازآفرینی و در بستر ایرانشهری با نگاه به طرح جامع حمل و نقلی موجود اعلام کردیم که مورد استقبال وی نیز قرار گرفت.

    رئیس شورای هماهنگی حمل و نقل استان با تاکید بر ارتباط بیش از 11 استان توسط راههای قزوین تصریح کرد: عبور تعداد زیاد خودرو از محورهای استان نه تنها نباید باعث نگرانی ما شود بلکه باید با یک برنامه ریزی درست به هر کدام از این ترددها به عنوان یک فرصت مغتنم سرمایه ای در حوزه حمل و نقل نگاه کنیم.

    مانی فر در ادامه با اشاره به این نکته که این جایگاه از گذشته تا به امروز همواره باعث ایجاد اشتغال و توسعه در استان بوده گفت: ایجاد کاروانسراهایی از جمله سرای سعدالسلطنه، بازار قزوین و سایر مواردی از این دست نشان می دهد که قزوین در دوران گذشته خود از اقتصاد حمل و نقلی استفاده کرده و علاوه بر توسعه درونی، بسترهای رشد و توسعه ی منطقه ای را نیز فراهم کرده است.

    وی خاطر نشان کرد: بناها و آثار ارزشمند تاریخی در استان نشانگر وجود اقتصادی مهم و ویژه در حوزه حمل و نقل در گذشته بوده و برنامه ریزی ها باید به گونه ای باشد که دست کم بتواند ما را به دوران شکوفایی خود در بخش اقتصاد حمل و نقل بازگرداند.

    مانی فر ضمن تشکر از همکاران حوزه راهسازی اداره کل راه و شهرسازی یادآور شد: با تلاش دایمی و بی وقفه این عزیزان تا به امروز اکثر راههای اصلی ما تبدیل به بزرگراه گردیده و 4 بانده شده است که این امر با توجه به شرایط اقتصادی کشور قابل تقدیر است.

    مانی فر در پایان از همه دستگاه های خدمات رسان در استان که در امر راه و راهداری و خدمت رسانی به مردم برای سفر ایمن و کم خطر در حال خدمت رسانی و تلاش هستند، تقدیر و تشکر کرد.

    در این مراسم که علاوه بر حامد مانی فر، گروسی مدیرکل مدیریت بحران، پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای، بیگلری رییس پلیس راه استان و جمعی از مدیران و مسئولان استانی در محل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای برگزار شد، از فعالان و برگزیدگان حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تقدیر شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو