استاندارد ترمز هوشمند خودرو در راه است

عصر خودرو- مدیر کل نظارت بر اجرای استاندارد صنایع فلزی سازمان ملی استاندارد ایران از برنامه های گسترده برای بهبود استانداردهای خودرو و ترمز هوشمند خبر داد.

Monday 25 January 2016 - 09:38:00

استاندارد ترمز هوشمند خودرو در راه است

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،  پیمان پیرایش گفت: همچنین بهبود استانداردهای خودروهای نیمه سنگین و سنگین در برنامه است و استاندارد واژگونی استانداردها و همچنین استاندارد کامیون ها هم بهتر می شود.

مدیر کل نظارت بر اجرای استاندارد صنایع فلزی افزود : تلاش می کنیم این استانداردها را در سال آینده به میزان کافی ارتقاء دهیم و خودروسازان در فضای جدید باید به فکر رقابت با همتاهای خارجی خود در بازار داخلی باشند.

پیرایش گفت: یکی از مهمترین روش ها برای موفقیت در این رقابت ها توجه به استانداردهای ملی و بین المللی خودرو در صنعت خودروسازی است.

وی افزود: همچنین استاندارد ترمز هوشمند خودروها نیز در دست بررسی است که امیدواریم تا دو سال آینده کیفیت محصولات داخلی به سطح جهانی برسد.

پیرایش از تدوین استانداردهای جدید تولید خودرو مطابق با استانداردهای اتحادیه اروپا تا سال 95 خبر داد و گفت: استانداردهای 52گانه خودرو باید بهتر شود و فضای جدید همکاری با خارجی ها این موضوع را ضروری می کند.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

ترمز خودروترمز هوشمند خودرو
مطالب مرتبط بیشتر
تفاوت میان ترمز‌های جلو و عقب خودرو در چیست؟ بازگشت بی دردسر نکاتی برای بهبود ترمزگیری و افزایش عمر لنت های ترمز اگر ترمز عمل نکرد چگونه خودرو را متوقف کنیم؟ ساخت دستگاه تراش دیسک ترمز خودرو در کشور اتوهلد (AUTO HOLD) سیستم ترمز اتوماتیک چیست؟ 5صدای غیرعادی زمان ترمزگیری نقص جدی ترمز خودروساز ژاپنی! ارابه‌های هوشمند چرخ دستی فروشگاه‌ها مجهز به ترمز هوشمند شد نشانه‌های خرابی ترمز را بشناسیم راه کار‌های مواجهه با بریدن ترمز خودرو در هنگام رانندگی توافق 40 کشور برای تجهیز خودروها به ترمز خودکار دیسک ترمز در بازار چند؟ اذعان سوبارو به دروغ‌ پردازی عیب‌یابی خودرو به زبان ساده؛ عیب‌یابی سیستم ترمز (بخش دوم) عیب یابی خودرو به زبان ساده؛ مسائل و مشکلات سیستم ترمز (بخش اول) قدرت هوا بررسی عملکرد ترمز خودرو تکنولوژی‌های مُنجی تولید اولین ترمز خودرو با چاپگر سه بعدی ترمز‌ ABS چه تاثیری بر رانندگی دارد؟ نجات جان یک کودک با سیستم ترمز اضطراری ولوو دلایل لرزش زیاد پدال ترمز در زمان ترمزگیری اطلاعاتی از تویوتا RAV4 مدل 2018 علت اخطار روغن ترمز و ترمز دستی در سمند EF7 دستیاران سودمند! 10 مشکل ترمز خودرو که خوب است بدانید دکتر ترمز خودروتان باشید کمک ترمز؛ سیستمی برای توقف سریع‌تر هنگام ترمز بریدن خودرو باید چه اقداماتی انجام دهیم ؟ آزمایش ترمز سریع ترین سیستم حمل و نقل جهان+تصاویر پمپ ترمز و متعلقات آن ترمز‌های سرامیکی چه ویژگی‌هایی دارند؟ داج Charger SXT سال2016 را ببینید ترمز آزبست در بن‌بست سیستم ترمز اضطراری تا سال 2022 در تمام خودروها نصب می شود ترمز ضد قفل خودرو ساخته شد کاهش 39 درصدی تصادفات با سیستم ترمز اتوماتیک ایده اولیه چراغ راهنما و ترمز خودروها متعلق به چه کسی بود؟
Back to top