ضرورت تخصیص یارانه بنزین به زنجیره تامین قطعه‌سازان؛

بررسی روش‌های تامین مالی در صنعت قطعه

عصر خودرو- تحریم و مشکلات داخلی اقتصاد، زنجیره خودروسازی کشور به ویژه قطعه‌سازان را در شرایط سختی قرار داده است.

Wednesday 04 December 2019 - 14:17:00

بررسی روش‌های تامین مالی در صنعت قطعه

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از اعتماد، به‌طوری‌که، این صنعت جز مقطع فعلی، در سال‌های 91 و 92 نیز تحریم‌های سخت را تجربه کرد و اگر در آن زمان برجام متولد نمی‌شد، شاید تا به امروز تقریبا چیزی از صنایع خودرو و قطعه کشور باقی نمانده بود. اما مرور وضعیت صنعت قطعه‌سازی کشور نشان می‌دهد، این صنعت فراز و نشیب‌های زیاد و شرایط سخت‌تری را طی این سال‌ها نسبت به سایر صنایع تجربه کرده، از نبود قطعات به دلیل تحریم‌ها گرفته تا مشکلات مالی.

 اوضاع کلی صنعت قطعه‌سازی کشور با توجه به تحریم و مشکلات عدیده مالی و اقتصادی، چندان مساعد گزارش نمی‌شود،؛ از همین رو می‌طلبد تا گشایشی آن هم از نوع مالی رخ دهد تا این صنعت بتواند بار دیگر سرپا بایستد. اما روش‌های تامین مالی این صنعت چیست؟ از چه راه‌هایی می‌توان اقدام به جذب سرمایه‌های جدید کرد؟ کارشناسان چه می‌گویند؟ در پاسخ به این پرسش‌ها، روش‌های گوناگونی برای تامین مالی این صنعت پیشنهاد می‌شود که مهم‌ترین آنها از دیدگاه فعالان حوزه خودرو را می‌توان «اختصاص بخشی از یارانه بنزین، تامین منابع از محل منابع بانکی یا صندوق توسعه ملی و پرداخت مطالبات قطعه‌سازان» عنوان کرد.

عاقبت یارانه صنعت چه شد؟

از زمانی‌که قانون هدفمندی یارانه‌ها تصویب شد؛ قرار بر این بود که بخشی از آن به حوزه صنعت پرداخت شود اما از دولت نهم تاکنون این یارانه به دلیل کسری بودجه در دولت‌های نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم به دست فعالان صنعتی کشور نرسیده است. حال با توجه به اینکه از 24 آبانماه اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین کلید خورد؛ بحث یارانه‌های معیشتی مطرح شد و همین امر تزریق منابع درآمدی حاصل از اجرای افزایش قیمت به صنعت را با چالش مواجه کرد. این در حالی است که قطعه‌سازان کشور در این سال‌ها به دلیل تشدید تحریم‌ها نتوانستند قطعه را به خطوط تولید خودرو‌سازان برسانند که باعث شد بسیاری از خودروهای داخلی به دلیل ناقص بودن، کف پارکینگ‌ها ماندگار شوند. از همین رو، خودرو‌سازان خیلی امیدوار به خلق منابع مالی جدید با فروش محصولاتشان نباشند. با این اوصاف، مشکلات مالی بیش از همیشه گریبان قطعه‌سازان را گرفت که برای خروج از این بحران‌های مالی، باید وارد عمل می‌شدند تا بتوانند جایگزینی برای نمونه‌های خارجی پیدا کنند؛ اما مشکلات تامین نقدینگی قطعه‌سازان نیز اجازه چنین حرکت بزرگی را به آنها نمی‌داد؛ چراکه با توجه به تحریم‌های سال گذشته و فشار برای جلوگیری از افزایش قیمت خودرو و همچنین عدم وصول مطالبات قطعه‌سازان از شرکت‌های خودروساز، این بخش نیز با بحران کاهش نقدینگی مواجه شده بود.

درخواست قطعه‌سازان برای رفع این مشکلات عملیاتی شدن قول‌هایی بود که پیش از این از سوی بانک مرکزی داده شده بود تا برای تامین نقدینگی تسهیلاتی به این بخش اعطا کند. اما از آنجا که کشور طی یک سال گذشته با مشکلات زیادی روبرو بود بانک مرکزی شرایط پرداخت این تسهیلات را نداشت. از همه این موارد که بگذریم حال با توجه به اینکه طرح سهمیه‌بندی بنزین اجرایی شده، دست دولت برای پرداخت یارانه صنعت بازتر شده است. از این رو، با توجه به اینکه در میزهای اول تا سوم صنعت که در وزارت صنعت، معدن وتجارت برگزار شد، نیاز به سرمایه‌گذاری برای تداوم خودکفایی قطعه‌سازان مطرح شد، می‌توان برای تامین نقدینگی مورد نیاز این بخش از تخصیص یارانه بنزین به زنجیره تامین قطعه‌سازان استفاده کرد.

در انتظار سرمایه‌های مردمی

برای اینکه بدانیم موضوع یاد شده چقدر توان رفع مشکلات قطعه‌سازان را دارد به سراغ فعالان این حوزه رفتیم. آرش محبی‌نژاد، دبیر انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان کشور می‌گوید: در دولت نهم و دهم مقرر شد تا بر اساس قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، بخشی از آن به صنعت تعلق بگیرد؛ اما صنایع از همین بخش طلب دارند. به گفته او، صنعت خودروسازی نیز از همین محل قانون طلبی 10 میلیارد تومانی دارد که هنوز اجرا نشده است. محبی‌نژاد با بیان اینکه دولت‌های نهم و دهم با کسری بودجه مواجه شد، توضیح داد که دولت‌های یازدهم و دوازدهم نیز از پرداخت آن سرباز زده و گفتند که این طلب تصمیم دولت قبل بوده و عدم پرداخت آن باید توسط همان دولت‌ها صورت گرفته باشد. به اعتقاد او، دولت آنقدر کسری بودجه دارد که نمی‌توان بر روی پرداخت یارانه‌ها توسط آن حسابی باز کرد؛ چراکه در صورت امکان از دولت نهم تا دوازدهم، چهار دولت پشت سرگذاشته شده و در این مدت پرداخت شده بود.

البته از آنجا که در حال حاضر دولت اجرای طرح افزایش سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین را کلید زده و از این طریق به یک منابع مالی جدیدی دست یافته است، می‌توان امیدوار بود، چنانچه بخشی از این منابع پس از اعطای یارانه‌های معیشتی آزاد شود، به صنعت قطعه‌سازی اختصاص یابد. دبیر انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان کشور اما می‌گوید که برای فعال شدن قطعه‌سازی‌های کشور باید هم نظام بانکی فعال شود و هم دولت دست به کار شده و از طریق صندوق توسعه ملی در این امر سرمایه‌گذاری کند.

بنابه اظهارات محبی‌نژاد، منابع موجود در صندوق توسعه ملی می‌تواند به جای خاک خوردن تبدیل به سرمایه‌گذاری شود، بنابراین ماهیت سرمایه‌گذاری در کشور باقی می‌ماند و پیشنهاد ما این است که این پرداخت از محل منابع بانکی یا صندوق توسعه ملی برای کمک به شرکت‌های قطعه‌سازی که قصد داخلی‌سازی قطعات را دارند، پرداخت شود. لازم به ذکر است که شرکت‌های دانش بنیان نیز منابعی دارند که می‌توانند از آن منابع هم استفاده کنند.

محبی‌نژاد در همین حال تاکید می‌کند که بهترین حالت در چنین شرایطی جذب سرمایه‌های مردم است؛ به این معنی که سرمایه‌گذار خصوصی به جای اینکه سرمایه سرگردان در جامعه را به سمت دلار، سکه و طلا ببرد و تورم ایجاد کند، جذب تولید اشتغالزا با ارزش افزوده بالا کند. به گفته او، اکنون این صنعت جذابیتی برای سرمایه‌گذاری ندارد و بخش خصوصی صنعت قطعه‌سازی خودرو زیانده است؛ از این‌رو، هیچ‌کس حاضر به سرمایه‌گذاری در این حوزه نیست. در چنین شرایطی، اگر سرمایه‌گذاری در این حوزه جذابیت پیدا کرده یا دولت به سرمایه‌گذاران در این حوزه تضمین لازم را ارایه کند، شکی نیست که حجم زیادی از سرمایه‌های مردم جذب این صنعت خواهد شد. از طرفی، این صنعت، به عنوان لوکوموتیو محرک بسیاری از صنایع، هم حافظ سرمایه مردم، هم تولیدکننده ثروت و هم کمک‌کننده در رفع وابستگی صنعتی کشور و کمک به خودکفایی و استقلال خواهد شد. محبی‌نژاد در نهایت تاکید کرد که در شرایط فعلی و برای کوتاه‌مدت بهترین روش تامین سرمایه از طریق منابع قابل اطمینان مانند صندوق توسعه ملی و بودجه بانک‌ها و در صورت امکان اختصاص یارانه بنزین است.

روش‌های تامین مالی برای قطعه‌سازان

از سوی دیگر، محمدرضا نجفی‌منش، یک فعال صنعت قطعه‌سازی کشور در این راستا می‌گوید: پرداخت منابع مالی برای قطعه‌سازان به تصمیم دولت بستگی دارد که بخواهد از کدام منابع برای آن استفاده کند. او معتقد است که اگر دولت مطالبات قطعه‌سازان که بالغ بر 23 هزار میلیارد تومان است را به آنها پرداخت کند، قطعه‌سازان به راحتی می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

البته با توجه به اینکه یارانه بنزین در حال حاضر به افراد کم درآمد اختصاص یافته است، خیلی نمی‌توان به جذب این منابع در صنعت قطعه‌سازی امیدوار بود، اما چنانچه از این محل درآمدی اضافه برای دولت باقی بماند، می‌توان آن منابع مالی را به منظور تقویت صنعت قطعه‌سازی هدایت کرد.

نجفی‌منش در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره دلیل ایجاد این نقدینگی نیز توضیح داد از زمانی‌که دولت وارد حوزه قیمت‌گذاری شد، کمبود نقدینگی به وجود آمد و فشار روی خودروسازان و قطعه‌سازان افزایش یافت. او معتقد است که طبق ماده 101 برنامه پنجم و بند 90 قانون اصل 44 که دولت را موظف می‌کند در صورت ورود به بحث قیمت‌گذاری باعث ضرر و زیان شود، خسارت آن را پرداخت کند، اکنون وقت آن است که ضررهای ایجاد شده را جبران کند. او در ادامه روش دیگر تامین نقدینگی برای قطعه‌سازان را این‌گونه توضیح داد: دولت برای واردات قطعات از کشورهای دیگر هزینه ساخت آن را 2 تا 3 ماه پیش از دریافت قطعه به شرکت خارجی با 10 تا 20 درصد هزینه اضافه به دلیل سختی نقل وانتقالات مالی پرداخت می‌کرد و اکنون می‌خواهد این قطعات را داخلی‌سازی کند و می‌تواند قطعه‌سازان را نیز چشم آبی تصویر کرده و به همان‌گونه عمل کند. بنابه اظهارات او، دولت می‌تواند هزینه ساخت قطعه را پیش از ساخت به قطعه‌سازان داخلی پرداخت کند تا این نقدینگی به قطعه‌سازان تزریق شده و توان داخلی‌سازی قطعات را داشته باشند.

برچسب ها

قطعه سازیسهمیه بندی بنزینصنعت قطعه سازی کشور
مطالب مرتبط بیشتر
شانس قطعه‌سازان ایران برای موفقیت در بازار روسیه بالاست ثبت‌نام برای حضور در «اتومبیلیتی 2023» مسکو به پایان رسید واکاوی ریشه های شکست صنعت خودرو ایران یک‌هزار قطعه خودرویی مشمول استاندارد اجباری می‌شود قیمت‌گذاری دستوری، خطوط قطعه‌سازی را تعطیل می‌کند بدهی 60 هزار میلیارد تومانی خودروسازان به قطعه سازان معرفی درست توانمندی‌های صنعتی، رمز موفقیت قطعه سازان در بازار روسیه است آمریکای لاتین، بازاری مناسب برای قطعه‌سازان ایرانی سهمیه‌بندی جدید و تغییر قیمت بنزین تکذیب شد ضرورت هوشمند سازی انعقاد قراردادها بر اساس قیمت نهاده های تولید مطالبات معوق قطعه‌سازان خودرو تا پایان امسال تسویه می‌شود افزایش 20 درصدی نرخ قطعات خودرو افزایش رشد اقتصادی با تولید رقابتی طلب بیش از 40 هزار میلیارد تومانی قطعه سازان از خودروسازان برنامه‌ریزی برای ساخت نخستین شهرک صنعتی قطعه‌سازی در مرز ایران و ترکیه تولید زیرپله‌ای فیلتر‌های خودرو با برند‌های معروف تولید کمک فنر خودروهای سواری برای نخستین بار در شمال‌غرب کشور لزوم به روز رسانی استاندارد‌های قطعات خودرو توان تولیدکنندگان داخلی در داخلی سازی قطعات حساس خودرو استقبال قطعه‌سازان از اوراق گام شیب افزایش مطالبات قطعه‌سازان کند شده، اما هنوز کاهش نیافته است چشم انداز مناسبی از توانمندی قطعه سازان گروه سایپا در این نمایشگاه ترسیم شده است گزارش تصویری دومین روز نمایشگاه قطعات تهران رونق قطعه‌سازی و خودروسازی در گرو یکدیگر برنامه‌های ایساکو در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات جلوگیری از خروج 15 میلیون یورو ارز از کشور با بومی سازی قطعه cvvt خودرو رشد تیراژ تولید پیش شرط سرمایه گذاری قطعه سازان برای تحقیق و توسعه لزوم توجه به عمق ساخت داخل قطعات خودرو تلاش فرانسه برای جلوگیری از سهمیه‌بندی بنزین تعاملات و قراردادهای خوبی بین فعالان خودروسازی و قطعه‌سازی ایران و روسیه شکل گرفته است سهمیه بنزین مهرماه امشب واریز می‌شود سهمیه 60 لیتری بنزین کاهش نمی‌یابد ایستگاه پایانی کروز قطعه‌سازان ایرانی برای صادرات آماده می‌شوند قطعه سازان می‌توانند صنعت کشور را به جهان بشناسند بازار روسیه، فرصتی برای خودروسازان و قطعه سازان ایرانی آمادگی ایران برای تامین بیش از 30 نیاز فناورانه صنعت خودروسازی روسیه مشکل کیفیت پایین خودرو‌های داخلی در صنعت قطعه سازی کشور است سهمیه بنزین مرداد امشب واریز می‌شود 2 پیشنهاد خودروسازان و قطعه سازان در جلسه شورای عالی امنیت ملی چه بود؟ تقاضای روسیه برای واردات قطعه از ایران افزایش یافت بنزین گران نمی‌شود مطالبات قطعه سازان چقدر است؟ کروز با رویکرد صادرات دانش بنیان در نمایشگاه بین المللی موتور تهران حضور یافت تکنولوژی تولید قطعه در کشور قدیمی و فاقد استانداردهای روز است نوبت مهاجرت به قطعه‌سازان رسید همکاری قطعه‌سازان ایرانی و خودروسازان روسی کلید خورد ورود جدی وزارت دفاع به صنعت خودرو قطعه سازان آماده تولید خودروی اقتصادی و ارزان قیمت هستند تسهیلات قطعه‌سازان به دستشان نرسید باید موانع پیش روی صنعت شود بر طرف شود تلاش قطعه‌سازان برای حفظ تولید خودرو خوشه صنعتی قطعه‌سازی خودرو در تهران راه‌اندازی شد مطالبات قطعه‌سازان؛ مانع جهش تولید خودرو بنیان گذار کروز، منتخب جشنواره ملی چهره برتر کارآفرینی سال 1400 شد بهبود صنعت خودرو قابل اجراست مشروط به تحقق برخی پیش‌فرض‌ها الزام خصوصی سازی واقعی، راه نجات صنعت خودرو کشور البرز تامین کننده 30 درصد قطعات مورد نیاز خودرو سازی کشور است مصرف روزانه 86 میلیون لیتر بنزین در کشور تولید 44 میلیون قطعه دستاورد خانواده کروز در سال 1400 لزوم توجه صنعت قطعه سازی بر بکارگیری از جوانان نخبه در این صنعت چرا قطعه‌سازان از کیفیت می‌زنند؟ شرکت هایی نظیر کروز برای کشور ارزش افزوده دارد با وجود تحریم ها، شرکت کروز توانسته صنعت قطعه سازی را سرپا نگه دارد انعقاد قرارداد تجاری‌سازی قطعه‌ای برای جلوگیری از خودسوزی خودروها اقدامات کروز تحسین برانگیز است، از این شرکت حمایت می کنیم همایش تجلیل از بانوان صنعتگر خانواده کروز آغاز شد لزوم حمایت دولت از بنگاه‌های بزرگ قطعه‌سازی اعلام جزئیات اجرای طرح بنزینی دولت از سه هفته آینده کاهش مصرف سوخت از طریق سبک‌سازی قطعات خودرو گره کور 18 ساله تولید قطعات خودرو در کرمان گشوده شد ایران می‌تواند یک میلیارد دلار قطعه خودرو صادر کند حذف پراید، انقلاب بزرگی بود که سایپا انجام داد شناسایی هفت عارضه در قطعه‌سازی کشور 5 گام برای حل بحران نقدینگی صنعت قطعه‌سازی آمادگی کشور آذربایجان برای تولید مشترک قطعات خودرو با ایران سهمیه بنزین آذرماه به همراه سهمیه جبرانی امشب واریز می‌شود گره‌گشایی از بن‌بست حکمرانی غلط در صنعت خودرو به داد صنعت قطعه نرسند، نابودی‌اش نزدیک است نقش اثرگذار کروز در صنعت قطعه سازی کشور افزایش تولید روزانه ایران‌خودرو به دو هزار و 500 دستگاه 99 کارخانه قطعه سازی خودرو در البرز فعالیت دارند اراده حل مشکلات صنعت خودرو بین مسوولان وجود دارد وعده اختصاص سهمیه بنزین جداگانه بابت اختلال اخیر قطعه سازی کروز برای تحقق برنامه های جدید وزارت صمت اعلام آمادگی کرد عزم یک شرکت فناور برای جلوگیری از واردات کاسه نمد خارجی تحقق 100 میلیون دلار صرفه‌جویی ارزی با اجرای برنامه ساخت داخل سهمیه بنزین مهرماه امشب واریز می‌شود چین سه قطعه فروش خودرو را نقره‌داغ کرد تضمینی برای تامین قطعات موتورسیکلت وجود ندارد! سرنوشت میزهای داخلی‌سازی صرفه‌جویی 341میلیون یورویی با داخلی‌سازی قطعات خودرو بحران خرید دین خودروسازان در راه است افزایش تیراژ تولید جعبه‌ هیدرولیک فرمان خودرو با حمایت صندوق نوآوری طرح تولید قطعات خودرو در اسفراین به بهره برداری رسید تاثیر تحریم های داخلی بیشتر از تحریم های خارجی در صنعت خودرو بود خرید قطعات تقلبی، تولید آن را افزایش داد! ایران خودرو، سربلند از کارزار تحریم از تولید خودروی جدید تا قطعه سازی داخلی امسال حدود 12 میلیون قطعه به خودروسازان ارسال کردیم کاهش 2.5 میلیارد دلاری وابستگی به خارج در خودروسازی چگونه محقق شد؟ بنزین نه گران می‌شود و نه سهمیه‌بندی جدید انحصاری جدید از جنس قطعه‌سازی؟ سهمیه بنزین ذخیره بیش از 9 ماه خودرو ها چه می شود؟ ستاری فردا برای بازدید از پیشرفت های شرکت قطعه سازی دانش بنیان ایسکرا به کاشان سفر می کند افزایش سهم قطعه سازان خراسان رضوی در تولید خودرو داخلی راهکارهای پیشنهادی برای حل مشکلات صنعت قطعه سازی سایپا به‌دنبال رونق قطعه‌سازی داخلی و خودکفایی است بن بست خطرناک صنعت خودرو طلب50هزار میلیارد تومانی از خودروسازان همکاری سایپا و وزارت دفاع برای تولید قطعات خودرو در داخل در راستای خوداتکایی و استقلال از بیگانگان است کروز در داخلی سازی قطعات به نتایج قابل تحسینی دست یافته است احیای تولید در قطعه‌ساز ورشکسته با حمایت ایران‌خودرو صرفه‌جویی 100 میلیارد تومانی ایران‌خودرو با هوشمندسازی لجستیک زنجیره تامین تولید انبوه موتور کم مصرف سه استوانه در دستور کار ایران‌خودرو سرنوشت قطعات ساخت داخل در پساتحریم صرفه جویی 341میلیون دلاری ارزی قطعه سازان البرز سهم بنزین یارانه‌ای از مصرف چقدر است؟ امسال داخلی‌سازی 35 قطعه را در دستور کار داریم دومین سهمیه بنزین 1400 امشب واریز می‌شود مزایای پیشرانه های TGDI چیست؟ دستاوردهای 4 میز اول تعمیق ساخت داخل چه بود؟ قطعات خودرو با برند شناخته شده گران‌تر به فروش می‌رسد چالش تامین فولاد پیش روی خودروسازان اعلام آمادگی گروه قطعه سازی کروز در تحقق فرمایشات رهبرمعظم انقلاب در سال 1400 سهمیه بنزین 1400 واریز شد مصوبه‌ای برای سهمیه بنزین نوروزی ابلاغ نشده است اولویت صنعتی استان کرمانشاه توسعه و تکمیل زنجیره قطعه‌سازی خودرو است خبری از سهمیه بنزین نوروزی نیست از پیشرفت چشمگیر کروز در داخلی سازی قطعات مشعوف شدم سهمیه بندی بنزین در سال 1400 چگونه است؟ شهرک قطعات خودرو در استان قزوین راه اندازی می‌شود تحریم صنعت خودرو موجب سه شیفته شدن کارخانجات قطعه‌سازی شد قزوین، توانایی تبدیل شدن به قطب قطعه سازان خودرو را دارد جزئیات طرح اختصاص سهمیه بنزین به خانوارهای فاقد خودرو در سال 1400 ایران خودرو به تولید در استان البرز رونق داده است ایران خودرو، قطعه‌سازی کشور را احیا کرده است «تارا» برای ورود به بازار آماده می‌شود واردات خودرو با رعایت ضوابط آزاد است سهمیه بنزین اسفند امشب واریز می‌شود رانت 100 هزار میلیارد تومانی در قیمت کارخانه و بازار خودرو کاهش 30 درصدی قیمت خودرو با اصلاح نرخ مواد اولیه برنامه‌ریزی برای توسعه ساخت داخل اجزا و قطعات وارداتی صنعتی جزییات طرح اعطای سهمیه بنزین به خانوارهای بدون خودرو قطعه سازی کروز در زمینه نوآوری قدم‌های لازم را برداشته است پرداخت تسهیلات به قطعه‌سازان سهمیه بنزین بهمن ماه امشب واریز می‌شود استفاده حداکثری ایران خودرو از ظرفیت قطعه‌سازی استان مرکزی قطعه‌سازان، خودروساز می‌شوند؟ آخرین مهلت ارسال ایده‌ها به رویداد قطعه‌سازی خودرو تولید 35 درصد قطعات خودروی کشور در آذربایجان شرقی عملیاتی شدن اوراق گام در زنجیره قطعات خودرو کلید خورد انتقال انحصار«خودرو» قطعه‌سازان برای افزایش تولید 15 هزار تن فولاد نیاز دارند شناسایی 30 شرکت قطعه ساز خودرو در استان فارس کمبود قطعات های‌تک عامل اصلی تجاری نشدن خودروهاست ضربه نرخ‌گذاری دستوری به جهش تولید بنیاد برکت حامی قطعه‌سازان داخلی خودرو تعمیر گیربکس های CVT در تعمیرگاه مرکزی مدیران خودرو طرح، «هر ایرانی، 20 لیتر بنزین» به سرانجام می‌رسد؟ بررسی یک طرح بنزینی در دستور کار مجلس جزئیات واریز سهمیه بنزین آذر ماه ظرفیت قطعه‌سازی پاسخ‌گوی تولید سالیانه 3 میلیون خودرو است داخلی‌سازی 86 میلیون دلاری قطعات خودرو محرک داخلی‌سازی، پرداخت مطالبات است قطب سوم خودروسازی با پلت فرم ملی تعاون استارت زد ارتقای کیفی قطعات خودرو با توان دانش بنیان‌ها طراحی و ساخت نسل پنجم رایانه خودرو تولید قطعات تقلبی و زیرپله‌ای خودرو افزایش یافته است به عنوان یک ایرانی به خودم می بالم که در قطعه سازی پیشرفت کرده ایم انحصار درخرید قطعات خودرو عاملی فسادزا امکان تولید قطعات خودرو در داخل با یک‌سوم قیمت‌ خارجی با تخصیص سهمیه بنزین به خانوارها، نظام توزیع عادلانه‌تر می‌شود نگران افزایش قیمت بنزین نباشید ضرورت ساماندهی توزیع مواداولیه برای ادامه نهضت ساخت داخل جزئیات طرح مجلسی ها برای آزادسازی قیمت بنزین سرعت در ترخیص مواد اولیه و قطعات، تعداد تولید خودرو را افزایش خواهد داد صرفه جویی بیش از 340 میلیون یورویی پرداخت بیش از 300 میلیون یورو در قرارداد‌های ارزی برای واردات مواد اولیه برنامه‌ریزی برای داخلی‌سازی پنج درصدی شرط کاهش قیمت خودرو کروز طراحی، تولید و کالیبراسیون ای سی یو را در ایران انجام می دهد واردات خودرو در ازای صادرات قطعه! ساخت برخی قطعات وارداتی خودرو آغاز شد طرح سهمیه بندی بنزین خانوار به کمیسیون انرژی مجلس ارجاع شد مقیمی: به دنبال قطع وابستگی به منابع خارجی در صنعت خودروی کشور هستیم کاهش ارزبری در صنعت قطعه‌سازی با بلوغ داخلی‌سازی و مبارزه با قاچاق مشکلات قطعه سازان برای تامین مواد اولیه از بورس محل تامین تسهیلات داخلی‌سازی قطعات طرح مجلس برای اختصاص سهمیه بنزین به کد ملی تحلیل کارشناسی در مورد طرح تغییر سهمیه بنزین طرح سهمیه بندی تمامی حامل‌های انرژی جایگزین طرح سهمیه‌بندی بنزین شود جزییات طرح سهمیه بندی بنزین سرانه خانوار بنزین تک نرخی با تغییر در سهمیه‌بندی بنزین تازه‌ترین اخبار از تغییر نحوه سهمیه‌بندی بنزین شرکت‌های دانش‌بنیان توان تامین قطعات مورد نیاز خودروسازان را دارند مواداولیه صنعت قطعه‌سازی، مشمول قیمت‌گذاری دستوری می‌شود صنعت قطعه‌سازی با تحریم‌ها جان دوباره‌ای گرفت آشتی «نیما» با صنعت خودرو بومی سازی خودروهای ساخت داخل گامی به سوی جهش تولید است افزایش سطح همکاری خودروسازان با قطعه سازان ضرورت دارد اختصاص سهمیه اعتباری بنزین به خودروهای باری و مسافری در گرو ثبت نام در سامانه هیچ وقت برای اصلاح طرح سهمیه‌بندی بنزین برنامه‌ای نداشتم تشکیل کمیته مشترک انجمن‌های قطعه‌سازان در شش محور نهادهایی که وارد عرصه قطعه‌سازی شدند کمیته تخصیص ارز قطعه سازان تشکیل شد دستاوردهای چهارمین میز تخصصی تعمیق ساخت داخل خودرو آمادگی انجمن‌های تخصصی قطعه‌سازی برای تحقق جهش تولید زیان شدید قطعه‌سازان در پی افزایش نرخ ارز سهمیه بنزین وانت‌بارهای ثبت‌ شده در سامانه حمل بار عمومی کاهش نمی‌یابد فعالیت 12 واحد قطعه سازی خودرو در کردستان سهمیه بنزین خودرو‌ها فرداشب واریز می‌شود 2 میلیارد دلار برای صنعت قطعه و خودرو اختصاص می‌یابد تعدیل در قطعه‌ساز مشهور آلمانی نقدینگی قطعه‌سازان تامین می‌شود قول‌ سکان‌دار وزارت صمت به قطعه‌سازان برای حل مشکلات کار صنعت قطعه سازی هم به زیرپله کشید! هشدار جدی برای بازگشت خودروهای ناقص سهمیه بنزین خرداد ماه امشب واریز می‌شود تعداد خودرو‌های ناقص افزایش یافت یا قیمت خودرو را آزاد کنید یا اجازه دهید در بورس عرضه شود عصر خودرو: یکبار هم که شده ادعایتان را کامل و مستند منتشر کنید محصول جدید ایران خودرو ثمره همکاری با شرکت های دانش بنیان و قطعه سازان برتر نیاز ارزی 2 میلیارد دلاری قطعه‌سازان در سال 99 مشتری بنزین زیاد شد زیان قابل توجه قطعه‌سازان به دلیل اصلاح نشدن به موقع قیمت‌ها کاهش ارزبری 173 میلیون یورویی با اجرای 21 پروژه خودکفایی قطعه در ایران خودرو متولیان امور باید برای جلوگیری از ضربه به اقتصاد به دغدغه‌های تولیدکنندگان بپردازند چه خودروهایی فقط تا مردادماه سهمیه بنزین دریافت می کنند؟ ظرفیت ذخیره سهمیه بنزین 540 لیتر است آماده‌ایم درباره تصمیمات بنزینی پاسخگو باشیم سهمیه بنزین اردیبهشت ماه واریز شد+جدول تغییر قیمت و سهمیه‌بندی بنزین سوپر منوط به مجوز هیئت دولت است روزهای سخت قطعه سازان خودرو در چین سه پیش‌شرط قطعه‌سازان براى تحقق شعار جهش تولید هشدار قطعه‌سازان به شیوع کرونا در زنجیره خودروسازی قطعه سازی که علاوه بر کارکنان، همشهریان و نیازمندان را در می یابد دغدغه جدی قطعه‌سازان، تامین ارز است امکان تولید 1.5 میلیون خودرو در سال جاری تعطیلات دوهفته‌ای تابستانی به فروردین ماه منتقل شود کروز در سال گذشته بیش از 1میلیون و 200هزار چراغ به بازار عرضه کرد قطعه سازان در تامین مواد اولیه با مشکل مواجه شدند راهکار جهش تولید در صنعت قطعه‌سازی نتایج میزهای تعمیق ساخت داخل در صنعت خودرو چه بود و به کجا رسید؟ سرانجام پرداخت تسهیلات به قطعه‌سازان کاهش 151 میلیون یورویی ارزبری با داخلی سازی 103 قطعه در سال 99 بیش از 200 قطعه با ارزبری 2 میلیارد یورویی داخلی سازی شد 70 درصد تسهیلات قطعه‌سازان پرداخت شد مابه‌التفاوت سوخت خودرو‌های سواری و بین شهری امروز واریز می‌شود خودداری اپراتورها از سرویس‌دهی در برخی پمپ‌های بنزین به بهانه نبود ماسک و دستکش سرانجام پرداخت تسهیلات به قطعه‌سازان تخصیص سهمیه سوخت جبرانی به ناوگان حمل کالای اساسی 84 درصد مطالبات قطعه‌سازان پرداخت شد تمام مطالبات 120 روزه زنجیره تامین سایپا پرداخت شد کمک و همراهی قطعه‌سازان برای مهار ویروس کرونا اولین مرحله سهمیه سوخت اعتباری وانت‌بارهای شهری کشور واریز شد ممنوعیت تبادل اسکناس در پمپ بنزین‌ها مطالبات قطعه‌سازان تا پایان هفته جاری پرداخت می‌شود سهمیه 60 لیتری بنزین به سفرهای تابستانی اختصاص خواهد یافت برای پرداخت وام 5000 میلیاردی همین حالا هم دیر است بدهی 10 هزار میلیاردی خودروساز‌ها به قطعه سازان تعطیلی پمپ بنزین‌ها و قرنطینه شهرها در دستور کار نیست کاهش 50 درصدی فروش جایگاه‌داران سوخت ایران‌خودرو نیمی از تسهیلات وعده‌داده شده به قطعه‌سازان را پرداخت کرد سهمیه بنزین نوروزی را حذف کنید احتمال لغو سهمیه بنزین نوروز قوت گرفت سهمیه بنزین نوروزی پس از شکست کرونا به کارت‌های سوخت واریز می‌شود گره‌گشایی صنعت قطعه‌سازی با تسهیلات 5000 میلیاردی کارخانه تخریب یا کارخانه تولید؟ نیاز کشور کدام است؟ تکلیف سهمیه سوخت استفاده نشده چه می‌شود؟ هشدار توقف تولید خودرو زمان شش ماهه برای سهمیه بنزین تمدید می شود؟ 30 درصد تسهیلات مصوب به خودروسازان رسید دستور دهید هرچه سریع‌تر تسهیلات را پرداخت کنند هشدار به توقف دست کم 2 ماهه قطعه‌سازی و بیکاری 550 هزار نفر خطر توقف موقت تولید صنعت قطعه سازی میزان سهمیه بنزین بهار و تابستان 99 + جزئیات واریز سوخت 400 لیتری به کارت سوخت سواری‌های کرایه‌ای در اسفند به مردم توصیه می کنید سفر نروید،و در همان حال سهمیه بنزین نوروزی تصویب می کنید؟ زمان واریز بنزین نوروزی مشخص نیست کرونا مصرف بنزین را 10 درصد کاهش داد تخصیص 60 لیتر سهمیه بنزین برای نوروز یا تعطیلات تابستانی خودتان بنزین نزنید، پول زور هم ندهید! موافقت با بنزین نوروزی بنزین سفر هنوز تعیین تکلیف نشده است تخصیص 120 لیتر بنزین برای هر کارت سوخت در ایام نوروز وام خودروسازان دیر پرداخت شود تولید در سال آینده متوقف خواهد شد مردم به نازل‌های سوخت دست نزنند سوخت‌گیری توسط کارکنان جایگاه‌های سوخت در کل کشور الزامی شد قطعه سازان تاکنون 15 درصد از مطالبات را دریافت کرده اند اگر تا فردا مطالبات پرداخت نشود دیگر توان تولید نخواهیم داشت بانک مرکزی به داد قطعه سازان نمیرسد جاده پر پیچ و خم اختصاص سهمیه بنزین نوروزی دولت در خصوص سهمیه بنزین نوروزی به شرکت ملی پخش ابلاغی نکرده است پروانه تاسیس اولین انجمن قطعه سازان همگن خودروی استان تهران صادر شد ابلاغی برای تخصیص سهمیه سوخت نوروزی نشده است چه کسی تصمیم گیرنده نهایی تخصیص سهمیه بنزین نوروزی است؟ سهمیه بنزین نوروزی تا سه ماه بعد قابل استفاده است اعلام نحوه توزیع سهمیه مازاد بنزین ایثارگران در هفته آینده سهمیه بنزین عید امشب مشخص می‌شود سهمیه بنزین عید به میزان 60 لیتر افزایش یافت کرونا گریبان قطعه‌سازی ایران را گرفت بیش از 30درصد تسهیلات خودروسازان پرداخت شد چند خودرو هنوز کارت سوخت ندارند؟ چهارشنبه تکلیف سهمیه بنزین نوروزی مشخص می‌شود واریز مابه التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت بهمن ماه 750 هزار خودروی حمل و نقل عمومی قول مساعد رئیس‌جمهور برای اختصاص سهمیه بنزین به 350 هزار معلول وانت‌بارهای شهری بنزینی ساماندهی شده از ابتدای اسفند سهمیه سوخت مجزا می گیرند سهمیه بنزین اسفند واریز شد دومین گام پرشیا خودرو در قلب بازار قطعات یدکی کشور سهمیه بنزین اسفند امشب واریز می‌شود وزیر نفت: هنوز تصمیمی درباره بنزین نوروزی گرفته نشده است تکذیب اختصاص 400 لیتر بنزین به تاکسی‌های بین شهری پرداخت تسهیلات 5هزار میلیارد تومانی قطعه‌سازان در پیچ و خم بانکی آخرین خبر از سهمیه بنزین نوروزی توپ «بنزین سفر» به زمین سخنگو افتاد فشار بر منابع یارانه، دلیل مخالفت با سهمیه بنزین نوروزی آخرین خبر‌ها از سهمیه بنزین نوروز 99 شارژ 200 لیتر سهمیه سوخت ویژه مسافرت های نوروزی کلاهبرداری است اختصاص سهمیه بنزین برای نوروز به کجا رسید؟ الزام نصب نرم‌افزار محاسبه پیمایش سوخت توسط رانندگان سرویس مدرسه بومی سازی قطعات خودرو در استان اصفهان را مدنظر داریم 91 میلیون لیتر از بنزین تولیدی در کشور یورو 4 و 5 است مقیمی خط تولید آزمایشی نسل جدید ECU را استارت زد سهمیه بنزین تاکسی‌های غیرفعال باطل می‌شود قطعه‌سازان اهل خودروسازی؟ رونق قطعه‌سازی با ساخت خودروهای جدید تسهیلات 5 هزار میلیاردی به خودروسازان همچنان بلاتکلیف است اعضای هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان انتخاب شدند گروه قطعه سازی کروز لوح زرین شرکت نوآور محصول برتر ایرانی را دریافت کرد نحوه تخصیص سهمیه بنزین به موسسات آموزش رانندگی دعا می‌کنیم تحریم لغو نشود سوپاپ موتورهای توربوشارژ داخلی سازی شد آغاز تولید دسته سیم انواع خودروی سواری با 60 درصد داخلی سازی افزایش 31 درصدی مصرف سی‌ان‌جی بعد از سهمیه‌بندی بنزین افزایش قیمت سوخت چقدر هزینه استفاده از خودروها را بالا برده؟ زنگنه: سهمیه بنزین نوروزی در حیطه وظایف وزارت نفت نیست داخلی سازی یکی از قطعات پیچیده خودرو در کشور رشد نرخ بنزین دلیل کاهش قاچاق سوخت نیست باک‌هایی که با هوا پر می‌شوند! شاخص‌ های پرداخت یارانه بنزین تغییر کند نیاز تعمیرکاران خودرو با قطعات داخلی رفع می شود جلوگیری از کسر سهمیه بنزین با رعایت نکاتی ساده در هنگام سوخت گیری مسدود شدن350 هزار کارت سوخت مهاجر حذف سهمیه سوخت تاکسی‌های فاقد پروانه پیش بینی مصرف روزانه 96 میلیون لیتر بنزین سال آینده واقع بینانه نیست دومین میثاق نامه ایران خودرو با قطعه سازان امضا شد قطعه سازان پای تولید خودرو سازان ایستاده اند تسهیلات شورای پول و اعتبار به قطعه سازان پرداخت می شود سودجویی چراغ خاموش «اسنپ» در ارائه تسهیلات به معلولان فرآیند دانش بنیان شدن قطعه سازان را سرعت می بخشیم تسریع در پرداخت تسهیلات شورای پول و اعتبار افزایش قیمت مواد اولیه خودروسازان زیان‌ده راهکار کاهش قیمت تمام‌شده خودرو یارانه بنزین در سال آینده به همه یارانه بگیران پرداخت می‌شود کم‌فروشی بنزین در جایگاه‌ها را گزارش دهید برگزاری نخستین رویداد فن‌آورانه ساپکو، تلاقی توان‌مندی‌های دانش‌بنیان و نیازهای صنعت قطعه‌سازی تخصیص سوخت بر اساس پیمایش به سواری‌های کرایه از ابتدای اسفند ماه آژیرخطرلنت‌های تقلبی طرح کاهش قیمت مواد اولیه صنعت خودرو هفته آینده نهایی می‌شود همکاری با صنایع دفاع به بهبود کیفی تولید خودرو می‌انجامد سهمیه سوخت جانبازان چقدر شد؟ امکان کاهش 10میلیون تومانی قیمت خودرو وجود دارد تخلف کم فروشی بنزین را باید برای پیگیری به شرکت پخش منعکس کرد 99 قطعه خودرو داخلی سازی شد حذف سهمیه سوخت تاکسی‌های فاقد پروانه از اول اسفند ورود صنایع دفاعی در صنعت خودرو نباید سبب تضعیف قطعه‌سازان شود مصرف بنزین پس از سهمیه‌بندی چقدر کم شد؟ سهمیه بنزین نوروزی در راه است؟ تکلیف بنزین سفر چه شد؟ افزایش ترکیبات آروماتیک بنزین در برخی نمونه‌های پاییز سهمیه ترمیمی بنزین وانت‌بار، تاکسی و آمبولانس‌ها واریز شد+ جدول نگران حذف سهمیه سوخت نباشید! سهمیه بنزین بهمن‌ماه واریز شد+جدول شایعه تک‌نرخی شدن بنزین تکذیب شد دریافت سهمیه وانت بار‌ها بر اساس پیمایش چهار مشوق خودروسازان براى قطعه‌سازان داخلى عرضه مواد اولیه داخلی با نرخ جهانی موجب افزایش قیمت خودروها شده است در چه شرایطی در عملیات سوخت گیری بنزین از سهمیه شما کم نمی شود؟ شرکت ملی پخش: مردم نگران کسر سهمیه بنزین خود نباشند امروز آخرین فرصت ثبت‌نام کارت هوشمند وانت‌بارها اعلام زمان واریز سهمیه بنزین بهمن ماه ثبت نام یک هزار و 200 وانت بار برای دریافت سهمیه سوخت در گیلان سهمیه‌ای که بدلیل اطلاع‌رسانی دیرهنگام دود شد حمایت دولت به هموار کردن مسیر برای قطعه سازان یک ضرورت است مجلس از قطعه‌سازان در تعمیق ساخت داخل قطعات حمایت می‌کند زدن دکمه خروج کافی نیست، نازل را بگذارید! ابطال کارت سوخت قدیمی خودروهای پلاک معلولان و جانبازان نیاز خودروسازان به سه برابر نقدینگی موجود مربیان آموزشگاه‌های رانندگی همچنان بدون سهمیه بنزین سهمیه سوخت می‌خواهید به صنف‌تان مراجعه کنید آخرین وضعیت سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی سهمیه بنزین وانت بارهای بدون کارت هوشمند قطع می شود توسعه همکاری ایران‌خودرو با قطعه‌سازان تبریزی در دستور کار واریز سهمیه بنزین برای 30 هزار راننده آژانس واریز سهمیه بنزین رانندگان تاکسی سرویس‌ها ظرف یک هفته آینده حواستان باشد در پمپ بنزین ضرر نکنید سه دلیل گرانی خودرو پس از سهمیه‌بندی بنزین آمادگی قطعه‌ساز تبریزی برای تولید اکسل محصول جدید ایران خودرو تامین نیاز مالی قطعه‌سازان در اولویت قرار گیرد روش جلوگیری از ضرر 6000 تومانی در جایگاه سوخت 885 هزار بشکه بنزین اکتان 87 صادر شد شبهه جدید بنزینی؛ در مراجعه به پمپ بنزین نیاز به ماشین حساب داریم؟ مزیت قیمتی و زیست‌محیطی استفاده از گازمایع به جای بنزین قطعه سازی باعث زنده نگه داشتن خودروسازی می شود دلیل کاهش سهمیه‌های سوخت چیست؟ چه‌کنیم از سهمیه کارت سوخت، کم نشود؟ جزئیات ثبت‌نام کارت هوشمند وانت‌‌ و راننده در سهمیه پیمایشی داشتن پروانه فعالیت وانت‌بار، شرط بهره‌مندی از سهمیه سوخت خودروی استاندارد، سوخت استاندارد می‌خواهد 5 هزار میلیارد تومان از بدهی قطعه‌سازان تسویه می‌شود جذب 40 هزار نفر در صنعت قطعه‌سازی با رونق خودروسازی نقطه مثبت در کروز ارتباط خوب بخش تحقیق و توسعه با دانشگاهیان است خودروهای فرسوده در چه شرایطی شانس گرفتن سهمیه دارند؟ آخرین خبر‌ها از سهمیه‌بندی سوخت وانت‌بار‌ها تولید موتورهای یورو 5 بدون ارتقای استاندارد سوخت عقیم می‌ماند برای هر خودرو چند بار کارت سوخت صادر می‌شود؟ ‌سهمیه سوخت سواری‌های کرایه از‌ بهمن‌‌ فقط با مدل «پیمایش» تصمیمات جدید‌ درباره سهمیه بنزین وانت‌ها طبق پیمایش مربیان آموزشگاه های رانندگی درخواست سهمیه بنزین را چگونه پیگیری کنند؟ شرط توقف تولید خودروهای ناقص از بهمن‌ماه مابه‌التفاوت نقدی، جایگزین سهمیه سوخت سواری‌های کرایه شد سقف سهمیه سوخت وانت بارها برداشته شد کش مکش‌های واریز سهمیه بنزین نوروز چند نکته درباره قیمت بنزین در سال آینده سهمیه سوخت ناوگان وانت‌بار براساس پیمایش تخصیص داده می‌شود بنزین سفر تا عید می‌رسد؟ اختصاص سهمیه 15 هزار لیتری بنزین روزانه محیط‌بانان ماجرای کم‌فروشی بنزین از چه قرار است؟ آخرین وضعیت سهمیه‌های بنزین قطع سهمیه بنزین وانت‌بارهای بدون کارت هوشمند تا اول بهمن از «پول نفت» ناامید شویم، قطعه‌سازی جان می‌گیرد رابطه معکوس بین بسته معیشتی و مصرف بنزین ذخیره 120 میلیون یورویی در صنعت خودرو با داخلی‌سازی تغییر مصرف سوخت بنزین به CNG آلایندگی را بیشتر می کند ضرورت برخورد با کم‌فروشی در برخی پمپ بنزین‌ها بررسی احتمال افزایش سهمیه بنزین خودروها در سال آینده کاهش 11 درصدی مصرف بنزین در تهران پیشنهاد افزایش سهمیه بنزین خودروها در ایام نوروز کاتب: موضوع افزایش سهمیه‌ بنزین خودروها در کمیسیون تلفیق در حال بررسی است تخصیص سهمیه سوخت وانت بارها بر اساس پیمایش از بهمن عضو کمیسیون انرژی مجلس: پیشنهاد بنزین 1800 تومانی در مجلس مطرح است خبر خوش شهرداری به رانندگان تاکسی اینترنتی تاکسی‌های بین‌شهری برای دریافت سهمیه بنزین چه کنند؟ پاسخ کمیسیون بودجه درباره تک‌نرخی کردن بنزین چه‌کنیم از سهمیه بنزین کم نشود؟ پارسایی خبر داد : ارائه پیشنهاد بنزین 1500 تومانی در سال آینده به کمیسیون تلفیق بودجه اسنپ مبلغ کمک‌هزینه خرید بنزین را 2 برابر کرد علت کاهش سهمیه بنزین از کارت سوخت چیست؟ قطعات کروز استاندارد آلایندگی یورو 5 را کسب می کنند اختصاص 7200میلیارد تومان وام به خودروسازان بنزین تک‌نرخی 1800 تومانی رد شد جزئیات تخصیص سهمیه بنزین برای سفر‌های نوروزی مابه‌التفاوت نرخ بنزین سرویس‌های مدارس قزوین واریز شد بنیادی: نمایندگان سناریوهای مختلفی برای بنزین در سال آینده دارند بنزین هم‌چنان متهم ردیف اول کیفیت هواست؟ حذف تدریجی یارانه‌های سوخت در سودان کیفیت بنزین ارتباطی به آلودگی هوا ندارد تک نرخی کردن بنزین در دستور کار مجلس سهمیه بنزین معلولان و جانبازان مشخص شد 10هزار میلیارد تسهیلات برای خودروسازان در نظر گرفته شد شکستن رکورد در ایران خودرو با تولید 2300 دستگاه خودرو پرداخت دو سری اعتبار سهمیه بنزین برای تاکسی‌های اینترنتی واریز ریالی مابه‌التفاوت سهمیه سوخت سرویس مدارس و آژانس‌ها تا 10 دی قطعه سازی، صنعتی در کما حذف ترکیبات سرطان‌زا از بنزین تولیدی کشور کروز با داخلی سازی آمادگی تامین روزانه 3500 ECU را دارد تاثیر کیفیت بنزین بر آلودگی هوا ناچیز است تکلیف سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی چه می‌شود؟ زنگنه با تک نرخی کردن بنزین کارت سوخت را از دور خارج کرد بن‌بست نظارت دولتی‌ها در کنترل گرانی درخواست نماینده سمنان از هیات رئیسه برای توجه به طرح‌های ارائه شده حول اصلاح قیمت بنزین تاثیر افزایش نرخ بنزین بر دوگانه‌سوز کردن خودروها کرایه اسنپ و تپسی بالا می‌رود؟ وضعیت بازار‌های کشور یک ماه پس از اصلاح قیمت سوخت قطعه‌سازان دوباره فراموش نشوند وزارت نفت تحولی در تولید بنزین ایجاد کند سهمیه بندی بنزین عامل افزایش کرایه‌ها تحویل کارت های سوخت تاکسی‌های ون با سهمیه 600 لیتر اصلاح قیمت بنزین باعث کاهش تردد خودروهای تک سرنشین شده است سهمیه‌بندی، مصرف بنزین را 19 درصد کاهش داد اشتری: سهیمه‌بندی بنزین بر فعالیت‌های پلیس هم تأثیر گذاشته است برنامه کاهش یارانه انرژی در عربستان بازبینی می‌شود بنزین همان تأثیری را که در جامعه داشته بر پلیس هم داشته است مربیان رانندگی؛ یکی دیگر از قلم افتادگان طرح سهمیه بندی بنزین عارضه‌ هفت گانه قطعه‌سازی قیمت تمام شده هر لیتر بنزین برای دولت چقدر است؟ توضیح مدیرعامل اسنپ درباره سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی قیمت تمام‌شده هر لیتر بنزین برای دولت سهمیه‌ بنزین برای نوروز زیاد می‌شود؟ بنزین سوپر بی‌مشتری شد زنگنه: قاچاق بنزین کم است آقاپور: دولت به تخصیص بنزین برای تردد معلمان به محل کار توجه کند کاهش 20 میلیون لیتری مصرف سوخت از زمان اصلاح قیمت بنزین مشکل سهمیه‌بندی بنزین برای پلیس حمل‌ونقل در صدر تخلفات بعد از اصلاح نرخ بنزین سر بی کلاه "حمل و نقل عمومی" از سهمیه بندی بنزین زنگنه: افزایش قیمت بنزین را خوب اجرا کردیم و دستاوردهای خوبی داشت سرنوشت سهمیه بنزین خودروهای فرسوده چه می‌شود؟ اعلام جزئیات سهمیه بنزین معلولان دفاع رهبری از دولت در موضوع بنزین در تاریخ می‌ماند رئیس قوه قضاییه: من گفتم موضوع طرح افزایش قیمت بنزین ربطی به جلسه سران ندارد توضیحات بهزیستی درباره سهمیه بنزین معلولان مدیرکل بازرسی وزارت صمت: اصلاح قیمت بنزین، اقدامی ضروری بود تجدید نظر در سهمیه سوخت تاکسی‌های بنزین سوز شاغل در فرودگاه امام طرح‌های جایگزین افزایش قیمت بنزین چه بود؟ روحانی: درآمد سهمیه‌بندی بنزین در اختیار مردم قرار می‌گیرد واردات بنزین با سهمیه‌بندی پایان یافت سهمیه‌بندی بنزین و جستجوی ایرانی‌ها در گوگل سیستم رباتیکی که بنزین می زند ایران جزو نخستین کشور‌های ارزان فروش بنزین در دنیا نحوه پیگیری کارت هوشمند سوخت قیمت بنزین چه تاثیری بر سفرها گذاشت؟ اتخاذ راهکارهای مناسب برای کاهش فشارهای حاصل از اصلاح قیمت بنزین بر اقشار مختلف سازمان استاندارد کیفیت بنزین را تایید کرد نمایندگان مجلس از تصمیم سران قوا برای سهمیه‌بندی بنزین مطلع بودند مشکل سوخت خودروهای پخش کالا باید حل شود بازار داغ دلالی سهمیه بنزین در جایگاه‌ها درخواست کارت سوخت المثنی به روزانه 60 تا 85 هزار عدد رسید تاکسیرانی میزان مصرف بنزین تاکسی‌ها را احصاء کند شایعه تک‌نرخی شدن قیمت بنزین رد شد تغییر الگوی مصرف پس از ماجرای بنزین خودروهای تعلیم رانندگی سهمیه بنزین ندارند قیمت، تنها یکی از عوامل کاهش مصرف بنزین است اثرگذاری نرخ بنزین در قیمت کالاها، کمتر از 4 درصد است جزئیات طرح جدید مجلس برای اعطای مشوق جهت صرفه‌جویی در مصرف بنزین سهمیه بنزین سواری‌های بین‌شهری چقدر است؟ تاثیر افزایش قیمت بنزین بر نرخ تورم آیا سهمیه بنزین به مسافربرهای شخصی تعلق می گیرد؟ اصلاح قیمت بنزین؛ تصمیمی سخت در شرایطی دشوار خرید قطعه خارجی خودرو که در کشور تولید می‌شود، ممنوع است به همه مردم سهمیه مشخص بدهیم و هرکس بتواند سهمیه اش را در بازاربفروشد چند راهکار برای تأمین سهمیه بنزین رفت‌وآمد دانش‌آموزان و معلمان کاهش مصرف بنزین معادل یک پالایشگاه 750 هزار بشکه‌ای کارشناس اقتصادی :قیمت بنزین نسبت به سایر کالا‌های دیگر ارزان است اولین مرحله اعتبار سوخت تاکسی‌های اینترنتی واریز شد سرمایه گذاری لازم برای تولید 20 میلیون لیتر بنزین صرفه جویی شده در یک هفته گذشته وزیر نفت: روزانه حدود 20 میلیون لیتر کاهش مصرف بنزین داشته‌ایم واریز 100 لیتر بنزین برای وانت بارها تا 48 ساعت آینده آیا سهمیه‌بندی بنزین بر کاهش آلودگی هوا تاثیر دارد؟ بررسی افزایش سهمیه وانت‌بارها در جلسه بعدازظهر کمیته سازمان سوخت معادل ساخت یک پالایشگاه کاهش مصرف بنزین داشتیم گلایه قائم‌مقام اورژانس از سهمیه بنزین عقب‌نشینی مصرف بنزین گرانی خودرو ربطی به قیمت بنزین ندارد حداقلی ترین کار دولت اطلاع رسانی افزایش قیمت بنزین به مردم بود که انجام نشد جدیدترین تصمیمات درباره سهمیه سوخت کاهش ارزبری 500 میلیون دلاری قطعات خودرو تا پایان سال پرداخت مابه‌التفاوت سهمیه سوخت به تاکسی‌های اینترنتی‌ میزان کاهش مصرف بنزین اعلام شد رانندگان سرویس مدارس گیلان برای سهمیه بنزین ثبت نام کنند بزنگاه مدیریت شهری با سهمیه بندی بنزین سردرگمی وانت‌بارها در دریافت مابه‌التفاوت ریالی بنزین وزیر صمت: افزایش قیمت بنزین باعث افزایش کرایه‌ها شد که نباید می‌شد موضوع دیگر بنزین نیست! افزایش قیمت بنزین نیازمند برآورد امنیتی بسیار قوی بود افضلی: در سهمیه و نرخ بنزین بازنگری شود نادری: دولت افزایش قیمت خودرو را پیگیری کند بیشترین افزایش قیمت در حوزه حمل و نقل بوده است تجدید نظر در سهمیه بخش حمل و نقل عمومی اصلاح قیمت بنزین آثار تورمی واقعی دارد افزایش قیمت بنزین تأثیری در جبران کسری بودجه دولت ندارد رئیس پلیس راهور: اثربخشی افزایش قیمت بنزین تا یک سال آینده از بین می‌رود اگر تورم ناشی از افزایش قیمت بنزین بیشتر از 10 درصد باشد اقشار ضعیف آسیب می‌بینند سود صنعت خودرو در جیب بانک ها زارع: قیمت گازوئیل را افزایش ندهید وزیر صنعت: برای کاهش تاثیر افزایش قیمت بنزین بر کالاها و خدمات تلاش می‌کنیم ممبینی: قطعا افزایش قیمت بنزین بر قیمت کالاها و خدمات تاثیر دارد هادیانفر: افزایش قیمت بنزین تاکنون منجر به کاهش مصرف سوخت نشده است وزیر دادگستری: تلاش می‌کنیم آثار تورمی افزایش قیمت بنزین را به حداقل برسانیم وزیر راه و شهرسازی:افزایش قیمت بنزین، نرخ کرایه‌ها را تغییر نمی‌دهد اگر به «کد 25» کارت سوخت برخوردیم، چه کنیم؟ واریز اعتبار تاکسی‌های اینترنتی تا فردا واریز مابه‌التفاوت قیمت بنزین بصورت اعتبار به کارت بانکی در صورت امکان سهمیه بنزین به 90 تا 100 لیتر افزایش یابد مسافران تاکسی در پایتخت بیشتر شد حضور گسترده جاماندگان یارانه بنزین در سازمان هدفمندی اعلام زمان ثبت‌نام رانندگان سرویس مدارس برای دریافت سهمیه سوخت کاهش ترافیک پایتخت با افزایش نرخ بنزین افزایش 12 درصدی مصرف سوخت سی.ان.جی در خراسان شمالی حق مردم باید در سهمیه‌بندی بنزین رعایت شود صرفه‌جویی و مصرف اصولی بنزین در کشور فرهنگ‌سازی نشد تورم بنزینی با افزایش مصرف سی ان جی کنترل می شود تلاش مجلس برای کاهش آثار سوء اصلاح قیمت بنزین بر مردم نوبخت دلایل گرانی بنزین توسط دولت را تشریح کرد قطعات پژو 405 برای سمند و پارس قابل استفاده است اعتبار مالکان خودرو‌های تاکسی اینترنتی در روز‌های آینده واریز می‌شود تشکیل کمیته مشورتی برای حل مشکلات پیرامون سهمیه بنزین خودروهای عمومی جزئیات جدیدی از اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین واکنش قوه قضاییه به خبر "مخالفت رییسی با پیشنهاد بنزین 1200 تومانی روحانی" نصف یارانه بنزین در کشور توسط 3 دهک بالا مصرف می‌شود وزیر صنعت: بار روانی گرانی بنزین روی قیمت سایر کالاها را کنترل کردیم شارژ کارت سوخت سواری‌های‌ کرایه بین‌شهری سهمیه سوخت معلمان روستایی همچنان بلاتکلیف است مردمی کردن اقتصاد با بنزین برای همه سهمیه بنزین واریز شده به کارت‌های سوخت تا شش ماه قابل ذخیره است مزایا و معایب طرح بنزینی سران قوا پیش‌بینی افزایش 26 درصدی مصرف سی‌ان‌جی "تمام درآمد" ناشی از اصلاح قیمت بنزین باید به 60 میلیون ایرانی اختصاص یابد اهرم کاهش مصرف بنزین پیش بینی درآمد جدید 14 هزار میلیارد تومانی با صادرات بنزین دولت در مورد بنزین به نظرات کارشناسی رجوع کند هزینه کمک‌های بنزینی چقدر است؟ مردم باید در جریان نحوه اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین قرار می‌گرفتند 25 درصد یارانه بنزین به ثروتمندان می‌رسد + جدول واریز اولین مرحله سوخت تاکسی‌های اینترنتی تا 4 آذر تعیین سهمیه تاکسی‌ها براساس میزان پیمایش استاندار تهران: ذخیره سهمیه سوخت آبان ماه خودروها تا شش ماه قابل استفاده است سرانه مصرف بنزین در 11 کشور تولید کننده نفت + اینفوگرافیک سهمیه سوخت آذرماه، در کارت‌های سوخت شارژ شد ماجرای سهمیه 180 هزار تومانی سوخت سرویس مدارس چگونه کارت سوخت خود را تحویل بگیریم؟ سهمیه بنزین آذر ماه در کارت های سوخت شارژ شد+جدول رشد 15 تا 20 درصدی مسافران اتوبوس و مترو درپی سهمیه‌بندی بنزین سهمیه بنزین آذرماه ساعت 24 امشب واریز می شود بخش خصوصی موافق افزایش قیمت بنزین به شکل فعلی نبود سهمیه بنزین تاکسی‌ها افزایش یافت کدام سرویس مدرسه مشمول دریافت سهمیه بنزین می‌شود؟ استفاده از خودرو‌های گازسوز، بهترین راه برای کاهش مصرف بنزین سهمیه سوخت کسانی که هنوز کارت سوخت نگرفته‌اند محفوظ است برای اجرای بهتر طرح افزایش قیمت بنزین از سودمان کم کنیم کمک‌هزینه اسنپ برای تهیه بنزین تمدید شد الگوی ترکیه برای کاهش مصرف بنزین سرویس‌ مدارس نگران تأمین سوخت نباشند نحوه اجرای افزایش قیمت بنزین شوک آور بود تاثیر افزایش قیمت بنزین بر تورم یکسال آینده 4 درصد است افزایش قیمت بنزین اقدامی ضروری بود تصمیم درست اما دیرهنگام 800 هزار کارت سوخت در صف تولید اینفوگرافیک|10 روش ساده برای کاهش مصرف بنزین کاهش یک میلیون لیتری مصرف بنزین در آذربایجان‌شرقی آخرین اخبار از سهمیه بنزین موتورهای فرسوده وپیک‌های موتوری پیشنهاد اختصاص سهمیه سوخت به ناوگان شخصی حمل‌و‌‌نقل روستایی دستور ویژه نوبخت برای تعیین سهمیه بنزین معلمان مناطق محروم و روستایی رئیس سازمان صمت مازندران: مقابله با قاچاق دلیل اصلاح قیمت بنزین است حذف کارت سوخت چه بلایی بر سر مصرف بنزین آورد؟+نمودار بررسی سهم خودروسازان داخلی در افزایش مصرف بنزین تاثیر اینترنت و بنزین بر سفر نظر مدیرعامل اسبق شرکت ملی پخش در مورد سهمیه‌بندی بنزین سهمیه بنزین خودروهای شخصی و عمومی چقدر است+اینفوگراف سهمیه بنزین به افرادی که چند خودرو دارند تعلق می‌گیرد رئیس سازمان محیط زیست تاکید کرد :تاثیر مستقیم سهمیه‌بندی بنزین بر کاهش آلودگی هوای کلانشهرها دولت توضیح نداد چرا کارت سوخت را حذف کرد سهمیه بنزین قابل انتقال به ماه‌های بعد است تسهیلاتی برای رانندگان تاکسی اسماعیلی: اگر مقدمات موردنظر رئیس قوه‌قضاییه درباره طرح بنزین اجرا می‌شد شاهد حوادث اخیر نبودیم پاسخ به 10 سوال بنزینی شما ربیعی: گازوئیل گران نشد تا هزینه حمل و نقل افزایش نیابد تفاوت‌های افزایش قیمت بنزین در سال‌های 89 و 98 در سه پرده انتقاد سالاری از شیوه اجرای سهمیه بندی بنزین 23هزار میلیارد تومان؛ میزان بدهی خودروسازان به قطعه‌‌سازان واکنش تاکسیرانی به افزایش زیرپوستی برخی کرایه‌ها به بهانه برف و شلوغی و انتقاد از سهمیه مساوی اصلاح قیمت بنزین سفره سودجویان را کوچک می‌کند سهمیه بنزین کدام وسایل نقلیه قابل ذخیره‌سازی است؟ اصلاح قیمت بنزین طرحی نامناسب با اجرایی ضعیف و ناشیانه سخنگوی دولت: 50 درصد مردم خودرو دارند مدیریت بهینه بدبختی با بنزین بن‌بست خودروهای پرمصرف الزام عرضه کالا و خدمات به قیمت قبل از افزایش نرخ بنزین پاسخ به 10 سوال بنزینی شما / بخش اول مالکان چند خودرو نهایتا یک سهمیه می‌گیرند جعفرزاده ایمن آبادی: با افزایش نرخ بنزین، میزان حقوق‌ها واقعی شود گرانی بنزین بر سایر کالاها سایه نیندازد درآمد و هزینه سهمیه بندی جدید بنزین در بودجه 99 گنجانده می‌شود سهمیه‌بندی سوخت مزیتی برای افزایش صادرات بنزین 10 روز ماه را باید خانه نشین شویم تخصیص سهمیه سوخت سرویس مدارس بر اساس پیمایش و به صورت اعتباری موضوع «بنزین» در مجمع بررسی می‌شود اعلام یکباره خبر افزایش قیمت بنزین غافلگیرکننده بود کاهش شکاف طبقاتی و ضریب جینی با اصلاح قیمت بنزین سهمیه بنزین باید به افراد اختصاص می‌یافت وعده‌هایی برای کاهش نگرانی تاکسیران‌ها پس از افزایش قیمت بنزین علی ربیعی در نشست خبری: هدف سهمیه‌بندی بنزین برقراری عدالت بود ممنوعیت افزایش قیمت‌ها بر اساس اصلاح نرخ بنزین بهره‌مندی بیشتر اقشار کم‌درآمد دستاورد اصلاح قیمت سوخت سهمیه‌بندی سوخت سواری‌های کرایه بدون سقف برخورد با افزایش کرایه تاکسی‌های بین شهری قیمت بنزین و منافع عمومی سهمیه سوخت سرویس‌های مدارس قزوین واریز شد رفتار بازار خودرو پس از ماجرای بنزین سهمیه‌بندی بنزین و پاسخ به چند سوال شهروندان کهگیلویه و بویراحمد قیمت خودروهای هیبریدی تا 100 میلیون تومان افزایش یافت معاون وزیر اقتصاد: سهم بنزین در سبد خانوار 2.5 درصد است درآمد افزایش قیمت بنزین در جیب مردم اصلاح قیمت حامل های انرژی باید سالها قبل اجرا می‌شد اصل سهمیه بندی کردن بنزین درست است افزایش سهم ناوگان حمل و نقل عمومی با گران شدن بنزین سخنگوی اتحادیه فرآورده‌های نفتی:کاهش قاچاق با آزادسازی قیمت بنزین مشهود است سهمیه بنزین ناوگان درون و برون شهری پایش می‌شود دلیل ایجاد صف‌های طولانی در مقابل برخی جایگاه‌های سوخت واعظی: حمایت رهبری راه بهانه‌جویی برای اصلاح قیمت بنزین را بست دور زدن نرخ کرایه تاکسی به بهانه سهمیه‌بندی بنزین اعلام 76 شکایت مبنی بر گران فروشی قیمت بنزین ضرورت پاسخ به 3 مطالبه اصلی مردم در سهمیه‌بندی بنزین واکنش سرد بازار خودرو به افزایش قیمت بنزین ضرورت همکاری فوری 4 دستگاه برای تسریع در واریز پول بنزین به حساب مردم سهمیه سوخت تاکسی‌ها باید افزایش یابد در شرایط فعلی سهمیه‌بندی بنزین ضروری بوده است سهمیه سوخت سرویس مدارس اعلام شد مأموریت رئیسی به مسؤولان قضایی درباره سهمیه‌بندی بنزین دامادی: ای کاش از قبل مردم را آماده کرده بودیم دولت فرصت بازارسازی سوخت را از دست داد شارژ 900 لیتر بنزین برای تاکسی‌های برون شهری در اول آذر سهمیه ناوگان بین‌شهری متناسب با میزان پیمایش قابل افزایش است مردم در جریان کامل طرح اصلاح قیمت بنزین قرار بگیرند سهمیه‌بندی؛ تنها راه حل مقابله با مصرف بی‌رویه بنزین جزئیات بسته تکمیلی سهمیه سوخت ناوگان حمل‌ونقل شهری و بین‌شهری کارت هوشمند سوخت می‌تواند قاچاق بنزین را کنترل کند تصمیم افزایش قیمت بنزین چگونه گرفته شد؟ وعده‌های دولت برای جلوگیری از فشار تورمی تغییر قیمت بنزین کاهش 20درصدی مصرف بنزین در نخستین روز سهمیه‌بندی نگاهی به درآمد سرانه و هزینه بنزین در کشورهای جهان پیگیری برای تعیین سهمیه بنزین سواری‌های کرایه سهمیه سوخت سواری‌های عمومی بین شهری مشخص شد مجلس برای خروج از فضای کنونی طرح سه فوریتی دارد پیشنهاد سهمیه 120 لیتری سوخت برای سرویس مدارس جایگزین‌های مترقی‌تری به جای گرانی دفعی بنزین پیش‌روی دولت بود در کنار افزایش قیمت بنزین، CNG باید توسعه پیدا کند پیش بینی کاهش 8 تا 10 درصدی مصرف بنزین آخرین خبرها از سهمیه‌بندی بنزین تاکسی‌های اینترنتی ‌سهمیه سوخت‌ سواری بین‌شهری بر اساس پیمایش و صورت‌وضعیت نوبخت:کل مبلغ حاصل از افزایش قیمت بنزین به 60 میلیون نفر داده می شود حجتی: گرانی بنزین روی قیمت مواد غذایی اثر ندارد چون سوخت حمل‌ونقل با گازوئیل است حداکثر سهمیه بنزین قابل ذخیره‌سازی در کارت سوخت چقدر است؟ زنگنه: تمام 31 هزار میلیارد تومان درآمد گرانی بنزین را به مردم می‌دهیم صفر تا صد سهمیه بندی بنزین از بامداد امروز بومی سازی 85 قطعه از محصولات ایران خودرو اتخاذ تدابیر حمایتی برای آژانس‌ها و سرویس مدارس در پی سهمیه‌بندی بنزین بنزین سهمیه‌ای افزایش یابد چرا بنزین سهمیه‌بندی شد؟ بنزین آزاد خودروهای سواری ماهانه حداکثر 250 لیتر است سایپا 14 قطعه دیگر محصولات خود را بومی‌سازی کرد ایران خودرو تولید 17 قطعه با فناوری پیشرفته را به صنعتگران داخلی سپرد ثروتمندان 23 برابر فقرا از یارانه بنزین برخوردارند خیلی "بی‌پول" شده‌ایم! گام های ایران خودرو برای بومی سازی قطعات پیشرفته خودرو ستودنی است 20 درصد قطعات خودرو در بازار داخلی است گروه بهمن یکی از نمونه های موفق خودروسازان خصوصی در کشور است یکی از افتخارات کروز، نقش آفرینی زنان در صنعت قطعه‌سازی است 850میلیون تومان؛ بهره بانکی تسهیلات اعطایی به خودروسازان اعطای تسهیلات به قطعه‌سازان از محل سود وام‌های قبلی صرفه‌جویی ارزی 250 میلیون دلاری تولید قطعات خودرو در آذربایجان‌شرقی نقدینگی و تیراژ علیه داخلی‌سازی قراردادهای تعمیق داخلی‌سازی صنعت خودرو، باید مورد نقد قرار گیرد تولید بنزین یورو در ایران چقدر است؟ قطعه‌سازان برای تشکیل میزهای "مواد اولیه" عجله دارند چرا برخی از قطعات در خودروهای صفر حذف شد؟ بزرگترین کارخانه قطعه سازی مازندران در آستانه تعطیلی 85 درصد از قطعات پس از فروش خودرو‌ها وارداتی است داخلی‌سازی 400 میلیون یورویی قطعات خودرو بستر لازم برای اصلاح قیمت حامل‌های انرژی فراهم نیست کمبود نقدینگی معضل داخلی‌سازی قطعات بدهی 6 هزار میلیارد ریالی خودروسازان به قطعه‌سازان سمنانی واردات قطعاتی که امکان داخلی‌سازی‌شان وجود دارد، ممنوع شد بازگشت به کار حدود 50 هزار نفر در صنعت قطعه‌سازی 12 قطعه از 35 قطعه میز اول ساخت داخل، به تولید انبوه رسید قرارداد همکاری 36 قطعه‌ساز برای داخلی‌سازی 42 قطعه تحویل 20 هزار خودرو با داخلی سازی قطعات هنوز دست قطعه‌­سازان خالی است کاهش 27 درصدی قطعه سازی نسبت به سال گذشته بسیاری از قطعات خودرو به طور ناگهانی در بازار نایاب می‌شوند نوآوری و خلاقیت رویکرد مدیران کروز برای ماندگار شدن کاهش ارزبری 85 میلیون یورویی در حوزه قطعات و تجهیزات صنعت خودرو بیش از 17میلیون یورو کاهش ارزبری با اجرای طرح جهاد خودکفایی قطعات ایران خودرو احتکار لوازم یدکی خودرو در انبارها یک قطعه ساز ایرانی در رده شرکت‌های برتر جهان در تولید سیستم سوخت رسانی عدم ارسال قطعات مورد نیاز خودروسازان به دلیل تحریم ها مصداق فورس ماژور قرارداد است موتور محرک تولید در خودروسازی اصلاح قیمت در قراردادهای قطعه‌سازان کمک‌کننده خواهد بود کروز نماد موفقیت بخش خصوصی در صنعت است استارت و دینام ایرانی در راه روسیه چالش اصلاح قرارداد خودروساز- قطعه‌ساز کیفیت کل بنزین توزیعی در تهران یورو 4 است مراقب پیامک‌های جعلی کارت سوخت باشید؛حساب‌ بانکی تان در خطر است بازنگری قراردادهای قطعه‌سازان ایران خودرو آغاز شد تهدید در کمین اشتغال 280 هزارنفری زنجیره تأمین مصباحی مقدم: بنزین 1500 یا 2000 تومان شود زمان استفاده از تکنولوژی های برجامی فرا رسید! تولید روزانه بیش از 40 تا 50 هزار کارت سوخت در روز واردات قطعات خودرو در اختیار افراد محدودی است محدودیت‌های تازه برای سوختگیری+ جزییات سهم کارت سوخت جایگاهداران باز هم کم می‌شود؟ زمزمه دریافت حق الزحمه توسط پمپ بنزین ها شیوه بازپرداخت تسهیلات ارزی بنابر درخواست قطعه سازان اجرایی شود امکان ارتقای کیفیت قطعات خودرو در شرایط فعلی وجود ندارد پیامک‌های کلاه‌برداری همچنان ارسال می‌شوند! ارزآوری 400 میلیون دلاری در صنعت قطعه‌سازی ضرورت تقلیل زمان پرداخت مطالبات قطعه‌سازان به یکماه هزینه یک میلیون تومانی صدور گواهی «عدم ساخت داخل» قطعات خودرو تشکیل کمیته های تخصصی بررسی مشکلات در صنعت قطعه سازی پرداخت تامین کنندگان قطعات نظام مند شود جزئیات پیشنهاد قطعه‌سازان به وزیر صنعت کلاهبرداری با "سهمیه بندی بنزین" خودروسازان به خرید قطعات ایرانی ترغیب شوند قطعه‌سازان با آزادسازی واردات خودرو موافق هستند خصوصی‌سازی با دخالت دولت خودروسازان را نابود می‌کند احیای کارت سوخت بدون سهمیه بندی کارایی دارد؟ خودروسازها در پرداخت مطالبتشان به قطعه سازان وفادار نیستند آخرین خبرها از کارت‌ سوخت هزینه تحریم برای زنجیره خودروسازی مدیر عامل ایران خودرو با قطعه سازان دیدار می کند افزایش سهمیه سوخت مهمترین مطالبه مردم سیستان و بلوچستان است احتمال 2 نرخی شدن بنزین هنوز تصمیمی درخصوص سهمیه بندی بنزین گرفته نشده است خصوصی سازی صنعت خودرو به کاهش رانت کمک میکند تأمین کسری قطعات خودرو منجر به کاهش قیمت شده است جای خالی هلدینگ‌های قطعه‌سازی محدودیتی برای سوختگیری با کارت سوخت شخصی وجود ندارد زمین خوردن تحریم با تلاش قطعه سازان صنعت خودرو کرج تازه ترین اخبار درباره کارت سوخت کمبود مواد اولیه مشکل جدی قطعه‌سازان سمنان است پایان ضیافت برای قطعه‌سازان آمریکایی خداحافظی خودروهای کلاسیک با کارت سوخت تولید انبوه هفت قطعه خودرویی در کشور اعلام آمادگى بانک تجارت و سپه براى پرداخت تسهیلات قطعه‌سازان پرداخت 844 میلیون یورو ارز وعده داده شده به قطعه‌سازان به جریان افتاد پیش بینی 844 میلیون یورو برای کمک به قطعه‌سازی وزارت دفاع مشکل قطعات حساس خودرو را حل کرد انعقاد قرارداد 485 میلیون یورویی میان قطعه‌سازان و خودروسازان برای داخلی‌سازی قطعات احیای کارت سوخت به دلیل لجبازی دو وزیر به تاخیر افتاد تامین 200 هزار قطعه خودرو یک عضو کمیسیون انرژی: استفاده از کارت سوخت محدودیتی ندارد بنزین در دسترس شماست داخلی‌سازی قطعات تقویت شود قطعه سازی که خودروسازان با مجموعه‌اش همکاری نمی‌کند، به مجلس گزارش کند قطعه سازی کروز مظهر نوآوری، خلاقیت و سرمایه گذاری هدفمند در کارآفرینی است انحصار "واردات قطعات" خودرو در دست عده‌‌ای معدود 4 مشکل صنعت قطعه‌سازی اعلام شد چرا صنعت قطعه سازی همواره متهم است؟ کارت سوخت المثنی چقدر آب می‌خورد؟ فراخوان بزرگترین قطعه ساز کشور از نخبگان برای همکاری در نهضت داخلی سازی تدابیری برای اپلیکیشن‌های حمل‌ونقلی در صورت سهمیه‌بندی سوخت قرار‌داد 1600 میلیارد تومانی خودرو‌سازان با وزارت دفاع برای ساخت 470 قلم قطعه وارداتی نیازی به واردات قطعات پیشرفته کنترلی خودرو نداریم فروش مواد اولیه داخلی به صورتی شده که حتماباید به دنبال دلالان برویم دولت دخالت در مدیریت خودروسازان را کنار بگذارد؛ تغییر مالکیت دردی دوا نمی کند استفاده از کارت سوخت چه فوایدی دارد؟ افت رضایت مردم از تأمین قطعات خودروسازان یک نماینده مجلس: با احیاء کارت سوخت بنزین گران نمی‌شود تعدد قطعه‌سازی‌ها برای افزایش قدرت چانه‌زنی خودروسازان ایران خودرو 650 قطعه و سایپا 300 قطعه را داخلی‌سازی کردند با فرافکنی نه داخلی سازی می‌شود نه تولید افزایش پیدا می‌کند گردهمایی قطعه سازان در شیراز برگزار شد حضور یا عدم حضور در نمایشگاه باعث داخلی سازی نمی شود مالکان تا قبل از بیستم مرداد از کارت های سوخت استفاده کنند مهلت پرداخت تسهیلات به قطعه‌سازان تمدید شود 35 قطعه "های‌تک" خودرو داخلی‌سازی شد افزایش واردات قطعات یدکی قاچاق به کشور 180هزار خودرو ناقص در انبار خودروسازان داخلی سازی کامپیوتر خودرو در 2 شرکت خودروساز شب عید 4 هزار میلیارد تومان تسهیلات 24 درصدی دادند؛ امروز 35 قطعه «های‌تک» را داخلی‌سازی کردیم کارت سوخت؛ ترمز قاچاق بی‌رویه بنزین تمام پیشرفت ها در کروز بدون همکاری شرکای خارجی انجام می شود چقدر می‌توان در داخلی‌سازی قطعات پیش رفت؟ سایپا بحران را مدیریت کرده و روند رو به بهبودی را در پیش گرفته است نیاز فوری قطعه سازان به 8 هزار میلیارد تومان نقدینگی جزییات همکاری ساپکو با 17 سازنده داخلی در قالب قرارداد 420 میلیارد تومانی مهندسان ایرانی توان تولید قطعات خودرو ندارند؟ گره کور پرداخت تسهیلات ارزی به قطعه‌سازان داخلی سازی 10 میلیارد دلار قطعات وارداتی بین شرکت های قطعه ساز توزیع شد سایپا در داخلی‌سازی قطعات خودرو موفق بوده است به محض بهبود فضای کسب و کار بین المللی، داخلی سازی به فراموشی سپرده می شود مهلت پرداخت تسهیلات ارزی قطعه‌سازان تمدید می‌شود تولید پژو 301 ایرانی افتخارآمیز است انعقاد قراردادهای داخلی سازی قطعات خودرو با هدف کاهش 85 میلیون یورویی مصارف ارزی 844 میلیون یورو به قطعه‌سازان پرداخت می شود قطعه سازان در مسیر خودکفایی گام بر می دارند داخلی‌سازی در خودرو تا آخرین قطعه نهضت داخلی سازی قطعات صنعتی در قم اجرا می‌شود قرارداد 1500 میلیارد تومانی صنایع دفاعی و خودروسازها برای تامین قطعات خودرو ساخت پژو 301، اولین پروژه با بیشترین سطح خودکفایی است با کنار گذاشتن برخی تنگ‌نظری‌ها سهام خودروسازان به قطعه سازان یا خودروسازان دیگر واگذار شود تزلزل در انجمن قطعه‌سازان قطعه‌سازان داخلی برای تامین لوازم یدکی موردنیاز بازار وارد میدان شوند مطالبات شبکه تامین از صنعت خودرو 22 هزار میلیارد تومان است از واگذاری خودروسازان داخلی تا کاهش 2 درصدی وابستگی قطعه سازی صنعت خودرو کشور به خارج خطر بیکاری 280 هزار نفر در صنعت قطعه سازی خودتحریمی در بخش صنعت سمنان تا حدودی کاهش یافت دلایل حضور مافیای ضد تولید ریشه یابی شود تامین پول قطعه سازان گامی برای تحقق رونق تولید پرداخت تسهیلات به خودروسازان خروجی ندارد کسری 15هزار میلیارد تومانی قطعه‌سازان در سال98 عدم پرداخت تسهیلات باعث تولید خودروهای ناقص شد قطعه پلوس خودرو در سایپا داخلی‌سازی شد ضرورت تخصیص وام بی‌بهره به قطعه‌سازان قراردادهای خودروسازان و قطعه سازان عادلانه نیست کارت سوخت نداشته را یکبار امتحان کنید تکمیل 180 هزار خودروی ناقص تا یک‌ماه و نیم دیگر فعالیت 80 هزار کارگر در 300 کارگاه قطعه سازی خودرو نیمی از نیروی کار صنایع گلپایگان در بخش قطعه سازی خودرو فعالیت می کنند تولیدکنندگان ایرانی در مقیاس جهانی اخبار جدید از توافق امروز قطعه‌سازان با دولت دولت ناچار به واگذاری سهام خودروسازان است پیگیری وزارت کار برای حل مشکل قطعه‌سازان خودرو ضرورت کاهش دوره بازپرداخت مطالبات قطعه سازان فروش فلیترهای تقلبی 20 هزار تومانی در بازار کیفیت بنزین تولید ایران کم‌نظیر است نگران تهدیدات در حوزه اشتغال قطعه سازان هستم مطالبات قطعه‌سازان به 22هزار میلیارد تومان رسید ترمز تقاضای خودرو کشیده شد هم‌دلی در صنعت خودرو و قطعه‌سازی وجود ندارد افزایش 50 درصدی قیمت قطعات برخی از خودروها در بازار هیچ دلیلی وجود ندارد که ثروتمندان از یارانه بنزین استفاده کنند نباید پس از چهل سال یارانه دادن به خودروسازان به اینجا می رسیدیم تولید قطعات خودرو با همکاری شرکت‌های دانش بنیان کمبود قطعات، خودروهای تولیدی را در پارکینگ ها معطل نگه داشته است 1300 قطعه داخلی‌سازی شد داخلی‌سازی در وقت اضافه ماجرای خودروهای ناقص پیچیده شد برخی خودروها به دلیل 2 درصد نقص قطعه در انبار مانده‌اند کاهش هزینه و رشد بهره‌وری با بومی‌سازی قطعات خودرو معمای خودروهای ناقص شرکت رنو دیگر شریک راهبردی خودروسازان ایرانی نخواهد بود خودروسازان به علت کمبود قطعه محکوم نشدند 150 هزار خودرو برای تحویل نیازمند قطعه‌اند هیچ خودروسازی حق واردات قطعه تولید داخل را ندارد دقیقاً "کمبود قطعه " از مهمترین مشکلات صنعت خودروسازی است همکاری صنایع دفاع و صنعت قطعه سازی سبب سرعت ارتقا خودرو سازی کشور است طلب 400 میلیارد تومانی قطعه‌سازان از خودروسازان اظهارات مدیرکل تعزیرات تهران در تضاد با رویکرد رئیس قوه قضائیه است تخصیص مستمر منابع مالی به قطعه‌سازان از سوی سایپا پرداخت مطالبات قطعه سازان یک ماهه شود تعدیل قرارداد قطعه سازها لازمه رونق تولید در صنعت خودرو است وزیر کشور از عرضه بنزین 5000 تومانی در بازارچه‌های مرزی خبر داد عدم تأمین مواد اولیه و قطعه، موجب کاهش عرضه و افزایش قیمت خودرو می‌شود جریان شناسی یک گرونگانگیری خیالی در خودروسازی عملکرد کروز ؛ درسی برای زمان بحران پیش پرداخت خودروسازان عامل اختلاف قطعه‌سازان با تکمیل خودروهای دارای کسری قطعات، خودروسازان 100 هزار خودرو جدید به بازار عرضه می‌کنند 300 قطعه ساز داخلی در تولید پژو 301 مشارکت دارند 300سازنده ایرانی خودرو 301 را می سازند آپشن خودروها با قیمت گذاری دستوری آب می رود خودروسازان با وجود هشدار نبود برخی قطعات به تولید خودرو ناقص ادامه میدهند واحدهای قطعه ساز از آشفتگی بازار خودرو گلایه دارند بازگشت کارت سوخت به روند سوخت‌گیری رفع مشکلات صنعت خودرو و قطعه سازی نیازمند تشکیل اتاق فکر فراقوه ای است عامل گرانی باتری خودرو چیست؟ عرضه قطعه از سوی قطعه ساز بر اساس قرارداد با خودروساز پیش می رود سایپا و ایران‌خودرو با ‌صنعت دفاعی قرار‌داد امضا کرد‌ند انجمن‎ها از طرح مسائلی که کمکی به تولید نمی‎کند، بپرهیزند ​قطعه‌سازان خط تولید خودروسازی را گروگان گرفته‌اند؟ 300 میلیون یورو صرفه جویی ارزی با بومی سازی تولید قطعات پیشرفته مدیرعامل ساپکو: 70 هزار خودرو منتظر 3 قطعه هستند توقع قطعه‌سازان از دولت آمادگی ایتالیا برای همکاری با قطعه سازان ایرانی وابستگی به واردات قطعات خودرو امسال کاهش می‌یابد مصارف مختلف بنزین ارزان در ایران 130 برنامه عمق ساخت داخل در صنعت قطعه سازی وزارت صنعت خواستار تسریع در تخصیص تسهیلات قطعه‌سازان شد آغاز توزیع بنزین یورو 4 در خوزستان قطعه سازی کشور با حمایت دولت توان تامین نیاز داخل را دارد حق بیمه کارگران کارگاه‌های تولید قطعات خودرو تقسیط شد پیش نیازهای افزایش قیمت بنزین کسر عجیب سهمیه سوخت کامیون‌داران پس از سوخت‌گیری! واحدهای قطعه سازی قزوین برای 16 هزار نفر اشتغالزایی کرده اند سهم قیمت بنزین در درآمد مردم جهان چقدر است؟ بنزین کارتی و سی.ان.جی راهکاری برای کنترل مصرف خودروسازان ملزم به تعمیق ساخت داخل قطعات شدند تعمیرکاران هم قطعه تقلبی را تشخیص نمی‌دهند سوخت بدون کارت با ستاره مربع‌ها پرونده سهمیه‌بندی بنزین باز ماند حذف کارت سوخت جایگاه همزمان با احیای کارت شخصی مشکلات داخلی صنعت خودروسازی را زمین گیر می کند ابزاری برای برخورد با عرضه‌کنندگان قطعات غیراستاندارد نداریم 150 هزار خودروی ناقص در انبارها معطل قطعه است دولت در افزایش نرخ بنزین و توزیع اجناس کوپنی تعلل کرد تصمیم مجلس و راه دشوار واقعی کردن قیمت سوخت توسعه داخلی سازی قطعات خودرویی با حمایت از قطعه سازان خرداد پرحادثه در انتظار صنعت خودرو آخرین وضعیت تولید و توزیع سوخت یورو 4 در کشور اختصاص سهمیه بنزین به خودرو نوعی انفعال است وجود 100 هزار خودروی ناقص در کارخانه‌های خودروسازی تسهیلات ندهند کاهش تولید داریم بی کیفیتی قطعات خودرو و افزایش مراجعه به تعمیرگاه مانور مبارزه با قاچاق بنزین جمع آوری 100 امضا برای طرح 2 فوریتی ممنوعیت افزایش قیمت بنزین + سند احضار یک مسؤول دیگر وزارت نفت درباره انتشار خبر سهمیه‌بندی برنامه منسجم حمایت از قطعه سازان وجود ندارد بدهی 20 هزار میلیارد تومانی خودروسازها به قطعه‌سازان تهیه طرح دو فوریتی برای ممنوعیت افزایش قیمت بنزین در سال 98 گران کردن بنزین به معنای مدیریت مصرف سوخت نیست تولید خودروسازان با تامین نقدینگی رونق می گیرد بهای سوخت در انگلیس با لغو معافیت نفتی ایران، رکورد می‌زند مساله بنزین رای منفی 168 نماینده به افزایش قیمت بنزین آخرین تصمیم درباره قیمت بنزین نعمتی: هیچ گونه افزایش قیمت بنزین صورت نخواهد گرفت 80 درصد قطعات خودروهای داخل در تبریز تولید می شود سخنگوی هیات رییسه مجلس اعلام کرد: بحث درباره قیمت بنزین در جلسه غیر علنی امروز امیر خجسته: افزایش قیمت بنزین باید کارشناسی شده انجام شود قصه بنزین یک ‌راه دارد؛ شناور شدن قیمت‌ همگام با بازار جهانی انتقاد از موضوع سهمیه‌بندی بنزین اعلام و تکذیب سهمیه‌بندی بنزین باعث بر باد رفتن اعتماد عمومی مردم می‌شود افزایش قیمت بنزین در شرایط فعلی محلی از اعراب ندارد در جلسه غیرعلنی امروز مجلس چه گذشت؟ بررسی وضعیت سوخت در نشست غیرعلنی دوشنبه مجلس نعمتی: سهمیه‌بندی بنزین فعلاً متوقف است سیل وارده به صنعت خودرو جان این صنعت را می گیرد چه زمانی سهمیه بندی بنزین اجرا می شود؟‌ کشمکش بنزین بررسی مصوبه دولت برای سهمیه بندی بنزین سهمیه‌بندی سوخت و طرح ساماندهی بازار خودرو در دستور کار کمیسیون‌های تخصصی مجلس برای بازیابی رمز کارت سوخت چه باید کرد؟ وزیر کشور:قیمت و زمان سهمیه بندی بنزین هنوز اجرایی نشده است رئیس مجلس شورای اسلامی: سهمیه بندی بنزین باید بدون فشار به مردم و به صورت قانونی انجام شود تلاش‌های نمایندگان مجلس پاسخ داد؛ بنزین فعلا گران نمی‌شود دولت تاکنون ابلاغیه‌ای به وزارت نفت برای گرانی بنزین ارسال نکرده است مجلس اطلاعی از تصمیم نهایی دولت برای افزایش قیمت بنزین ندارد سهمیه‌بندی بنزین به خاطر مشکلات فنی و فشار نمایندگان مجلس فعلا به تعویق افتاد دولت باید درباره سهمیه‌بندی بنزین به مردم توضیح دهد وزیر نفت: سهمیه‌بندی بنزین دروغ است شایعه گرانی بنزین موجب شلوغی جایگاه های کرمان شد عقب‌گرددیرهنگام دولت به نظام سهمیه‌بندی اجرای سهمیه‌بندی بنزین به وزارت نفت ابلاغ نشده است جزییات مذاکرات بنزینی تاکسی‌های آنلاین با دولت فشار شدید مجلس برای توقف طرح سهمیه بندی بنزین شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی: بنزین از پنجشنبه سهمیه بندی نمی‌شود عضو هیات رئیسه مجلس: آقای رئیس جمهورجلوی گران شدن قیمت بنزین را بگیرید! یک عضو کمیسیون انرژی مجلس: مجلس مخالف هرگونه افزایش قیمت بنزین است اول خرداد پایان ماراتن قیمت‌گذاری بنزین کسانی که کارت سوخت ندارند با آغاز سهمیه‌بندی بنزین چه کنند؟ یک عضو کمیسیون انرژی مجلس: دولت نمی‌تواند خودسرانه برای بنزین تصمیم‌گیری کند عضو کمیسیون انرژی بیان کرد : سهمیه‌بندی بنزین؛ تصمیم شورای اقتصادی سران سه قوه هشدار درخصوص ذخیره‌سازی بنزین برای افراد فاقد کارت سوخت کارت بانکی جایگزین می‌شود تلاش برای داخلی سازی قطعات پیشرفته خودرو به ثمر خواهد نشست بنزین از فردا شب سهمیه بندی می‌شود توزیع یارانه 170هزار میلیاردی بنزین عادلانه نیست روزهای پایانی عمر بنزین بدون سهمیه! افزایش قیمت بنزین صددرصدی است کارت سوخت فورا احیا شود میزان تولیدات داخلی و میزان واردات لوازم یدکی خودرو باید کنترل شود عضو هیئت رئیسه مجلس:مجلس با افزایش قیمت بنزین در شرایط فعلی مخالف است استفاده از کارت سوخت به معنی سهمیه‌بندی یا افزایش قیمت سوخت نیست رشد تولید خودرو موجب بهبود وضعیت قطعه‌سازان شده است تخصیص سهمیه بنزین به خودروها از عدالت به دور است همه تجهیزات پژو در داخل کشور است 4 ضرورت برای تحقق شعار رونق تولید در صنعت خودرو شورای عالی انرژی تصمیمی برای سهمیه‌بندی بنزین نداشته است در مورد بنزین با ما صحبتی نشده است قطعه و مواد اولیه چقدر از قیمت خودرو را تشکیل می دهند؟ اما و اگرهای سهمیه‌بندی بنزین نیمی از ایرانیان محروم از یارانه بنزین هستند افزایش قیمت به بهانه سهمیه‌بندی باک خودروها با بنزین چند تومانی پر می‌شود؟ بررسی‌های قیمتی بنزین جدی شد احتمال اجرای سهمیه‌بندی چقدر جدی است؟ بازار داغ اظهارنظرها درباره سهمیه بندی بنزین احتمال سهمیه‌بندی بنزین وجود دارد قطعه سازان به 15هزار میلیارد تومان سرمایه در گردش نیاز دارند سهمیه‌بندی بنزین در سال 98 قطعی است واحد تولید قطعات خودرو با حضور استاندار در میاندوآب افتتاح شد فروشندگان مواد اولیه داخلی، گران‌فروش‌تر از خارجی‌ها چهار شرط قطعه‌سازان برای افزایش تولید لزوم توجه به بحث تحقیق و توسعه تولید خودرو در اسفند ماه به روزی 4000 دستگاه رسید دو سال ما را از بیمه و مالیات معاف کنید برنامه توسعه صنعت خودرو نیازمند توجه به بازار 400 میلیونی است گلایه قطعه‌سازان از روند کند پرداخت تسهیلات کنترل قیمت بنزین یا تشدید تحریم ایران؟ خودکفایی 80 درصدی در تولید قطعات خودرو 60 درصد ثبت نام کنندگان خودرو، مصرف کننده واقعی نیستند 400 واحد قطعه سازی، تعطیل یا نیمه تعطیل شد دولت هرچه سریعتر نسبت به تأمین نقدینگی مورد نیاز قطعه سازان در سال جدید اقدام کند گذری بر حواشی بنزین در سال گذشته مصرف بنزین در آخرین روز سال 97 رکورد زد انتظار داشتیم موتورسیکلت‌های ایرانی به بازار عرضه شود 40 درصد نیاز بازار خودرو تامین شد بیش از 80درصد مطالبات قطعه‌سازان پرداخت شد مشکل بیکاری کارگران قطعه‌سازی حل شد 800 میلیارد تومان مطالبات قطعه سازان پرداخت نشده است امکان احیاء کارت سوخت در سال 98 برای ساماندهی مصرف و جلوگیری از قاچاق بنزین 4هزار میلیارد تومان تسهیلات در اختیار قطعه‌سازان قرار می‌گیرد اختصاص تسهیلات ویژه برای صنعت قطعه سازی تحقق 85 درصدی پرداخت تسهیلات به قطعه سازان قره‌خانی: سال آینده افزایش قیمت بنزین نخواهیم داشت خودکفایی بنزین در منطقه هشدار سیاست کلان تامین مالی، همه قطعه سازان را بهره مند می کند تزریق3400میلیارد تومان نقدینگی به صنعت قطعه سازی پیشنهاد احیاء دوباره کارت سوخت و سهمیه‌بندی بنزین مصرف بنزین کشوربه 88 میلیون لیتر در روز رسید 80 درصد مطالبات ریالی قطعه سازان پرداخت شد تعداد زیادی از قطعات خودرو مشمول استاندارد اجباری نیستند بیش از 75درصد تسهیلات قطعه‌سازان پرداخت شده است واسطه گری های برخی افراد سودجو در بخش صنعت کنترل شود بازار فروش قطعات تقلبی خودرو داغ شد صنعت قطعه سازی دست به گریبان با خودتحریمی مقصر افزایش مصرف بنزین کیست؛ مردم یا خودروسازان؟ چرا سازمان برنامه و کمیسیون تلفیق با اختصاص سهمیه بنزین به افراد مخالفند پایان حواشی سهمیه‌بندی روزانه برای بنزین جزئیات جلسه قطعه‌سازان در وزارت صنعت روند روبه رشد تولید خودروسازان تاکید بر افزایش عمق ساخت داخل قطعات خودرو تسریع درتزریق نقدینگی به صنعت قطعه سازی کشور رد طرح برد- برد بنزین تزریق نقدینگی به صنعت قطعه سازی شتاب گرفت بازار قطعات تقلبی رونق گرفته است سخنگوی کمیسیون انرژی :مردم طاقت افزایش قیمت بنزین را ندارند قطعه سازان زیر چرخ خودروسازان آغاز پرداخت مطالبات قطعه سازان ظرفیت تولید 788 نوع قطعه خودرو در استان سمنان وجود دارد امضای قرارداد 4000 میلیارد ریالی بین بانک صنعت و معدن و سایپا پرداخت اولین سری بدهی خودروسازان به شرکتهای قطعه ساز در هفته جاری آنچه بیشتر قطعه‌سازان ایران را آزار می‌دهد دلیل فعال شدن کارت سوخت از زبان سخنگوی کمیسیون انرژی پیشنهاد دریافت عوارض از پرمصرف ها به جای افزایش قیمت بنزین همکاری برخی شرکت‌های خودروسازی با وزارت دفاع تمام پیشنهادات بنزینی دولت رد شد مشکل قطعه‌سازان خودرو در استان قم حل می‌شود سازو کار تسهیلات 4 هزار میلیارد تومانی قطعه سازان نیازمند اصلاح است خودروسازان اراده‌ای برای استفاده از ظرفیت قطعه‌سازان داخلی ندارند آمادگی قطعه سازان برای حداکثر داخلی سازی قطعات خودرو مدیر تامین و توزیع شرکت ملی پخش : افزایش 400 میلیون لیتری ذخایر بنزین نسبت به پارسال مشکلات قطعه سازان با جدیت از سوی خانه ملت پیگیری می شود بدهی‌های معوق خودروسازان به 20 هزار میلیارد تومان رسید فعال شدن دوباره کارت سوخت در سال آینده بدون سهمیه‌بندی کاهش واردات قطعات خودرو به کشور سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس: مجلس به دنبال افزایش قیمت بنزین نیست دعوت از قطعه سازان جهت داخلی سازی قطعات خودرویی مخالفت مجلس با سناریوهای بنزینی افزایش قیمت بنزین یا سهمیه‌بندی منوط به موافقت مردم است بنزین در ونزوئلا سهمیه‌بندی شد جزییات پرداخت 4 هزار میلیارد تومان وام بانکی به قطعه‌سازان آزادسازی قیمت بنزین در کنار پرداخت یارانه نقدی پرداخت مطالبات قطعه سازان کلید خورد تزریق 4 هزار میلیارد تومان به قطعه‌سازان خودرو جزییات طرح تخصیص سهمیه سوخت به فرد به جای خودرو منفعت 8 دهک از افزایش قیمت سوخت بالا رفتن قیمت قطعات خودرو به صنعت خودروسازی آسیب وارد کرد اعلام 1440 دلار یارانه سوخت برای هر ایرانی راهی جز سهمیه‌بندی و افزایش قیمت سوخت نداریم اجرای طرح اعطای سهمیه بنزین به هر نفر پیچیده نیست بنزین در سال 98 گران نمی‌شود رد هرگونه سهمیه بندی شخصی 75 درصد مردم موافق تخصیص سهمیه بنزین به هر ایرانی هستند رد سهمیه‌بندی بنزین؛ فعلا جزئیات طرح اختصاص ماهانه 24 لیتر بنزین به هر ایرانی دلایل افزایش 70 درصدی قیمت قطعات خودرو موج جدید افزایش قیمت قطعات یدکی خودرو قطعه‌ساز‌ها خواستار دریافت غرامت از خودروسازان فرانسوی شدند کیانپور: طرح سهمیه‌بندی بنزین مردم را فقیر می‌کند یک کارشناس انرژی : اختصاص سهمیه بنزین به فرد به جای خودرو عادلانه تر است قطعه سازان قلب تپنده صنعت خودروسازی هستند دلایل مراکز پژوهشی در دفاع از اصلاح قیمت بنزین موافقت ایران خودرو با افزایش 70 درصدی قیمت قطعات خودروسازان 8 ماه بدهی خود را نپرداخته اند طرح نمایندگان مجلس برای سهمیه‌بندی بنزین + متن کامل عضو ناظر مجلس در شورای عالی انرژی: اجرای هر طرحی در زمینه بنزین نباید فشاری به دهک‌های متوسط و ضعیف وارد کند عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس: سهمیه‌بندی روزی یک لیتر بنزین برای هر فرد زیبنده ملت ایران نیست توافق قطعه سازان و خودروسازان پل عبور قطعه‌سازی از بحران مخالفت اکثریت اعضای کمیسیون انرژی با طرح سهمیه بندی بنزین سهمیه منطقی برای خودروها آماده هرگونه همکاری با سایپا برای تامین قطعات خودروهای تولیدی هستیم قطعات تقلبی خودرو به مرز هشدار رسید تصمیمی درباره سهمیه‌بندی بنزین گرفته نشده است پیشنهاد یک تشکل صنفی قطعه سازی برای «واردات بدون انتقال ارز» طلب قطعه سازان گلپایگان از مگاموتور پرداخت شود قیمت قطعات خودرو هرچه سریعتر تعدیل شود عملیات‌نجات 15 هزار میلیارد تومانی واکنش قطعه سازان به افزایش قیمت خودرو: نرخ قطعات تعدیل شود وزارت نفت آماده اجرای بنزین چند نرخی و سهمیه بندی است تسهیلات 11 هزار میلیاردی تحول اساسی در قطعه‌سازی ایجاد می‌کند صنعت خودرو در دست‌انداز پول و قطعه 9 میلیاردی که از مردم گرفته می‌شود، به کجا می‌رود؟ اختصاص 11 هزار میلیارد تومان تسهیلات به قطعه سازان جلوگیری ازخودتحریمی و حمایت از قطعه‌سازان بزرگ برابرحاشیه‌سازی‌ها یک کارشناس صنعت خودرو پیشنهاد کرد:ضرورت ترسیم نقشه راه خودکفایی در صنعت خودرو دبیر انجمن صنایع همگن در گردهمایی قطعه سازان خودرو پیشنهاد کرد: 8 راهکار عملی برای حل مشکلات صنعت قطعه و خودرو فراخوان ایران خودرو برای داخلی سازی 1100 قطعه اختصاص 800 میلیون یورو تسهیلات برای واردات قطعات واسطه ای صنعت قطعه درخواست قطعه سازان برای افزایش 50 تا 70درصدی قیمت ها نفس صنعت قطعه سازی به شمارش افتاد قطعه سازان منتظر اقدام عملی؛ نبود صدای واحد در دستگاه ها مشکل ترخیص قطعات خودرو همچنان باقی است 180 کارگر کارخانه قطعه‌سازی مارلیک سان قزوین بیکار شدند وارد کردن شوک به قطعه سازان، اشتغال را با مشکل روبرو می‌کند بیکاری 280 هزار نفر قطعه ساز حمایت از قطعه‌سازان صنعت خودرو برگزاری جلسه وزارت کار با ریاست جمهوری برای حل مشکل کارگران قطعه ساز ثبت نام کارت سوخت به روز پایانی خود رسید بازگشت رونق به صنعت قطعه تا پایان سال زمان می برد فراموشی رمز کارت سوخت؛ نیازی به نام نویسی نیست صنعت خودرو درگیر چرخه باطل افزایش قیمت آمار ثبت‌نام کارت سوخت به مرز 2.5 میلیون نفر رسید جدیدترین پیشنهاد علی مطهری در خصوص قیمت بنزین شیوه های بازیابی رمز برای فراموش کنندگان رمز کارت سوخت نگرانی مردم از گرانی سوخت؛ سرنوشت سوخت در سال 98 چه می شود؟ حل مشکل صنعت خودرو با تشکیل شورای عالی صنعت 95 درصد ثبت نام کنندگان خودرو را برای مصرف نمی‌خواهند یک شرکت تولیدکننده قطعات یدکی خودرو تعطیل شد احتمالا استفاده از کارت سوخت اواسط دی ماه اجرایی می‌شود تعیین تکلیف کارت‌های سوخت جامانده در شرکت پست ویرایش اطلاعات کارت سوخت بانکی با پایان مهلت ثبت نام استفاده از کارت سوخت از اول دی ماه اجرایی می شود سرمایه‌گذاری برای تولید دو نوع خودرو در گیلان گران شدن بنزین یا سهمیه‌بندی آن چقدر تورم ایجاد می‌کند؟ خودروسازی، نساجی نشود قطعه‌سازان خودرو 37 درصد از نیروهای خود را تعدیل کردند قطعه‌سازان یکی پس‌از دیگری ورشکست می‌شوند سهمیه‌بندی و تغییر قیمت سوخت مطرح نیست قطعه قطعه شدن مشکلات خودرو در صنف قطعه سازان 1.6 میلیارد دلار قطعه خودرو وارد کشور شد قره‌خانی: هنوز تصمیمی درباره افزایش قیمت بنزین گرفته نشده است صنعت قطعه نیازمند بازپرداخت های کوتاه مدت خودروسازان 2 هزار میلیارد تومان به قطعه سازان بدهکارند امکان ویرایش یا لغو درخواست کارت سوخت فراهم شد 90 درصد مشکلات قطعه سازان با افزایش قیمت خودرو حل می شود پیشنهاد دونرخی کردن سوخت بر اساس کیفیت رانندگی افراد چرا بدهی قطعه سازان تسویه نمی‌شود؟ مطالبات صنایع همگن و واحدهای تولیدکننده قطعات خودرویی قم پرداخت شود صنعت خودرو سیاسی شده است سهمیه بنزین «ماهانه 30 لیتر بنزین 1000 تومانی به ازای هر فرد» در نظر گرفته شود قاچاق 20 میلیون لیتر سوخت از کجا و به وسیله چه کسانی انجام می شود؟ سهمیه دادن به خودروها به جای افراد، منشا بی‌عدالتی است 4 راهکار برای پرداخت مطالبات قطعه سازان روند کند تولید با موانع موجود بر سر بازرگانی قطعات خدمات پایدار در گرو حذف بروکراسی ترخیص قطعات از گمرکات بنزین 5 هزار تومانی کذب محض است قاچاق چه بر سر کیفیت بنزین آورد؟ پیشنهاد تخصیص ماهانه 30 لیتر بنزین 1000 تومانی به هر نفر آمارهای غیرواقعی قاچاق سوخت، التهاب آفرین است سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس:افزایش قیمت بنزین به لیتری 5 هزار تومان صحت ندارد در فاز اول فقط مدیریت سوخت مطرح است نه افزایش قیمت پاسخ به جدیدترین سوالات در خصوص کارت سوخت ایجاد خط اعتباری برای حل مشکل قطعه سازان خودرو خراسان رضوی زمزمه های توزیع بنزین سرانه ای بین مردم در مجلس کشف قیمت مواد اولیه در بورس کالا به نفع تولید است احتمال تخصیص سهمیه بنزین به همه خانوارها پیشنهادی برای بهره مندی همه افراد از یارانه بنزین 4 هشدار امنیتی در زمان ثبت نام کارت سوخت فعلا بحث سهمیه بندی بنزین مطرح نیست پاسخ به 11 سوال جدید در خصوص کارت سوخت مشکلی در تامین قطعات خودروهای فعلی در دست تولید وجود ندارد راه نجات صنعت خودرو چیست؟ صفر تا صد ثبت نام کارت سوخت ثبت نام 151 هزار نفر برای دریافت کارت سوخت ظرف 3 ساعت جزئیات کارکرد کارت بانکی به جای کارت سوخت در پمپ بنزین‌ها پاسخ به چند سوال کلیدی درباره کارت سوخت دولت قدم اول را برای مقابله با قاچاق سوخت برداشت قطعه سازان آذربایجان شرقی با 30 درصد ظرفیت کار می کنند ثبت نام الکترونیکی از فردا آغاز می‌شود موافقت وزارت نفت با دو نرخی شدن بنزین احتمالِ تعدیلِ 400 هزار کارگر قطعه‌ساز افزایش قیمت خودرو نباید صرف هزینه‌های سربار خودروسازان شود احتمال 2 نرخی شدن بنزین پس از سهمیه‌بندی پاسخ به سوالات مهم درباره کارت سوخت جدول زمان‌بندی و نحوه ثبت‌نام کارت سوخت المثنی اعلام شد طرح مجلس برای پرداخت «یارانه بنزین» به تمام ایرانی‌های دارای کدملی احیای کارت سوخت بهانه افزایش بهای بنزین نشود ثابت نگه داشتن قیمت قطعه به معنای توقف واحد تولیدی است کارت سوخت چگونه جلوی قاچاق را می‌گیرد هشدار نسبت به نابودی خودروسازان و قطعه‌سازان احیای کارت سوخت مرحله نخست سهمیه بندی است تصمیمات جدید درباره بنزین در هفته آینده اقدام جدید دولت برای بنزین نمایشگاه نداشته هایمان را برگزار کنیم فعلا احیای کارت سوخت بدون سهمیه بندی بهترین راهکار است امروز زمان اجرای سهمیه بندی بنزین مشخص می شود؟ قیمت سوخت روی دور صفر کیلومتر گران‎فروشی 50درصدی قطعات خودرو در بازار نامه سرگشاده انجمن قطعه سازان خودرو به رئیس جمهور نبود امکان تحویل خودرو‌های پیش فروش شده درخواست آزادسازی قیمت خودرو از وزیر صنعت زیان خودروسازان، قطعه سازان را درگیر کرد تعطیلی واحدهای قطعه سازی با ممنوعیت ورود قطعات به کشور قطعه‌سازان پشت درِ بسته سامانه نیما ابربدهی خودروسازان به قطعه‌سازها؟ کمبود قطعه عامل اصلی عدم عرضه خودرو به بازار تامین 80 درصد نیاز صنعت خودرو توسط قطعه سازان داخلی مدیرعامل برق و الکترونیک گروه قطعات خودرو عظام: طراحی و تولیدات صنعتی بر مبنای جنگ اقتصادی کنونی رئیس هیات مدیره گروه سایپا :قطعه سازان، یاران استراتژیک گروه سایپا هستند احتمال اعطای سهمیه بنزین به افراد به جای خودرو فعالان صنعت قطعه سازی مطرح کردند :تامین مواد اولیه؛ مهمترین مشکل قطعه سازان انتقال دانش فنی ساخت برخی قطعات خودرو به ایران بدهی 15هزار میلیاردی خودروسازان به قطعه‌سازان درخواست قطعه سازان از رئیس جمهور: قیمت خودرو را آزاد کنید رئیس انجمن صنایع همگن، نیرومحرکه و قطعه سازی:هماهنگی با هدف تامین مواد اولیه قطعه سازان ضرورت فعلی صنعت قطعه قطعه سازی خودرو در حال مرگ است پیشنهاد اختصاص ماهانه 30 لیتر بنزین به هر ایرانی بدهی 20 هزار میلیارد تومانی ایران‌خودرو و سایپا به قطعه‌سازان قطعه سازان ایرانی برای تامین قطعات رنو اعلام آمادگی کردند بازدید «ذوالقدر» از شرکت قطعه‌ساز خودرو و بررسی مشکلات صنعتگران پرداخت تسهیلات یک میلیارد دلاری به خودروسازان و قطعه‌سازان صرفه‌جویی 9 میلیون لیتر بنزین با مصرف CNG در خراسان شمالی احتمال سهمیه‌بندی بنزین و گازوئیل برای کامیونداران خارجی طلب 3000 میلیارد ریالی قطعه سازان سمنان وصول می شود احتمال توقف تولید خودرو به‌دلیل ورشکستگی قطعه‌سازان قطعات خودروهای CKD تامین شده است تحریم قطعات خودرو،تلاش برای توقف تولید ملی چگونه رمز کارت سوخت های قدیمی را به دست آوریم؟ 100 هزار نفر در صنعت قطعه سازی تعدیل یا تعلیق شدند ثبت سفارش های قطعه سازان معلق شد توضیح انجمن قطعه سازان درباره ارزبری خودروهای داخلی چرا احیای کارت سوخت دوباره مطرح شد؟ نیمی از قطعات متنوع لوازم یدکی خودرو، چینی است تازه‌ترین خبرها از کارت سوخت کارت سوخت مهم‌ترین راه‌کار برای صرفه‌جویی در مصرف بنزین است مشکلات داخلی؛ سد راه تامین قطعات خودرو قیمت قطعات خودرو 100 تا 300 درصد افزایش یافت پازل مشکلات قطعه سازان خودرو قطعه‌سازان خودرو، راه دور زدن تحریم را می‌دانند تداوم قیمت بالای خودروها دامن قطعه سازی را می گیرد گرانی قطعه همچنان بزرگترین مشکل کامیون‌داران مشکل صنعت خودرو و قطعه، تحریم‌های داخلی است فرانسوی ها خواستار واردات کوئل خودرو از ایران شدند دلایل طرح سهمیه بندی بنزین اعلام شد سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه عامل موفقیت قطعه‌ساز ایرانی قطعه سازان دست خودروسازان را در پوست گردو گذاشتند سرانجام کارت سوخت های قدیمی به کجا می رسد؟ وزیر نفت: سهمیه‌بندی بنزین در دولت در حال بررسی است روزانه 10 میلیون لیتر بنزین از کشور قاچاق می‌شود سوخت را به مردم بدهیم نه خودروها فعال شدن کارت‌های سوخت‌ در دستور کار است احیای کارت سوخت در کمیسیون انرژی مجلس بررسی می‎شود نعمتی: دولت تصمیمی برای سهمیه‌بندی و افزایش قیمت سوخت ندارد قیمت واقعی بنزین چقدر است؟ دلخوش: دولت به‌دنبال سهمیه‌بندی بنزین است نقشه راه حفظ کیفیت در دوران تحریم نابودی برخی قطعه‌سازان در پی افزایش نرخ ارز رویکرد خوشه ‏ای؛ مسیری ایده‌آل برای توسعه صنعت تولید قطعات خودرو ایران ساخت خودروهای پیش فروشی 6 هزار میلیارد تومان قطعه نیاز دارد احتمال احیای مجدد کارت سوخت با ماهانه 60لیتر سهمیه بنزین بنزین سه نرخی می شود؟ بودجه کشور با بنزین آتش می‌گیرد! بدهی خودروسازان به قطعه‌سازان از 15 هزار میلیارد تومان گذشت یک عضو کمیسیون انرژی مجلس: سهمیه بندی بنزین در دستور کار نیست تصمیمی درباره سهمیه بندی بنزین گرفته نشده است انتقاد از ترجیح قطعه‌سازان چینی به قطعه‌سازان داخلی 1 میلیارد دلار قطعه با داخلی سازی زیر 30 درصد وارد شد ثبت سفارش و خرید یک میلیارد دلار قطعات خودرو کاهش 50 درصدی تولید قطعه‌ سازان شرط ترخیص قطعات یدکی خودرو از گمرک چرخ قطعه سازی خودرو روغنکاری اساسی می خواهد مشارکت خارجی، تنها راه رشد قطعه‌سازی قطعه سازان مازنی 130 میلیارد تومان از خودروسازان طلب دارند تلاطم‌های بازار قطعات خودرو با ثبت سفارش فروکش می‌کند قیمت بنزین در کشورهای همسایه 30 برابر ایران است مبادی اصلی واردات قطعه ضرورت توسعه توانمندی های قطعه سازان خودرو کمبود قطعات خودرو و روغن موتور در بازار نقص در قطعات خودروهای داخلی تعمدی نیست مشکل ترخیص مواد اولیه حل شده است انحصار در تولید قطعه و خودرو وجود ندارد آمریکا مردم ایران را هدف قرار داده است بحران جدید صنعت قطعه در راه است رسوب قطعات و مواد اولیه خودرو در گمرک شاخص گروه خودرو به ارتفاع 19 هزار واحدی نزدیک شد 15000میلیاردتومان طلب قطعه سازان ازخودروسازان سوء استفاده خودروسازان از قطعه‌سازان تسهیلات 2 هزار میلیارد تومانی به قطعه‌سازان نرسید نبود مواداولیه علت اصلی خواب خودروها قطعات خودرو به ارزش 881.8 میلیون دلار صدرنشین واردات است شرایط آزادسازی قیمت خودرو هنوز فراهم نیست وعده اختصاص ارز دولتی 4200 تومانی به قطعه سازان محقق نشد مواد اولیه قطعه سازان با نام کالای متروکه ضبط می شود 20 هزار دستگاه خودرو با تامین قطعات، روانه بازار می شود مقصر بیکاری احتمالی صدها هزار کارگر قطعه‌سازی‌ها دولت است مشکل کسری قطعه 20هزار دستگاه خودرو حل شد 5 دلیل کاهش تولید در صنعت قطعه ممانعت قطعه سازان از عرضه قطعه تا زمان اصلاح قیمت ها کارگران قطعه‌ساز تاوانِ کدام گناهِ ناکرده را می‌پردازند؟ تدوین استاندارد قطعات خودرویی به تعویق افتاد حمایت از قطعه سازان خودرو سرفصل مهمی در خانه ملت است روند صعودی تولید خودرو با نقص قطعه ادامه دارد بسته حمایتی صنایع قطعه و خودروسازی در راه است تعداد خودروهای ناقص به 70 هزار دستگاه رسید شرط بازگشت قیمت خودرو به قبل محرومیت قطعه‌سازان از دریافت ارز دولتی ارز 4200 برای قطعه‌سازان شائبه چانه‌زنی سیاسی را تشدید کرد تحریم های داخلی حفظ اشتغال موجود را تهدید می کند چرا پژو فرانسه به ایران قطعه نمی فروشد؟ معافیت قطعه سازان از پرداخت مابه التفاوت نرخ ارز معجزه این صنعت نیست آمپر قیمت باتری بالا رفت 3 راهکار ادامه حیات قطعه سازان کابوس بیکاری برای 200 هزار کارگر قطعه‌ساز قطعه‌سازان از بند 5 بسته ارزی معاف می‌شوند؟ تعطیلی در کمین تولیدکنندگان قطعات خودرو چالش های درآمدی پیش روی قطعه سازان خودرو مطالبات قطعه‌سازان از خودروسازان به 15 هزار میلیارد تومان رسید مواد اولیه تولید قطعات خودرو در دست واسطه‌هاست! جلسه ویژه وزیر اقتصاد با قطعه سازان احتمال بیکار شدن 450 هزار نفر در صنعت قطعه سازی راهکاری برای جبران نقص قطعات قطعه‌ساز آلمانی فعالیت خود در ایران را متوقف کرد کسری قطعات خودروسازان تا نیمه شهریور رفع می شود تشکیل فراکسیون حمایت از قطعه‌سازان در مجلس با برگزاری انتخاباتی؛ اعضای فراکسیون حمایت از قطعه سازان مشخص شد فراکسیون حمایت از قطعه‌سازان کشور تشکیل شد 100 قطعه‎ساز در حالت تعلیق یا تعطیل آغاز تحریم خودروسازی ایران از فردا 50 هزار خودروی ناقص در کف کارخانه ایران خودرو و سایپا داریم بازار ثانویه امید تازه صنعت قطعه جزئیات تجارت بهاری قطعات خودرو یک میلیارد دلار قطعات خودرو با ارز 4200 تومانی وارد شد ادامه تولید در صنعت قطعه یک انتظار واهی است تفاهم نامه صنعت قطعه با دانشگاه وارد فاز اجرایی شد خودروسازان در نبود قطعه دچار مشکل می‌شوند ضرورت ترخیص هرچه سریع تر قطعات دپو شده در گمرکات قطعه‌سازان ارز درخواستی خود را تغییر دهند برای تامین قطعات در شرایط دشوار مشکلی نداریم واردات قطعات خودرو با برند ایرانی! افزایش قیمت 3 برابری خودرو طی 12 سال رسوب 50 هزار دستگاه خودروی ناقص در کارخانه‌های خودروسازی اولویت سایپا استفاده از پتانسیل و توان قطعه سازان داخلی است فقط یک چهارم نیاز ارزی قطعه سازان تامین شده است بحران قطعه، خودروهای تولید داخل را زمین‌گیر کرد پروسه طولانی ترخیص قطعات کاهش پیدا کند مسئولان به فکر مدیریت مصرف بنزین باشند کاهش تولید خودرو به دلیل کسری قطعه چهارمحال و بختیاری ساخت قطعه ضربه گیر خودرو را برعهده گرفت قاچاق بنزین رونق گرفت اقدام قطعه‌سازان برای افزایش 40 درصدی قطعات خودرو اقدامات ضربتی قطعه سازان با هدف جلوگیری از بحران آغاز شد موج بیکاری در انتظار صنعت قطعه ضرورت اختصاص هرچه سریع تر ارز به قطعه سازان سهمیه‌بندی بنزین پشت پرده به روزرسانی جایگاه‌های سوخت کاهش 36 درصدی میزان واردات بنزین در بهار امسال نیمی از قطعات خودرو که به اسم آلمانی و فرانسوی فروخته می شود، تقلبی است افت قابل توجه "خکاوه" در مقابل صف خرید پنج قطعه ساز حمایت همه جانبه سایپا از قطعه سازان سراسر کشور با هدف خودکفایی در تولید قطعات حضور قطعه‌سازان در تولید قطعات پلتفرم های جدید سایپا بسیار ارزشمند است واردات 780میلیون دلار قطعات خودرو در سه ماه نخست سال عوامل داخلی برای نابود کردن صنعت خودرو به آمریکا کمک می‌کنند تداوم فعالیت نیازمند افزایش 40 درصدی نرخ هاست عزم جدی خودروسازان و مجلس برای حل مشکلات قطعه سازان قطعات خودرو بیشترین سهم واردات به کشور 7 راهبرد قطعه سازان برای خروج از بحران امضای قرارداد انجمن صنایع همگن با دانشگاه علم و صنعت با هدف مقابله با تحریم ها ارایه پیشنهادهای قطعه سازان در قالب طرح دوفوریتی به مجلس خودروسازان برای واردات قطعه از چین مسابقه گذاشته‌اند کسی قدرت مالی برای احتکار قطعات یدکی خودرو ندارد 50 کارخانه قطعه‌سازی تعطیل شده‌اند معرفی 200 بنگاه متخلف به تعزیرات مطالبات معوق قطعه سازان به 15 هزار میلیارد تومان رسید افزایش داخلی سازی برای مقابله با تحریم ها ضروری است اهرم فشارهای داخلی قوی‌تر از تحریم خارجی است نوآوری در صنعت قطعه قربانی قیمت گذاری دستوری شد برگزاری جلسه در شرکت تولیدی قطعات خودرو صنعت قطعه تنها با بازپرداخت های یک ماهه زنده می ماند قطعه 30 درصد گران خواهد شد تولید 85درصد قطعات خودرو کشور همکاری قطعه سازان ایران با فرانسه به کندی پیش می رود ترکش خروج پژوسیتروئن بر پیکره قطعه‌سازان نامه انجمن قطعه سازان فرانسه به ایران برای تداوم همکاری گروه قطعه سازی فرانسوی سفر خود به ایران را لغو کرد 80 درصد قطعات خودرو‌های ایرانی تولید داخل است قطعه‌سازان ارز مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند عامل رشد 300 درصدی واردات قطعات خودرو تولید خودرو ممکن است دچار مشکل شود تامین مواد اولیه مورد نیاز قطعه سازان نیازمند زمان است 50 واحد قطعه‌سازی تعطیل شدند تعطیلی واحدهای قطعه سازی با پایان مواد اولیه موجودی انبار قطعه سازان رو به اتمام است راهکارهای جانبی گروه بهمن برای مقابله با تحریم ها قطعه سازان؛ در پی مجوز افزایش قیمت ها مراقب سهم خواهی برخی کشورها باشیم ساخت داخل قطعات افزایش می یابد بند دریافت غرامت به قراردادهای جدید قطعه سازی اضافه شود بدهی 800 میلیون دلاری قطعه سازان از خرید اعتباری در انتظار تخصیص ارز قطعه‌سازان در صف تقاضای ارزی سازمان حمایت و خودروسازان ملزم به ارائه آنالیز قیمت محصولات شدند توسعه همکاری زامیاد با قطعه سازان داخلی در سال حمایت از کالای ایرانی 1200 قطعه قاچاق خودرو در ارومیه کشف شد توان تامین کنندگان رنو برای داخلی سازی صد درصدی تحریم دوباره صنعت خودرو، خطری برای تامین قطعات خودروهای پرمصرف واردات بیش از 50 درصد قطعات منفصله خودرو از چین قطعه‌سازان رتبه3 از زنجیره تامین حذف می‌شوند ارز 4200 تومانی به دست قطعه سازان رسید اختصاص ارز 4200 تومانی به قطعه سازان وارد فاز اجرایی شد اجرای 650 پروژه ارتقای کیفیت در ایران خودرو ورشکستگی صنعت خودرو و قطعه با ممانعت از اصلاح قیمت ها بدهی 8 هزار میلیاردی سازندگان خودرو به قطعه‌سازان کارشکنی آمریکا مانع جهانی شدن صنعت خودروسازی ایران نشد 170 واحد قطعه سازی از تسهیلات نوسازی بهره مند می شوند دخل خودروسازان با خرج قطعه‌سازها نمی‌خواند محصولات گران نشود، 5500 نفر بیکار می‎شوند حمایت سازمان صنعت تهران از خوشه سازی صنعت قطعه پیش بینی داخلی سازی 20 درصدی، قطعه سازان را تضعیف می کند واردات 1500 قلم قطعه چینی مشابه تولید داخل ممنوع شد مطالبات معوقه، دلیل عقب ماندگی صنعت قطعه از استانداردهای جدید دغدغه اصلی قطعه سازان مطالبات سنگین از مجموعه خودروسازان است تایید اصالت قطعات مدیران خودرو با بسته بندی و هولوگرام جدید آغاز مذاکرات قطعه سازان با هدف افزایش قیمت قطعات پرداخت مطالبه‌های قطعه‌سازان شتاب می‌گیرد نقش نوسان ارزی بر قیمت قطعات یدکی صدرنشینی «قطعه» در واردات 96 بازدید مدیرعامل گروه سایپا از شرکت های قطعه ساز مشهد همه قطعه سازان مشمول تسهیلات نوسازی می شوند قطعه‌سازی ترکیه و درس‌هایی که باید از آن آموخت گسترش همکاری قطعه‌سازان ایران و ترکیه گزارش تصویری بازدید سرکنسول ایران در ترکیه از شرکت های ایرانی حاضر در اتومکانیکای استانبول 2018 قطعه‌سازان نیازمند حمایت داخلی هستند سهم بیشتر خودروهای قدیمی از صنعت قطعه سازی ساخت قطعه موتور خودرو‌های ایرانی در شیراز ارتقای صنعت قطعه‌سازی، موجب بهبود کیفیت خودرو‌ها می‌شود مصرف بنزین در زنجان رکورد زد مونتاژ قطعات خارجی در قالب تولید داخلی خیانتی نابخشودنی است مروری بر اتومکانیکای استانبول 2017 (بخش نخست) جزییات تولید و مصرف بنزین کشور در سال 96 قطعه سازان ایرانی تمایلی برای ورود به بازارهای جهانی ندارند وقت پوست‌اندازی قطعه‌سازان مرور مهمترین اخبار صنعت خودرو / آبان 1396 تامین قطعات سه محصول جدید ایران خودرو در سال 97 توافق بر سر حذف خودروهای قدیمی صادرات قطعه به رنو فرانسه آینده صنعت قطعه سازی کشور مه آلود است روز فرصت‌های سرمایه گذاری در صنعت قطعه سازی ایران در نمایشگاه اتومکانیکای استانبول شرایط برای اعمال استانداردهای 85 گانه خودرویی فراهم نیست نوسانات نرخ ارز قطعا بازار خودرو را تحت تاثیر قرار می‌دهد بازار امسال برای پس‌انداز مناسب نبود صنعت قطعه سازی هویت دهنده صنعت خودروسازی کشور است رویکرد امروز مگاموتور؛ حمایت از تولید داخل قطعه سازان کلید قفل قیمت بنزین برنامه‌های ویژه برای ارتقا و توسعه زنجیره تامین گروه سایپا 3 قطعه ساز در میان شرکت های برتر گروه وسایط نقلیه و قطعات خودرویی همکاری قطعه سازان ایرانی و فرانسوی و قرار گرفتن در زنجیره جهانی خودروسازی جذب 300 میلیون یورو سرمایه گذاری خارجی در صنعت قطعه سازی در پسابرجام امضاء تفاهم بین انجمن صنایع همگن قطعه سازان و انجمن قطعه سازان فرانسه در دومین روز همایش صنعت خودرو؛ از پیشکسوتان صنعت قطعه سازی تقدیر می شود رییس انجمن قطعه سازان فرانسه خبر داد: انتقال تکنولوژی تولید قطعه به سازندگان ایرانی انطباق صنعت قطعه سازی ایران با فناوری های روز دنیا پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران آغاز به کار کرد انجام 75 شکایت در خصوص قطعات تقلبی علیه اشخاص حقیقی و حقوقی ظرفیت اهر در تبدیل به قطب سوم تولید قطعات خودرو زمینه های ایجاد واحد قطعه سازی خودرو در شهرستان اهر وجود دارد واردات قطعاتی که در داخل قابلیت تولید دارد صحت ندارد مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا از کیان تایر بازدید کرد تامین 30 درصد قطعات تولید پژو در الجزایر توسط ایران واردات قطعات چینی خودرو به اسم تولید داخل درخواست قطعه‌سازان برای افزایش 30 درصدی قیمت قطعات خودرو افزایش 300 تومانی نرخ ارزمرجع قیمت‌گذاری قطعات خودرو زمینه‌سازی برای اتصال قطعه‌سازان داخلی به زنجیره بین‌المللی کیفیت بالا و قیمت تمام شده ارزان دلیل دعوت پژو از قطعه‌سازان ایرانی برای حضور در الجزایر بود قطعه سازان ایرانی چاره ای جز ادغام و به روز آوری فناوری ندارند برنامه‌های روشن با آینده‌ای نامعلوم روند جهانی پرداخت بدهی قطعه‌سازان قطعه‌سازی آلمان و فرانسه در راه ایران صادرات امید قطعه‌سازان داخلی برای توسعه توسعه صنعت قطعه‌سازی با اجرای سهم 40درصدی داخلی‌سازی فرانسوی‌ها در تولید قطعات خودرو در اردبیل مشارکت می‌کنند سایه سنگین گرانی برسر قطعه سازان خودرو هیچ قطعه تقلبی در نمایندگی‌های خودروسازان وجود ندارد چه شد که دزدی قطعات خودرو کم شد؟ چالش تعدد واحدهای قطعه‌سازی قراردادهای پسابرجامی خودرویی با خارجی ها تامین کننده منافع قطعه سازان است صادرات قطعه در گرو قراردادهای مدبرانه قطعات «های‌تک»، عامل توسعه اما مغفول‌مانده مدل‌های جدید و گسترش بازار قطعات ادغام قطعه سازان موجب هم افزایی و ارتقاء این صنعت خواهد بود ارتقای کیفی صنعت قطعه سازی کشور با حضور رنو محقق شد همکاری مناطق ویژه با اتریش برای قطعه‌سازی خودرو رشد صادرات قطعات خودرو دبیر انجمن صنایع همگن نیرومحرکه: رابطه رنو و قطعه سازان ایرانی برد- برد است ضرورت حرکت قطعه‌سازان به سمت موتورهای هیبریدی چهارمین نمایشگاه ایران رایدکس فردا افتتاح می شود پیشنهاد کاهش تعرفه واردات قطعات خودرو به دولت حذف ارز مبادله‌ای قطعه‌سازان بازی ارز آزاد و مبادله‌ای، بهانه جدید برای افزایش قیمت خودرو! ارز مبادله‌ای بیشتر قطعه‌سازان خودرو قطع شد ایجاد 200 نفر اشتغال با احداث کارخانه قطعات خودرو سنقر بهره برداری از کارخانه قطعات خودرو سنقر ظرف 8 ماه ادغام قطعه سازان نیازمند تعریف مدل توسعه و ارتقاء از صنعت قطعه سازی است 20درصد قیمت خودرو در ایران به جیب بانک‌ها می‎رود 300 میلیون یورو قراداد خارجی داریم واردات قطعات خودرو به کشور ضربه می‌زند برنامه های ویژه سایپا در طراحی پلتفرم قطعه‌سازان ایرانی چاره‌ای جز تجمیع ندارند زنجیره تامین چند لایه، چاره کار امروز خودروسازان صنعت قطعه سازی به سرمایه گذاری سه میلیارد یورویی نیاز دارد قطعه‌سازی، بهانه ماندگاری خودروهای قدیمی جایگاه ویژه قطعه‌سازی در وزارت صنعت هیأت رئیسه انجمن صنایع همگن قطعه سازان انتخاب شد افزایش قیمت سوخت دو نوع تأثیر تورمی در پی دارد صنعت قطعه سازی نیازمند واحد تحقیق و توسعه و سرمایه گذاری است افزایش قیمت بنزین از یکم دی ماه صحت ندارد باید بتوانیم وارد زنجیره جهانی تامین شویم هدف از برگزاری همایش ارتقا سطح قطعه سازی ، مشارکت با قطعه سازان بین المللی و تولید رقابت پذیر است صنعت قطعه سازی به واردات مواد اولیه از خارج وابسته شده است توافق شرکت ایرانی و سوئیس برای تولید قطعات خودرو در ایران حمایت سایپا از قطعه سازانی که به دنبال افزایش کیفی هستند آدرس غلط برای صنعت قطعه‌سازی بنزین به اندازه کافی در کرمان هست؛ مردم به جایگاه‌ها هجوم نبرند ضرورت توجه به سهم بالای قطعه سازان کوچک دراشتغال دو مدل همکاری توسعه قطعه‌سازی در پساتحریم تولید محصول کیفی و با قیمت تمام شده پایین عوامل اصلی حضور در بازارهای جهانی است خیز وزارت صنعت برای ادغام قطعه‌سازان افزایش کارایی و عمر خودرو با استفاده از قطعات اصلی استارت خودروی کوییک توسط شریعتمداری پیشنهاد تولید خودروهای هیبریدی به جای برقی در کشور "عظام"؛ حضوری نوآورانه در نمایشگاه امسال قطعات تهران از سوی معاون توسعه کسب‌وکار هولدینگ رایزکو تشریح شد: اهداف صادراتی جوینت ونچر رایزکو- نوارس مدیر بازاریابی Queen Jen سازنده قطعات پیشرانه خودرو عنوان کرد : به دنبال جذب سرمایه‌گذار و شریک تجاری در ایران هستیم گزارش تصویری بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از دوازدهمین نمایشگاه قطعات خودرو تهران مدیر خاورمیانه GSP در گفت‌وگو با «عصرخودرو»: ایران یکی از بزرگ‌ترین بازارهای ما برای فعالیت است بازدید وزیر صنعت از غرفه عظام در نمایشگاه قطعات تهران مدیرعامل گروه پارت پلاستیک خبر داد: همکاری سه شرکت معتبر بین المللی برای توسعه تولید قطعات خودرویی در کشور گزارش تصویری از سومین روز دوازدهمین نمایشگاه قطعات تهران مدیر واردات و صادرات شرکت لهستانی Kamar در گفت‌وگو با «عصرخودرو»؛ بازار ایران برای خارجی‌ها جذاب است در گفت‌وگو با عضو هیئت مدیره شرکت آروین کوشان آریا عنوان شد: کروز پلاس؛ عرضه قطعات خطوط تولید در بازار قطعات یدکی مدیرعامل ماد پارت در گفت‌وگو با «عصرخودرو» عنوان کرد: کیفیت، خط قرمز گروه ماد پارت در گفت‌وگو با مدیر عامل آذر اتصال اعلام شد:صادرات اکسل‌های تولید ایران به ترکیه مدیرعامل شرکت صنایع چدن اصفهان در گفت‌وگو با «عصرخودرو»: سهم تولید 40درصدی برای کامیون‌ها منوط به حمایت دولت است در گفت وگو با مدیر عامل GISP عنوان شد: عرضه قطعات تولید ایران با بالاترین کیفیت هدف GISP است یکی از مدیران ارشد Dorken MKS در گفت‌وگو با «عصرخودرو»؛ ایران اهمیت ویژه‌ای برای شرکت‌های خارجی دارد تفاهم‌نامه عظام و انجمن MS ایران؛ گامی بلند در کارآفرینی و توانمندسازی مددجویان معاون خدمات پس از فروش ماموت دیزل در گفت وگو با «عصرخودرو» تشریح کرد: طرح‌های جدید ماموت دیزل در حوزه خدمات پس از فروش مدیریت پشتیبانی سیستم شرکت آفورتیس: بهترین کالا را با کمترین هزینه در اختیار مشتریان خود قرار می دهیم مدیرعامل سهند رادیاتور در گفت‌وگو با «عصرخودرو»: محدود کردن واردات راهکار نیست؛ دولت از تولیدکننده حمایت کند برگزاری دوره‌های آموزشی عظام در راستای ارتقا دانش فنی تعمیرکاران خودرو صنعت قطعه سازی در سایه همکاری های مشترک ارتقا می یابد مدیرعامل مفصل‌سازان راه‌گستر در گفت‌وگو با «عصرخودرو»: کیفیت را گران نخرید برگزاری جلسه هماهنگی کمیته اجرایی پنجمین همایش بین الملی صنعت خودرو گشت و گذار تصویری در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات تهران گزارش تصویری حضور قطعه سازان در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات تهران گزارش تصویری آغاز به کار دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران طرح مقابله با قاچاق قطعات خودرو نهایی شد ایدرو در افق 1404 برای ارتباط قطعه سازان داخلی به زنجیره جهانی برنامه ریزی کرده است داخلی‌سازی قطعات اصلی خودرو در اولویت قرار گیرد بازدید رئیس هیات مدیره سایپا از قطعه سازان استان فارس فیلتر داخلی‌سازی خودروهای پسابرجامی حیات قطعه سازان در سایه‌روشن صنعت خودروسازی قطعه‌سازان خودرو برای افزایش قیمت با دولت رایزنی می‌کنند+ سند بالا گرفتن اختلافات قطعه‌سازان با ایکاپ همکاری مشترک ایران و اتریش در توسعه فناوری قطعه سازی خودرو امکان تولید قطعات پژو-سیتروئن در ایران فراهم شد قطعه‌سازان نیازمند حمایت ویژه هستند توافق با پژو و رنو برای داخلی‌سازی محصولاتشان در ایران آمادگی همکاری با قطعه سازان معتبر جهانی را داریم ساخت قطعات داخلی خودرو با نانو مواد ایرانی مسیر فرعی تحقق «صادرات 30 درصدی» اولین گام "خکار" در راه افزایش سرمایه همنشینی خودروساز و قطعه‌ساز در مدل کره‌ای یکه تازی قطعه سازان در فضای رخوت آور گروه خودرو حرکت قطعه سازان به سوی تامین مالی از بازار سرمایه بررسی موضوع بدهی شرکت‌ها به سایپا و ایران خودرو درکمیسیون صنایع از بی‌کیفیت‌های گران‌قیمت تا واردات بی‌رویه قطعات یدکی خیز قطعه‌سازان ایرانی برای نفوذ در بازار آفریقای جنوبی احتمال توقف روند تولید و تحویل قطعات خودرویی در صورت افزایش نیافتن قیمت صادرات قطعه باید به 6 میلیارد دلار برسد دانش ساخت قطعه خودرو را آموزش می دهیم «مهر عدم‌ساخت» در دست قطعه‌سازان بومی سازی قطعات خودرو با تفاهم نامه پژوهشگاه پلیمر و انجمن پلاستیک فرانسه قیمت تمام شده بنزین وارداتی 1600 و تولید داخل 1400 تومان است معوق‌شدن طلب قطعه‌سازان بدتر از دوران تحریم است برگزاری یک کارگاه ویژه قطعه‌سازان خودرو خودروسازان کشور به تعطیلات رفتند طلب خودروسازان و قطعه سازان را بموقع پرداخت می کنیم صنعت قطعه سازی باید احیا شود الزام خارجی ها به استفاده از توان قطعه‌سازی داخلی در قراردادهای خودرویی گشایش واحد تولید قطعات خودرو در البرز با حضور صالحی گزارش ویدئویی افتتاحیه اتومکانیکای مسکو 2017 امضای قرارداد تولید قطعات خودرو مابین عظام، Valeo و بوش قطعه سازان خودرو پاکستانی به ایران می‌آیند بزرگترین قطعه‌ساز دنیا به ایران می‌آید حل یک چالش مهم در حذف خودروهای قدیمی ورود رسمی قطعه‌سازان به قراردادهای پسابرجامی آمادگی ایران برای همکاری با صنعت خودروسازی آذربایجان همکاری‌های فناورانه اتریش با ایران در حوزه قطعه سازی قرارداد همکاری با مؤسسه فناوری اتریش نقطه عطفی در توسعه صنعت قطعه سازی است بازاریابی پیش شرط رشد صادرات قطعه سازان رتبه هفتم ارزان‌ترین بنزین دنیا برای ایران سهم قطعات ایرانی در برلیانس کراس تا پایان سال 97 به 40 درصد می رسد نظام نوآوری قطعه سازی خودرو توسعه می یابد تحقق 3 درصدی صادرات قطعه رشد 73 درصدی فروش قطعات یدکی سایپا در تیر ماه سال جاری بازدید مدیرعامل ایران خودرو از یک واحد قطعه سازی کرمانشاه فعلا طرحی برای سهمیه بندی بنزین نداریم افتتاح طرح توسعه شرکت قطعات خودرو مارپیچ باختر با ظرفیت تولید سالانه بیش از یک میلیون قطعه ضرورت توسعه قطعه سازی و خودروسازی در کرمانشاه بازدید قطعه سازان اسپانیایی از ایران خودرو دیزل سفیر اسپانیا در ایران: سرناتو آماده همکاری با بزرگترین خودروساز ایران است خودروهای مشترک؛ اگر قطعه سازان به چشم خودروسازان بیایند بحران نقدینگی مانع مشارکت قطعه سازان در تولید خودروهای جدید داخلی سازی پژو 2008 نیمه دوم سال آینده به 40 درصد می رسد 100 درصد قطعات ایکس22 در دسترس مشتریان کره جنوبی درصدد تبدیل شدن به ارائه کننده اصلی قطعات خودرو در ایران بنزین همچنان ارزان می‌سوزد! پرینترهای 3 بعدی مستحکم به منظور کاربرد در قطعه سازی خودرو ساخته شد قطعه‌سازی؛ حلقه اصلی در اعتماد به تولید داخلی جعل نشان استاندارد بر روی لنت ترمز خودرو در قزوین شناسایی شد تغییر مسیر برخی قطعه‌سازان از تولید به واردات تولید قطعات الکترونیکی خودرو توسط محققان کشور دیدار کارکنان قطعه ساز ورشکسته فرانسوی با مقامات این کشور برگزاری پنجمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و ماشین آلات تهران آزمون بزرگ قطعه‌سازان در پسابرجام ادغام قطعه‌سازان ضروری است 10 هزار میلیارد تومان منابع صنعت خودرو بلوکه شده است شفاف سازی این قطعه ساز جهت بازگشایی نماد اثرپذیری صنعت خودرو از الزام به داخلی سازی نمایشگاه مرکزی محصولات وارداتی رنو افتتاح شد افزایش 20 تا 25 درصدی تولید قطعات خودرو برنامه وزارت صنعت برای ادغام خودروسازان و قطعه‌سازان فصل تازه تحول در صنعت قطعه‌سازی دلیل افزایش قیمت قطعات خودرو 40درصد قطعه سازان خودرو زیرزمینی هستند فرصت‌سوزی در قطعه‌سازی با نپرداختن مطالبات فریاد از قطعات تقلبی خودرو برگزاری نشست قطعه‌سازان خودرو ترکیه و ایران سال 92 سال سکته ناقص صنعت خودرو بود نگاه ما به ایران نه به عنوان یک بازار بلکه به عنوان یک شریک بالقوه است مشارکت با عمق زیاد ساخت داخل برای حضور در ایران اهمیت زیادی دارد سرمایه گذاری مشترک تنها راه پیشرفت صنعت قطعه سازی است هشدار وزیر صنعت به قطعه‌سازان صنعت قطعه سازی برزیل بسیار قدرتمند است آغاز نشست انجمن قطعات خودرو برزیل در ایدرو ادغام؛ ماموریت ناممکن صنعت قطعه قاچاق آفت جدی صنعت قطعه سازی خودرو 21 اردیبهشت ماه جاری، نشست تجاری قطعه سازان برزیل در ایران همکاری با قطعه‌سازان فرانسوی گسترش می‌یابد یک هفته تا بزرگ‌ترین نمایشگاه قطعات و مجموعه‌های خودرو خاورمیانه حضور خود در اتومکانیکای دوبی 2017 را هدفمند کنید بسیاری از قراردادهای خودروسازی براساس رانت بسته می‌شوند عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان: حقایقی را که نگفته ام بازگو می کنم توسعه صنعت قطعه‌‌سازی منجر به افزایش کیفیت خودروهای داخلی می شود وزارت صنعت برای پرداخت بدهی کروز از بانک صنعت و معدن درخواست وام کند تحویل نخستین محموله خودروسازان ٣ روز پس از حادثه آتش سوزی کروز دعوت از 50 قطعه ساز برتر ایرانی برای حضور در همایش بین المللی رنو اطلاعیه مهم شرکت کروز در خصوص حادثه اخیر کارخانه تولید لوازم یدکی سایپا درالجزایر امسال به بهره برداری می رسد بازار گمانه‌زنی برای افزایش قیمت خودرو داغ شد چراغ کروز امشب روشن است وقفه‌ای در روند تولید خودرو ایجاد نشده است آغاز عملیات آوار برداری تلاش می کنیم کمترین تأخیر در عرضه قطعات به خطوط تولید ایجاد شود ضرورت پایبندی خودروسازان به تعهدات وقتی واردات قطعه به تولید داخل می‌چربد افزایش واردات قطعات خودرو سواری حضور 21 شرکت ایرانی در اتومکانیکای استانبول 2017 ساختارهای صنعت قطعه‌سازی اصلاح شود کسب بالاترین رکورد فروش قطعات در سال 95 / شکایات مختومه نشده مشتریان به یک چهارم کاهش یافت تاکید وزیر صنعت بر لزوم خودکفایی در ساخت قطعات خودرو رشد 40 درصدی تولید قطعه سازان خودرو در سال 95 قطعه‌سازی در سایه‌بان دولت فرصت تغییر مسیر قطعه‌سازان ایرانی سالانه یک میلیارد دلار قطعه قاچاق وارد کشور می‌شود تسهیل شروط پژو قرارداد سایپا و سیتروئن عامل رشد قطعه سازان خواهد شد تشکیل کمیته مشترک برای توقف تولید پراید و پژو405 «پل فرانسوی» برای ورود قطعه‌سازان ترکیه به ایران بازدید هیات فنی پژو فرانسه از شرکت های قطعه ساز ایرانی اجازه دهیم بازار، قیمت قطعات خودرو را تعیین کند توسعه صنعت قطعه سازی بدون حمایت توقع بجایی نیست قطعات خودرو، کد رهگیری می گیرند قطعه معیوب به خودروساز نمی‌دهیم تولید قطعات خودرو هم زیرپلّه‌ای شد قاچاق سالانه 1 میلیارد و 100 میلیون دلار قطعه خودرو به کشور فراهم شدن بستر تحول در صنعت قطعه ایران و مکزیک دو مقصد اصلی برای بین المللی سازی قطعات یدکی خودرو اسپانیا آغاز تولید خودرو 2008 با سهم 6 درصدی قطعه ساز داخلی قطعه‌های ایرانی سوار خودروهای خارجی نشد! چینی ها از تجارب بزرگان به خوبی بهره می برند تاثیر قطعه‌سازان چین در تغییر معادله تجارت خارجی قیمت قطعات خودرو افزایش می یابد رتبه دوم واردات به قطعات منفصله رسید آینده نامعلوم صنعت قطعه سازی خودرو کیفیت قطعات خودرو تولید داخل از وارداتی بهتر است با اجرای برجام صنعت قطعه سازی جان دوباره گرفت ورود قطعات بی‌کیفیت از مجرای قانونی و درج مهر استاندارد بر آن‌ها! کاهش هزینه ها با ادغام قطعه سازان حرکت قطعه سازان در مسیر ارتقای کیفیت امضای پیش قرارداد با قطعه سازان در قرارداد پژو نگاه یک‌طرفه قطعه‌سازان ایکاپ(پژو) تمایل به استفاده از قطعات وارداتی دارد یک قطعه ساز با فروش خوب زیرمجموعه اش تعدیل مثبت داد ورود قطعه‌سازان به منطقه ممنوعه آمار 9 ماهه از یک قطعه ساز پربازده قطعه سازان داخلی از فرصت قرار داد پژو استفاده کنند قیمت قطعات خودرو رانا در بازار +جدول پروژه1000 میلیاردتومانی قطعه سازی خودرو در ملارد اجرایی می شود شناسنامه‌دار کردن قطعات خودرو برای مقابله با سرقت قطعه‌سازان شاکی اهداف چشم‌انداز در صنعت قطعه محقق می‌شود؟ گران ترین و ارزانترین قطعات زانتیا کدام است؟ + جدول شراکت ایران و فرانسه در صنعت قطعه نیاز سنجی صنعت قطعه پیش از سفارش‌پذیری کیفیت قطعات ایرانی خوب یا بد؟ سهم‌و‌نقش قطعه‌سازان در قرارداد پژو شرکت در سرمایه گذاری در زمینه خودرو سازی و قطعات خودرو جای خالی نوآوری در طراحی قطعات استعلام پژو از قطعه‌سازان ایرانی برای داخلی‌سازی قطعات معمولی رفع انحصار تامین مالی قطعه‌سازان با صادرات گام‌هایی برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی در صنعت قطعه افزایش 37درصدی تولیدات در 8 ماه ابتدای امسال نسبت به سال قبل کروز پلاس عامل رشد کیفیت قطعات بازار یدکی رییس انجمن قطعه سازان تبریز مطرح کرد:همبستگی قطعه سازان پیش نیاز ورود به بازار بین الملل بعید است ترامپ "نفتا" را لغو کند حرکت کند همکاری‌های مشارکتی در صنعت قطعه قیمت قطعات خودرو تیبا 2 در بازار +جدول اراده لازم برای مباره با عرضه قطعات تقبلی وجود ندارد شروط صریح قطعه‌سازان ایرانی برای پژو و رنو تحقق 99درصدی هدف‌گذاری تولید خودروهای سواری 3 شرط تعیین «تعرفه» قطعات اولتیماتوم قطعه سازان ایران به پژو محصولات رقابتی با افزایش عمق ساخت خیز قطعه سازان در نیمه دوم هر سال فصل شکوفایی قطعه سازان از راه می رسد قیمت‌های رقابتی با توسعه خوشه صنعتی قطعه‌سازی «صادرات» شرط توسعه صنعت قطعه انقلابی جدید در صنعت قطعه قطعه‌های ناکوک که در «دستگاه قطعه» نواخته می‌شود تاثیر قراردادهای جدید خودرو در نمایشگاه قطعات امسال واضح است قراردادها و میزان داخلی‌سازی قطعات حال صنعت قطعه مطلوب نیست ادغام قطعه‌سازان امکانپذیر نیست گزینه‌ای مهم برای مشارکت قطعه‌سازان تحقق توسعه با فاصله گرفتن مونتاژ چرا قطعه‌سازان وارد دنیای بزرگتر نمی‌شوند؟ قطعه سازان ایرانی در راه تولید محصولات باکیفیت نقش عمر قطعات در کیفیت خودرو "خکمک" قطعه سازی که تعدیل نداشت تعدیل مثبت 53 درصدی ازآن یک قطعه ساز خوش اقبالی قطعه سازان در هفته ای که گذشت راه اندازی خط تولید گیربکس خودروی ال90 در تبریز تعدیل منفی در یک قطعه ساز عملکردهیجانی، خلاف منافع صنعت خودرو تحقق اهداف 1404 صنعت قطعه با تولد مدل‌های جدید قیمت انواع قطعات خودرو ال 90+ جدول بی توجهی به توانمندی قطعه‌سازان داخلی مزیت‌ها و کاستی‌های بیمه قطعات جبران خسارت قطعه‌سازان در همکاری‌های جدید حفظ منافع قطعه‌سازان در قراردادهای خودرویی صنعت قطعه نیازمند زیرساخت‌های صادراتی کاهش 15 درصدی هزینه قطعات خودرو با نانو قطعه‌سازی با ماشین‌آلات فرسوده! بازدید قطعه سازان ترکیه از پارس خودرو نقطه صفر تعرفه‌ای رمز ورود به بازارهای جهانی توقف مذاکرات سامسونگ با فیات در پی بحران نوت 7 یکه تازی قطعه سازان در گروه خودرویی دو شرط پژو برای قطعه‌سازان ایرانی بلغارستان آماده تعامل با ایران در صنعت آلومینیوم وقطعات خودرو است ایران بازار فروش قطعات نیست از گذشته در ایران بوده‌ایم و از دیگر رقبا جلوتریم انسجام و اتحاد راه برون‌رفت از چالش‌ها قطعه‌سازان همسو با صنعت خودرو رئیس و اعضای اصلی هیأت مدیره انجمن قطعه‌سازان مشخص شدند جای خالی کارگروه ویژه برای صادرات قطعات توان صنعتگران ایرانی در تولید قطعات مدرن وابستگی زیان‌بار قطعه‌سازان به خودروسازان قراردادهای جدید و نقش قطعه‌سازان تجارت 2میلیارد دلاری قطعه در عربستان قراردادهای محدود با وجود مذاکرات گسترده عزم همگانی برای رفع مشکلات صنعت قطعه قطعه سازان ایرانی توان تولید قطعات مدرن را دارند فشار مضاعف مالیات ارزش‌افزوده در صنعت قطعه بازدارنده‌های ساپکو برای قطعه‌سازان بی‌کیفیت «ناآمادگی قطعه سازان» دلیل کاهش 20 درصدی داخلی سازی خودروهای تولیدمشترک اعلام شد اورند پیشرو در فرانکفورت به توسعه صادرات می اندیشد مرز داخلی‌سازی سد پیوستن به سازمان تجارت جهانی؟ برجام و حرکت صنعت خودرو به سمت اهداف افق 1404 فرانسه در صدر بازار صادرات قطعه‌سازان شناسایی قطعه‌سازان برای حضور در نمایشگاه‌های صادراتی تشابه، عامل محدودیت واردات قطعات امضای نخستین قرارداد ایکاپ با قطعه سازان ایرانی کالای بی‌کیفیت هم‌دست کالای قاچاق برای تخریب تولید داخل شده‌ است انجمن قطعه‌سازان خودرویی شد ورود قطعه سازان ایرانی به زنجیره تامین محصولات پژو جهش مصرف سوخت به 100 میلیون لیتر در روزهای پایانی سفرهای تابستانی قاچاق قطعات خودرو، پاشنه آشیل رونق صنعت خودروسازی ایران «سورس‌های» موازی در صنعت قطعه 150 واحد قطعه ساز خودرو در قزوین با بحران روبرو هستند اعضای هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان انتخاب شدند قطعه سازی؛ آغازگر تفاهمنامه همکاری مشترک ایران و ایالت بادن وورتمبرگ آلمان روزآمدی دانش فنی، نیازمند تسهیلات بانکی شروط تامین اجتماعی برای بخشودگی جرایم قطعه‌سازان امضای قراردادهای فرعی بدون نماینده صنعت قطعه نبرد در انجمن صنفی سازندگان قطعات خودرو قاچاق کمر تولیدکنندگان را شکست مطالبات قطعه سازان از خودروسازان به 4 هزار میلیارد تومان رسید چه زمان منتظر بهبود کیفیت خودروهای داخلی باشیم؟ سهم 50 درصدی قطعات در ایرادات کیفی خودروها شرایط منتفع شدن قطعه‌سازان از قراردادهای خارجی طلب 2000 میلیارد تومانی قطعه‌سازان از شرکت‌های خودروساز و دردسر مالیات بر ارزش افزوده جنگ نیابتی قطعه‌سازان داخلی با خارجی‌ها ضرورت طراحی قطعات با نشان داخلی جوینت‌ونچر قطعه‌سازان، پایان سهم‌خواهی از خودروسازها آغاز «خرید دین» در صنعت قطعه برخورد با فروشندگان قطعات قاچاق مدیریتی که تحریم‌ها را به زانو درآورد مطالبات میلیاردی قطعه‌سازان قطعه‌سازان محرک یا سرعت‌گیر قراردادهای خارجی؟ نقش خودروسازان و قطعه‌سازان در ضعف خدمات پس از فروش تولید خودروهای مشترک ایران و پژو با کمتر از 40 درصد ساخت داخل قانونی نیست کاهش فعالیت 10 هزار کارگر فولکس واگن در پی یک مشاجره استقرار 25 درصد واحدهای قطعه سازی کشور در استان البرز چه کشورهایی قطعات خودرو ایرانی می‌خرند؟ مناقشه «مرکز تحقیق و توسعه» با «سرمایه» مبادله فرآورده‌های نفتی با قطعات اتومبیل توجیه اقتصادی، ملاک بومی سازی طرح ساخت کارخانه تولیدقطعات خودرو در شهرک رازی شهرضا بررسی می شود تشکیل کمیته صادرات قطعات قاچاق قطعات خودرو کمر تولید کنندگان داخلی را شکست «پیوستی» به سود قطعه‌سازی «زنجیره تامین» نخستین قطعه از پازل تحول راهکاری برای نجات صنعت قطعه چالش تفاهمنامه‌ها و امواج متلاطم سیاست تامین داخلی قطعات رسالت خودروسازان گم شدن قطعات تقلبی در تنوع بسته‌بندی تبدیل ایران به قطب قطعه‌سازی در منطقه صرفه جویی ارزی رسالت اصلی قطعه سازان خودروسازان تعیین‌کننده قیمت قطعات ظرفیت 70درصد ی بومی‌سازی صنعت قطعه بازگرداندن قطعه‌سازان به عرصه تولید حرکت های رو به جلو در تولید قطعات پیچیده موتورخودرو در ایران انتخابات قطعه سازان روی هوا فاز دوم پرداخت مطالبات قطعه‌سازان کلید می‌خورد بهره‌های بانکی و ضعف صنعت قطعه قطعه سازان ایران توانایی تولید 70 درصد نیازهای خودروسازان را دارند بی‌خبری قطعه‌سازان از میزان تولید داخلی کارت سوخت اطلاعات مفیدی در اختیار حاکمیت قرار می‌دهد و بهتر است بماند سبقت قطعه سازان از خودروسازان همپوشانی تولیدات زیرزمینی با قاچاق گزارش قطعی از عرضه قطعات وارداتی توسط قطعه‌سازان نداشته‌ایم مصرف بنزین کشور از مرز ٧٧ میلیون لیتر گذشت خرید فولاد خودروسازان آلمانی دردسرساز شد بازی تعرفه در میدان رقابت قطعه‌سازان صنعت قطعه در انتظار پرداخت‌ها قطعات در هزینه‌های کلان تبلیغات گم می‌شوند هشدار درباره ورشکستگی قطعه‌سازان مدیریت روزآمد نیاز امروز صنعت قطعه قطعه‌سازان اطلاعی از میزان داخلی‌سازی قطعات خودرو در قرارداد با فرانسوی‌ها ندارند مقصد نهایی کارت سوخت کجاست؟ قاچاق، تبعات افزایش تعرفه واردات قطعه دورنمای همکاری قطعه‌سازان با خودروسازان خارجی دلالان نامرئی در صنعت قطعه سهم 35 درصدی خودرویی ها از معاملات هفته گذشته بورس تحول قطعه‌سازی با اجرایی شدن قراردادهای جدید خودرو بازار خودرو ایران با سرعت رشد می‌کند «دامپینگ» در صنعت موتورسیکلت افزایش قیمت بنزین سبب تورم می‌شود؟ وزارت نفت برنامه‌ای برای دو نرخی‌کردن بنزین ندارد میانگین مصرف بنزین کشور از مرز 72 میلیون لیتر گذشت صادرات نتیجه تعامل قطعه‌سازان و مدیران پیش‌بینی صادرات خودرو در سال 95 روح تازه در کالبد صنعت قطعه‌سازی استاندارد اجباری52 قطعه خودرو تایید 90 درصدی قطعه‌سازان ایرانی برنامه 20 ساله رنو برای قطعه‌سازان ایرانی خیز رنو برای حضور دو چندان در ایران تامین‌کنندگان قطعه محور اصلی مذاکرات خارجی نمایشگاه دستاوردهای صنعت قطعه سازی ایران در فرانسه ضرورت استفاده از قطعات کیفی در تولید محصول نهایی تعیین‌تکلیف همکاری قطعه‌سازان در قراردادهای خودرویی 55 دسته قطعات خودرو، مشمول استانداردهای اجباری می شوند نمایشگاه رسانه‌ای برای صنعت قطعه‌سازی گزارش تصویری نمایشگاه دستاوردهای صنعت قطعه سازی ایران در فرانسه 3 گزارش تصویری نمایشگاه دستاوردهای صنعت قطعه سازی ایران در فرانسه 2 گزارش تصویری نمایشگاه دستاوردهای صنعت قطعه سازی ایران در فرانسه 1 تبدیل ایران به پایگاه ساخت قطعات برای اروپا قاچاق 50درصد قطعه‌سازی‌ها را تعطیل کرد آخرین مهلت ثبت نام نشست مشترک خودروسازان و قطعه سازان ایرانی و اروپایی کمبود قطعات یدکی خودرو حل می‌شود؟ سازمان استاندارد فقط ناظر 52 استاندارد اجباری خودرو و قطعات است و لاغیر روح تازه در کالبد صنعت خودرو و قطعه‌سازی برگزاری نمایشگاه قطعات خودرو تهران قطعات خودرو قابل ردیابی می‌شود تحریمی که باقی ماند و صنعتی که قطعه‌قطعه شد پول محصولات پتروشیمی ایران با قطعات خودرو در اروپا تهاتر می‌شود ورود قطعات بی‌کیفیت خودرو به کشور و عدم نظارت 2 سازمان مسئول بیش از 300واحد قطعه سازی خودرو در استان خراسان رضوی وجودارد بسته پیشنهادی برای مطالبات قطعه‌سازان همکاری خودرویی ژاپن با ایران آغاز شد همایش قطعه سازان ایرانی در مرکز فنی– مهندسی شرکت رنو فرانسه آغاز بکار چهارمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو تهران حمایت مالی از خودرو سازان و قطعه سازان برای حضور در نشست ساریو اشتغال 300 هزار نفری در صنعت قطعه سازی افزایش همکاری شرکت‌های آلمانی با قطعه‌سازان ایرانی خودرو بودجه ندارد پیوست‌های بی‌معنا برای قطعه‌سازان احیای قطعه‌سازان با پرداخت مطالبات همکاری قطعه سازان از طراحی پلتفرم تا محصول نهایی خودروسازان خارجی با اخذ امتیاز آمدند، وگرنه با قیمت دستوری نمی‌آمدند صنعت خودروسازی درحال حاضر "شبه‌انحصاری" است نشست مشترک قطعه سازان و خودرو سازان ایرانی و اروپایی در اسلواکی 500 میلیارد تومان از طلب قطعه‌سازان پرداخت شد تغییر قیمت‌ها در صنعت قطعه بعید است نمایشگاه قطعات خودرو در اصفهان گشایش یافت قطعه‌سازان ژاپن چه پیشنهادی برای صنعت خودروسازی ایران دارند؟ «انبارداری» و «مونتاژ» 2عامل تاثیرگذار بر کیفیت محصول گشت و گذار تصویری در روز دوم اتومکانیکای دوبی خون تازه در رگ‌های قطعه‌سازان گزارش تصویری از اولین روز آغاز به کار اتومکانیکای دوبی با حضور صنعتگران 58 کشور روبان چهاردهمین اتومکانیکای دوبی بریده شد معرفی برچسب "شناسا" در دوازدهمین نمایشگاه قطعات خودرو اصفهان دارای 200 واحد تولید کننده قطعات خودرو است مطالبات قطعه‌سازان این هفته پرداخت می‌شود تحقق «کیفیت» و «کاهش قیمت» شدنی است تلاش ژاپنی ها برای استفاده از سهم بازار امارات در اتومکانیکای دوبی برگزاری نمایشگاه قطعات خودرو در اصفهان ورود رسمی اولین خودروهای انگلیسی به ایران پس از 38 سال مدیرعامل فارو دوشنبه به ایران می‌آید جزئیات نحوه اجرای دو نرخی شدن قیمت بنزین اعلام می شود شمارش معکوس شروع به کار چهاردهمین اتومکانیکای دوبی آغاز شد تاسیس کنسرسیوم قطعه‌ سازان به جایی نرسید ورود قطعه‌سازان به قراردادهای خودرویی تشکیل کار گروه نظم دهی به مطالبات قطعه سازان قراردادهای خارجی خودروسازان حتما برای توسعه صنعت قطعه‌سازی پیوست داشته باشد ظرفیت تولید بنزین در کشور افزایش می یابد تعیین جریمه قطعه معیوب با توجه به کاربری اجرای قرارداد با آغاز تبادلات بانکی آماده‌باش قطعه‌سازان برای بازارهای رقابتی پرداخت مطالبات قطعه سازان به کمترین زمان خواهد رسید الزام برای حضور قطعه سازان در قراردادهای خارجی 177 میلیون دلار قطعات خودرو صادر شد جولان واردات قطعات یدکی خودرو بازار داخل را کساد کرد ریتم منظم «ضربان قلب» صنعت قطعه دو نرخی شدن، قیمت بنزین را به حدود 4000 تومان می‌رساند ماندگاری کارت سوخت و تعیین قیمت بنزین بر اساس سال 94 بنزین دو نرخی در سال 95 خود را برای بزرگ‌ترین نمایشگاه قطعات خاورمیانه آماده کنید 3میلیارد دلار ارزش بازار قطعه‌سازی ایران مذاکره خودروسازان و قطعه سازان ایران با ایتالیایی ها فردا معتبرترین شرکت تامین قطعات ایمنی خودرو به ایران می‌آید بوی نفت در صنعت قطعه‌سازی به مشام می‌رسد اجرای قراردادهای جدید قطعه‌سازان و خودروسازان معطل آغاز تبادلات بانکی قطعه‌سازان فرصتی برای رقابت بسازند مسیر توسعه قطعه‌سازی هموار می‌شود مشوق‌ها تنها مُسکن آرام‌بخش هستند استقلال اقتصادی ایران با برنامه ریزی مدیریتی سالم گزارش تصویری غرفه داران ایرانی حاضر در دهمین نمایشکاه اتومکانیکای استانبول 2016 گزارش تصویری اختصاصی عصر خودرو از سومین روز فعالیت اتومکانیکای استانبول گزارش تصویری اختصاصی عصر خودرو از دومین روز برپایی اتومکانیکای استانبول کسی از کارت سوخت خودش استفاده نمی‌کند گزارش تصویری اختصاصی عصر خودرو از آغاز به کار اتومکانیکای استانبول 2016 ایران تا پایان سال بنزین صادر می کند نگاهی به سفرهای نوروزی با نرخ آزاد بنزین 800 واحد قطعه‌سازی بدون پروانه آمادگی اتریش برای خرید قطعات خودرو از ایران پیشتازی منافع جمعی، ضرورت ادغام قطعه‌سازان تحولی بزرگ در راه است نجات صنعت خودرو از رکود با وام 25 میلیون تومانی بنزین گران می شود؟ توجه ویژه وزارت صنعت به بخش تولید در سال 95 ثبت رکورد جدید در بسته بندی قطعات صادراتی فراز و فرودهای پر از التهاب صنعت قطعه‌سازی اسلواکی شریک مناسب ایران برای قطعه‌سازی خودرو دو سال آینده، زمان جهش خودروسازی ایران است ستیز و گریز قطعات ایرانی و چینی نحوه آموزش قطعه سازان هنوز تعیین نشده است صدور قطعات خودرو ایرانی به 40 خودروساز خارجی همکاری گروه عظام با بزرگان صنعت قطعه‌سازی جهان تفاوت «مطالعات» و «محاسبات» در رقابت‌پذیری قطعات داخل تولید محصول رقابتی دستاورد انتقال دانش فنی در صنعت قطعه قطعه‌سازان بر اساس ارزیابی خودروسازان رتبه‌بندی می‌شوند بازگشت به کار نیروی انسانی در صنعت قطعه پرداخت مطالبات قطعه‌سازان به 90روز رسیده است مشارکت «شیران دیزل موتور» با «مان» آلمانی برگشت دو هزارکارگر قطعه ساز به چرخه تولید در مازندران واحد تولیدی تولید قطعات ایران‌خودرو در کوثر فعال می‌شود ایران تبدیل به هاب صادرات قطعه می‌شود؟ احتمال همکاری‌های جدید ایران و آلمان در صنعت خودرو خصوصی‌سازی راهکاری برای جذب سرمایه خارجی آمادگی صنعت قطعه برای تولید قوای محرکه تعرفه واردات قطعات افزایش یابد سهم 24 درصدی قطعه‌سازان در قرارداد پژو ظرفیت‌های پلیمری برای قطعه‌سازان صادرات قطعه‌سازان تسهیل می‌شود آیا مشکل قطعه‌سازان حل می‌شود؟ نوسازی صنعت قطعه نیازمند تیراژ اقتصادی پایین بودن تعرفه واردات قطعات خودرو از مشکلات این صنعت است ایران با شرکت های قطعه ساز خودروی اسپانیایی درارتباط است توسعه قطعه‌سازی در گرو اصلاح تفکر مصرف‌کننده داخلی قطعه سازان پژو با قطعه سازان ایرانی همکاری خواهند کرد ضرورت کاربردی‌سازی آموزش‌های قطعه‌سازان سهم‌خواهی قطعه‌سازان از بازار بین‌المللی راه‌اندازی سیستم پیامکی تشخیص اصالت قطعات یدکی خودرو محصول رقابتی با اصلاح روش‌های تولید روش‌های غیرمولد مانع برون‌رفت قطعه‌سازان از چالش حرکت پیوسته قطعه‌سازان ایرانی همگام با استانداردهای بین‌المللی یافتن بازارهای جهانی نیاز امروز صنعت قطعه تأسیس شرکت مشترک ایران ــ فرانسه برای تأمین قطعات خودرو برجام باعث سیل واردات قطعه نشود مراقب "نیش واردات " شرکت‌های خارجی باشیم افزایش توان طراحی قطعات با هدف رقابتی شدن اصلاحیه قانون مالیاتی هم به کمک قطعه‌سازان نیامد ارتقای فناوری قطعه سازان با روزآمدی صنعت خودرو رهن نویسی راهکاری برای پرداخت مطالبات قطعه سازان شرط موفقیت قطعه‌سازان چیست؟ صنعت قطعه با شتاب فناوری روزآمد می‌شود قطعه‌سازان برای صادرات آستین بالا بزنند بهره‌وری راهکار جذب سرمایه خارجی قطع روابط ایران و عربستان چه تاثیر بر صنعت قطعه‌سازی می‌گذارد؟ ورود به زنجیره تامین جهانی با ادغام قطعه‌سازان کوچک داخلی‌سازی قطعات، گامی موثر در افزایش اشتغالزایی قطعه‌سازی در فرصت طلایی پسابرجام می‌درخشد؟ نبود توازن منابع و حجم بالای معوقات قطعه سازان تعیین استاندارد قطعه از سوی خودروساز کلاهبرداری در جایگاه‌های بنزین در عربستان با افزایش قیمت صنعت رقابتی با حمایت از داخلی‌سازی کارت سوخت بنزین یا فیل سفید بنزین در عربستان پنجاه درصد گران شد دو راهکار اساسی برای حفظ کارت سوخت بدون افزایش قیمت بنزین نمایشگاه تخصصی خودرو و لوازم جانبی در قائمشهر برپا شد ماجرای بنزین و مثلث آلودگی پایتخت تولید قطعات جدید نیازمند تقویت واحدهای مهندسی جایگاه‌داران زیربار بنزین چندنرخی نمی‌روند قیمت بنزین شناور می‌شود قطعه‌سازان، مجموعه‌ساز شوند تنها بنزین 8 کلانشهر استاندارد لازم را دارند استیضاح بنزینی وزیر نفت در مجلس قرار نیست بنزین گران شود پیش‌پرداخت؛فشار مضاعف بر قطعه‌سازان وزیر نفت "سه نرخه" شدن بنزین را رد کرد جزئیات طرح شناورسازی قیمت بنزین رکود، مقصر اصلی است قطعه سازان خودرو 70 درصد از میزان مطالبات خود را می خواهند سهم قطعه‌سازان داخلی از پسابرجام چیست؟ استاندارد تمامی قطعات خودرو بازنگری شده است افزایش بهره‌وری قطعه‌سازی با مشاور خارجی قاچاق سوخت به دلیل تفاوت 3 هزار تومانی قیمت بنزین شرط همکاری ایران با خودروسازان خارجی تحقق ساخت داخل است بررسی تاثیر بحران خودروسازان بر صنعت قطعه سازی سایه رکود بر سر صنعت قطعه سازی 50 جایگاه های سوخت دولتی دوباره روی میز مزایده می روند امیدواری نسبت به آینده صنعت قطعه‌سازی فروش جایگاه‌های سوخت با شرایط جدید نشانه‌های رونق در صنعت قطعه‌سازی نرخ اضطراری بنزین راهکار نجات سامانه «کارت سوخت» از خطر نابودی سرمایه‌گذاری مشترک اروپا- و خراسان رضوی در انتظار اجرای «بر جام» رقابت خودروسازان ایران در «دو امدادی» جهان 3 محور مدیریت هزینه در صنعت قطعه جولان تقلب در بازار لوازم یدکی خط تولید گیربکس وانت 'پادرا' در شرکت چرخشگر تبریز افتتاح شد قطعه‌سازی‌های آذربایجان شرقی در آستانه تعطیلی سرمایه‌گذاری 20 میلیون یورویی فرانسه در صنعت قطعه ایران تولیدات قطعه‌سازی آذربایجان شرقی توان رقابت بین‌المللی را دارد راه‌اندازی 7 جایگاه سیار سوخت در مرز با عراق افزایش بهای بنزین با استفاده از کارت جایگاهها وجه قانونی ندارد خلاقیت مشکل نقدینگی قطعه سازان را حل نمی‌کند خودروسازان باید تاوان بدهند پرونده بنزین 700 تومانی با 400 میلیون لیتر بسته شد پیشنهاد تخفیف جریمه مالیاتی برای تولیدکنندگان قطعه شرایط واگذاری جایگاه‌های سوخت دولتی تغییر کرد محدودیتی برای تازه‌واردها ایجاد نمی‌شود سازمان مالیاتی انبار قطعه‌سازان را پلمب کرد توزیع روزانه ٧ هزار لیتر بنزین یورو ٤ در شیراز منطقی نشدن کارمزد جایگاه‌داران، آنها را در آستانه ورشکستگی قرار داد پمپ‌بنزین‌های دولت فروش نرفت فرصت‌سوزی در قطعه‌سازی با نپرداختن مطالبات صنعت قطعه، نیازمند 8 میلیارد دلار سرمایه گذاری شرایط مناسب برای فعالان قطعه‌سازی خودرو چیست؟ تولید ٤ میلیون لیتر بنزین یورو ٤ با راه اندازی واحد آیزوماکس لاوان بنزین در آمریکا با چه قیمتی به فروش می رود؟ بنزین تک‌نرخی شد دولت40 پمپ بنزین را در سبد فروش آذر گذاشت تامین نقدینگی مستلزم اجرای راهکارهای حمایتی بنزین آزاد شد آیا بنزین باز هم گران می شود؟ مقایسه قدرت خرید بنزین در کشورهای مختلف وضعیت پمپ‌بنزین‌ها عادی است شکستن رکورد صادرات قطعات منفصله توسط سایپا بنزین فردا تک‌نرخی‌ می‌شود سهمیه های بنزین 700 تومانی فردا شب می سوزد افزایش 100 درصدی واردات قطعات منفصله جهت تولید خودرو بنزین 700 تومانی تنها تا 3 روز دیگر اعتبار دارد هزینه‌ سنگین تعلل در حفظ مهم‌ترین اطلاعات سوخت حمل و نقل کشور خداحافظ کارت سوخت احتمال جهش مصرف بنزین در پساتحریم 8 کشوری که گران ترین بنزین دنیا را دارند خودروسازان پول قطعه‌سازان را بدهند ورود نقدینگی به خودروسازی؛ فرصتی برای پرداخت مطالبات صنعت قطعه‌سازی آذربایجان شرقی نفس‌های آخر خود را می‌کشد متوسط تولید بنزین تا پایان سال به 61 میلیون لیتر در روز می‌رسد توسعه صنعت قطعه نیازمند پشتوانه‌های دولتی و بانکی عرضه بنزین 1000 تومانی از اول آذر ماه موجودی بنزین 700 تومانی در کارت مردم 100 میلیون لتیر شد 10 کشوری که ارازن ترین بنزین دنیا را دارند احتمال از سرگیری سهمیه‌بندی یا افزایش دوباره قیمت بنزین انتقال دانش فنی فرصتی برای تولید قطعات جدید رونمایی از ذخایر استراتژیک بنزین ایران دوازدهمین جایگاه فراورده های نفتی در اسفراین به بهره برداری رسید عرضه کارتی بنزین متوقف نمی‌شود کارت سوخت نخواهد سوخت کارت سوخت، سوخت! احتمال بررسی کیفیت بنزین وارداتی در محل تولید 3 میلیون نفر در صنعت قطعات خودرو، مشغول به کار هستند ذخایر استراتژیک بنزین کم شد چرا سهمیه‌بندی مصرف سوخت را کنترل نکرد؟ قفل کارمزد جایگاه داران با دستان شورای اقتصاد باز می شود هشت درصد از صنایع ساوه در حوزه قطعه سازی خودرو فعالیت دارند افزایش قیمت بنزین در کارت جایگاه‌داران محتمل است سناریوی «نرخ دوم بنزین» برای کنترل قاچاق روی میز دولت طرح تعیین تکلیف کارت‌های سوخت واردات بنزین متناسب با نیاز کشور انجام می شود نیروهای با تجربه با هوشمندی سازمان تامین اجتماعی حفظ می‌شوند بازگشت مصرف‌ بنزین به قبل از سهمیه‌بندی رشد تیراژ تولید قطعه در سایه قوانین حمایتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس بنزین مورد نیاز کشور را تامین می کند مصرف واقعی بنزین در کشور چقدر است صنعت قطعه سازی کشور نیازمند سرمایه گذاری و تغییر فناوری است 40 پمپ بنزین به فروش می‌رسد شیوه جدید سودجویی در پمپ‌بنزین‌ رکورد واردات بنزین شکسته شد تولید 12 میلیون لیتر بنزین پاک با اجرای سه طرح افزایش تولید قطعه برای خودرو است، اگر نقدینگی برگردد بنزین در جاسک به لیتری 2000 تومان رسید تعطیلی تنها جایگاه سوخت بندر جاسک با پرداخت بدهی مالک جایگاه حل شد میانگین مصرف بنزین کشور به 63 میلیون لیتر رسید ثبت مصرف 89 میلیون لیتر بنزین در استان تهران کدام قطعات خودرویی مشمول گارانتی نیست؟ ترمز بازار لنت زیر پای قاچاقچیان برنامه جدید افزایش تولید بنزین توزیع بنزین یورو 4 از امروز در اهواز آغاز شد کمبود نقدینگی سبک و سنگین ندارد حفظ کارت سوخت با «جایزه»، رویای تحقق ناپذیر وزارت نفت آغاز توزیع بنزین یورو 4 در اهواز قطعه‌سازان اسباب بازی‌ساز می‌شوند؟ ایست قلبی بنزین در راه است بسر آمدن دوران ارزانی بنزین در کشورهای عربی مطالبات هزارمیلیارد ریالی و تعدیل نیرو قطعه سازان خودرو مازندران شرکت­‌های قطعه‌سازی آذربایجان شرقی با مشکلات جدی مالی مواجه هستند حضور مشاوران حقوقی پای میز مذاکرات قطعه‌سازان بنزین بی کیفیت و کیفیت رفتار دولت صرفه جویی در مصرف 110 میلیون لیتر بنزین با جایگزینی CNG اعلام دلایل افزایش 2 برابری واردات بنزین طرح برندسازی جایگاه‌های سوخت در انتظار تأیید وزیر نفت ممنوعیت جدید واردات بنزین مشوق‌های سرمایه‌گذاری راهکار رونق صنعت قطعه بیش از 72 میلیون لیتر بنزین در کشور سوخت شد راهکار جدید برای استفاده‌کنندگان از کارت سوخت شخصی تاکنون افزون بر 50 هزار نفر از صنعت قطعه سازی خارج شده اند یک قطعه، یک تامین‌کننده جزئیات عرضه 3 بنزین جدید در ایران ضعف در ساختار مدیریتی برای برندسازی جایگاه های سوخت سوختگیری ٧ هزار خودرو بنزینی و دیزلی با ساخت دو جایگاه جدید در استان تهران ارتقای کیفیت، همپای ارزش دلاری قطعات رونق قطعه‌سازی در ترکیه، با کاهش 2 برابری مالیات‌ها کاهش مصرف انواع سوخت در تهران بیکاری 10 هزار نفر شاغل در واحدهای قطعه ساز در قزوین کلید خورد بنزین توزیع شده در کلانشهرها مطابق با استانداردهاست افزایش روزافزون تعدیل نیرو در شرکت‌های قطعه‌سازی خودرو چشم قطعه‌سازان به ورود فناوری‌های جدید روشن می‌شود هشدار برای افت کیفیت سوخت دیزل و بنزین در تهران چراغ ارزش افزوده با داخلی‌سازی قطعات برقی روشن می‌شود مراجعین به جایگاه‌های سوخت حق انتخاب داشته باشند قطعه پول است، چک قطعه‌سازان را برگشت نزنید طلب قطعه‌سازان به 4 هزار و 500 میلیارد تومان رسید رکود اقتصادی فعالیت برخی قطعه سازان خودرو را متوقف کرده است به بهبود شرایط صنعت قطعه‌سازی امیدواریم جزئیات تازه از چگونگی تولید بنزین از پتروشیمی افزایش مشکلات نقدینگی در صنعت قطعه‌سازی واردات بنزین ایران 2 برابر شد بررسی مشکلات جایگاه‌داران در کمیسیون انرژی مجلس پالایشگاه‌های خارجی درصدد حضور در بازار یک میلیارد دلاری بنزین ایران هستند قطعه سازان برترین صنایع در عملکرد 6ماه بورس بنزین در سبد صادرات کشور وابستگی ایران به واردات بنزین در سال نخست اجرای برجام 20 درصد بیشتر می‌شود بررسی مشکلات جایگاهداران سوخت بخت‌آزمایی دوباره فرانسه در بازار قطعه‌سازی ایران سناریوهای تنبیهی و تشویقی دولت برای کارت های سوخت تلفیق کارت سوخت با عابر بانک در کشور اجرایی شود بهای بنزین از 80 به 700 تومان رسید علت عدم رونمایی اولین برند جایگاه‌ سوخت کشور 2سناریوی صنعت قطعه در سال 94 اخراج و تعلیق 10هزار کارگر قطعه‌ساز در 2 هفته اخیر راهکار دستیابی صنعت قطعه‌سازی به اهداف مغایرت های نازل های سوخت با استانداردهای مربوطه کمتر ازیک درصد است هنوز درحال نمونه‌برداری بنزین هستیم کارت سوخت خودروها کیف پول الکترونیک می‌شود؟ درخشش نشان قطعه ایرانی با افزایش سرمایه‌گذاری افزایش مصرف بنزین با ثابت ماندن قیمت برای پرمصرف‌ها آینده کارت‌های سوخت از زبان زنگنه داخلی‌سازی قطعات با افزایش تعرفه واردات جزئیات تازه از سهمیه‌بندی گازوئیل قرارداد با قطعه‌سازان فرانسوی به لغو همه تحریم‌ها موکول شد جهش مدیریت تولید قطعه برای مشارکت جهانی سناریوهای حفظ کارت سوخت روی میز وزیر نفت موجودی بنزین ٧ تومانی روزانه ١١ میلیون لیتر کاهش می یابد خرید کارتی بنزین جایزه‌ای می‌شود حمایت دولتی، تسکین‌بخش بازار لوازم یدکی با این بهره بانکی رولزرویس هم ورشکسته می‌شود سخنگوی شرکت «شل» امتیاز احداث جایگاه سوخت در ایران را تکذیب کرد هنوز کارمزد جایگاه‌دارن به حق‌العمل‌کار تبدیل نشده است شرکت‌های خارجی بنزین را در ایران چند خواهند فروخت؟ قطعه‌سازان فرانسوی فردا به تهران می‌آیند قیمت بنزین در کشورهای همسایه چقدر است؟ بی نیازی از مهندسی معکوس با نقشه ساخت قطعات جدید صنعت قطعه‌سازی کشور فقط با 40 درصد ظرفیت کار می‌کند مصرف بنزین در کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت برخی از قطعه سازان 50 درصد نیروی خود را تعدیل کرده اند تولید قطعات، مطابق با استانداردهای اروپایی کمیته‌ای که نیامده تکذیب شد کارکنان صنعت قطعه سازی بیکار خواهند شد؟ توقف طرح جمع‌آوری بخارات بنزین جزئیات دستورات جدید بنزینی زنگنه کشور به کارت سوخت نیازی ندارد رقابت در تولید مواد اولیه قطعه امارات قیمت بنزین را کاهش داد پمپ‌بنزین‌های دولت فروش نرفت مصرف روزانه بنزین ایران چقدر است؟ جایگاه‌های سوخت دولتی فرسوده هستند خروج صنعت قطعه از رویکرد سنتی با «مگاساپلایر» قیمت واقعی هر لیتر بنزین چقدر است؟ کاهش قابل توجه مصرف سوخت در ایران کاهش شدت تصادفات با تولید قطعات هوشمند قطعه سازان خراسان رضوی دو هزار میلیارد ریال از خودروسازها طلبکارند تطابق بنزین مشهد با یورو 4 10 میلیون لیتر کسری بنزین روزانه لوازم یدکی وارداتی نیازمند نظارت چندجانبه عرضه بنزین و گازوئیل با استاندارد یور4 آغاز شد تمایل لهستانی‌ها به تأمین لوازم‌یدکی خودرو قرارداد همکاری انجمن‌های قطعه‌سازی ایران و فرانسه امضا شد سهمیه بنزین 700 تومانی به 580 میلیون لیتر رسید کارت سوخت به هیچ وجه حذف نمی شود متوسط واردات روزانه بنزین چقدر است؟ استفاده از کارت سوخت برای پرداخت الکترونیکی در جایگاه‌ها پیشرفت اهوازی‌ها در ساخت قطعات یدکی قیمت بنزین در کشورهای همسایه ایران برگزاری نخستین همایش ملی جایگاه‌داران سوخت کشور واردات 80 میلیون لیتری بنزین پاتیلی در یک روز قطعه‌سازان در بن‌بست مطالبات واردات قطعات خودرو توجیهی ندارد قطعه سازان را دریابیم ازسرگیری تولید بنزین یورو4 شازند تا 3 روز دیگر استان تهران، پیشتاز در مصرف بنزین! نوآوری در ساخت قطعات، دستاورد تحقیق و توسعه خرید سالانه 500 قرارداد دانش فنی در قطعه‌سازی پیشنهادات کاربری جدید کارت‌های سوخت روی میز دولت بسته‌بندی کیفی، بازاریاب خاموش قطعات پمپ بنزین‌ها آماده حذف کارت‌ها شدند رونمایی "پمپ‌بنزین" ایرانی در مهر قیمت هر لیتر بنزین در ترکیه و آمریکا چند؟ کاهش مصرف سوخت و آلاینده ها با فناوری نانو چه زمانی در تولید بنزین خودکفا می‌شویم؟ طرح جامع قطعه‌سازان، نیازمند تامین سرمایه بهره برداری از نهمین جایگاه سوخت شهرستان بویراحمد درکمربندی یاسوج جزئیات ساخت 100 پمپ‌ بنزین تک تلمبه‌ای ایجاد پمپ بنزین‌های تک‌سکو در پایتخت ٥ میلیارد تومان بنزین و گازوییل در مناطق مرزی کشور فروخته شد توزیع بنزین یورو 4 در شیراز از مهرماه 94 ارتقای توانمندی قطعه‌سازان، نتیجه پیوستگی علم و تجربه 386 میلیون لیتر انواع فراورده های نفتی در استان سمنان مصرف شد 2 درصد درآمد ایرانی‌ها هزینه بنزین می‌شود اکتان بنزین‌های معمولی کمتر از 86 شد هشدار نسبت به استفاده از مکمل‌های سوخت بهره‌وری صنعت خودرو با استانداردسازی قطعات آخرین اخبار درباره بنزین از زبان معاون وزیر نفت ارتقای فناوری قطعه‌سازی، همپای افزایش تولید خودرو واردات روزانه ٦ میلیون لیتر بنزین به کشور قطعات اتریشی خودرو در راه ایران گام دوم برخی جایگاه‌داران برای حذف کارت سوخت و بی تفاوتی وزارت نفت 5 جایگاه سوخت دولتی در مهرماه واگذار می‌شود مکملهای موسوم به اکتان افزای بنزین به خودرو آسیب می زنند نوسازی ماشین‌آلات با هدف توسعه صادرات قطعه بیش از 530 میلیون لیتر بنزین در هفته گذشته سوخت شد ارزان قیمت‌ترین بنزین در آمریکا عرضه شد تولید بنزین با کیفیت در پتروشیمی‌ها نقش موثر کارت سوخت در کاهش قاچاق بنزین بیش از 530 میلیون لیتر بنزین در هفته گذشته سوخت شد واردات قطعات بی‌کیفیت چینی بلای جان این صنعت ساخت دستگاه کنترل سوخت باک انواع خودرو در شرکت پخش خراسان رضوی واردات بنزین 2 برابر شد کاهش 40درصدی قیمت قطعات با بومی‌سازی فناوری «های‌تک» کارت‌های سوخت دستکاری می‌شوند آمادگی بخش خصوصی برای واردات بنزین با کیفیت صنعت رقابتی با سرمایه‌گذاری در قطعات استراتژیک برنامه ریزی برای دستیابی به صادرات 3.1میلیارد دلاری خودرو و قطعات تغییرات جدید عرضه بنزین در جایگاه‌ها آبان ماه آخرین مهلت استفاده از سهمیه بنزین 700 تومانی اعلام شد صرفه جویی بیش از ٧٦ میلیون لیتر بنزین در استان اردبیل شهرک‌های قطعه‌سازی؛ راهکار کاهش هزینه‌ها لزوم تعیین سبد سوخت در پساتحریم برچیده‌شدن دستگاه پوز کارت سوخت از آواخر آبان‌ماه جهش بزرگ مصرف بنزین کلید خورد ارتقای کیفیت قطعات با گذر از آزمایشگاه سوخت وارداتی نگران کننده نیست میانگین مصرف بنزین کشور به بیش از 77 میلیون لیتر رسید تسهیل روند تامین قطعات با ایجاد «تی‌یروان‌ها» واردات 39 میلیون لیتری بنزین در 6 شهریور امسال سوخت در کشورهای همسایه‌ لیتری چند است؟! خودروسازان توان دانشگاهیان را باور کنند صادرات 23 میلیارد دلاری خودرو و قطعات داخلی‌سازی گامی‌بلند در افق 1404 جایگاههای دولتی سوخت 4 استان واگذار می‌شود جزئیات ساخت پمپ بنزین‌های زیرپله‌ای در تهران چرا سهمیه 700 تومانی بنزین تمدید شد؟ قیمت بنزین امسال افزایش نمی یابد بنزین 700 تومانی چه زمانی تمام می شود؟ کیفیت بنزین از دیروز تا امروز تا پایان سال 1395 در تمام پالایشگاه های کشور بنزین یورو4 تولید می شود واگذاری 20جایگاه سوخت‌دولتی از طریق مزایده فعالیت ما قانونی است مزایده 2 تا 7 میلیارد تومانی 10 پمپ بنزین در 4 استان تمدید مهلت استفاده از بنزین ٧ تومانی تا پایان آبان ماه کارت سوخت برای کنترل مصرف و قیمت بنزین باید حفظ شود تولید بنزین پاتیلی این‌بار در داخل کشور مزایده نقدی پمپ‌بنزین‌های دولتی 3 استان پرداخت قطره‌چکانی بدهی خودروسازان به قطعه‌سازان بنزین 700 تومانی فقط یک ماه دیگر اعتبار دارد حمایت ویژه از قطعه سازان خودرو با ظرفیت صادرات محصول کیفیت قطعات تولیدی در ایران نوسان زیادی دارد صرف جویی بیش از 28 میلیون لیتر بنزین در چهارمحال و بختیاری تبلیغ بنزین 84 سال پیش را ببینید آغاز واگذاری جایگاه‌های سوخت دولتی قطعه‌سازان کفش آهنین بپوشند قطعات، مطابق با خودروهای جدید طراحی شوند مهر سلامت «شناسا» بر پیکر قطعات جایگاه‌های سوخت صاحب برند شدند چه کسانی از حال و روز امروز کارت سوخت خوشحال هستند؟ توزیع بنزین یورو 4 در 8 کلانشهر کشور تحقیق و تفحص مجلس از بنزین وارداتی منتفی نشده است طرح ایجاد جایگاه های سوخت در دو دوره قبل مطرح شده است احیای صنعت خودروسازی با انتقال فناوری و تولید قطعات با کیفیت مذاکرات خودرویی، زیر چتر خرد جمعی کیفیت قطعه‌سازان، متضمن صادرات و توسعه خودروسازی کشور برنامه کاهش سهم بنزین در سبد سوخت اعلام شد طرح بنزین‌سازی پالایشگاه بندرعباس 10 ساله تکمیل می‌شود حقوق قطعه‌سازان محفوظ است حمایت‌های دولتی، راهگشای تامین سرمایه قطعه‌سازان سرمایه‌گذاری مشترک، قطعه‌سازان را تقویت می‌کند جایگاه‌های دولتی سوخت 11 استان واگذار می‌شود پاسخ نعمت‌زاده درباره واردات قطعات بی‌کیفیت خودرو تمدید بنزین 700 تومانی بستگی به تصمیم هئیت دولت دارد پلمپ کارخانه تولید قطعات تقلبی خودرو در کردکوی لوازم یدکی غیرمجاز باید از گردونه صنعت خودرو حذف شود کارت‌های سوخت حذف نمی‌شوند کاهش قیمت بنزین و گازوییل در آسیا بنزین 700 تومانی تا شهریورماه به اتمام نمی‌رسد تعطیلی100 واحد قطعه سازی خودرو، تنها در 4 سال صنعت لنت ترمز با کنترل واردات جان می‌گیرد هنوز یک میلیارد لیتر بنزین 700تومانی داریم بنزین تک‌نرخی مصرف را کاهش نداد ایجاد شرکت صادراتی در حوزه طراحی و تامین قطعه شمارش‌معکوس‌حذف‌کارت‌های‌بنزین‌آغازشد چرا تولیدکنندگان بنزین یورو 4 بدقولی می‌کنند؟ تهرانی‌ها در یک هفته 105 میلیون لیتر بنزین سوزاندند قطعه‌سازان داخلی، شریک بازار صادراتی خارجی‌ها توزیع سوخت یورو 4 در اصفهان 15 درصد کاهش یافت مالیات قطعه‌سازان را بیکار کرد کمبود قطعات نداریم بخش خصوصی کارگردان ادغام قطعه‌سازان کوچک بنزین 700 تومانی به ایستگاه پایانی نزدیک می‌شود افزایش 24 درصدی قیمت بنزین در امارات متحده عربی کمبود بنزین و تعطیلی گاه‌وبیگاه جایگاه‌های سوخت در قطب پتروشیمی کشور مصرف 90 میلیون لیتر بنزین در تهران مصرف بنزین در کشور بیشتر است یا گازوئیل؟ ادغام؛ قطعه گمشده قطعه‌سازان کوچک نخستین پمپ بنزین کشور در آبادان نوسازی می شود اختلال سامانه سوخت و تلاش برای حذف کارت هوشمند پالایشگاه هندی خواستار فروش دوباره بنزین به ایران شد 3 مشکل جایگاه‌داران سوخت؛ قراردادها به نفع شرکت پخش است تولید روزانه 63 میلیون لیتر بنزین در کشور افزایش قیمت سوخت در امارات قطعه‌سازان لباس صادرات به تن می‌کنند پشت‌پرده بروز اختلال در جایگاه‌ها آزمون کیفیت بنزین در پیچ و خم اجرایی استاندارد و وزارت نفت بازگشت بنزین پتروشیمی به چرخه مصرف همزمان با واردات بنزین غیر استاندارد بازرسی از جایگاه های سوخت استان البرز ادامه دارد حرکت به سمت ورود به زنجیره‌های خودروسازان بزرگ جهانی چه زمانی و چگونه بنزین بزنیم؟ ایران قطب مهندسی قطعه‌سازی و خودروسازی می‌شود افزایش 3درصدی مصرف بنزین در رمضان امسال میانگین مصرف بنزین به مرز 65 میلیون لیتر رسید تولید کاتالیست بنزین یورو ٤، ٥ و ٦ در داخل کشور امکانپذیر شد کاهش مصرف بنزین سوپر در خراسان شمالی نفس بنزین 700 تومانی به شمارش افتاد افزایش 66 درصدی واردات بنزین و کاهش 98درصدی صادرات گازوئیل سرعت‌گیرهای صنعت قطعه‌سازی ستاد سوخت انحلال خود را تکذیب کرد بدهی خودروسازان بیش از 4500 میلیارد تومان است حذف سهمیه سوخت تاکسی ها فقط به نفع مسافربرهای شخصی است 60 درصد قطعات یدکی خودرو وارداتی است یک بام و دو هوای بنزین قطعه سازان آذربایجان شرقی از رکود بازار گله مند هستند کاهش ذخیره بنزین 700 تومانی کارت‌ها طرح خودکفایی بنزین متوقف شد 2 محموله بنزین وارداتی مرجوع شد دور تازه تأیید و تکذیب‌ها درباره قیمت سوخت ابطال کارت سوخت 6 میلیون خودرو مزایای استفاده از کارت های سوخت شخصی توسط مالکان خودرو رتبه 35 ایران در مصرف سرانه بنزین دنیا چرا نسخه بنزینی چندان جواب نداد؟ مجلس تحقیق‌وتفحص از بنزین وارداتی را فراموش نکرده‌ است کمترین و بیشترین قیمت جهانی بنزین در سال 93 افزایش قیمت مجدد حامل‌های انرژی در صورت نیاز نرخ بنزین در بازارهای جهانی حدود سه دلار افزایش یافت افزایش 2درصدی مصرف بنزین بعد از حذف سهمیه‌بندی ازسرگیری سوآپ بنزین در کشور پس از 15 سال واردات کارت‌های بنزین چینی و کره‌ای خواهش و تمنا از مردم، کلید حفظ سامانه هوشمند سوخت نیست! تلخی یکسان سازی بنزین به کام تاکسی داران صنعت خودرو و قطعه سازی، دو بال توسعه صنعتی کشور ارائه مجوز ایجاد جایگاه سوخت به شرط تکمیل مجتمع خدمات رفاهی است عربستان و امارات در تولید بنزین به خودکفایی می‌رسند کارت‌های بنزین بازنشسته نمی‌شوند ماجرای کارتهای بنزین 1000لیتری باطل شدن کارت سوخت 1.3 میلیون خودرو بدون فعالیت تشویق رانندگان برای استفاده از کارت سوخت شخصی کاربرد کارت سوخت جایگاه‌داران محدود شود افزایش سه برابری قیمت سوخت در استان‌های جنوبی کارت سوخت تنها ابزار رصد میزان مصرف است قطع یارانه سوخت در امارات وارد فاز مطالعه شد اوج‌گیری دوباره مصرف با بنزین تک‌نرخی سهمیه‌بندی بنزین بیشتر محرک مصرف است یا حذف آن؟ واردات بنزین کمتر از 6میلیون لیتر بود شمارش معکوس برای مصرف 2.1 میلیارد لیتر بنزین 700 تومانی افزوده شدن روزانه چهار میلیون لیتر بنزین یورو 4 در پالایشگاه آبادان کارت‌های سوخت حذف نمی‌شود مصرف بنزین کشور به ٧ میلیون لیتر نزدیک شد پرداخت 8هزار تومان یارانه برای هر کارت سوخت بازنگری سبد سوخت کشور و تعیین متولی واحد الزامی است بررسی مشکلات جایگاه‌داران بنزین در مجلس ٢٣ میلیون لیتر بنزین یورو ٤ و ٣٥ میلیون لیتر گازوییل یورو ٤ توزیع می شود ساخت کارخانه‌های قطعه‌سازی هزینه خودروها را کاهش می‌دهد حذف تدریجی کارت سوخت یک عقب‌گرد بزرگ در حوزه شفافیت اطلاعات است جزئیات ابطال کارت بنزین خودروها نظر رییس سازمان استاندارد درباره کیفیت بنزین اجرای طرح جدید شناسایی اصالت قطعات خودرو 5 پیشنهاد بنزینی جمعیت ایثارگران به رئیس جمهور بیشترین میزان توزیع بنزین طی دو روز در فارس رقم خورد جزئیات طرح خودکفایی از واردات بنزین در سال 94 قانون مجوز افزایش نرخ بنزین به 90درصد فوب خلیج فارس در سال جاری را داده است کارت سوخت حذف نمی‌شود وعده توزیع بنزین یورو 4 در آبادان محقق نشد پالایشگاه بنزین یورو 4 در شهرستان فراشبند احداث می‌شود واکنش معکوس بازار به پایان دوران بنزین 700 تومانی! هزینه‌ اقتصادی و اجتماعی در سوزاندن سهمیه‌های بنزین مردم کارت سوخت، زیرساخت اصلی شفافیت اطلاعات در حوزه سوخت و حمل‌ونقل مصرف بنزین کشور به مرز 71 میلیون لیتر رسید پروژه قطعه سازی خودرو در خراسان رضوی در انتظار سرمایه گذار سیستم کارت سوخت باید حفظ شود تک نرخی شدن بنزین اثر روانی یا واقعی بر تورم واردات بی رویه قطعات چینی چالش خودروسازی ایران است سوختگیری بنزین سوپر بدون کارت قیمت بنزین افزایش پیدا نمی‌کند قطعه سازان بزرگ دنیا در انتظار رفع تحریم های ایران هستند دفاع رییس دولت از حذف بنزین پتروشیمی 14 هزار نفر در صنعت قطعه سازی خودرو خراسان رضوی فعال هستند حذف سهمیه بنزین و افزایش قیمت فرآورده‌های نفتی همه بخش‌ها منطقی نیست فردا؛ زمان بررسی تک‌نرخی شدن سوخت حفظ کارت سوخت با خواهش و تمنا از مردم امکان‌پذیر نیست خودکفایی بنزین ایران چشم‌انتظار ستاره خلیج‌فارس چه کسی از حذف سامانه کارت هوشمند سوخت نفع می‌برد؟ عرضه بنزین بدون سهمیه به قاچاق سوخت منجر می‌شود تاثیر افزایش قیمت بنزین روی مصرف CNG خودروها سوخت گیری ناقص انجام می‌دهند بنزین تک‌نرخی با صنایع چه خواهد کرد؟ نرخ بنزین هنوز با قیمت واقعی فاصله دارد وضع صنعت قطعه کشورخوب نیست دولت برای افزایش قیمت بنزین اختیار قانونی داشت تاثیر نرخ جدید سوخت بر هزینه تولید کالاها نهایتا 2 درصد است افزایش قیمت بنزین با منطق اقتصاد سازگار نیست اختلاف 700 تومانی قیمت بنزین ایران با فوب خلیج فارس حذف سهمیه بنزین معیشت 80 هزار راننده تاکسی را دچار مشکل کرد اگر قیمت بنزین واقعی شود مردم بیشتر از تلفن استفاده می‌کنند انتظار نداریم آزاد‌سازی نرخ سوخت تاثیری روی تورم بگذارد شفافیت اطلاعات و جلوگیری از قاچاق سوخت مهمترین مزیت کارت سوخت از ابتدا با سهمیه‌بندی سوخت مخالف بودیم 4.4 میلیارد لیتر بنزین در کشور سوخت با تک نرخی شدن بنزین حمل و نقل بیکار، به کار گرفته می‌شود افزایش نرخ بنزین تاثیر معناداری بر تورم ندارد نظر تاجگردون درباره بنزین هزار تومانی دولت کسری بودجه هدفمندی را می توانست صرفا با افزایش قیمت بنزین آزاد جبران کند افزایش قیمت بنزین، خارج از قوانین مجلس یکشنبه آینده؛ بررسی تک نرخی کردن قیمت بنزین در کمیسیون انرژی مجلس گزارش کمیسیون اصل 90 درباره بنزین پتروشیمی‌ها در انتظار قرائت در مجلس توسعه استخراج بنزین از گیاهان هشدار روحانی درباره کسر سهمیه بنزین 700 تومانی کارت‌ها رکوردشکنی تاریخی مصرف بنزین ایران قیمت بنزین در ایران همچنان یک‌ششم دنیا متن رسمی مصوبه قیمت سوخت منتشر شد تک نرخی شدن بنزین باید به کنترل مصرف منجر شود تصمیم دولت در تک‎نرخی کردن قیمت بنزین براساس قانون بوده است مصرف بنزین دیروز به 80 میلیون لیتر رسید بهتر بود تک نرخی شدن بنزین در زمان دیگری انجام می‌شد بنزین 5 هزار تومانی، تنها گزینه تامین تمام کسری‌ دولت سهمیه 500 لیتری بنزین آزاد دیشب واریز شد قیمت بنزین تاثیرزیادی درتورم ندارد صف پمپ بنزین ها در آخرین ساعات لغو سهمیه بندی تاکسی افزایش قیمت حامل‌های انرژی تصمیم دولت و قانونی است بنزین در قیمت تمام شده محصولات صنایع نقش عمده‌ای ایفا نمی‌کند دولت با افزایش 40 درصدی قیمت بنزین در زمان مذاکرات آرامش مردم را بر هم زد تاکید بر تورم‌زا بودن اقدام اخیر دولت در حذف سهمیه سوخت بنزین دو نرخی چگونه متولد شد و به کجا رسید؟ روحانی بنزین 1500 تومانی را نپذیرفت بنزین آزاد، سهمیه بندی نمی شود بنزین آزاد هم سهمیه‌بندی شد جایگاه‌داران سخنگوی وزارت نفت شدند! تولید نخستین بنزین گیاهی واقعی جهان مصرف نزدیک به 97 میلیون لیتر بنزین در تهران بنزین؛ بهایی که باید پرداخت 107 باب جایگاه عرضه فرآورده نفتی در کرمانشاه وجود دارد انتقاد عضو شورای شهر به عدم مدیریت در اعلام زمان تک‌نرخی شدن بنزین سهمیه تاکسی‌ها از امشب می‌سوزد 120روزه 2.1 میلیارد لیتر بنزین را دود کنید چرا بنزین تک‌نرخی شد؟ افزایش ساعت انتظار سوخت‌گیری CNG توضیحات دولت درباره لغو نظام سهمیه‌بندی بنزین یارانه سوخت در بخش کشاورزی حذف شد تاثیر افزایش نرخ سوخت بر حمل و نقل فاصله 350 تومانی تا رسیدن بنزین به هدف قانون یارانه‌ها سهمیه بنزین تاکسی‌ها هم قطع شد ابهام درباره قیمت بنزین خودروهای عمومی و سکوت مسئولان تاکسیرانی احتمال افزایش مجدد قیمت بنزین به 1200تومان سهمیه خودروهای عمومی هم از تیرماه حذف می‌شود اثرات تک نرخی شدن بنزین بر بخش صنعت انتقاد از نحوه اعلام خبر تک نرخی شدن بنزین ابهام اطلاعیه شرکت پخش درباره سرنوشت سهمیه سوخت خودروهای عمومی 50 میلیون کارت سوخت بی فایده شد 2.5 میلیارد لیتر سهمیه بنزین 700 تومانی موجود کارت‌های سوخت منتظر توضیحات دولت برای دلایل گرانی بنزین هستیم مجلس تکلیف بنزینی برای دولت تعیین نکرده ولی افزایش قیمت قانونی است بنزین از ساعت صفر چهارشنبه لیتری 1000 تومان تک نرخی شدن بنزین در دولت نهایی شد آغاز دور جدید اقدامات تبلیغاتی برای بنزین 1000 تومانی بنزین تک نرخی می‌شود چه کسی دستور واریز نشدن سهمیه‌‌بندی را داد؟ افزایش تولید بنزین به 80 میلیون لیتر حذف سهمیه بنزین یا ابزار کنترل مصرف مدیریت میزان مصرف بنزین در شهرهای شمالی آذربایجان غربی مبدل کاتالیزوری ساخت داخل می شود بررسی قطع سهمیه بنزین خرداد، فردا در مجلس جایگاه‌داران در برابر عمل انجام شده وزارت نفت سهمیه سوخت خودروهای شخصی به احتمال زیاد از این ماه قطع می‌شود توقف واریز سهمیه سوخت مصوبه دولت است اعلام موجودیت انجمن صنایع همگن قطعه سازان خودرو مذاکره برای ثبات قیمت خودرو طلب قطعه‌سازان از خودروسازان؛ افزایش یا کاهش؟ فعالیت 1200 واحد مجاز در صنعت قطعه سازی دید صادراتی باید در قطعه‌سازی حاکم شود 20 پیشنهاد قطعه‌سازان برای رفع موانع تولید در صنعت خودرو تشکیل کمیته تعیین تکلیف مطالبات قطعه‌سازان از خودروسازان 800 واحد زیر زمینی قطعه سازی در کشور فعالند بازار خودرو مطلوب اما قطعه سازان، بی پول قاچاق لوازم یدکی کدام خودروها بیشتر است؟ 25 میلیون دلار صرفه جویی ارزی با تولید قطعات الکترونیکی خودرو در اردبیل افزایش حداقل 15 درصدی قیمت قطعات خودرو 60 لیتر بنزین اردیبهشت امشب واریز می‌شود حمایت ایران خودرو از سرمایه گذاران بخش خصوصی در تولید قطعات تثبیت سهمیه بنزین تا شب عید افزایش تعرفه واردات قطعات
Back to top