یک کارشناس صنعت خودرو تشریح کرد:

سه دلیل گرانی خودرو پس از سهمیه‌بندی بنزین

عصر خودرو- سرنوشت صنعت خودرو در ایران به کلاف سردرگرمی شبیه شده که نه گذر سال‌ها توانسته به شرایطش کمکی کند و نه تغییر دولت‌ها باعث ایجاد تحولی کلان در این حوزه شده است، صنعتی که از سویی با توجه به سابقه طولانی و گستردگی فعالیت‌ها نمی‌توان به تعطیل شدنش فکر کرد و از سوی دیگر مقایسه وضعیت این صنعت در ایران با دیگر کشورهای در حال توسعه، فاصله‌ای قابل توجه را نشان می‌دهد که تنها به سمت بیشتر شدن حرکت می‌کند.

Thursday 16 January 2020 - 17:00:00

سه دلیل گرانی خودرو پس از سهمیه‌بندی بنزین

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، جواد هاشمی در جام جم نوشت: برایند کار صنعت خودرو در سال‌های گذشته اینگونه بوده که خودروسازان از شرایط‌شان رضایت داشته‌اند، نه صنایع وابسته به خودرو مانند قطعه‌سازان شرایط مطلوبی دارند، نه دولت از آنچه در این بخش اتفاق می‌افتد راضی است و در نهایت مردم به عنوان اصلی‌ترین متقاضیان حاضر در بازار، انتقادهای گسترده‌ای از وضعیت کیفیت محصولاتی دارند که در اختیارشان قرار می‌گیرد. در شرایطی که دولت واردات خودرو را از سال قبل ممنوع کرده، قیمت تمام شده خودروهای داخلی یکی از اصلی‌ترین محورهای انتقادی مردم را تشکیل می‌دهد. در شرایطی که خودروسازان زیان‌ده بوده‌اند و بسیاری از آنها معتقدند تداوم تولید با قیمت فعلی برای آنها منطقی نیست، متقاضیان خودرو نیز معتقدند نسبت به کیفیت محصول، پول قابل توجهی را پرداخت می‌کنند. وضعیت خاص صنعت خودروی ایران باعث شده تحلیل شرایط این بازار متفاوت باشد. در بسیاری از اقتصادهای دنیا، رابطه مستقیمی میان قیمت سوخت و قیمت خودرو برقرار است. به این ترتیب که با افزایش قیمت سوخت، میزان به صرفه بودن استفاده از خودروی شخصی کاهش می‌یابد و همین مساله به کاهش تقاضای خرید خودرو و کاهش قیمت‌ها می‌انجامد. در ایران اما این منحنی نیز قابل اثبات نیست به‌طوری که پس از افزایش قیمت سوخت در آبان امسال، نه تنها قیمت خودرو کاهش نیافت که حتی در هفته‌های گذشته رشدی قابل توجه را نیز تجربه کرد تا جایی که بعضی خودروهای داخلی چند میلیون تومان گران شدند. حسن کریمی سنجری – کارشناس صنعت خودرو  چرایی تبعیت نکردن قیمت خودرو از قیمت سوخت در ایران را تشریح کرده و معتقد است عوامل سه گانه‌ای که فراتر از قیمت سوخت عمل می‌کنند، تاثیر اصلی را بر قیمت‌ها می‌گذارد. به اعتقاد او شرایط دشواری که از چند ماه قبل در اقتصاد ایران آغاز شده، بر قیمت خودرو نیز اثرگذاشته است و اگر تغییری در شرایط بازار ایجاد نشود، احتمال افزایش قیمت تا پایان سال نیز وجود دارد.

در شرایطی که برخی تحلیل‌ها از تاثیر مثبت افزایش قیمت بنزین بر بازار خودرو حکایت داشت و پیش‌بینی کاهش قیمت‌ها را داشت، حرکت بازار در این هفته‌ها این طور نبود و حتی یک موج جدید افزایش قیمت نیز به وجود آمد. دلیل شکست این تحلیل چیست؟
باید در نظر داشت که هرچند می‌توان قیمت سوخت را بر قیمت تمام شده خودرو اثرگذار دانست اما برای تحلیل شرایط این بازار عوامل مهم‌تر و اولویت‌دارتری هستند که تاثیر سوخت را تحت‌الشعاع خود قرار می‌دهند. در واقع اگر شرایط اقتصادی کشور متعادل بود و صنعت خودرو نیز با مشکلات زیربنایی و جدی درگیری نداشت، آنگاه امکان تاثیر‌گذاری سوخت بر قیمت خودرو بیشتر قابل رصد بود اما در شرایط فعلی، باید نقش دیگر عوامل را با دقت بیشتری دنبال کرد.

این عوامل مهم در چه حوزه‌هایی تعریف می‌شوند و آیا تنها در صنعت خودرو هستند یا کل اقتصاد ایران را در بر می‌گیرند؟

برای توصیف شرایط این بازار، باید سه عامل اصلی را در نظر گرفت که یکی از آنها مربوط به کل اقتصاد ایران است، یکی از آنها با صنعت خودرو ارتباط دارد و عامل سوم به شرایط صنعت خودرو(عرضه و تقاضا) مربوط می‌شود. عامل نخست نرخ تورم در کل اقتصاد ایران است. آمارها نشان می‌دهد که با وجود برنامه‌های اعلام شده، هنوز نرخ تورم در اقتصاد ایران بسیار بالاست. این در حالی است که با توجه به محدودیت‌های اقتصادی درآمدهای کشور با کاهش مواجه شده است، به این ترتیب ما از سویی با افزایش هزینه‌ها به دنبال بالا رفتن تورم مواجه هستیم و از سوی دیگر درآمدها نیز افزایش خاصی نیافته است، پس بالا رفتن قیمت یک کالای تولیدی چندان دور از ذهن نیست. عامل دوم وضعیت لجستیک حمل و نقل کشور است. حتی اگر فرض را بر آن بگذاریم که فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی در جامعه گسترش یافته و مردم از استفاده از اتوبوس و مترو استقبال می‌کنند نیز محدودیت زیرساخت‌ها و امکانات اجازه افزایش قابل توجه مسافران را نمی‌دهد و از این رو همچنان فرهنگ غالب، استفاده از وسیله نقلیه شخصی باقی می‌ماند. عامل سوم بحث منحنی عرضه و تقاضا در بازار خودرو است. ما در تمام این سال‌ها هیچگاه نتوانسته‌ایم میزان عرضه را از تقاضای موجود در بازار بیشتر کنیم و این موضوع در یک سال و نیم گذشته و با توجه به مشکلاتی که صنعت خودرو با آنها مواجه بوده شدیدتر شده است. برای مثال ما در سال 96، حدودا یک میلیون و 400 هزار خودرو پلاک‌گذاری کرده‌ایم اما این عدد در سال گذشته و با وجود محدود کردن واردات، به کمتر از یک میلیون پلاک کاهش یافته است و این نشان می‌دهد که ما از تقاضای موجود در بازار فاصله گرفته‌ایم. از این رو فارغ از مشکلاتی که خودروی ایران با آنها رو به روست و صرف نظر از مشکلات و انتقادات وارده به سایر بخش‌ها، نمی‌توان نقش این سه عامل را در کاهش نیافتن قیمت‌ها نادیده گرفت.

این عوامل در ماه‌های گذشته نیز وجود داشته اما افزایش قیمت خودرو در هفته‌های گذشته تشدید شده است. ارتباط این دو اتفاق با یکدیگر چگونه است؟
باید در نظر داشت که خودروسازان و فعالان این صنعت، با کنار گذاشتن انتقادات دیگری که به این حوزه وارد است، از شرایط راضی نیستند و با توجه به افزایش هزینه‌ها، شرایط دشواری دارند. یعنی افزایش تورم مربوط به چند هفته نیست بلکه در ماه‌های گذشته ادامه داشته است، محدودیت تحریم‌ها نیز به همین شکل وجود داشته است. از سوی دیگر وقتی عرضه از تقاضا جا بماند در سال‌های بعد فاصله میان این دو شاخص افزایش می‌یابد. یعنی اگر ما در یک سال 400 هزار تقاضای بی‌پاسخ داشته باشیم، این عدد در سال‌های بعد رشد یافته و تشدید می‌شود. موضوع دیگری که نمی‌توان نقش آن را نادیده گرفت، وضعیت اقتصادی و سیاسی کشور است. در شرایط فعلی اخبار مثبت می‌تواند بر بازار اثر مثبت داشته باشد و بالعکس، البته این موضوع تاثیر‌گذاری بیشتری بر قیمت‌ها دارد و در بلندمدت باید همان عوامل بلندمدت را سامان داد.

در تغییرات کوتاه‌مدت، بسیاری معتقدند این دلالان هستند که قیمت‌ها را برهم می‌زنند و با ایجاد یک شوک، سودجویی می‌کنند. سهم دلالان در این بازار را چطور می‌توان تحلیل کرد؟
نمی‌توان به دلال‌ها نقش مبنایی و زیربنایی داد. یعنی آنها قطعا در بازار حضور دارند و تلاش خود برای تاثیرگذاری بر قیمت‌ها را انجام می‌دهند اما آنها خود عامل ابتدایی نیستند. برای مثال وقتی به خاطر شوک تورمی قیمت‌ها تغییر می‌کنند، دلال‌ها فشار می‌آورند که این افزایش قیمت را تشدید کنند یا وقتی یک خبر مثبت یا منفی سیاسی یا اقتصادی مطرح می‌شود، دلال‌ها تلاش می‌کنند با سوار شدن بر این موج شرایط بازار را تغییر دهند اما اینکه به آنها یک نقش محوری و تعیین‌کننده در ابتدای موج تغییر قیمت‌ها بدهیم، قدری از واقعیت‌ها دور است.

با نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال، آیا می‌توان برای بازار خودرو یک تغییر قیمتی دیگر تصور کرد؟

بر اساس سنت بازار خودرو در ایران، در ماه‌های پایانی سال، تقاضای خرید خودرو به شکل قابل‌توجهی افزایش پیدا می‌کند و بسیاری از این تقاضاها قصد دارند که در کوتاه‌مدت به محصول مدنظر خود دست یابند، از این رو به وجود آمدن تغییر در وضعیت بازار امری طبیعی است. در چنین شرایطی اگر بازار تغییر شرایط ندهد، این افزایش تقاضا می‌تواند حدی از افزایش قیمت را به وجود آورد. در وضعیت فعلی، یا خودروسازان باید تلاش کنند، سرعت تولید خود را متناسب با افزایش تقاضای ماه‌های پایانی بالا ببرند تا لااقل این افزایش تقاضای رخ داده در بازار، مدیریت شود یا باید یک خبر مثبت و تاثیرگذار در عرصه اقتصاد یا سیاست منتشر شود که اثر ابتدایی آن ریزش قیمت‌ها در تمامی بازارها باشد و این موضوع بر کاهش قیمت در بازار خودرو نیز تاثیر بگذارد. یعنی افزایش تقاضای شب عید را یا باید با افزایش تولید جبران کرد یا در انتظار یک شوک مثبت باقی ماند، در غیر این صورت افزایش تقاضا می‌تواند بر وضعیت بازار، اثری منفی بگذارد.

برچسب ها

افزایش قیمت خودروسهمیه بندی بنزین
مطالب مرتبط بیشتر
هرگونه افزایش قیمت خودرو خارج از مصوبات را تکذیب می‌کنیم مجوز نامرئی اصلاح قیمت خودرو شورای رقابت شکایت‌های خودرویی را بررسی می‌کند افزایش 2 تا 3 درصدی قیمت خودرو با تداوم عرضه قطره چکانی + جدول شورای رقابت در مورد منکَر افزایش قیمت خودرو پاسخگو باشد برچسب تازه قیمت هشت محصول ایران‌خودرو+جدول افزایش قیمت به کمک ولوو آمد خودروسازان منتظر مجوز افزایش قیمت نباشند افزایش قیمت خودرو قطعی است؟ شورای رقابت: قرار نیست هر 3 ماه یکبار قیمت خودرو افزایش پیدا کند افزایش قیمت خودرو در انتظار تایید دولت پیش پرداخت را مشمول افزایش قیمت نکردیم سهمیه‌بندی جدید و تغییر قیمت بنزین تکذیب شد سازمان استاندارد عامل افزایش قیمت خودرو تسلا بی‌خیال مشتری شد رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران: از فروردین 97 تا امروز قیمت خودروهای داخلی 18 تا 19 برابر شده چرا مجلس قانون بیمه شخص ثالث را اصلاح نمی‌کند؟ تاثیر افزایش قیمت کارخانه‌ای خودروها بر نرخ بیمه عرضه زیاد نشود قیمت خودرو رکورد می زند هر سه ماه یکبار خودرو را گران می‌کنند و کسی پاسخگو نیست رشد 10 تا 42 درصدی قیمت خودرو افزایش قیمت خودرو باید به صورت مرحله‌ای و متناسب با تورم باشد محصولات زامیاد هم مجوز افزایش قیمت دریافت کرد قیمت جدید تولیدات ایران‌خودرو و سایپا اعلام شد+ جدول تغییرات قیمت‌ها جامعه آمادگی افزایش قیمت خودرو را ندارد اصلاح قیمت کارخانه‌ای خودروها، سبب افزایش تولید و افت قیمت‌های بازار می‌شود امروز قیمت خودروها اعلام می شود ورود کمیسیون صنایع مجلس به افزایش قیمت خودرو اصلاح قیمت خودروها یک الزام است جزئیات افزایش قیمت کارخانه‌ای خودروها قیمت‌های جدید خودروها باید منجر به تامین نقدینگی خودروسازان و افزایش تولید شود افزایش قیمت‌ کارخانه‌ای باعث ایجاد رقابت در بازار خودرو می شود توقف معاملات بازار خودرو در آستانه اعلام قیمت‌های جدید شورای رقابت افزایش 30 تا 70 درصدی قیمت کارخانه‌ای خودرو در سال آینده عذرخواهی وزیر صمت از مردم به‌خاطر گرانی ناگهانی خودرو آیا ملاک خودروی غیرمتعارف تغییر می‌کند؟ جهش غافلگیرکننده قیمت خودروهای کارکرده در آمریکا قیمت خودرو ترمز برید+ جدول دلیل افزایش قیمت خودرو از نظر وزیر صنعت؛ دلار مقصر است افزایش قیمت خودرو متاثر از بازار است افزایش 40 درصدی قیمت خودرو در 20 روز عامل جهش افسارگسیخته قیمت‌ها در بازار خودرو چیست؟ وزارت صمت ترمز گرانی را می کشد؟ تعلل در تصویب مالیات بر عایدی سرمایه، دلالی در بازار خودرو را رونق داد بررسی اثرات عرضه خودرو در بورس چرا خودروهای تولید داخل را 3 برابر قیمت آن به مردم می‌فروشیم؟ عاملان اصلی التهاب این روزهای بازار خودرو کدامند؟ وزارت صنعت مجوز گرانی به سایپا نداده است سایپا مجوز افزایش قیمت چند محصول خود را دریافت کرد بی‌محلی خودرو به ارز قیمت خودروها تا پایان سال افزایش می‌یابد؟ صعود چند پله‌ای قیمت خودروها در بازار طی یک‌ماه گرانی خودرو در بازار با واردات رفع می‌شود مقایسه افزایش قیمت گندم با خودرو آدرس غلط دادن به جامعه است افزایش 2 تا 10 درصدی نرخ خودرو در هفته اخیر افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو شایعه است تلاش فرانسه برای جلوگیری از سهمیه‌بندی بنزین سهمیه بنزین مهرماه امشب واریز می‌شود سهمیه 60 لیتری بنزین کاهش نمی‌یابد صعود قیمت جهانی خودرو سهمیه بنزین مرداد امشب واریز می‌شود نوسان 1 تا 10 میلیون تومانی قیمت‌ خودروها مصرف کننده دیگر توان پرداخت افزایش قیمت خودرو را ندارد افزایش قیمت دلار، خودرو را گران می‌کند؟ در وضعیت فعلی هرگونه افزایش قیمت خودرو موجب تنش در بازار می شود بنزین گران نمی‌شود پیشنهاد نماینده تهران برای شکسته شدن افزایش قیمت خودرو ایرانی گپ قیمتی بالای 100 میلیون شد دولت مجوزی برای افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو صادر نکرده است تعویق افزایش رسمی قیمت خودرو؟ افزایش حداقل 15 درصدی قیمت خودروهای مونتاژی چرا خودرو تا 40 میلیون تومان گران شد؟ علت تغییر در قیمت خودروها چیست؟ مجوزی برای افزایش قیمت خودرو صادر نشده است مصرف روزانه 86 میلیون لیتر بنزین در کشور تاخیر در تحویل خودرو به بهانه افزایش قیمت نیست اعلام جزئیات اجرای طرح بنزینی دولت از سه هفته آینده واکنش متفاوت همتی به افزایش قیمت خودرو در سال 2022 روند افزایش قیمت خودروهای نو و دست دوم ادامه دارد مجلس به دنبال بازگشت قیمت خودرو؟ برندگان اصلاح قیمت خودرو افزایش قیمت خودرو در سال جاری تنها 30 درصد بود قیمت خودرو باید کمتر از 10 درصد گران می‌شد افزایش قیمت خودرو، چالش نوسازی ناوگان تاکسیرانی افزایش قیمت خودرو قانونی است شورای رقابت: افزایش قیمت ها بر اساس کدام فرمول بود؟ ادامه زیان خودروسازان در صورت عدم اصلاح قیمت خودرو افزایش قیمت خودرو بر کالاهای دیگر اثر می‌گذارد مبنای افزایش قیمت خودرو برای مجلس مشخص نیست قیمت خودروهای عمومی برابر با سایر محصولات افزایش یافته است مجلس با افزایش نرخ خودرو مخالف است محاکمه تولید معجزه افزایش تیراژ با رشد 18 درصدی قیمت؟ نشست فوق‌العاده کمیسیون صنایع و معادن در پی گرانی مجدد خودرو نتیجه تعلیق افزایش قیمت خودرو چه بود؟ افزایش قیمت خودرو؛ دستور ماه قبل رییس جمهوری بی‌اثر بود یا هوشمندانه؟ افزایش 18 درصدی قیمت جدید خودروسازان+ جدول قیمت ستاد تنظیم بازار قیمت‌ها را چقدر افزایش می‌دهد؟ احتمال افزایش 10 درصدی قیمت خودرو تراکتور 35 درصد گران شد سهمیه بنزین آذرماه به همراه سهمیه جبرانی امشب واریز می‌شود زمزمه دوباره افزایش قیمت خودرو معنای لغو دستوری افزایش قیمت خودروها چیست؟ جوسازی سفته‌بازان و کاسبان تورم درباره یک تصمیم خودرویی آیا قیمت خودرو در بازار هم برگشت؟ شوک 48 ساعته به قیمت خودرو رئیسی افزایش قیمت خودرو را لغو کرد ایران خودرو هر هفته برنامه فروش فوق العاده خواهد داشت اطلاعیه سازمان حمایت درباره افزایش قیمت خودروها اولین واکنش بورس به گرانی ایران خودرو و سایپا قیمت های جدید محصولات ایران خودرو اعلام شد قیمت خودرو رسماً افزایش یافت رشد جهانی قیمت خودرو افزایش 5 تا 20 میلیون تومانی قیمت خودرو در 20 روز اخیر وعده اختصاص سهمیه بنزین جداگانه بابت اختلال اخیر افزایش قیمت مدل های S و X تسلا دپوی 140 هزار خودرو باعث افزایش قیمت می‌شود قیمت خودرو فعلا افزایش نمی‌یابد سهمیه بنزین مهرماه امشب واریز می‌شود هزینه های حمل و نقل افزایش می‌یابد توزیع قطره‌چکانی خودروسازها به گرانی‌ها دامن می‌زند دلایل افزایش قیمت خودرو در بازار قیمت خودرو ترمز برید بازار خودرو در شوک افزایش قیمت ها صنعت خودرو سفره‌ای برای ارتزاق افراد خاص است دلالان و سودجویان در افزایش قیمت خودرو نقش دارند بنزین نه گران می‌شود و نه سهمیه‌بندی جدید سهمیه بنزین ذخیره بیش از 9 ماه خودرو ها چه می شود؟ تذکر 58 نماینده به وزیر اقتصاد درباره جلوگیری از افزایش قیمت خودرو افزایش مستمر قیمت کارخانه ای خودرو ثبات بازار را از بین می‌برد بازیگران نقش اول رکود بازار خودرو مخالفت مجلس با هر گونه افزایش قیمت خودرو بازار خودرو به افزایش قیمت‌ها واکنش نشان نداد افت عرضه، رشد قیمت خودرو را رقم زد قیمت جدید محصولات ایران خودرو اعلام شد + جدول قیمت سوم در بازار خودرو شورای رقابت دست خودروسازان را برای افزایش قیمت بالاتر از 9 درصد باز گذاشت 8 درصد، میانگین افزایش قیمت محصولات ایران خودرو با قیمت‌گذاری شورای رقابت مخالفیم دلیل زیان خودروسازان کمیسیون صنایع مجلس با هرگونه افزایش قیمت خودرو مخالف است کمیسیون صنایع مجلس به موضوع افزایش قیمت خودرو در شورای رقابت ورود می‌کند واکنش وزیر صمت به افزایش قیمت خودرو توسط شورای رقابت قیمت احتمالی برخی از خودروهای داخلی اعلام شد مخالفت مجلس با افزایش قیمت خودرو به شورای رقابت اعلام شد اصل ماجرای افزایش قیمت اخیر خودرو سهم بنزین یارانه‌ای از مصرف چقدر است؟ دومین سهمیه بنزین 1400 امشب واریز می‌شود بازار در شرایط فعلی به نفع فروشندگان است تا خریداران مقصر اصلی افزایش قیمت خودرو کیست؟ عقب نشینی شورای رقابت از افزایش قیمت خودرو کمیسیون صنایع فرمول تعیین قیمت خودرو را بررسی می‌کند کمیسیون صنایع مانع گرانی بی ضابطه خودرو می شود سهمیه بنزین 1400 واریز شد مصوبه‌ای برای سهمیه بنزین نوروزی ابلاغ نشده است خبری از سهمیه بنزین نوروزی نیست سهمیه بندی بنزین در سال 1400 چگونه است؟ جزئیات طرح اختصاص سهمیه بنزین به خانوارهای فاقد خودرو در سال 1400 واردات خودرو با رعایت ضوابط آزاد است سهمیه بنزین اسفند امشب واریز می‌شود جزییات طرح اعطای سهمیه بنزین به خانوارهای بدون خودرو سهمیه بنزین بهمن ماه امشب واریز می‌شود افزایش قیمت خودرو را از طریق کمیسیون اصل 90 پیگیری می‌کنم افزایش قیمت خودرو یک روز پس از اعلام فرمول جدید شورای رقابت افزایش قیمت از بهمن‌ماه اعمال خواهد شد طرح، «هر ایرانی، 20 لیتر بنزین» به سرانجام می‌رسد؟ بررسی یک طرح بنزینی در دستور کار مجلس جزئیات واریز سهمیه بنزین آذر ماه مجوز افزایش قیمت‌ خودروها برای سه ماهه سوم سال، رسما ابلاغ شد + ابلاغیه و قیمت‌ها افزایش حداکثر 25 درصدی قیمت کارخانه ای خودرو در پاییز امسال خودروسازان برای افزایش قیمت در پاییز مجوز گرفتند با تخصیص سهمیه بنزین به خانوارها، نظام توزیع عادلانه‌تر می‌شود نگران افزایش قیمت بنزین نباشید حذف دلالان با فروش خودرو در بورس جزئیات طرح مجلسی ها برای آزادسازی قیمت بنزین قیمت جدید کلیه محصولات زامیاد اعلام شد طرح سهمیه بندی بنزین خانوار به کمیسیون انرژی مجلس ارجاع شد دلیل نابسامانی بازار خودرو فضاسازی سودجویان در شبکه‌های اجتماعی است مجوز افزایش قیمت محصولات ایران خودرو صادر شد طرح مجلس برای اختصاص سهمیه بنزین به کد ملی تحلیل کارشناسی در مورد طرح تغییر سهمیه بنزین طرح سهمیه بندی تمامی حامل‌های انرژی جایگزین طرح سهمیه‌بندی بنزین شود جزییات طرح سهمیه بندی بنزین سرانه خانوار بنزین تک نرخی با تغییر در سهمیه‌بندی بنزین تازه‌ترین اخبار از تغییر نحوه سهمیه‌بندی بنزین نباید از خودروسازان توقع کیفیت داشت قیمت جدید کارخانه ای محصولات ایران خودرو اعلام شد تحول در خودروسازی با افزایش قیمت؟ دور دوم افزایش قیمت‌ها به دور از هیاهو اختصاص سهمیه اعتباری بنزین به خودروهای باری و مسافری در گرو ثبت نام در سامانه قیمت جدید کارخانه ای برخی از محصولات سایپا اعلام شد استمرار صعود بازار و زیان صنعت خودرو خودروسازان هر 3 ماه یکبار می‌توانند درخواست افزایش قیمت دهند هیچ وقت برای اصلاح طرح سهمیه‌بندی بنزین برنامه‌ای نداشتم سهمیه بنزین وانت‌بارهای ثبت‌ شده در سامانه حمل بار عمومی کاهش نمی‌یابد سهمیه بنزین خودرو‌ها فرداشب واریز می‌شود فایل افزایش قیمت خودرو باز شد سهمیه بنزین خرداد ماه امشب واریز می‌شود افزایش قیمت محصولات ایران خودرو دیزل چرا رحمانی یک شبه برکنار شد؟ با افزایش قیمت خودرو برخی نمایندگان بدنبال استیضاح وزیر صنعت هستند افزایش قیمت خودرو هیچ ربطی به خودروسازان ندارد غولی که "بازار" از پراید ساخت رشد 20 درصدی قیمت کارخانه‌ای پراید با مصوبه شورای رقابت افزایش قیمت خودرو واکنش دلالان به رونق بازار بورس است امکان تغییر نحوه قیمت‌گذاری خودرو دستور رئیس جمهور برای رسیدگی سریع به موضوع افزایش قیمت خودرو قیمت خودرو‌های سایپا در کارخانه افزایش نیافته است وزارت صنعت در افزایش قیمت خودرو باید کارشناسی عمل کند مشتری بنزین زیاد شد زمزمه‌های افزایش قیمت خودرو چه خودروهایی فقط تا مردادماه سهمیه بنزین دریافت می کنند؟ ظرفیت ذخیره سهمیه بنزین 540 لیتر است آماده‌ایم درباره تصمیمات بنزینی پاسخگو باشیم سهمیه بنزین اردیبهشت ماه واریز شد+جدول افزایش قیمت خودرو با اجرای استاندارد یورو 5 تغییر قیمت و سهمیه‌بندی بنزین سوپر منوط به مجوز هیئت دولت است قیمت خودرو امسال چقدر بالا می‌رود؟ احتمال افزایش قیمت خودرو در کارخانه مابه‌التفاوت سوخت خودرو‌های سواری و بین شهری امروز واریز می‌شود خودداری اپراتورها از سرویس‌دهی در برخی پمپ‌های بنزین به بهانه نبود ماسک و دستکش تخصیص سهمیه سوخت جبرانی به ناوگان حمل کالای اساسی اولین مرحله سهمیه سوخت اعتباری وانت‌بارهای شهری کشور واریز شد ممنوعیت تبادل اسکناس در پمپ بنزین‌ها سهمیه 60 لیتری بنزین به سفرهای تابستانی اختصاص خواهد یافت تعطیلی پمپ بنزین‌ها و قرنطینه شهرها در دستور کار نیست کاهش 50 درصدی فروش جایگاه‌داران سوخت سهمیه بنزین نوروزی را حذف کنید احتمال لغو سهمیه بنزین نوروز قوت گرفت سهمیه بنزین نوروزی پس از شکست کرونا به کارت‌های سوخت واریز می‌شود تکلیف سهمیه سوخت استفاده نشده چه می‌شود؟ زمان شش ماهه برای سهمیه بنزین تمدید می شود؟ میزان سهمیه بنزین بهار و تابستان 99 + جزئیات واریز سوخت 400 لیتری به کارت سوخت سواری‌های کرایه‌ای در اسفند به مردم توصیه می کنید سفر نروید،و در همان حال سهمیه بنزین نوروزی تصویب می کنید؟ زمان واریز بنزین نوروزی مشخص نیست کرونا مصرف بنزین را 10 درصد کاهش داد تخصیص 60 لیتر سهمیه بنزین برای نوروز یا تعطیلات تابستانی خودتان بنزین نزنید، پول زور هم ندهید! موافقت با بنزین نوروزی بنزین سفر هنوز تعیین تکلیف نشده است تخصیص 120 لیتر بنزین برای هر کارت سوخت در ایام نوروز مردم به نازل‌های سوخت دست نزنند سوخت‌گیری توسط کارکنان جایگاه‌های سوخت در کل کشور الزامی شد کاهش تا 6 میلیون تومانی قیمت خودرو جاده پر پیچ و خم اختصاص سهمیه بنزین نوروزی دولت در خصوص سهمیه بنزین نوروزی به شرکت ملی پخش ابلاغی نکرده است ابلاغی برای تخصیص سهمیه سوخت نوروزی نشده است چه کسی تصمیم گیرنده نهایی تخصیص سهمیه بنزین نوروزی است؟ سهمیه بنزین نوروزی تا سه ماه بعد قابل استفاده است اعلام نحوه توزیع سهمیه مازاد بنزین ایثارگران در هفته آینده سهمیه بنزین عید امشب مشخص می‌شود سهمیه بنزین عید به میزان 60 لیتر افزایش یافت چند خودرو هنوز کارت سوخت ندارند؟ چهارشنبه تکلیف سهمیه بنزین نوروزی مشخص می‌شود واریز مابه التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت بهمن ماه 750 هزار خودروی حمل و نقل عمومی قول مساعد رئیس‌جمهور برای اختصاص سهمیه بنزین به 350 هزار معلول واکنش معاون دادستان کل کشور به حذف قیمت خودرو از سایت‌های اینترنتی وانت‌بارهای شهری بنزینی ساماندهی شده از ابتدای اسفند سهمیه سوخت مجزا می گیرند سهمیه بنزین اسفند واریز شد سهمیه بنزین اسفند امشب واریز می‌شود وزیر نفت: هنوز تصمیمی درباره بنزین نوروزی گرفته نشده است تکذیب اختصاص 400 لیتر بنزین به تاکسی‌های بین شهری آخرین خبر از سهمیه بنزین نوروزی توپ «بنزین سفر» به زمین سخنگو افتاد فشار بر منابع یارانه، دلیل مخالفت با سهمیه بنزین نوروزی آخرین خبر‌ها از سهمیه بنزین نوروز 99 شارژ 200 لیتر سهمیه سوخت ویژه مسافرت های نوروزی کلاهبرداری است اختصاص سهمیه بنزین برای نوروز به کجا رسید؟ آیا قیمت خودرو در شب عید ارزان می‌شود؟ تاکید بر تشدید نظارت بربازار خودرو الزام نصب نرم‌افزار محاسبه پیمایش سوخت توسط رانندگان سرویس مدرسه ایران خودرو برنامه‌ای برای افزایش قیمت ندارد وزارت صمت و سازمان حمایت هشدار رئیسی درباره گرانی خودرو را جدی می‌گیرند؟ گرانی خودرو صدای رئیسی را هم درآورد جزئیات افزایش قیمت خودرو‌ها را در آینده اعلام می‌کنم 91 میلیون لیتر از بنزین تولیدی در کشور یورو 4 و 5 است بازار خودرو از جای دیگری دستور می‌گیرد خودروسازان 300 هزار خودرو معوق دارند عامل گرانی خودرو سهمیه بنزین تاکسی‌های غیرفعال باطل می‌شود خودرو کارخانه‌ای در شب عید گران نمی‌شود نحوه تخصیص سهمیه بنزین به موسسات آموزش رانندگی افزایش 31 درصدی مصرف سی‌ان‌جی بعد از سهمیه‌بندی بنزین افزایش قیمت سوخت چقدر هزینه استفاده از خودروها را بالا برده؟ تقاضای شب عید، پراید 30 میلیونی را 60 میلیون کرد زنگنه: سهمیه بنزین نوروزی در حیطه وظایف وزارت نفت نیست مسئول آشفتگی بازار خودرو معرفی شد رشد نرخ بنزین دلیل کاهش قاچاق سوخت نیست باک‌هایی که با هوا پر می‌شوند! شاخص‌ های پرداخت یارانه بنزین تغییر کند جلوگیری از کسر سهمیه بنزین با رعایت نکاتی ساده در هنگام سوخت گیری مسدود شدن350 هزار کارت سوخت مهاجر پیش‌بینی مقصد بازار خودرو پس از ماجرای بنزین حذف سهمیه سوخت تاکسی‌های فاقد پروانه پیش بینی مصرف روزانه 96 میلیون لیتر بنزین سال آینده واقع بینانه نیست سودجویی چراغ خاموش «اسنپ» در ارائه تسهیلات به معلولان یارانه بنزین در سال آینده به همه یارانه بگیران پرداخت می‌شود کم‌فروشی بنزین در جایگاه‌ها را گزارش دهید تخصیص سوخت بر اساس پیمایش به سواری‌های کرایه از ابتدای اسفند ماه افزایش قیمت خودرو نتیجه عرضه قطره چکانى خودروسازان سهمیه سوخت جانبازان چقدر شد؟ قیمت خودرو باید کاهش یابد تخلف کم فروشی بنزین را باید برای پیگیری به شرکت پخش منعکس کرد تکذیب افزایش قیمت در محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو حذف سهمیه سوخت تاکسی‌های فاقد پروانه از اول اسفند مصرف بنزین پس از سهمیه‌بندی چقدر کم شد؟ سهمیه بنزین نوروزی در راه است؟ تکلیف بنزین سفر چه شد؟ افزایش ترکیبات آروماتیک بنزین در برخی نمونه‌های پاییز سهمیه ترمیمی بنزین وانت‌بار، تاکسی و آمبولانس‌ها واریز شد+ جدول نگران حذف سهمیه سوخت نباشید! سهمیه بنزین بهمن‌ماه واریز شد+جدول شایعه تک‌نرخی شدن بنزین تکذیب شد دریافت سهمیه وانت بار‌ها بر اساس پیمایش قیمت روز خودرو در 30 دی در چه شرایطی در عملیات سوخت گیری بنزین از سهمیه شما کم نمی شود؟ شرکت ملی پخش: مردم نگران کسر سهمیه بنزین خود نباشند امروز آخرین فرصت ثبت‌نام کارت هوشمند وانت‌بارها اعلام زمان واریز سهمیه بنزین بهمن ماه ثبت نام یک هزار و 200 وانت بار برای دریافت سهمیه سوخت در گیلان سهمیه‌ای که بدلیل اطلاع‌رسانی دیرهنگام دود شد زدن دکمه خروج کافی نیست، نازل را بگذارید! ابطال کارت سوخت قدیمی خودروهای پلاک معلولان و جانبازان مربیان آموزشگاه‌های رانندگی همچنان بدون سهمیه بنزین سهمیه سوخت می‌خواهید به صنف‌تان مراجعه کنید آخرین وضعیت سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی سهمیه بنزین وانت بارهای بدون کارت هوشمند قطع می شود واریز سهمیه بنزین برای 30 هزار راننده آژانس واریز سهمیه بنزین رانندگان تاکسی سرویس‌ها ظرف یک هفته آینده حواستان باشد در پمپ بنزین ضرر نکنید وعده افت قیمت، رشد تولید روش جلوگیری از ضرر 6000 تومانی در جایگاه سوخت اختلاف قیمت 13 تا 44 میلیون تومانی خودروهای زیر 100 میلیون از کارخانه تا بازار افزایش قیمت خودروها ناشی از نوسانات بازار است 885 هزار بشکه بنزین اکتان 87 صادر شد شبهه جدید بنزینی؛ در مراجعه به پمپ بنزین نیاز به ماشین حساب داریم؟ مزیت قیمتی و زیست‌محیطی استفاده از گازمایع به جای بنزین خودرو ارزان نمی‌شود دلیل کاهش سهمیه‌های سوخت چیست؟ چه‌کنیم از سهمیه کارت سوخت، کم نشود؟ جزئیات ثبت‌نام کارت هوشمند وانت‌‌ و راننده در سهمیه پیمایشی داشتن پروانه فعالیت وانت‌بار، شرط بهره‌مندی از سهمیه سوخت خودروی استاندارد، سوخت استاندارد می‌خواهد خودروها را از مراکز شناسنامه‌دار بخرید خودروهای فرسوده در چه شرایطی شانس گرفتن سهمیه دارند؟ آخرین خبر‌ها از سهمیه‌بندی سوخت وانت‌بار‌ها برای هر خودرو چند بار کارت سوخت صادر می‌شود؟ قیمت خودرو این ماه می‌شکند! ‌سهمیه سوخت سواری‌های کرایه از‌ بهمن‌‌ فقط با مدل «پیمایش» تصمیمات جدید‌ درباره سهمیه بنزین وانت‌ها طبق پیمایش مربیان آموزشگاه های رانندگی درخواست سهمیه بنزین را چگونه پیگیری کنند؟ مابه‌التفاوت نقدی، جایگزین سهمیه سوخت سواری‌های کرایه شد سقف سهمیه سوخت وانت بارها برداشته شد کش مکش‌های واریز سهمیه بنزین نوروز چند نکته درباره قیمت بنزین در سال آینده سهمیه سوخت ناوگان وانت‌بار براساس پیمایش تخصیص داده می‌شود بنزین سفر تا عید می‌رسد؟ اختصاص سهمیه 15 هزار لیتری بنزین روزانه محیط‌بانان ماجرای کم‌فروشی بنزین از چه قرار است؟ آخرین وضعیت سهمیه‌های بنزین قطع سهمیه بنزین وانت‌بارهای بدون کارت هوشمند تا اول بهمن رابطه معکوس بین بسته معیشتی و مصرف بنزین تغییر مصرف سوخت بنزین به CNG آلایندگی را بیشتر می کند ضرورت برخورد با کم‌فروشی در برخی پمپ بنزین‌ها بررسی احتمال افزایش سهمیه بنزین خودروها در سال آینده کاهش 11 درصدی مصرف بنزین در تهران پیشنهاد افزایش سهمیه بنزین خودروها در ایام نوروز کاتب: موضوع افزایش سهمیه‌ بنزین خودروها در کمیسیون تلفیق در حال بررسی است تخصیص سهمیه سوخت وانت بارها بر اساس پیمایش از بهمن عضو کمیسیون انرژی مجلس: پیشنهاد بنزین 1800 تومانی در مجلس مطرح است خبر خوش شهرداری به رانندگان تاکسی اینترنتی تاکسی‌های بین‌شهری برای دریافت سهمیه بنزین چه کنند؟ پاسخ کمیسیون بودجه درباره تک‌نرخی کردن بنزین چه‌کنیم از سهمیه بنزین کم نشود؟ پارسایی خبر داد : ارائه پیشنهاد بنزین 1500 تومانی در سال آینده به کمیسیون تلفیق بودجه اسنپ مبلغ کمک‌هزینه خرید بنزین را 2 برابر کرد علت کاهش سهمیه بنزین از کارت سوخت چیست؟ بنزین تک‌نرخی 1800 تومانی رد شد جزئیات تخصیص سهمیه بنزین برای سفر‌های نوروزی مابه‌التفاوت نرخ بنزین سرویس‌های مدارس قزوین واریز شد بنیادی: نمایندگان سناریوهای مختلفی برای بنزین در سال آینده دارند بنزین هم‌چنان متهم ردیف اول کیفیت هواست؟ حذف تدریجی یارانه‌های سوخت در سودان کیفیت بنزین ارتباطی به آلودگی هوا ندارد تک نرخی کردن بنزین در دستور کار مجلس سهمیه بنزین معلولان و جانبازان مشخص شد پرداخت دو سری اعتبار سهمیه بنزین برای تاکسی‌های اینترنتی واریز ریالی مابه‌التفاوت سهمیه سوخت سرویس مدارس و آژانس‌ها تا 10 دی کدام خودروها رکورد کاهش قیمت را زدند؟ حذف ترکیبات سرطان‌زا از بنزین تولیدی کشور تاثیر کیفیت بنزین بر آلودگی هوا ناچیز است تکلیف سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی چه می‌شود؟ زنگنه با تک نرخی کردن بنزین کارت سوخت را از دور خارج کرد بن‌بست نظارت دولتی‌ها در کنترل گرانی درخواست نماینده سمنان از هیات رئیسه برای توجه به طرح‌های ارائه شده حول اصلاح قیمت بنزین تاثیر افزایش نرخ بنزین بر دوگانه‌سوز کردن خودروها کرایه اسنپ و تپسی بالا می‌رود؟ وضعیت بازار‌های کشور یک ماه پس از اصلاح قیمت سوخت وزارت نفت تحولی در تولید بنزین ایجاد کند قیمت خودرو از سوی خودروساز افزایش پیدا نکرده سهمیه بندی بنزین عامل افزایش کرایه‌ها تحویل کارت های سوخت تاکسی‌های ون با سهمیه 600 لیتر اصلاح قیمت بنزین باعث کاهش تردد خودروهای تک سرنشین شده است سهمیه‌بندی، مصرف بنزین را 19 درصد کاهش داد اشتری: سهیمه‌بندی بنزین بر فعالیت‌های پلیس هم تأثیر گذاشته است برنامه کاهش یارانه انرژی در عربستان بازبینی می‌شود بنزین همان تأثیری را که در جامعه داشته بر پلیس هم داشته است مربیان رانندگی؛ یکی دیگر از قلم افتادگان طرح سهمیه بندی بنزین قیمت روز خودرو در 18 آذر قیمت تمام شده هر لیتر بنزین برای دولت چقدر است؟ توضیح مدیرعامل اسنپ درباره سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی موج تورمی قیمت خودرو در راه است قیمت تمام‌شده هر لیتر بنزین برای دولت سهمیه‌ بنزین برای نوروز زیاد می‌شود؟ بنزین سوپر بی‌مشتری شد زنگنه: قاچاق بنزین کم است آقاپور: دولت به تخصیص بنزین برای تردد معلمان به محل کار توجه کند کاهش 20 میلیون لیتری مصرف سوخت از زمان اصلاح قیمت بنزین مشکل سهمیه‌بندی بنزین برای پلیس حمل‌ونقل در صدر تخلفات بعد از اصلاح نرخ بنزین سر بی کلاه "حمل و نقل عمومی" از سهمیه بندی بنزین زنگنه: افزایش قیمت بنزین را خوب اجرا کردیم و دستاوردهای خوبی داشت سرنوشت سهمیه بنزین خودروهای فرسوده چه می‌شود؟ اعلام جزئیات سهمیه بنزین معلولان دفاع رهبری از دولت در موضوع بنزین در تاریخ می‌ماند رئیس قوه قضاییه: من گفتم موضوع طرح افزایش قیمت بنزین ربطی به جلسه سران ندارد توضیحات بهزیستی درباره سهمیه بنزین معلولان مدیرکل بازرسی وزارت صمت: اصلاح قیمت بنزین، اقدامی ضروری بود تجدید نظر در سهمیه سوخت تاکسی‌های بنزین سوز شاغل در فرودگاه امام بررسی روش‌های تامین مالی در صنعت قطعه قیمت‌سازی در فضای مجازی، خودرو را گران کرد طرح‌های جایگزین افزایش قیمت بنزین چه بود؟ روحانی: درآمد سهمیه‌بندی بنزین در اختیار مردم قرار می‌گیرد آخرین قیمت خودرو بعد از افزایش نرخ بنزین +جدول واردات بنزین با سهمیه‌بندی پایان یافت افزایش قیمت ارز از 11 هزار و 500 به 12 هزار و 300 تومان روی بازار خودرو اثر گذاشته است افزایش دوباره قیمت خودروهای داخلی سهمیه‌بندی بنزین و جستجوی ایرانی‌ها در گوگل سیستم رباتیکی که بنزین می زند ایران جزو نخستین کشور‌های ارزان فروش بنزین در دنیا نحوه پیگیری کارت هوشمند سوخت قیمت بنزین چه تاثیری بر سفرها گذاشت؟ اتخاذ راهکارهای مناسب برای کاهش فشارهای حاصل از اصلاح قیمت بنزین بر اقشار مختلف سازمان استاندارد کیفیت بنزین را تایید کرد نمایندگان مجلس از تصمیم سران قوا برای سهمیه‌بندی بنزین مطلع بودند مشکل سوخت خودروهای پخش کالا باید حل شود بازار داغ دلالی سهمیه بنزین در جایگاه‌ها درخواست کارت سوخت المثنی به روزانه 60 تا 85 هزار عدد رسید تاکسیرانی میزان مصرف بنزین تاکسی‌ها را احصاء کند شایعه تک‌نرخی شدن قیمت بنزین رد شد تغییر الگوی مصرف پس از ماجرای بنزین خودروهای تعلیم رانندگی سهمیه بنزین ندارند قیمت، تنها یکی از عوامل کاهش مصرف بنزین است دلایل گرانی غیربنزینی خودرو اثرگذاری نرخ بنزین در قیمت کالاها، کمتر از 4 درصد است جزئیات طرح جدید مجلس برای اعطای مشوق جهت صرفه‌جویی در مصرف بنزین سهمیه بنزین سواری‌های بین‌شهری چقدر است؟ تاثیر افزایش قیمت بنزین بر نرخ تورم آیا سهمیه بنزین به مسافربرهای شخصی تعلق می گیرد؟ اصلاح قیمت بنزین؛ تصمیمی سخت در شرایطی دشوار به همه مردم سهمیه مشخص بدهیم و هرکس بتواند سهمیه اش را در بازاربفروشد پیش بینی قیمت خودرو در زمستان 98 چند راهکار برای تأمین سهمیه بنزین رفت‌وآمد دانش‌آموزان و معلمان کاهش مصرف بنزین معادل یک پالایشگاه 750 هزار بشکه‌ای کارشناس اقتصادی :قیمت بنزین نسبت به سایر کالا‌های دیگر ارزان است اولین مرحله اعتبار سوخت تاکسی‌های اینترنتی واریز شد سرمایه گذاری لازم برای تولید 20 میلیون لیتر بنزین صرفه جویی شده در یک هفته گذشته وزیر نفت: روزانه حدود 20 میلیون لیتر کاهش مصرف بنزین داشته‌ایم واریز 100 لیتر بنزین برای وانت بارها تا 48 ساعت آینده آیا سهمیه‌بندی بنزین بر کاهش آلودگی هوا تاثیر دارد؟ بررسی افزایش سهمیه وانت‌بارها در جلسه بعدازظهر کمیته سازمان سوخت معادل ساخت یک پالایشگاه کاهش مصرف بنزین داشتیم پراید تا 66 میلیون جا دارد! گلایه قائم‌مقام اورژانس از سهمیه بنزین عقب‌نشینی مصرف بنزین گرانی خودرو ربطی به قیمت بنزین ندارد حداقلی ترین کار دولت اطلاع رسانی افزایش قیمت بنزین به مردم بود که انجام نشد جدیدترین تصمیمات درباره سهمیه سوخت پرداخت مابه‌التفاوت سهمیه سوخت به تاکسی‌های اینترنتی‌ میزان کاهش مصرف بنزین اعلام شد رانندگان سرویس مدارس گیلان برای سهمیه بنزین ثبت نام کنند بزنگاه مدیریت شهری با سهمیه بندی بنزین سردرگمی وانت‌بارها در دریافت مابه‌التفاوت ریالی بنزین وزیر صمت: افزایش قیمت بنزین باعث افزایش کرایه‌ها شد که نباید می‌شد موضوع دیگر بنزین نیست! افزایش قیمت بنزین نیازمند برآورد امنیتی بسیار قوی بود خودروسازان افزایش قیمت نداشتند افضلی: در سهمیه و نرخ بنزین بازنگری شود نادری: دولت افزایش قیمت خودرو را پیگیری کند بیشترین افزایش قیمت در حوزه حمل و نقل بوده است تجدید نظر در سهمیه بخش حمل و نقل عمومی اصلاح قیمت بنزین آثار تورمی واقعی دارد افزایش قیمت بنزین تأثیری در جبران کسری بودجه دولت ندارد رئیس پلیس راهور: اثربخشی افزایش قیمت بنزین تا یک سال آینده از بین می‌رود اگر تورم ناشی از افزایش قیمت بنزین بیشتر از 10 درصد باشد اقشار ضعیف آسیب می‌بینند زارع: قیمت گازوئیل را افزایش ندهید وزیر صنعت: برای کاهش تاثیر افزایش قیمت بنزین بر کالاها و خدمات تلاش می‌کنیم ممبینی: قطعا افزایش قیمت بنزین بر قیمت کالاها و خدمات تاثیر دارد هادیانفر: افزایش قیمت بنزین تاکنون منجر به کاهش مصرف سوخت نشده است وزیر دادگستری: تلاش می‌کنیم آثار تورمی افزایش قیمت بنزین را به حداقل برسانیم وزیر راه و شهرسازی:افزایش قیمت بنزین، نرخ کرایه‌ها را تغییر نمی‌دهد اگر به «کد 25» کارت سوخت برخوردیم، چه کنیم؟ واریز اعتبار تاکسی‌های اینترنتی تا فردا واریز مابه‌التفاوت قیمت بنزین بصورت اعتبار به کارت بانکی در صورت امکان سهمیه بنزین به 90 تا 100 لیتر افزایش یابد مسافران تاکسی در پایتخت بیشتر شد حضور گسترده جاماندگان یارانه بنزین در سازمان هدفمندی اعلام زمان ثبت‌نام رانندگان سرویس مدارس برای دریافت سهمیه سوخت کاهش ترافیک پایتخت با افزایش نرخ بنزین افزایش 12 درصدی مصرف سوخت سی.ان.جی در خراسان شمالی حق مردم باید در سهمیه‌بندی بنزین رعایت شود صرفه‌جویی و مصرف اصولی بنزین در کشور فرهنگ‌سازی نشد تورم بنزینی با افزایش مصرف سی ان جی کنترل می شود تلاش مجلس برای کاهش آثار سوء اصلاح قیمت بنزین بر مردم نوبخت دلایل گرانی بنزین توسط دولت را تشریح کرد اعتبار مالکان خودرو‌های تاکسی اینترنتی در روز‌های آینده واریز می‌شود تشکیل کمیته مشورتی برای حل مشکلات پیرامون سهمیه بنزین خودروهای عمومی جزئیات جدیدی از اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین واکنش قوه قضاییه به خبر "مخالفت رییسی با پیشنهاد بنزین 1200 تومانی روحانی" نصف یارانه بنزین در کشور توسط 3 دهک بالا مصرف می‌شود وزیر صنعت: بار روانی گرانی بنزین روی قیمت سایر کالاها را کنترل کردیم شارژ کارت سوخت سواری‌های‌ کرایه بین‌شهری سهمیه سوخت معلمان روستایی همچنان بلاتکلیف است مردمی کردن اقتصاد با بنزین برای همه سهمیه بنزین واریز شده به کارت‌های سوخت تا شش ماه قابل ذخیره است مزایا و معایب طرح بنزینی سران قوا پیش‌بینی افزایش 26 درصدی مصرف سی‌ان‌جی "تمام درآمد" ناشی از اصلاح قیمت بنزین باید به 60 میلیون ایرانی اختصاص یابد اهرم کاهش مصرف بنزین پیش بینی درآمد جدید 14 هزار میلیارد تومانی با صادرات بنزین دولت در مورد بنزین به نظرات کارشناسی رجوع کند هزینه کمک‌های بنزینی چقدر است؟ مردم باید در جریان نحوه اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین قرار می‌گرفتند 25 درصد یارانه بنزین به ثروتمندان می‌رسد + جدول واریز اولین مرحله سوخت تاکسی‌های اینترنتی تا 4 آذر تعیین سهمیه تاکسی‌ها براساس میزان پیمایش استاندار تهران: ذخیره سهمیه سوخت آبان ماه خودروها تا شش ماه قابل استفاده است سرانه مصرف بنزین در 11 کشور تولید کننده نفت + اینفوگرافیک سهمیه سوخت آذرماه، در کارت‌های سوخت شارژ شد ماجرای سهمیه 180 هزار تومانی سوخت سرویس مدارس چگونه کارت سوخت خود را تحویل بگیریم؟ سهمیه بنزین آذر ماه در کارت های سوخت شارژ شد+جدول رشد 15 تا 20 درصدی مسافران اتوبوس و مترو درپی سهمیه‌بندی بنزین سهمیه بنزین آذرماه ساعت 24 امشب واریز می شود بخش خصوصی موافق افزایش قیمت بنزین به شکل فعلی نبود سهمیه بنزین تاکسی‌ها افزایش یافت کدام سرویس مدرسه مشمول دریافت سهمیه بنزین می‌شود؟ استفاده از خودرو‌های گازسوز، بهترین راه برای کاهش مصرف بنزین سهمیه سوخت کسانی که هنوز کارت سوخت نگرفته‌اند محفوظ است دوپینگ قیمت خودرو با نرخ ارز برای اجرای بهتر طرح افزایش قیمت بنزین از سودمان کم کنیم کمک‌هزینه اسنپ برای تهیه بنزین تمدید شد الگوی ترکیه برای کاهش مصرف بنزین سرویس‌ مدارس نگران تأمین سوخت نباشند نحوه اجرای افزایش قیمت بنزین شوک آور بود تاثیر افزایش قیمت بنزین بر تورم یکسال آینده 4 درصد است افزایش قیمت بنزین اقدامی ضروری بود تصمیم درست اما دیرهنگام 800 هزار کارت سوخت در صف تولید اینفوگرافیک|10 روش ساده برای کاهش مصرف بنزین کاهش یک میلیون لیتری مصرف بنزین در آذربایجان‌شرقی آخرین اخبار از سهمیه بنزین موتورهای فرسوده وپیک‌های موتوری پیشنهاد اختصاص سهمیه سوخت به ناوگان شخصی حمل‌و‌‌نقل روستایی دستور ویژه نوبخت برای تعیین سهمیه بنزین معلمان مناطق محروم و روستایی رئیس سازمان صمت مازندران: مقابله با قاچاق دلیل اصلاح قیمت بنزین است حذف کارت سوخت چه بلایی بر سر مصرف بنزین آورد؟+نمودار بررسی سهم خودروسازان داخلی در افزایش مصرف بنزین تاثیر اینترنت و بنزین بر سفر نظر مدیرعامل اسبق شرکت ملی پخش در مورد سهمیه‌بندی بنزین سهمیه بنزین خودروهای شخصی و عمومی چقدر است+اینفوگراف سهمیه بنزین به افرادی که چند خودرو دارند تعلق می‌گیرد رئیس سازمان محیط زیست تاکید کرد :تاثیر مستقیم سهمیه‌بندی بنزین بر کاهش آلودگی هوای کلانشهرها دولت توضیح نداد چرا کارت سوخت را حذف کرد سهمیه بنزین قابل انتقال به ماه‌های بعد است تسهیلاتی برای رانندگان تاکسی اسماعیلی: اگر مقدمات موردنظر رئیس قوه‌قضاییه درباره طرح بنزین اجرا می‌شد شاهد حوادث اخیر نبودیم پاسخ به 10 سوال بنزینی شما ربیعی: گازوئیل گران نشد تا هزینه حمل و نقل افزایش نیابد تفاوت‌های افزایش قیمت بنزین در سال‌های 89 و 98 در سه پرده انتقاد سالاری از شیوه اجرای سهمیه بندی بنزین واکنش تاکسیرانی به افزایش زیرپوستی برخی کرایه‌ها به بهانه برف و شلوغی و انتقاد از سهمیه مساوی اصلاح قیمت بنزین سفره سودجویان را کوچک می‌کند سهمیه بنزین کدام وسایل نقلیه قابل ذخیره‌سازی است؟ اصلاح قیمت بنزین طرحی نامناسب با اجرایی ضعیف و ناشیانه سخنگوی دولت: 50 درصد مردم خودرو دارند مدیریت بهینه بدبختی با بنزین بن‌بست خودروهای پرمصرف الزام عرضه کالا و خدمات به قیمت قبل از افزایش نرخ بنزین پاسخ به 10 سوال بنزینی شما / بخش اول مالکان چند خودرو نهایتا یک سهمیه می‌گیرند جعفرزاده ایمن آبادی: با افزایش نرخ بنزین، میزان حقوق‌ها واقعی شود گرانی بنزین بر سایر کالاها سایه نیندازد درآمد و هزینه سهمیه بندی جدید بنزین در بودجه 99 گنجانده می‌شود سهمیه‌بندی سوخت مزیتی برای افزایش صادرات بنزین 10 روز ماه را باید خانه نشین شویم تخصیص سهمیه سوخت سرویس مدارس بر اساس پیمایش و به صورت اعتباری موضوع «بنزین» در مجمع بررسی می‌شود اعلام یکباره خبر افزایش قیمت بنزین غافلگیرکننده بود کاهش شکاف طبقاتی و ضریب جینی با اصلاح قیمت بنزین سهمیه بنزین باید به افراد اختصاص می‌یافت وعده‌هایی برای کاهش نگرانی تاکسیران‌ها پس از افزایش قیمت بنزین علی ربیعی در نشست خبری: هدف سهمیه‌بندی بنزین برقراری عدالت بود ممنوعیت افزایش قیمت‌ها بر اساس اصلاح نرخ بنزین بهره‌مندی بیشتر اقشار کم‌درآمد دستاورد اصلاح قیمت سوخت سهمیه‌بندی سوخت سواری‌های کرایه بدون سقف برخورد با افزایش کرایه تاکسی‌های بین شهری قیمت بنزین و منافع عمومی سهمیه سوخت سرویس‌های مدارس قزوین واریز شد رفتار بازار خودرو پس از ماجرای بنزین سهمیه‌بندی بنزین و پاسخ به چند سوال شهروندان کهگیلویه و بویراحمد قیمت خودروهای هیبریدی تا 100 میلیون تومان افزایش یافت معاون وزیر اقتصاد: سهم بنزین در سبد خانوار 2.5 درصد است درآمد افزایش قیمت بنزین در جیب مردم اصلاح قیمت حامل های انرژی باید سالها قبل اجرا می‌شد اصل سهمیه بندی کردن بنزین درست است افزایش سهم ناوگان حمل و نقل عمومی با گران شدن بنزین سخنگوی اتحادیه فرآورده‌های نفتی:کاهش قاچاق با آزادسازی قیمت بنزین مشهود است سهمیه بنزین ناوگان درون و برون شهری پایش می‌شود بازار خودرو در انتظار ریزش قیمت‌ها دلیل ایجاد صف‌های طولانی در مقابل برخی جایگاه‌های سوخت واعظی: حمایت رهبری راه بهانه‌جویی برای اصلاح قیمت بنزین را بست دور زدن نرخ کرایه تاکسی به بهانه سهمیه‌بندی بنزین اعلام 76 شکایت مبنی بر گران فروشی قیمت بنزین ضرورت پاسخ به 3 مطالبه اصلی مردم در سهمیه‌بندی بنزین واکنش سرد بازار خودرو به افزایش قیمت بنزین ضرورت همکاری فوری 4 دستگاه برای تسریع در واریز پول بنزین به حساب مردم سهمیه سوخت تاکسی‌ها باید افزایش یابد در شرایط فعلی سهمیه‌بندی بنزین ضروری بوده است سهمیه سوخت سرویس مدارس اعلام شد مأموریت رئیسی به مسؤولان قضایی درباره سهمیه‌بندی بنزین دامادی: ای کاش از قبل مردم را آماده کرده بودیم دولت فرصت بازارسازی سوخت را از دست داد شارژ 900 لیتر بنزین برای تاکسی‌های برون شهری در اول آذر سهمیه ناوگان بین‌شهری متناسب با میزان پیمایش قابل افزایش است مردم در جریان کامل طرح اصلاح قیمت بنزین قرار بگیرند سهمیه‌بندی؛ تنها راه حل مقابله با مصرف بی‌رویه بنزین جزئیات بسته تکمیلی سهمیه سوخت ناوگان حمل‌ونقل شهری و بین‌شهری کارت هوشمند سوخت می‌تواند قاچاق بنزین را کنترل کند تصمیم افزایش قیمت بنزین چگونه گرفته شد؟ وعده‌های دولت برای جلوگیری از فشار تورمی تغییر قیمت بنزین کاهش 20درصدی مصرف بنزین در نخستین روز سهمیه‌بندی نگاهی به درآمد سرانه و هزینه بنزین در کشورهای جهان پیگیری برای تعیین سهمیه بنزین سواری‌های کرایه سهمیه سوخت سواری‌های عمومی بین شهری مشخص شد مجلس برای خروج از فضای کنونی طرح سه فوریتی دارد پیشنهاد سهمیه 120 لیتری سوخت برای سرویس مدارس جایگزین‌های مترقی‌تری به جای گرانی دفعی بنزین پیش‌روی دولت بود در کنار افزایش قیمت بنزین، CNG باید توسعه پیدا کند پیش بینی کاهش 8 تا 10 درصدی مصرف بنزین آخرین خبرها از سهمیه‌بندی بنزین تاکسی‌های اینترنتی ‌سهمیه سوخت‌ سواری بین‌شهری بر اساس پیمایش و صورت‌وضعیت نوبخت:کل مبلغ حاصل از افزایش قیمت بنزین به 60 میلیون نفر داده می شود حجتی: گرانی بنزین روی قیمت مواد غذایی اثر ندارد چون سوخت حمل‌ونقل با گازوئیل است حداکثر سهمیه بنزین قابل ذخیره‌سازی در کارت سوخت چقدر است؟ زنگنه: تمام 31 هزار میلیارد تومان درآمد گرانی بنزین را به مردم می‌دهیم «خودرو» پس‌از اصلاح قیمت بنزین صفر تا صد سهمیه بندی بنزین از بامداد امروز اتخاذ تدابیر حمایتی برای آژانس‌ها و سرویس مدارس در پی سهمیه‌بندی بنزین بنزین سهمیه‌ای افزایش یابد چرا بنزین سهمیه‌بندی شد؟ بنزین آزاد خودروهای سواری ماهانه حداکثر 250 لیتر است ثروتمندان 23 برابر فقرا از یارانه بنزین برخوردارند امـسال خـودرو گران نمی‌شود آخرین وضعیت قیمت‌ها در بازار خودرو پشت‌ پرده افزایش قیمت خودرو در هفته‌های اخیر پراید بالاتر از مرز روانی ماندگار شد دلیل گرانی خودرو عدم تعادل بین عرضه و تقاضا است 207 اتومات دو میلیون تومان بالا رفت افزایش قیمت خودرو ادامه‌دار است؟ پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته آینده چرا قیمت خودرو صعودی شد؟ زنگ خطر بحران تأمین مالی خودروسازان فروش غالب خودروها با قیمت 97 تولید بنزین یورو در ایران چقدر است؟ قیمت این خودروها در بازار کمتر از کارخانه است + آخرین نرخ داخلی‌ها نگاهی دقیق به نوسانات قیمتی بازار خودرو خودرو بخریم یا نخریم؟ سیاست 5درصد زیر قیمت بازار در ارزانی خودرو بی‌اثر بود بستر لازم برای اصلاح قیمت حامل‌های انرژی فراهم نیست افزایش 1 تا 5 میلیونی قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا ارزانی قیمت خودرو چقدر ادامه‌ دارد؟ خودرو امسال چقدر ارزان شد؟ 50هزار خودروی ناقص تکمیل شد کیفیت کل بنزین توزیعی در تهران یورو 4 است مراقب پیامک‌های جعلی کارت سوخت باشید؛حساب‌ بانکی تان در خطر است قیمت خودرو از زمان دلار 20 هزار تومانی گران‌تر شده است سایپا دست دلالان را در خرید خودرو کوتاه کرد قیمت خودرو به کجا می‌رود؟ انجماد تقاضا در بازار خودرو 99 مصباحی مقدم: بنزین 1500 یا 2000 تومان شود تولید روزانه بیش از 40 تا 50 هزار کارت سوخت در روز خودروهای پرتیراژ چقدر ارزان شدند؟ محدودیت‌های تازه برای سوختگیری+ جزییات سهم کارت سوخت جایگاهداران باز هم کم می‌شود؟ زمزمه دریافت حق الزحمه توسط پمپ بنزین ها پیامک‌های کلاه‌برداری همچنان ارسال می‌شوند! آخرین قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا خریدار واقعی خودرو نمی‌تواند در فروش فوری ثبت نام کند احتمال افزایش قیمت خودرو کلاهبرداری با "سهمیه بندی بنزین" احیای کارت سوخت بدون سهمیه بندی کارایی دارد؟ فولاد را ارزان کردند تا خانه و خودرو ارزان شود اما گران‌تر شد آخرین خبرها از کارت‌ سوخت ثبات قیمت ها در بازار خودرو افزایش سهمیه سوخت مهمترین مطالبه مردم سیستان و بلوچستان است احتمال 2 نرخی شدن بنزین هنوز تصمیمی درخصوص سهمیه بندی بنزین گرفته نشده است مسئولان هنوز قیمت تمام‌شده خودرو را نمی‎دانند قیمت خودرو‌های پرفروش در 7 شهریور 98 + جدول دستور عدم افزایش قیمت خودروهای پیش‌فروش شده ابلاغ شد بازار خودرو برای کاهش قیمت آماده می‌شود؟ ثبات قیمت محصولات سایپا در بازار آزاد خودرو محدودیتی برای سوختگیری با کارت سوخت شخصی وجود ندارد تازه ترین اخبار درباره کارت سوخت ثبات قیمت‌ خودرو در رکود معاملات تاثیر برخورد ضربتی قوه قضائیه بر قیمت خودرو افت قیمت خودرو با بازداشت مدیران خودروساز افزایش قیمت برخی خودروها در بازار تهران خداحافظی خودروهای کلاسیک با کارت سوخت سمند Lx به مرز 80 میلیون تومان رسید راهکارهای یک عضو کمیسیون صنایع مجلس برای کنترل قیمت خودرو احیای کارت سوخت به دلیل لجبازی دو وزیر به تاخیر افتاد یک عضو کمیسیون انرژی: استفاده از کارت سوخت محدودیتی ندارد بنزین در دسترس شماست ثبات قیمتی در بازار خودرو دنا پلاس توربو 6 میلیون تومان گران شد خودروهای چینی گران می‌شوند کارت سوخت المثنی چقدر آب می‌خورد؟ کدام محصول ایران خودرو ارزان شد؟ قیمت خودروهای وارداتی در بازار امروز تب تند قیمت محصولات ایران خودرو فروکش کرد مردم وارد معرکه نشوند دولت دست دلالان را از بازار خودرو کوتاه کند تدابیری برای اپلیکیشن‌های حمل‌ونقلی در صورت سهمیه‌بندی سوخت ریزش یک میلیونی محصولات ایران خودرو قیمت خودرو‌های پرفروش در 12 مرداد 98 فقدان امر نظارت بر فروش خودرو در فضای مجازی قیمت خودروهای خارجی مجددا گران شد چرا خودرو در یک شب گران و دوباره ارزان شد؟ افت قیمت‌ها در بازار خودرو + جدول خودروسازان گلایه مردم و مسئولان درباره گرانی خودرو را نمی‌شنوند ریزش قیمت خودرو‌های پر مصرف در هفته‌های آینده + جدول دستور وزیر صنعت برای بررسی افزایش قیمت یکی از خودروسازی‌ها استفاده از کارت سوخت چه فوایدی دارد؟ سردرگمی در شناسایی آشفتگی‌ها در بازار؟ تکذیب افزایش بهای محصولات ایران خودرو جزئیات قیمت خودرو در 8 مرداد 98 یک نماینده مجلس: با احیاء کارت سوخت بنزین گران نمی‌شود جزئیات بازگشت قیمت به سایت‌های آگهی خودرو دو دلیل توقف روند کاهشی قیمت خودرو در بازار پراید در بازار واقعی 48، در بازار مجازی 50 میلیون تومان! جدیدترین تغییر و تحولات بازار خودرو مالکان تا قبل از بیستم مرداد از کارت های سوخت استفاده کنند آخرین گزارش از ارزانی و گرانی خودرو با 100 میلیون‌ چه خودرویی می‌توان خرید؟ +جدول کارت سوخت؛ ترمز قاچاق بی‌رویه بنزین آخرین تغییر و تحولات بازار خودرو ریزش قیمت خودرو در پی کاهش نرخ دلار پژو206 "یک میلیون تومان ارزان شد+ جدول قیمت ها قیمت خودرو تا پایان تابستان ارزان نمی‌شود دلالان عامل اصلی گرانی خودرو در بازار هستند کاهش 500 تا 1 میلیون تومانی قیمت‌ها کاهش لاک پشتی قیمت خودرو در بازار کاهش 1 تا 2 میلیون تومانی قیمت ها در بازار قیمت خودرو شکسته می‌شود تب خرید فروکش کرد پژو" 405"78 میلیون و 500 هزار تومان شد ‏قیمت‌ خودرو کاهش می‌یابد؟ بعید است قیمت پراید به زیر 40 میلیون کاهش یابد کارت سوخت نداشته را یکبار امتحان کنید قیمت‌های فعلی خودرو درست است عوامل پشت پرده افزایش قیمت خودرو چه کسانی هستند؟ کیفیت بنزین تولید ایران کم‌نظیر است کاهش قیمت خودرو ادامه دارد؟ ابزارسازی برای کاهش قیمت راهکار یک نماینده مجلس برای حل مشکل گرانی خودرو افزایش 200 تا 300 درصدی قیمت خودرو منطقی نیست پیش‌بینی روند بازار خودرو در 6 ماه دوم سال 98 چرا جلوی افزایش قیمت خودرو و مسکن گرفته نمی شود؟ نسخه‌ای برای تسکین قیمت قیمت خودرو بیش از 100 درصد گران شد هیچ دلیلی وجود ندارد که ثروتمندان از یارانه بنزین استفاده کنند چرا خودرو گران است؟ گروهی که با زدوبند قیمت خودرو را بالا بردند کاهش ارزش پول ملی، مهم ترین دلیل گرانی خودرو است قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل +جدول لزوم خروج نقدینگی از بازار خودرو قول خودروسازان برای انجام تمامی تعهدات تا پایان شهریور رشد قیمت ها در بازارِ بلاتکلیف خودرو افزایش نقدینگی و تورم، دلیل اصلی گرانی خودرو است نقدینگی سرگردان، مهمترین دلیل افزایش قیمت خودرو است بازار خودرو آشفته است و دلایل آن باید به‌صورت جدی بررسی شود یک دلیل افزایش قیمت خودرو مشخص شد حباب بازار خودرو هنوز تخلیه نشده است به‌زودی قیمت خودرو به کف می‌رسد وزیر کشور از عرضه بنزین 5000 تومانی در بازارچه‌های مرزی خبر داد قیمت خودرو‌های داخلی در بازار قیمت خودرو بازارهای موازی را درگیر کرده عواملی باعث شد نتوانیم قیمت خودرو را کنترل کنیم 4 عامل افزایش قیمت خودرو در بازار خودروهای چینی ارزان نمی‌شوند سرازیری قیمت‌ها در بازار خودرو کاهش محسوس قیمت خودروهای 100 تا 400 میلیون تومانی دلال بازی، علت اصلی افزایش قیمت خودرو است دپو شدن خودرو توسط خودروسازان حقیقت دارد؟ ریزش قیمت خودرو ادامه‌دار خواهد بود؟ بازگشت کارت سوخت به روند سوخت‌گیری فعالیت دلالان بازار خودرو، باعث رشد قیمت‌ها شد اچ سی کراس " 10 میلیون تومان" ارزان شد کاهش 70 الی 130 میلیونی قیمت مونتاژی‌ها معرفی دلال‌های مجازی خودرو به دادستانی متقاضیان خودرو بخوانند! مجلس نقش شورای رقابت در قیمت‌گذاری را پررنگ کرد دولت به سمت ساماندهی بازار خودرو حرکت کند سود عدم شفافیت همیشه در جیب دلالان و واسطه ها کاهش قیمت خودرو در بازار ادامه‌دار خواهد بود؟ چگونگی کشف قیمت خودرو توسط سازمان حمایت تکرار تجربه نافرجام در بازارخودرو مصوبات مجلس درباره بازار خودرو مشکلی را حل نمی‌کند 5 دلیل عجیب گرانی خودرو در بازار! روند کاهش قیمت خودرو ادامه‌دار است مصارف مختلف بنزین ارزان در ایران روند قیمت‌ها در بازار خودرو کاهشی است تداوم سقوط آزاد قیمت خودرو تدبیر اشتباه در بازار خودرو بازگشت تعادل به بازار خودرو با کاهش فاصله قیمت کارخانه و بازار قیمت خودرو ریخت فروش فوری خودرو یا بلیت بخت آزمایی کاهش لحظه‌ای قیمت خودرو در بازار روند کاهش قیمت خودرو ادامه دار شد آغاز توزیع بنزین یورو 4 در خوزستان خودروهای 200 تا 300میلیونی بازار تهران +جدول پیش نیازهای افزایش قیمت بنزین نامعادله رشد سه برابری قیمت خودرو در یک سال کسر عجیب سهمیه سوخت کامیون‌داران پس از سوخت‌گیری! دور باطل بازار خودرو بررسی نقش جلوگیری از قیمت‌سازی در فضای مجازی در کاهش قیمت خودرو کاهش قیمت خودرو با واردات خودروی دست دوم قیمت‌ها دوباره از بازار مجازی خودرو حذف شد، اما هست! خودرو دیگر گران نمی‌شود بررسی دلایل و تأثیر افزایش مجدد قیمت‌ها در بازار خودروهای لوکس وارداتی سهم قیمت بنزین در درآمد مردم جهان چقدر است؟ بنزین کارتی و سی.ان.جی راهکاری برای کنترل مصرف دست اندازها در مسیر قیمت‌گذاری خودرو قیمت‌های تحمیلی منشاءدلال‌بازی و گرانی خودرو است دلالان به بازار مجازی خودرو بازگشتند برخی فرآیندهای صوری موجب افزایش قیمت خودرو شده است افزایش قیمت خودرو توجیهی ندارد رانت 12 هزار میلیاردی در بازار خودرو کسانی که با قیمت‌های بالا خودرو خریدند منتظر زیان باشند دنده‌عقب گرانی در بازار خودرو هجوم نقدینگی به بازار از علل افزایش قیمت خودرو در کشور است انتقاد عارف از عملکرد وزارت صمت درباره بازار خودرو سوخت بدون کارت با ستاره مربع‌ها معامله خودرو به صفر رسید پرونده سهمیه‌بندی بنزین باز ماند سوال نمایندگان از وزیر صنعت درباره گرانی خودرو حذف کارت سوخت جایگاه همزمان با احیای کارت شخصی عرضه قطره چکانی خودرو به بازار در افزایش قیمت تأثیر دارد خرید و فروش خودرو به صفر رسید خودروسازان افزایش سرسام‌آور قیمت خودرو را سبب شدند ابتدای مجلس دهم کسی زیر بار افزایش قیمت خودرو نمی‌رفت با ریزش قیمت ها، ارزان‌ترین خودروهای بازار چقدر کاهش قیمت داشتند؟ وعده وزیر صنعت برای کنترل قیمت خودرو تا 3 ماه آینده کج‌راهه کشف قیمت خودرو وزارت صمت بر طبل گرانی خودرو می‌کوبد دولت در افزایش نرخ بنزین و توزیع اجناس کوپنی تعلل کرد توقف روند نزولی قیمت ها در بازار تصمیم مجلس و راه دشوار واقعی کردن قیمت سوخت وعده جدید وزیر صنعت برای مدیریت بازار خودرو آخرین وضعیت تولید و توزیع سوخت یورو 4 در کشور چگونگی کشف قیمت در بازار خودرو پیشنهادهای دم‌دستی برای آرامش بازار اختصاص سهمیه بنزین به خودرو نوعی انفعال است گروکشی بازار خودرو با نظام عرضه خودروسازان مردم خودرو را کالای قاچاق می‌بینند اگر مردم خودرو نخرند قیمت‌ها تا 20 درصد کاهش می یابد من این توان را در مجلس نمی بینم که اقدامی در خصوص خودرو انجام دهد رحمانی هفته آینده به کمیسیون صنایع می‌رود خودروهای 300 تا 400میلیونی بازار تهران +جدول کاهش حباب بازار خودرو ناتوانی خودروسازان در کاهش قیمت‌های حاشیه بازار تعطیلی 2 هفته ای خودروسازان از دلایل گرانی خودرو توضیح وزیر صنعت درباره افزایش قیمت خودرو و چند کالای دیگر برخورد قوه قضاییه با اخلالگران بازار خودرو تنها راهکار ساماندهی قیمت‌ است سوال از وزیر صمت درباره گرانی خودرو کلید خورد مانور مبارزه با قاچاق بنزین چگونه بازار را از دلالان خالی کنیم؟ جمع آوری 100 امضا برای طرح 2 فوریتی ممنوعیت افزایش قیمت بنزین + سند احضار یک مسؤول دیگر وزارت نفت درباره انتشار خبر سهمیه‌بندی آرام باشید، خودرو ارزان می‌شود کاهش هیجانات بازار باعث افت قیمت خودرو شد قیمت پراید بعد از حذف نرخ از سایت‌های خرید و فروش چه تغییری کرد؟ تهیه طرح دو فوریتی برای ممنوعیت افزایش قیمت بنزین در سال 98 قیمت خودروها قطعاً می‌شکند گران کردن بنزین به معنای مدیریت مصرف سوخت نیست بهای سوخت در انگلیس با لغو معافیت نفتی ایران، رکورد می‌زند مساله بنزین روند نزولی قیمت خودرو در بازار قابل رویت است طرح سوال از وزیر صنعت درباره افزایش قیمت خودرو در کمیسیون برنامه رای منفی 168 نماینده به افزایش قیمت بنزین قیمت های مسکن و خودرو به سایت ها برمی گردد آخرین تصمیم درباره قیمت بنزین نعمتی: هیچ گونه افزایش قیمت بنزین صورت نخواهد گرفت سخنگوی هیات رییسه مجلس اعلام کرد: بحث درباره قیمت بنزین در جلسه غیر علنی امروز دولت تعیین قیمت خودرو را به دلالان سپرده است امیر خجسته: افزایش قیمت بنزین باید کارشناسی شده انجام شود قصه بنزین یک ‌راه دارد؛ شناور شدن قیمت‌ همگام با بازار جهانی عرضه‌های کاغذی بازار خودرو را آشفته کرده است انتقاد از موضوع سهمیه‌بندی بنزین اعلام و تکذیب سهمیه‌بندی بنزین باعث بر باد رفتن اعتماد عمومی مردم می‌شود افزایش قیمت بنزین در شرایط فعلی محلی از اعراب ندارد شوک قیمتی در بازار خودرو؛ معادله ای چندمجهولی در جلسه غیرعلنی امروز مجلس چه گذشت؟ 90 درصد بازار خودرو در دست دلالان بررسی وضعیت سوخت در نشست غیرعلنی دوشنبه مجلس فرمان بازار خودرو را باید از دلال ها گرفت حذف قیمت خودرو از سایت ها برای درازمدت غلط است قیمت‌ها در بازار خودرو نزولی شد قیمت خودرو در بازار شکسته شد اگر توضیح وزیر صنعت درباره قیمت خودرو قانع کننده نباشد، استیضاح می‌شود نعمتی: سهمیه‌بندی بنزین فعلاً متوقف است با عدم عرضه از سوی خودروسازان، منتظر افزایش قیمت بودیم "دیوار" دلالان فرو ریخت خودروسازان در قیمت سازی‌ها دست داشته و دلالان از بدنه خودروسازی هستند امروز فردا قیمت خودرو عادی می‌شود چه زمانی سهمیه بندی بنزین اجرا می شود؟‌ اثر هاله‌ای در گرانی‌ها «فیلترینگ» قیمت خودرو کشمکش بنزین بررسی مصوبه دولت برای سهمیه بندی بنزین سهمیه‌بندی سوخت و طرح ساماندهی بازار خودرو در دستور کار کمیسیون‌های تخصصی مجلس برای بازیابی رمز کارت سوخت چه باید کرد؟ وزیر کشور:قیمت و زمان سهمیه بندی بنزین هنوز اجرایی نشده است پراید 50 میلیونی معقول نیست رئیس مجلس شورای اسلامی: سهمیه بندی بنزین باید بدون فشار به مردم و به صورت قانونی انجام شود تلاش‌های نمایندگان مجلس پاسخ داد؛ بنزین فعلا گران نمی‌شود دولت تاکنون ابلاغیه‌ای به وزارت نفت برای گرانی بنزین ارسال نکرده است مجلس اطلاعی از تصمیم نهایی دولت برای افزایش قیمت بنزین ندارد افزایش قیمت لجام گسیخته خودرو نارضایتی شدید مردم را به دنبال دارد سهمیه‌بندی بنزین به خاطر مشکلات فنی و فشار نمایندگان مجلس فعلا به تعویق افتاد تحویل کوتاه مدت در شرایط فعلی ، دغدغه اصلی خودروسازان دولت باید درباره سهمیه‌بندی بنزین به مردم توضیح دهد وزیر نفت: سهمیه‌بندی بنزین دروغ است شایعه گرانی بنزین موجب شلوغی جایگاه های کرمان شد خودروهای 150 تا 200میلیونی بازار تهران +جدول عقب‌گرددیرهنگام دولت به نظام سهمیه‌بندی اجرای سهمیه‌بندی بنزین به وزارت نفت ابلاغ نشده است جزییات مذاکرات بنزینی تاکسی‌های آنلاین با دولت فشار شدید مجلس برای توقف طرح سهمیه بندی بنزین شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی: بنزین از پنجشنبه سهمیه بندی نمی‌شود عضو هیات رئیسه مجلس: آقای رئیس جمهورجلوی گران شدن قیمت بنزین را بگیرید! گرانی خودرو به دلار ربطی ندارد ‌ یک عضو کمیسیون انرژی مجلس: مجلس مخالف هرگونه افزایش قیمت بنزین است اول خرداد پایان ماراتن قیمت‌گذاری بنزین کسانی که کارت سوخت ندارند با آغاز سهمیه‌بندی بنزین چه کنند؟ یک عضو کمیسیون انرژی مجلس: دولت نمی‌تواند خودسرانه برای بنزین تصمیم‌گیری کند عضو کمیسیون انرژی بیان کرد : سهمیه‌بندی بنزین؛ تصمیم شورای اقتصادی سران سه قوه هشدار درخصوص ذخیره‌سازی بنزین برای افراد فاقد کارت سوخت کارت بانکی جایگزین می‌شود بنزین از فردا شب سهمیه بندی می‌شود توزیع یارانه 170هزار میلیاردی بنزین عادلانه نیست منشأ شتاب در قیمت خودرو پاسخ رئیس سازمان حمایت درباره دلیل افزایش قیمت خودرو درخواست سخنگوی تعزیرات از مردم؛ فعلاً خودرو نخرید روزهای پایانی عمر بنزین بدون سهمیه! چرا قیمت خودرو با دلار تناسب ندارد؟ فروش‌های فوری خودروسازها چه‌دردی از بازار دوا می‌کند؟ خودروسازان قیمت‌ها را بسیار بالا برده‌اند قیمت خودرو شدیدا بالا رفته، اما کو خریدار؟ افزایش قیمت بنزین صددرصدی است نقش خودروسازان در گرانی‌های اخیر بازار خودرو افزایش قیمت خودرو ربطی به وزارت صمت ندارد کارت سوخت فورا احیا شود جهش عجیب قیمت خودرو وزیر صمت پاسخگوی گرانی افسارگسیخته قیمت خودرو باشد عضو هیئت رئیسه مجلس:مجلس با افزایش قیمت بنزین در شرایط فعلی مخالف است تاثیر عرضه کم خودروسازان بر قیمت‌ها قیمت کدام خودرو‌های داخلی ترمز برید؟ قیمت ها به صورت ساعتی در بازار بالا می رود استفاده از کارت سوخت به معنی سهمیه‌بندی یا افزایش قیمت سوخت نیست تخصیص سهمیه بنزین به خودروها از عدالت به دور است علت گرانی 200 میلیونی قیمت خودروهای وارداتی چیست؟ استپ وی 200 میلیون تومان شد افزایش قیمت خودرو در بازار راکد شورای عالی انرژی تصمیمی برای سهمیه‌بندی بنزین نداشته است صعود قیمت در بازار خودرو افت 40 درصدی قیمت‌ها با آزادسازی واردات افزایش 3 تا 8 میلیون تومانی قیمت سمند استپ وی 180 میلیون تومان شد بعضی تجمع‌کنندگان معترض به افزایش قیمت خودرو در وزارت صنعت بازداشت شدند قیمت کدام محصولات ایران خودرو افزایش یافته است؟ بی‌اعتنایی به آزادسازی قیمت در مورد بنزین با ما صحبتی نشده است چه کسی کمپین «نخریدن خودروهای داخلی» را در سال 98 شروع کرد؟ قیمت امروز انواع خودرو اما و اگرهای سهمیه‌بندی بنزین نیمی از ایرانیان محروم از یارانه بنزین هستند افزایش قیمت به بهانه سهمیه‌بندی باک خودروها با بنزین چند تومانی پر می‌شود؟ پول‌های سرگردان جذب بازار خودرو شدند بررسی‌های قیمتی بنزین جدی شد احتمال اجرای سهمیه‌بندی چقدر جدی است؟ بازار داغ اظهارنظرها درباره سهمیه بندی بنزین افزایش قیمت در بازار بی‌مشتری احتمال سهمیه‌بندی بنزین وجود دارد بازار خودرو در «گیجی پس از عید» به سر می برد پراید دوباره 50 میلیون تومانی شد احتمال کاهش قیمت خودرو در ماه رمضان افزایش قیمت خودرو زیر سایه غفلت مسئولان به بهانه سیل فرمول تکراری خودروسازان کاهش تولید برای افزایش قیمت قیمت خودرو کاهش نیابد چاره‌ای جز استیضاح وزیر صمت نداریم سهمیه‌بندی بنزین در سال 98 قطعی است بازار خودرو در انتظار سقوط بزرگ سرعت گیر مالیاتی فروش خودرو کنترل قیمت بنزین یا تشدید تحریم ایران؟ خودرو در سال 98 گران می‌شود یا ارزان؟ با 120 میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ چرت بهاری بازار خودرو بازار خودرو در تکاپو برای شروع معاملات ادامه روند کاهشی قیمت خودرو خودروهای 100 تا 150میلیونی بازار تهران +جدول تقاضای خودرو در بازار به کف رسید قیمت خودروهای داخلی پس از تعطیلات، تکان نخورد گذری بر حواشی بنزین در سال گذشته پراید 22 میلیونی چطور 50 میلیون تومان شد؟ مصرف بنزین در آخرین روز سال 97 رکورد زد تداوم کاهش قیمت خودرو در آستانه سال جدید 6 راهکار اصلاح سریع آشفتگی‌های بازار خودرو تداوم کاهش قیمت خودرو در آستانه سال جدید برنامه وزارت «صمت» برای تعدیل قیمت خودرو امکان احیاء کارت سوخت در سال 98 برای ساماندهی مصرف و جلوگیری از قاچاق بنزین اشتباهات حاکمیتی در قیمت‌گذاری خودرو "ناز" بازار خودرو خریدار دارد قیمت خودرو کاهش می‌یابد کاهش 2 تا 5 میلیون تومانی قیمت‌ها قیمت خودرو در بازار کاهشی است، اما خریداری نیست قیمت‌گذاری خودرو بر اساس حاشیه بازار متوقف شود افزایش قیمت خودرو ناشی از سرازیر شدن نقدینگی به سمت بازار چهارچرخ‌ها قره‌خانی: سال آینده افزایش قیمت بنزین نخواهیم داشت تعیین تکلیف استرداد پول ثبت‌نام‌کنندگان خودرو خودکفایی بنزین در منطقه هشدار احتمال استیضاح وزیر صمت برای وضعیت قیمت‌ خودرو پیشنهاد احیاء دوباره کارت سوخت و سهمیه‌بندی بنزین پیش‌بینی نرخ خودروهای چینی در سال آینده مصرف بنزین کشوربه 88 میلیون لیتر در روز رسید داستان ترخیص 200 خودرو از گمرک آخرین قیمت خودرو در بازار تهران +جدول دلایل افزایش قیمت خودرو چیست؟ کورس قیمت‌ها در بازار خودرو واکاوی دقت نظر افکار عمومی در رصد نوسانات قیمت خودرو بی‌ثباتی نرخ ارز در کنار تحریم‌ها و دلالان عامل افزایش قیمت خودرو خودروسازی کشور غیرشفاف و غیرقابل نظارت است استپ وی 165 میلیون تومان شد ارز متهم ردیف اول است نشست ویژه مجلس برای افزایش قیمت خودرو امروز برگزار می‌شود مقصر افزایش مصرف بنزین کیست؛ مردم یا خودروسازان؟ مافیایی پشت پرده گرانی خودرو است چرا سازمان برنامه و کمیسیون تلفیق با اختصاص سهمیه بنزین به افراد مخالفند پایان حواشی سهمیه‌بندی روزانه برای بنزین گرانی خودرو در کمیسیون اقتصادی بررسی شد قیمت خودرو 30 درصد حباب دارد، مردم برای خرید عجله نکنند احتمال پایین آمدن قیمت بازار نسبت به قیمت کارخانه دلیل افزایش قیمت خودرو از زبان وزیر صنعت تداوم عرضه و شفافیت قیمت کلید کنترل بازار خودروست رد طرح برد- برد بنزین وزیر صنعت درباره افزایش قیمت خودرو توضیح می‌دهد سایپا تحویل خودرو به مشتریان را 100 درصد افزایش داد آقای وزیر چرا به قیمت خودرو نظارت نمی‌کنید؟ سخنگوی کمیسیون انرژی :مردم طاقت افزایش قیمت بنزین را ندارند انتظار بود دولت بر بازار خودرو نظارت درست و حسابی داشته باشد لزوم ورود دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و قضایی به هرج و مرج قیمتی بازار خودرو تلاطم بازار ربطی به خودروساز ندارد اثر منفی تلاطم بازار خودرو بر سکون قیمت مسکن دلیل دهان‌کجی بازار به پیش‌فروش خودرو قیمت خودرو، موضوع اصلی تذکرات کتبی و شفاهی نمایندگان مجلس قیمت خودرو مورد توجه قرار گیرد کمیسیون صنایع موضوع افزایش قیمت خودرو را بررسی می کند کاهش قیمت خودرو با کدام تاکتیک انجام می شود؟ فشار بیشتر فروش بیشتر تسریع در عرضه خودرو، قیمت‌ها را کاهش می‌دهد ساز ناکوک آزادسازی قیمت‌ خودرو جولان دلالان در بازار خودرو و افزایش قیمت ها آخرین قیمت خودرو در بازار تهران +جدول عامل گران شدن قیمت خودرو در بازار آزاد چیست؟ قیمت خودرو باید منطقی شود مجلس با مسببین گرانی خودرو برخورد می‌کند افزایش قیمت خودرو به 5 درصد حاشیه بازار استمرار روند مسئله‌دار فعلی است صنعت خودرو بار دیگر قربانی نقدینگی سرگردان می شود؟ عوامل ابهام آفرین در بازار خودرو از نگاه یک استاد دانشگاه کورس قیمت‌ها در بازار خودرو حباب قیمت در بازار خودرو مقطعی است چرا باز هم قیمت خودرو بدون حساب و کتاب افزایش یافت؟ زمان استرداد ودیعه خودروهای انصرافی از افزایش شدید قیمت خودرو جلوگیری شود کدام خودروها بیشترین افزایش قیمت را داشتند؟ افزایش نجومی قیمت‌ خودرو؛ مسئولان چه می‌کنند؟ افزایش قیمت خودرو جوسازی دلالان است تعزیرات فعلا نمی تواند به بازار خودرو نظارت کند گرانی خودرو ارتباطی با فرمول وزارت صمت ندارد دلیل فعال شدن کارت سوخت از زبان سخنگوی کمیسیون انرژی پیشنهاد دریافت عوارض از پرمصرف ها به جای افزایش قیمت بنزین افزایش لحظه به لحظه قیمت در بازار خودرو برنامه‌های وزارت صنعت برای مهار قیمت خودرو افزایش قیمت محصولات مدیران خودرو تکذیب شد چه کسی تاوان سرکوب قیمت خودروسازان را می‌دهد؟ آیا با افزایش قیمت خودرو، کیفیت اتومبیل‌های داخلی ارتقاء پیدا می‌کند؟ تمام پیشنهادات بنزینی دولت رد شد قیمت کدام خودروها افزایش یافته است؟ چرا قیمت خودرو روزانه گران می‌شود؟ مدیر تامین و توزیع شرکت ملی پخش : افزایش 400 میلیون لیتری ذخایر بنزین نسبت به پارسال افزایش قیمت خودروهای پیش‌فروش شهریور تا دی خلاف قانون است سیر صعودی قیمت خودرو ادامه یافت + جدول افزایش قیمت متضمن بهبود کیفیت و ایمنی خودروهای داخلی نیست فعال شدن دوباره کارت سوخت در سال آینده بدون سهمیه‌بندی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس: مجلس به دنبال افزایش قیمت بنزین نیست مخالفت مجلس با سناریوهای بنزینی وزارت صنعت به دنبال اصلاح قیمت خودروهای داخلی است خودروسازان می توانند قیمت را بشکنند افزایش قیمت بنزین یا سهمیه‌بندی منوط به موافقت مردم است خودروهای پیش‌فروشی باید به قیمت قبل به مردم تحویل داده شود بنزین در ونزوئلا سهمیه‌بندی شد آزادسازی قیمت بنزین در کنار پرداخت یارانه نقدی خودرو ارزان می‌شود؟ جزییات طرح تخصیص سهمیه سوخت به فرد به جای خودرو منفعت 8 دهک از افزایش قیمت سوخت نیمه پنهان لغو افزایش قیمت خودرو قیمت‌ها در بازار ثابت ماند بازگشت قیمت خودروها به قبل صنعت خودرو را زمین می زند اعلام 1440 دلار یارانه سوخت برای هر ایرانی راهی جز سهمیه‌بندی و افزایش قیمت سوخت نداریم روند افزایش قیمت خودرو شتاب گرفت اجرای طرح اعطای سهمیه بنزین به هر نفر پیچیده نیست لاریجانی: افزایش قیمت خودرو در بعضی موارد قانونمند نبوده و غیرمنطقی است تشکیل کمیته سه جانبه برای بررسی موضوع افزایش قیمت خودرو نقطه توقف افزایش قیمت بنزین در سال 98 گران نمی‌شود رد هرگونه سهمیه بندی شخصی 75 درصد مردم موافق تخصیص سهمیه بنزین به هر ایرانی هستند مجوز افزایش قیمت‌ خودرو توسط ستاد تنظیم بازار صادر و اجرایی می‌شود رد سهمیه‌بندی بنزین؛ فعلا قیمت‌های خودروهای پیش فروش شده موعد تحویل شهریور تا پایان دی افزایش قیمتی ندارند جزئیات طرح اختصاص ماهانه 24 لیتر بنزین به هر ایرانی پراید 39 میلیون و 400 هزار تومان شد کیانپور: طرح سهمیه‌بندی بنزین مردم را فقیر می‌کند خودرو 1 تا 3 میلیون تومان گران شد راهکار یک نماینده مجلس برای مهار روند افزایشی قیمت خودرو توسط خودروسازان یک کارشناس انرژی : اختصاص سهمیه بنزین به فرد به جای خودرو عادلانه تر است دلایل مراکز پژوهشی در دفاع از اصلاح قیمت بنزین خودروهای پیش فروش با قیمت قبل تحویل خواهد شد طرح نمایندگان مجلس برای سهمیه‌بندی بنزین + متن کامل افزایش قیمت خودرو و بلاتکلیفی خریداران عضو ناظر مجلس در شورای عالی انرژی: اجرای هر طرحی در زمینه بنزین نباید فشاری به دهک‌های متوسط و ضعیف وارد کند عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس: سهمیه‌بندی روزی یک لیتر بنزین برای هر فرد زیبنده ملت ایران نیست کف قیمت خودرو بالا آمد برگزیت سخت در کمین صنعت خودرو پراید سردمدار گرانی خودرو در بازار اعلام قیمت های جدید حاشیه بازار محصولات ایران خودرو (+جدول) مخالفت اکثریت اعضای کمیسیون انرژی با طرح سهمیه بندی بنزین رانا 61 میلیون تومان شد بازار خودروهای وارداتی کساد است 2 دلیل تاخیر خودروسازان در تحویل خودروهای ثبت نامی سهمیه منطقی برای خودروها امکان کاهش قیمت خودرو در بازار تصمیمی درباره سهمیه‌بندی بنزین گرفته نشده است سایپا و خودروسازی های دیگر مجوزی برای افزایش قیمت ندارند افزایش قیمت خودرو با هدف حفظ تولید بوده است افزایش قیمت بنزین راهکار کنترلی قیمت خودرو نیست راه طولانی سوددهی در صنعت خودرو با وجود افزایش قیمت استقبال گرم از قیمت‌های داغ پاسخگویی به توقعات کمی و کیفی با افزایش قیمت؟ با افزایش قیمت خودرو موافقت می‌شود؟ وزارت نفت آماده اجرای بنزین چند نرخی و سهمیه بندی است 9 میلیاردی که از مردم گرفته می‌شود، به کجا می‌رود؟ دلایل اصلی گرانی خودرو یک فعال صنفی: قیمت خودرو باید با شرایط بازار متناسب باشد بارگرانی به دوش مصرف کننده مقایسه قیمت جدید و‌‌قدیم محصولات ایران خودرو تضمینی برای کاهش قیمت خودرو وجود ندارد قیمت برخی خودروهای داخلی افزایش یافت+جدول کمبود عرضه خودرو از سوی خودروسازان مانعی برای ورود لیزینگ ها بازار خودرو در انتظار تعیین تکلیف قیمت مشخص شدن تکلیف خریداران بلاتکلیف خودرو در ابلاغیه افزایش قیمت‌ها بازار در انتظار قیمت‌های جدید قیمت خودرو باید در جلسه ستاد تنظیم بازار مطرح شود استپ وی و رانا 4 میلیون تومان ارزان شد اقدامات شورای رقابت شفاف نیست احتمال «تثبیت قیمت» کارخانه‌ای پراید، تیبا، پژو و سمند آیا افزایش قیمت خودروسازان قانونی بوده است؟ اخطار سازمان حمایت به ایران خودرو و سایپا بابت افزایش خودسرانه قیمت‌ها بالاترین سقف تغییرات قیمت خودرو در بازار به 2 میلیون تومان رسید قیمت خودرو در بازار و کارخانه باید 5 درصد تفاوت داشته باشد خودروسازان مرحله‌ای قیمت‌ها را بالا خواهند برد؟ افزایش 1 تا 2 میلیون تومانی قیمت‌ها رکود بازار خودرو با کاهش تقاضا و ثبات نرخ ارز افزایش تیراژ راه‌حل وزارت صمت برای کاهش قیمت خودرو افزایش قیمت خودرو با حضور «رحمانی» در مجلس بررسی می‌شود ایران خودرو و سایپا قیمت جدید محصول خود را اعلام کردند ثبات قیمت در بازار خودروهای داخلی و مونتاژی پژوپارس 70 میلیون تومان شد سود دلالان در بازار خودرو تداوم اعلام قیمت‌های جدید بررسی دستورالعمل تعیین قیمت خودرو در شورای رقابت مخالفت انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان با افزایش قیمت خودرو روند نزولی قیمت خودروها با کاهش قدرت خرید ادامه می یابد ثبت نام کارت سوخت به روز پایانی خود رسید فراموشی رمز کارت سوخت؛ نیازی به نام نویسی نیست آمار ثبت‌نام کارت سوخت به مرز 2.5 میلیون نفر رسید چه زمانی برای خرید خودرو مناسب است؟ جدیدترین پیشنهاد علی مطهری در خصوص قیمت بنزین شیوه های بازیابی رمز برای فراموش کنندگان رمز کارت سوخت نگرانی مردم از گرانی سوخت؛ سرنوشت سوخت در سال 98 چه می شود؟ تصمیم گیری برای تعیین قیمت جدید خودروها دیر انجام شد کاهش 5 تا 8 درصدی قیمت خودروهای وارداتی مخالف افزایش ضابطه مند قیمت خودرو نیستیم پیشنهاد نمایندگان به خودروسازها درباره قیمت خودرو فروش 5 درصد زیر نرخ بازار برای همه خودروها نیست احتمالا استفاده از کارت سوخت اواسط دی ماه اجرایی می‌شود کاهش پلکانی قیمت خودرو در دستور کار وزارت صمت و خودروسازان تعیین تکلیف کارت‌های سوخت جامانده در شرکت پست ویرایش اطلاعات کارت سوخت بانکی با پایان مهلت ثبت نام استفاده از کارت سوخت از اول دی ماه اجرایی می شود با گرانی خودسرانه قیمت خودرو برخورد می کنیم بازار خودرو آرام گرفت گران شدن بنزین یا سهمیه‌بندی آن چقدر تورم ایجاد می‌کند؟ تخته گاز قیمت خودرو؟ ترکش افزایش قیمت خودرو برتن مددجویان کمیته امداد سهمیه‌بندی و تغییر قیمت سوخت مطرح نیست چسبندگی قیمت‌ها در بازار خودرو چراغ سبز دولت به درخواست افزایش قیمت خودروسازان چرا باید قیمت خودرو بالا رود؟ روند صعودی قیمت ها در بازار خودرو ادامه دارد دولت مصمم است قیمت خودرو را متعادل کند تا از خودرو سازان حمایت شود ادامه روند افزایشی قیمت ها در بازار خودرو بروز رسانی قیمت خودرو؛ اقدامی دیرهنگام به سود دلالان قره‌خانی: هنوز تصمیمی درباره افزایش قیمت بنزین گرفته نشده است نرخ‌های عجیب در بازار خودرو تحقیق وتفحص از خودروسازان درمجلس آغاز عرضه خودرو به قیمت 5 درصد کمتر از بازار توسط خودروسازان سمند ال ایکس 3 میلیون تومان گران شد فنر قیمت ها در بازار خودرو در رفت افزایش قیمت شامل تمامی خودروها نمی‌شود امکان ویرایش یا لغو درخواست کارت سوخت فراهم شد 90 درصد مشکلات قطعه سازان با افزایش قیمت خودرو حل می شود پیشنهاد دونرخی کردن سوخت بر اساس کیفیت رانندگی افراد قیمت های جدید خودرو و دغدغه هایی که باقی ماند بلاتکلیفی دامنه‌دار برای تعیین قیمت وزارت صنعت به افزایش قیمت خودرو ورود کند فاصله فاحش قیمت خودروها در حاشیه بازار با تاخیر سازمان حمایت در اعلام قیمت های جدید رئیس مجلس با افزایش قیمت خودرو به پنج درصد زیر نرخ بازار موافق بود ادامه روند نا آرام قیمت ها در بازار خودرو سایه بازار ارز بر قیمت خودرو چرا خودروسازی سایپا قیمت محصولاتش را گران نکرد؟ آیا افزایش قیمت 4 محصول ایران‌خودرو غیرقانونی است؟ نمی‌شود این قیمت‌گذاری‌ها را غیرقانونی دانست سمند ال ایکس 57 میلیون تومان شد وزیر صنعت: قیمت خودرو را باید حتما پایین بیاوریم جای خالی مصرف کننده واقعی در بازار خودرو سهمیه بنزین «ماهانه 30 لیتر بنزین 1000 تومانی به ازای هر فرد» در نظر گرفته شود قیمت خودرو با چند شرط افزایش می‌یابد قاچاق 20 میلیون لیتر سوخت از کجا و به وسیله چه کسانی انجام می شود؟ سهمیه دادن به خودروها به جای افراد، منشا بی‌عدالتی است قیمت جدید خودرو در بازار تهران گرانی خودرو با وجود واردات قطعه با ارز 4200 تومانی نقش خریداران کاذب در افزایش قیمت خودرو افزایش قیمت برخی خودروهای خارجی در بازار تهران اعتراض به وضعیت تحویل خودروهای ثبت‌نامی قیمت خودرو در بازار گران‌تر نمی‌شود رئیس‌جمهور باید تغییرات قیمت خودرو را تائید کند آزموده را آزمودن خطا است بنزین 5 هزار تومانی کذب محض است حاشیه بازار خودرو با افزایش قیمت حذف نمی شود قاچاق چه بر سر کیفیت بنزین آورد؟ پیشنهاد تخصیص ماهانه 30 لیتر بنزین 1000 تومانی به هر نفر رئیس جمهور با افزایش قیمت خودرو مخالف نیست راهکار یک عضو کمیسیون صنایع مجلس برای کاستن از التهابات بازار خودرو قیمت نهاده‌های تولید خودرو ترمز برید افزایش پلکانی قیمت خودرو در راه است؟ آیا رئیس جمهور مانع افزایش قیمت خودرو می‌شود؟ آمارهای غیرواقعی قاچاق سوخت، التهاب آفرین است سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس:افزایش قیمت بنزین به لیتری 5 هزار تومان صحت ندارد ضرورت تعیین قیمت خودرو در حاشیه بازار با کنترل عرضه در فاز اول فقط مدیریت سوخت مطرح است نه افزایش قیمت مدیریت تکراری مانع از رشد صنعت خودرو شد حسن روحانی با افزایش قیمت خودرو مخالفت کرد پاسخ به جدیدترین سوالات در خصوص کارت سوخت دلایل افزایش قیمت خودرو دولت بر سر دو راهی افزایش قیمت خودرو زمزمه های توزیع بنزین سرانه ای بین مردم در مجلس افزایش قیمت خودرو جامعه و بازار را با شوک مواجه می‌کند احتمال تخصیص سهمیه بنزین به همه خانوارها عبور خودرو از ایست قیمت پیشنهادی برای بهره مندی همه افراد از یارانه بنزین قیمت خودرو در دولت تعیین می‌شود آیا دولت به افزایش قیمت خودرو تن می‌دهد؟ فرمان قیمت خودرو دست کیست؟ چرا خودرو باید گران شود؟ پشت پرده التهاب بازار خودرو کاهش یک میلیون تومانی قیمت‌ها با 100 میلیون‌ چه خودرویی می‌توان خرید؟ +جدول 4 هشدار امنیتی در زمان ثبت نام کارت سوخت فعلا بحث سهمیه بندی بنزین مطرح نیست پاسخ به 11 سوال جدید در خصوص کارت سوخت فروش در حاشیه بازار با هدف ثبات در بازار خرید و فروش خودرو صفر تا صد ثبت نام کارت سوخت ثبت نام 151 هزار نفر برای دریافت کارت سوخت ظرف 3 ساعت جزئیات کارکرد کارت بانکی به جای کارت سوخت در پمپ بنزین‌ها پاسخ به چند سوال کلیدی درباره کارت سوخت دولت قدم اول را برای مقابله با قاچاق سوخت برداشت ثبت نام الکترونیکی از فردا آغاز می‌شود موافقت وزارت نفت با دو نرخی شدن بنزین افزایش قیمت خودرو نباید صرف هزینه‌های سربار خودروسازان شود چه خودروهایی گران خواهد شد؟ احتمال 2 نرخی شدن بنزین پس از سهمیه‌بندی پاسخ به سوالات مهم درباره کارت سوخت حل چالش های صنعت خودرو با تغییر پارادایم های ذهنی کمبود عرضه خودرو باعث آشفتگی بازار شده است 4 پیشنهاد برای حل مشکل قیمت خودرو جدول زمان‌بندی و نحوه ثبت‌نام کارت سوخت المثنی اعلام شد طرح مجلس برای پرداخت «یارانه بنزین» به تمام ایرانی‌های دارای کدملی دور جدید افزایش قیمت خودرو احیای کارت سوخت بهانه افزایش بهای بنزین نشود کاهش قیمت خودرو در گرو آزادسازی قیمت قیمت ها در بازار خودرو به ثبات رسید +جدول مدافعان گران شدن خودرو چه استدلالی دارند؟ خودرو گران می شود؟ کارت سوخت چگونه جلوی قاچاق را می‌گیرد افزایش قیمت خودروها به شرط افزایش کیفیت‌شان انجام می شود احیای کارت سوخت مرحله نخست سهمیه بندی است تصمیمات جدید درباره بنزین در هفته آینده اقدام جدید دولت برای بنزین اخذ مجوز برای «افزایش قیمت خودرو» افزایش قیمت خودرو 5 درصد کمتر از حاشیه بازار تکذیب شد سکوت وزارت صنعت دربرابر ادعای خودرویی رسانه دولت فعلا احیای کارت سوخت بدون سهمیه بندی بهترین راهکار است تعیین قیمت خودرو طرح سوال از وزیر صمت را استارت زد امروز زمان اجرای سهمیه بندی بنزین مشخص می شود؟ قیمت خودرو 5 درصد کمتر از حاشیه بازار شود قیمت سوخت روی دور صفر کیلومتر قیمت خودرو اصلاح شود قیمت‌های جدید امروز اعلام نمی‌شوند ممنوعیت واردات خودرو و کم توجهی خودروسازان داخلی ثبات قیمت ها در بازار خودرو درخواست آزادسازی قیمت خودرو از وزیر صنعت افزایش قیمت 4 میلیون تومانی تانلند افزایش قیمت خودرو‌ در انتظار تایید وزیر صنعت حواشی یک اظهار‌نظر خودرویی تکذیب افزایش قیمت خودرو احتمال اعطای سهمیه بنزین به افراد به جای خودرو خودرو هایی که با 80 میلیون تومان می توان خرید + جدول افزایش 6 میلیون تومانی قیمت"پژو207 اتوماتیک و ساندرو استپ وی" به تعهدات خود عمل کنید پیشنهاد اختصاص ماهانه 30 لیتر بنزین به هر ایرانی اختلاف قیمت میلیونی محصولات ایران خودرو در سایت های فروش خودرو لغو ممنوعیت واردات خودرو تا پایان سال خودرو چقدر گران می شود؟ قیمت خودرو افزایش می‌یابد؟ پیشنهاد افزایش 50درصدی قیمت‌ خودرو مگر می‌شود قیمت همه چیز افزایش یابد اما قیمت خودرو ثابت بماند!؟ صرفه‌جویی 9 میلیون لیتر بنزین با مصرف CNG در خراسان شمالی تعیین تکلیف افزایش قیمت خودرو در جلسه کمیسیون صنایع مجلس احتمال سهمیه‌بندی بنزین و گازوئیل برای کامیونداران خارجی قیمت انواع خودروهای شاسی بلند در بازار؟ افزایش قیمت خودرو هم به نفع مردم است و هم خودروسازان قیمت ها در بازار خودرو افزایشی شد دلایل عدم اعلام رسمی افزایش قیمت خودرو چگونه رمز کارت سوخت های قدیمی را به دست آوریم؟ ضرورت اصلاح قیمت خودرو افزایش قیمت خودرو در کارخانه منطقی است پژو پارس 2 میلیون توان گران شد خودرو باز هم گران شد افزایش قیمت خودرو در کارخانه کارشناسی شود چاره‌ای جز افزایش قیمت خودرو توسط خودروسازان نیست زمزمه های افزایش قیمت خودرو جدی شد قیمت در بازار خودرو به دلیل واقعی نبودن تقاضا کاذب است ثبات قیمت ها در بازار خودرو+ جدول چرا احیای کارت سوخت دوباره مطرح شد؟ سوزوکی و مزدا3 به 100 میلیون تومان نزدیک می شود تازه‌ترین خبرها از کارت سوخت کارت سوخت مهم‌ترین راه‌کار برای صرفه‌جویی در مصرف بنزین است قیمت خودرو در بازار اشباع شده است ثبات قیمت خودروها در بازار آزاد+ جدول مردم در انتظار کاهش قیمت خودرو تداوم قیمت بالای خودروها دامن قطعه سازی را می گیرد خودروسازان حق افزایش خودسرانه قیمت ندارند قیمت های جدید خودرو در انتظار مصوبه ستاد تنظیم بازار افزایش قیمت خودرو، شامل ثبت نامی های پیشین نمی شود دلایل طرح سهمیه بندی بنزین اعلام شد چانگان CS35 ارزان شد سرانجام کارت سوخت های قدیمی به کجا می رسد؟ نباید قیمت خودروی 120 میلیونی طی چند روز 400 میلیون تومان شود ادامه ثبات قیمت ها در بازار خودرو با کاهش قیمت دلار دلالان، بازار کنونی خودرو را آشفته کرده اند قیمت روز انواع خودروهای داخلی منتشر شد وزیر نفت: سهمیه‌بندی بنزین در دولت در حال بررسی است روزانه 10 میلیون لیتر بنزین از کشور قاچاق می‌شود سوخت را به مردم بدهیم نه خودروها فعال شدن کارت‌های سوخت‌ در دستور کار است ماجرای افزایش حبابی قیمت خودرو چه بود؟ افزایش بهای تمام شده، ثمره کاهش تیراژ تولید ادامه ثبات قیمت ها در بازار خودرو+ جدول احیای کارت سوخت در کمیسیون انرژی مجلس بررسی می‎شود نعمتی: دولت تصمیمی برای سهمیه‌بندی و افزایش قیمت سوخت ندارد پیش بینی ثبات قیمت ها در بازار خودرو تا پایان هفته + جدول قیمت ها قیمت واقعی بنزین چقدر است؟ دلخوش: دولت به‌دنبال سهمیه‌بندی بنزین است پراید 36 میلیون تومان شد موج جدید بلاتکلیفی در بازار خودرو روند قیمت‌ها در بازار خودرو؟ مدیریت بازار در اختیار دارندگان خودرو با حجم های بالا قیمت جدید خودروهای تولید داخل در بازار تهران امروز پنجشنبه افزایش قیمت خودرو ناشی از گرانی مواد اولیه است احتمال احیای مجدد کارت سوخت با ماهانه 60لیتر سهمیه بنزین پژو206 تیپ 5 گران شد افزایش قیمت خودرو در بازار منطقی نیست بنزین سه نرخی می شود؟ احتمال افزایش 20 درصدی قیمت کارخانه‌ای خودروهای داخلی بودجه کشور با بنزین آتش می‌گیرد! افزایش قیمت خودرو راه‌اندازی 100کلانتری سیار را به تعویق انداخت رکود بازار خودرو به امید ارزانی بیشتر یک عضو کمیسیون انرژی مجلس: سهمیه بندی بنزین در دستور کار نیست تصمیمی درباره سهمیه بندی بنزین گرفته نشده است حذف اختلاف نرخ ارز آزاد و ثانویه تاکتیک بازگشت فاصله دو میلیونی خودرو از کارخانه تا بازار پیش بینی تداوم روند کاهش قیمت خودروها با کاهش قیمت دلار کاهش یک سوم قیمت خودرو در صورت ادامه دلار 12 هزار تومانی نگاهی به چرایی افزایش قیمت خودرو هنوز توافقی برای افزایش قیمت خودروها نشده است موافقت با افزایش قیمت خودرو قیمت نهایی خودرو باید کاهش و کیفیت آن ارتقاء یابد اثرات کاهش نرخ دلار بر صنعت خودرو کاهش 1.5 میلیون تومانی قیمت‎ها تداوم روند افزایشی قیمت خودروها بازی های دلالان خودرو برای دور زدن قوانین استفاده از خودروهای هیبریدی می تواند باعث کاهش قیمت خودرو در بازار شود افزایش نوسانات قیمتی خودروهای داخلی در بازار پیش بینی روند کاهشی قیمت ها در بازار افزایش 1 تا 3 میلیون تومانی قیمت‌ها آشفتگی و نابسامانی بازار خودرو ریشه در مشکلات کلان اقتصادی کشور دارد قیمت بنزین در کشورهای همسایه 30 برابر ایران است بازار خودرو بلاتکلیف تر از همیشه خودروسازان با متوقف کردن عرضه، نبض بازار را در دست گرفته اند قیمت جدید خودروهای تولید داخل در بازار تهران امروز پنجشنبه بازتعریف مکانیزهای اثربخش پیش نیاز آزادسازی قیمت خودروها پیروی خودرو از پیشروی دلار خودروسازان به تعهدات خود عمل نمی‌کنند کاهش قیمت برخی از محصولات ایران خودرو در بازار هم زمان با دومین روز از طرح فروش خودرو H30 کراس ارزان شد تداوم روند کاهشی قیمت خودروها در بازار آشفتگی بازار خودرو باید سامان بیابد وقتی پیش فروش خودرو دردی از بازار آشفته دوا نمی‌کند تولید 15روز خود را راهی بازار کنید تا قیمت افت کند بازار خودرو دیگر کشش افزایش قیمت‌ را ندارد بورگوارد صفر چند؟ افزایش یک تا 2 میلیون تومانی قیمت‌ها سیاست های مقطعی تا چه اندازه در کاهش قیمت ها تاثیر گذار است؟ ثبات قیمت انواع خودروهای داخلی نسبت به هفته گذشته مجلس با مسکوت ماندن طرح ساماندهی بازار خودرو مخالفت کرد سکوت شورای رقابت، آتش در خرمن قیمت‌ها افزایش یک میلیون تومانی قیمت خودرو در بازار افزایش 17 درصدی قیمت خودروها به تصویب می رسد؟ احتمال دور جدید افزایش قیمت ها در بازار خودرو مصوبه جدید ارزی دولت برای پشتیبانی 2میلیارد دلاری از صنعت خودرو ملی سایپا گران شد 207 گرانتر شد قیمت خودرو در مسیر افزایش قرار گرفت با 200 تا 300 میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ با 100 تا 150 میلیون چه خودرویی می توان خرید؟ 2 دلیل روند کاهش قیمت ها در بازار خودرو کراس‌اوور‌های ارزان قیمت بازار کدامند؟ واردات خودرو بار دیگر آزاد می‌شود؟ پراید هاچ‌بک 38 میلیون تومان شد روند صعودی قیمت ها در بازار متوقف شد پیشنهاد خودروسازان برای افزایش 17 درصدی قیمت خودرو اختلاف قیمت خودرو از کارخانه تا بازار حباب است استپ وی و ساندرو اتوماتیک گران شد نوسان 20 تا 30 میلیون ریالی قیمت خودرو در بازار راه‌حل یک نماینده برای آزادسازی قیمت خودرو شورای رقابت برای افزایش قیمت خودرو به ادله محکم نیاز دارد اعمال افزایش 25 درصدی قیمت خودرو از امروز مجلس درباره عرضه خودرو تذکر داد از این سوراخ پیشتر گزیده شده‌ایم خود را موظف به تحویل خودروهای ثبت نامی می دانیم تقاضای فعلی سفته بازی است مجوز افزایش قیمت خودروها صادر شد مجوز افزایش قیمت خودرو صادر نشد راهکارهای مقطعی چاره‌ساز بازار خودرو نیست کاهش 3 تا 8 میلیون تومانی قیمت خودروها در بازار گردونه گرانی خودرو به نفع دلالان! سرایت دومینوی گرانی به‌خودروهای ارزان قیمت ورود مجلس به بحث افزایش بی‌رویه قیمت خودرو دربازار خودروهای دست‌دوم چه خبر است؟ انتقاد تعزیرات از وزارت صنعت و سازمان حمایت که برای گرانی خودرو اقدامی نکردند فروش ویژه 40هزار خودرو به‌زودی افزایش قیمت خودرو در بازار منطقی است؟ ثبات قیمت ها در بازار خودرو ناتوانی در کنترل بازار دلیل اصلی گرانی خودرو چه کسی قیمت خودرو را بالا برد شورای رقابت سیاست افزایش تدریجی قیمت خودرو را دنبال می‌کند ادامه روند افزایشی قیمت خودرو در سکوت دستگاه های نظارتی استپ وی به مرز120 میلیون تومان رسید قیمت خودرو 40 تا 50 درصد افزایش یافته است انتشار خبر افزایش قیمت خودرو توسط شورای رقابت اقدامی غیر حرفه‌ای بود پراید 111 "35 میلیون تومان "شد دلار؛ متهم اصلی در ایجاد حاشیه بازار خودرو شرط بازگشت قیمت خودرو به قبل تعدیل نرخ خودرو به سیاست ارزی دولت بستگی دارد قیمت گذاری دستوری راهی برای کسب سود بیشتر واسطه ها ساز دوباره گرانی خودرو کوک شد پژو207 اتوماتیک در مرز 100 میلیون شورای رقابت از احتمال افزایش مجدد قیمت خودروها خبر داد پیش‌بینی جهش80درصدی قیمت خودرو 30 درصد قیمت خودرو حباب است فروش کارتکسی عامل اصلی افزایش قیمت خودرو ترفند خودروسازان برای افزایش قیمت و ایجاد اشتیاق خرید در مردم دنا پلاس ٨٥ میلیون تومان شد افزایش 2 میلیون تومانی قیمت ها؛ مشتری نیست راهکارهای یک نماینده برای آزادسازی مشروط قیمت خودرو قیمت خودروهای داخلی دوباره جهش زد گرانی خودرو شرکت های بیمه را به دردسر انداخت خودرو 6 تا 9 میلیون تومان گران شد ضرورت همسان سازی قیمت ها با ارز ارایه شده دربازار ثانویه قیمت عجیب خودروهای داخلی در بازار خودرو 10 تا 11 میلیون تومان گران شد گرانی 3 میلیون تومانی پژو405 شورای رقابت با افزایش قیمت خودرو موافقت نکرده است پژو207 اتوماتیک "5میلیون تومان" گران شد افزایش قیمت 3 برابری خودرو طی 12 سال افزایش قیمت خودر‌وهای داخلی در بازار سیاه‌ترین دوران خرید و فروش خودرو در بازار ایران + جدول قیمت تاثیر تعرفه‌های آمریکا بر قیمت خودرو تشدید نظارت بر بازار خودرو افزایش 1 تا 2 میلیون تومانی قیمت ها مسئولان به فکر مدیریت مصرف بنزین باشند قیمت تمام شده تولید خودرو زیاد است قاچاق بنزین رونق گرفت سهمیه‌بندی بنزین پشت پرده به روزرسانی جایگاه‌های سوخت کاهش 36 درصدی میزان واردات بنزین در بهار امسال پژو 207 اتوماتیک 1.5 میلیون تومان ارزان شد معاملات در بازار خودرو قفل شد افزایش قیمت خودرو منطقی نیست گرانی 1 تا 3 میلیون تومانی خانواده پژو دلایل سه‌گانه نابسامانی بازار خودرو اچ سی کراس 2.5 میلیون تومان گران شد 18 محصول ایران خودرو گران شد تشکیل کارگروه ویژه برخورد با سوداگران ارز، سکه، خودرو و مسکن خرید خودرو برای اقشار متوسط به رویا تبدیل شده است وزیر صنعت قول داد 31 روزه حباب قیمت خودرو بترکد ارزانی خودرو در راه است چرا طرح ساماندهی بازار خودرو مسکوت ماند؟ جا‌به‌جایی «بحران» در بازار خودرو قیمت خودرو افزایش نمی یابد «استپ‎وی» 7 میلیون و «پژو 2008» 20 میلیون تومان ارزان شد نمی‎گذاریم «پراید» بازار را آشفته کند نسخه دولتی برای بازار خودرو بازگشت آرامش به بازار خودرو با عرضه خودروسازان در چند روز آینده جواب نمایندگان به اظهارات شریعتمداری/دلیل افزایش قیمت خودرو برگزاری نشست ویژه مجلس برای بررسی گرانی‌ها منتفی شد نوسانات قیمت خودرو با تولید مستمر مهار می شود فاز جدید مقابله با احتکار و گرانی امروز کلید خورد گرانی خودرو طبیعی است جلوگیری از افزایش قیمت خودرو بی منطقی است الان زمان خرید خودرو نیست مجلس این هفته گرانی خودرو و مسکن را با حضور وزرا بررسی می‌کند ساماندهی نقدینگی های سرگردان بازار خودرو با تعریف نظام مالیاتی برخی دلایل خودروسازان برای افزایش قیمت‌ ها منطقی بود تندرپلاس دنده ای 3 میلیون تومان گران شد خودرو سازان تعیین کننده قیمت خودرو هستند تذکر 68 نماینده به رئیس‌جمهور درباره افزایش قیمت خودرو نشست فراکسیون مستقلین ولایی درباره افزایش قیمت خودرو؛ دوشنبه از خودرو نپرسید! مجلس هفته آینده گرانی خودرو را بررسی می کند اگر افزایش قیمت‌ خودرو به دلیل کاهش تولید باشد شورای رقابت برخورد می‌کند بازگشت قیمت خودروهای زیر 45 میلیون تومان به سال 96 تبدیل منابع ریالی به کالای با دوام جهش قیمت خودرو؛ معلول تورم انتظاری فرانسوی‌ها در افزایش قیمت خودرو چه سهمی دارند؟ خانواده پژو 206 گران شد شورای رقابت مجوز گرانی 5.6 تا 7.1 درصدی خودروهای داخلی را صادر کرد اختلاف 90 میلیونی قیمت کارخانه و بازار خودرو دلار خودرو را گران کرد آب و برق خودروسازان مجانی است؟ مزدا3 "30میلیون تومان" گران شد افزایش 40 میلیونی قیمت برخی خودروها فقط در 10 روز کنترل قیمت به بهانه کنترل تورم پذیرفتنی نیست رشد 8 تا 15 میلیون تومانی قیمت‌ها در بازار خودرو ایران خودرو عدم تحویل محصولات به بهانه افزایش قیمت را تکذیب کرد اختلاف قیمت خودروهای ارزان به 15 میلیون تومان رسید استپ وی 79 میلیون تومان شد «احتکار» خودرو را گران کرد؟ چرا خودرو روز‌ به‌‌ روز «گران‌تر» می‌شود؟ H30 یک میلیون و 200 هزار تومان گران شد 50 واحد قطعه‌سازی تعطیل شدند تحلیلی بر دلایل افزایش قیمت خودرو در ماه‌های اخیر قیمت جدید پژو 2008 اعلام شد افزایش 4 تا 8 میلیون تومانی قیمت ها در بازار دردسر گرانی اخیر برای خودروسازان احتمال افزایش 20 درصدی قیمت خودرو درخواست خودروسازان برای گران کردن خودروهای داخلی جدیدترین تغییرات قیمت خودرو در بازار خودروهای کمتر از 45 میلیون تومان از خردادماه گران می شود استراتژی وزارت راه، افزایش نرخ سوخت همزمان با کاهش قیمت خودرو معمای قیمت خودرو چانه‌زنی در مجلس محرک‌های درونی افزایش قیمت خودرو پرونده احتکار و گرانی خودرو همچنان روی میز مجلس همکاری خودروسازان فرانسوی با داخلی‌ها ادامه پیدا می‌کند چراغ سبز مجلس به افزایش قیمت خودرو خودروسازان خواستار افزایش قیمت خودرو در سال 97 شدند خودروسازان امروز پاسخ می‎دهند افزایش قیمت خودرو مدیران خودروساز را به کمیسیون صنایع مجلس کشاند بازار خودرو به ثبات رسید خودروهای کمتر از 45 میلیون تومان افزایش قیمت نداشته‌اند خودروسازان مجاز به افزایش بیش از 9/6 درصدی قیمت خودروهای داخلی نیستند واکنش منفی بازار به گرانی خودروسازان خودروسازان با چه سازوکاری خودرو را گران کردند؟ گرانی خودرو به بهانه افزایش قیمت دلار قابل قبول نیست ورود کمیسیون صنایع به بررسی افزایش قیمت خودرو قیمت خودرو کاهش می‌یابد؟ سه‌شنبه آینده؛ نشست فوق‌العاده کمیسیون صنایع درباره افزایش قیمت خودرو قدرت خرید مردم با افزایش قیمت خودرو‌ها همخوانی ندارد نامه کمیسیون صنایع و معادن مجلس به سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در زمینه «افزایش قیمت خودرو» بازار خودرو فنر پاره کرد پیش‌دستی برای افزایش قیمت دوباره؟ بازار داغ افزایش قیمت انواع خودرو کنترل دستوری قیمت خودرو با افزایش هزینه ها امکانپذیر نیست افزایش قیمت خودرو در تضاد با بومی سازی است افزایش قیمت خودرو در شرایط فعلی طبیعی است افزایش 20 درصدی نرخ ارز بر قیمت قطعه تاثیرگذار است کدام خودرو‌ها یک شبه گران شدند؟ گرانی اخیر قانونی است ادامه رایزنی خودروسازان با شورای رقابت با هدف افزایش قیمت برنامه ریزی برای تعیین قیمت وارداتی ها با حداقل افزایش ضرورت تدبیر در چالش قیمت گذاری خودروهای بالای 45 میلیون تومان دلیل افزایش قیمت شدید محصولات سایپا چه بود؟ خودرو 1 تا 4.5 میلیون تومان گران شد+ جدول قیمت خودرو بخشنامه‎ای که بازار خودرو را بهم ریخت عقب نشینی سایپا از گرانی محصولات+ بخشنامه آشفته‌بازار بی‌نظارت خودرو امضاهای طلایی دستاورد قیمت گذاری دستوری ساندرو 4 میلیون و 700 هزار تومان گران شد احتمال افزایش 10 درصدی قیمت خودروهای بالای 45 میلیون تومان بازار خودرو در انتظار تاثیر تصمیم‌های ارزی شرط 3 سال ساخت برای واردات خودرو سوزوکی 12میلیون و ساندرو 2.5 میلیون تومان گران شد+جدول قیمت خودرو مصرف بنزین در زنجان رکورد زد جزییات تولید و مصرف بنزین کشور در سال 96 بازار خودرو «شب عید» نداشت برخورد با مصادیق خرد و فردی موضوع قیمت خودرو با توجه به پراکندگی آن، کار سختی است افزایش قیمت خودروی داخلی با وجود رکود بازار کلید قفل قیمت بنزین مدیرعامل رنو پارس پیشنهاد افزایش قیمت داد آرامش قبل از توفان در بازار خودرو خودروهای داخلی 700 تا 2 میلیون تومان گران شد+ جدول قیمت خودرو منطق افزایش قیمت وارداتی‌ها بازار خودروهای وارداتی در انتظار مرحله دوم افزایش قیمت دو عامل فزاینده قیمت خودرو در سال 97 هزینه واقعی خودرو در ایران افزایش قیمت سوخت دو نوع تأثیر تورمی در پی دارد ورود سازمان بازرسی به گرانی خودرو افزایش 1 تا 4 میلیونی قیمت خودرو در بازار امروز + جدول قیمت‌ خودرو پژو405، پژو206 و پارس امروز رسماً گران شد+ جدول افزایش قیمت بنزین از یکم دی ماه صحت ندارد عوامل افزاینده قیمت خودرو در سال 97 رشد قیمت پژو 207 اتوماتیک در بازار گرانی سرسام آور خودروهای وارداتی بنزین به اندازه کافی در کرمان هست؛ مردم به جایگاه‌ها هجوم نبرند ایران‌خودرو 12 محصولش را گران کرد بی‌اعتنایی بازار به افزایش قیمت خودروسازان تشکیل کمیته‌ای برای بررسی افزایش قیمت خودرو قیمت خودرو در کلانشهر اراک 10 درصد افزایش یافت دوگانگی نرخ دستوری ارز بر صنعت خودرو نظر رییس سازمان حمایت درباره افزایش قیمت خودرو سازمان حمایت دلایل افزایش قیمت 5 خودروی سایپا را اعلام کرد دفاع نماینده مجلس دهم از گرانی خودروهای سایپا گرانی خودرو طبیعی است بی‌اعتنایی بازار به افزایش قیمت خودرو استانداردهای جدید نباید بهانه افزایش قیمت خودرو شود افزایش 7 میلیونی قیمت خودرو از کارخانه تا بازار طبیعی نیست ناکارآمدی قیمت‌گذاری دستوری افزایش قیمت چند خودروی وارداتی تاثیر افزایش قیمت فولاد بر بازار خودرو قیمت تمام شده بنزین وارداتی 1600 و تولید داخل 1400 تومان است استاندارد، بهانه گرانی خودرو در سال 97! پیشنهاد افزایش قیمت تندر، مگان و پراید جدید در جلسه کمیته خودرو سونامی افزایش قیمت در بازار خودرو سدی به نام دلالی مقابل تک نرخی شدن خودرو برخورد قانونی با تغییر غیرمنطقی قیمت خودروهای وارداتی رکود بازار مانع افزایش قیمت خودروسازان شد رتبه هفتم ارزان‌ترین بنزین دنیا برای ایران افزایش قیمت برخی خودروهای گروه سایپا از هفته آینده افزایش قیمت محصولات سایپا بر اساس مجوز شورای رقابت مجوز گرانی برای خودروسازان ارسال شد فعلا طرحی برای سهمیه بندی بنزین نداریم آیا قیمت خودروها باید افزایش پیدا می‌کرد؟ چگونه برخی خودروها گران می شوند؟ بازار خودرو در مسیر آزادسازی بنزین همچنان ارزان می‌سوزد! افزایش چراغ خاموش قیمت خودرو به نفع چه کسانی تمام شد؟ امسال افزایش آنچنانی قیمت خودرو نخواهیم داشت چانه زنی برای افزایش قیمت خودرو آغاز شد احتمال افزایش پنج درصدی قیمت خودرو تشدید رکود بازار خودرو در صورت افزایش قیمت‌ها احتمال افزایش قیمت خودرو سیگنال گرانی خودرو ازکجا ارسال می‌شود؟ کاهش 700 هزار تومانی قیمت برخی خودروها در بازار قیمت خودرو افزایش نمی‌یابد گرانی خودرو تا اردیبهشت 96 منتفی است پیش‌بینی قیمت در بازار خودرو طی ماه‌های آینده افزایش قیمت محصولات سایپا فعلا اعمال نمی‌شود دستورالعمل گرانی خودرو جدید نیست برای گوش دادن به موزیک در خودرو چقدر باید هزینه کرد؟ جهش مصرف سوخت به 100 میلیون لیتر در روزهای پایانی سفرهای تابستانی افزایش قیمت خودرو به تعطیلی بازار می‌انجامد قیمت چند خودرو افزایش یافت کارت سوخت اطلاعات مفیدی در اختیار حاکمیت قرار می‌دهد و بهتر است بماند مصرف بنزین کشور از مرز ٧٧ میلیون لیتر گذشت مقصد نهایی کارت سوخت کجاست؟ بازار کشش افزایش قیمت ندارد افزایش قیمت بنزین سبب تورم می‌شود؟ وزارت نفت برنامه‌ای برای دو نرخی‌کردن بنزین ندارد میانگین مصرف بنزین کشور از مرز 72 میلیون لیتر گذشت خودروسازان در اعمال قیمت های جدید مختار هستند بازار خودرو راکد است سایپا هنوز تصمیمی برای افزایش قیمت خودرو نگرفته‌ است فعلاً‌ برنامه‌ای برای اعمال افزایش قیمت خودروها نداریم سناریوی افزایش قیمت خودرو کلید خورد جزئیات نحوه اجرای دو نرخی شدن قیمت بنزین اعلام می شود مخالفت شیوا با افزایش بیشتر قیمت خودروهای انحصاری داخلی ظرفیت تولید بنزین در کشور افزایش می یابد مقاومت بازار در برابر رشد قیمت‌ها پایان انجماد قیمت خودرو انتقاد عضو هیئت مدیره انجمن قطعه‌سازان به تصمیم شورای رقابت دو نرخی شدن، قیمت بنزین را به حدود 4000 تومان می‌رساند ماندگاری کارت سوخت و تعیین قیمت بنزین بر اساس سال 94 بنزین دو نرخی در سال 95 درخواستی برای افزایش قیمت خودرو از شورای رقابت نداشته‌ایم خودروسازان درخواستی برای افزایش قیمت به شورای رقابت ارائه نکرده‌اند کسی از کارت سوخت خودش استفاده نمی‌کند تشکیل شرکت مشترک ایران خودرو و پژو با مدیرعامل ایرانی است ایران تا پایان سال بنزین صادر می کند قیمت خودرو نباید افزایش یابد نگاهی به سفرهای نوروزی با نرخ آزاد بنزین خودرو از کارخانه گران شد درخواست افزایش قیمت خودرو ارائه شد بنزین گران می شود؟ شب عید بازار خودرو قیمت ها را تکان داد+ جدول کلاهبرداری در جایگاه‌های بنزین در عربستان با افزایش قیمت کارت سوخت بنزین یا فیل سفید بنزین در عربستان پنجاه درصد گران شد دو راهکار اساسی برای حفظ کارت سوخت بدون افزایش قیمت بنزین ماجرای بنزین و مثلث آلودگی پایتخت جایگاه‌داران زیربار بنزین چندنرخی نمی‌روند قیمت بنزین شناور می‌شود تنها بنزین 8 کلانشهر استاندارد لازم را دارند استیضاح بنزینی وزیر نفت در مجلس قرار نیست بنزین گران شود وزیر نفت "سه نرخه" شدن بنزین را رد کرد جزئیات طرح شناورسازی قیمت بنزین قاچاق سوخت به دلیل تفاوت 3 هزار تومانی قیمت بنزین 50 جایگاه های سوخت دولتی دوباره روی میز مزایده می روند فروش جایگاه‌های سوخت با شرایط جدید نرخ اضطراری بنزین راهکار نجات سامانه «کارت سوخت» از خطر نابودی راه‌اندازی 7 جایگاه سیار سوخت در مرز با عراق افزایش بهای بنزین با استفاده از کارت جایگاهها وجه قانونی ندارد پرونده بنزین 700 تومانی با 400 میلیون لیتر بسته شد شرایط واگذاری جایگاه‌های سوخت دولتی تغییر کرد توزیع روزانه ٧ هزار لیتر بنزین یورو ٤ در شیراز منطقی نشدن کارمزد جایگاه‌داران، آنها را در آستانه ورشکستگی قرار داد پمپ‌بنزین‌های دولت فروش نرفت تولید ٤ میلیون لیتر بنزین یورو ٤ با راه اندازی واحد آیزوماکس لاوان بنزین در آمریکا با چه قیمتی به فروش می رود؟ بنزین تک‌نرخی شد دولت40 پمپ بنزین را در سبد فروش آذر گذاشت بنزین آزاد شد آیا بنزین باز هم گران می شود؟ مقایسه قدرت خرید بنزین در کشورهای مختلف وضعیت پمپ‌بنزین‌ها عادی است بنزین فردا تک‌نرخی‌ می‌شود سهمیه های بنزین 700 تومانی فردا شب می سوزد بنزین 700 تومانی تنها تا 3 روز دیگر اعتبار دارد هزینه‌ سنگین تعلل در حفظ مهم‌ترین اطلاعات سوخت حمل و نقل کشور خداحافظ کارت سوخت احتمال جهش مصرف بنزین در پساتحریم 8 کشوری که گران ترین بنزین دنیا را دارند متوسط تولید بنزین تا پایان سال به 61 میلیون لیتر در روز می‌رسد عرضه بنزین 1000 تومانی از اول آذر ماه موجودی بنزین 700 تومانی در کارت مردم 100 میلیون لتیر شد 10 کشوری که ارازن ترین بنزین دنیا را دارند احتمال از سرگیری سهمیه‌بندی یا افزایش دوباره قیمت بنزین رونمایی از ذخایر استراتژیک بنزین ایران دوازدهمین جایگاه فراورده های نفتی در اسفراین به بهره برداری رسید عرضه کارتی بنزین متوقف نمی‌شود کارت سوخت نخواهد سوخت کارت سوخت، سوخت! احتمال بررسی کیفیت بنزین وارداتی در محل تولید ذخایر استراتژیک بنزین کم شد چرا سهمیه‌بندی مصرف سوخت را کنترل نکرد؟ قفل کارمزد جایگاه داران با دستان شورای اقتصاد باز می شود افزایش قیمت بنزین در کارت جایگاه‌داران محتمل است سناریوی «نرخ دوم بنزین» برای کنترل قاچاق روی میز دولت طرح تعیین تکلیف کارت‌های سوخت واردات بنزین متناسب با نیاز کشور انجام می شود بازگشت مصرف‌ بنزین به قبل از سهمیه‌بندی پالایشگاه ستاره خلیج فارس بنزین مورد نیاز کشور را تامین می کند مصرف واقعی بنزین در کشور چقدر است 40 پمپ بنزین به فروش می‌رسد شیوه جدید سودجویی در پمپ‌بنزین‌ رکورد واردات بنزین شکسته شد تولید 12 میلیون لیتر بنزین پاک با اجرای سه طرح افزایش تولید بنزین در جاسک به لیتری 2000 تومان رسید تعطیلی تنها جایگاه سوخت بندر جاسک با پرداخت بدهی مالک جایگاه حل شد میانگین مصرف بنزین کشور به 63 میلیون لیتر رسید ثبت مصرف 89 میلیون لیتر بنزین در استان تهران برنامه جدید افزایش تولید بنزین توزیع بنزین یورو 4 از امروز در اهواز آغاز شد حفظ کارت سوخت با «جایزه»، رویای تحقق ناپذیر وزارت نفت آغاز توزیع بنزین یورو 4 در اهواز ایست قلبی بنزین در راه است بسر آمدن دوران ارزانی بنزین در کشورهای عربی بنزین بی کیفیت و کیفیت رفتار دولت صرفه جویی در مصرف 110 میلیون لیتر بنزین با جایگزینی CNG اعلام دلایل افزایش 2 برابری واردات بنزین طرح برندسازی جایگاه‌های سوخت در انتظار تأیید وزیر نفت ممنوعیت جدید واردات بنزین بیش از 72 میلیون لیتر بنزین در کشور سوخت شد راهکار جدید برای استفاده‌کنندگان از کارت سوخت شخصی جزئیات عرضه 3 بنزین جدید در ایران ضعف در ساختار مدیریتی برای برندسازی جایگاه های سوخت سوختگیری ٧ هزار خودرو بنزینی و دیزلی با ساخت دو جایگاه جدید در استان تهران کاهش مصرف انواع سوخت در تهران بنزین توزیع شده در کلانشهرها مطابق با استانداردهاست هشدار برای افت کیفیت سوخت دیزل و بنزین در تهران مراجعین به جایگاه‌های سوخت حق انتخاب داشته باشند جزئیات تازه از چگونگی تولید بنزین از پتروشیمی واردات بنزین ایران 2 برابر شد بررسی مشکلات جایگاه‌داران در کمیسیون انرژی مجلس پالایشگاه‌های خارجی درصدد حضور در بازار یک میلیارد دلاری بنزین ایران هستند بنزین در سبد صادرات کشور وابستگی ایران به واردات بنزین در سال نخست اجرای برجام 20 درصد بیشتر می‌شود بررسی مشکلات جایگاهداران سوخت سناریوهای تنبیهی و تشویقی دولت برای کارت های سوخت تلفیق کارت سوخت با عابر بانک در کشور اجرایی شود بهای بنزین از 80 به 700 تومان رسید علت عدم رونمایی اولین برند جایگاه‌ سوخت کشور مغایرت های نازل های سوخت با استانداردهای مربوطه کمتر ازیک درصد است هنوز درحال نمونه‌برداری بنزین هستیم کارت سوخت خودروها کیف پول الکترونیک می‌شود؟ افزایش مصرف بنزین با ثابت ماندن قیمت برای پرمصرف‌ها آینده کارت‌های سوخت از زبان زنگنه جزئیات تازه از سهمیه‌بندی گازوئیل سناریوهای حفظ کارت سوخت روی میز وزیر نفت موجودی بنزین ٧ تومانی روزانه ١١ میلیون لیتر کاهش می یابد خرید کارتی بنزین جایزه‌ای می‌شود سخنگوی شرکت «شل» امتیاز احداث جایگاه سوخت در ایران را تکذیب کرد هنوز کارمزد جایگاه‌دارن به حق‌العمل‌کار تبدیل نشده است شرکت‌های خارجی بنزین را در ایران چند خواهند فروخت؟ قیمت بنزین در کشورهای همسایه چقدر است؟ مصرف بنزین در کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت توقف طرح جمع‌آوری بخارات بنزین جزئیات دستورات جدید بنزینی زنگنه کشور به کارت سوخت نیازی ندارد امارات قیمت بنزین را کاهش داد پمپ‌بنزین‌های دولت فروش نرفت مصرف روزانه بنزین ایران چقدر است؟ جایگاه‌های سوخت دولتی فرسوده هستند قیمت واقعی هر لیتر بنزین چقدر است؟ کاهش قابل توجه مصرف سوخت در ایران تطابق بنزین مشهد با یورو 4 10 میلیون لیتر کسری بنزین روزانه عرضه بنزین و گازوئیل با استاندارد یور4 آغاز شد سهمیه بنزین 700 تومانی به 580 میلیون لیتر رسید کارت سوخت به هیچ وجه حذف نمی شود متوسط واردات روزانه بنزین چقدر است؟ استفاده از کارت سوخت برای پرداخت الکترونیکی در جایگاه‌ها قیمت بنزین در کشورهای همسایه ایران برگزاری نخستین همایش ملی جایگاه‌داران سوخت کشور واردات 80 میلیون لیتری بنزین پاتیلی در یک روز ازسرگیری تولید بنزین یورو4 شازند تا 3 روز دیگر استان تهران، پیشتاز در مصرف بنزین! پیشنهادات کاربری جدید کارت‌های سوخت روی میز دولت پمپ بنزین‌ها آماده حذف کارت‌ها شدند رونمایی "پمپ‌بنزین" ایرانی در مهر قیمت هر لیتر بنزین در ترکیه و آمریکا چند؟ کاهش مصرف سوخت و آلاینده ها با فناوری نانو چه زمانی در تولید بنزین خودکفا می‌شویم؟ بهره برداری از نهمین جایگاه سوخت شهرستان بویراحمد درکمربندی یاسوج جزئیات ساخت 100 پمپ‌ بنزین تک تلمبه‌ای ایجاد پمپ بنزین‌های تک‌سکو در پایتخت ٥ میلیارد تومان بنزین و گازوییل در مناطق مرزی کشور فروخته شد توزیع بنزین یورو 4 در شیراز از مهرماه 94 386 میلیون لیتر انواع فراورده های نفتی در استان سمنان مصرف شد 2 درصد درآمد ایرانی‌ها هزینه بنزین می‌شود اکتان بنزین‌های معمولی کمتر از 86 شد هشدار نسبت به استفاده از مکمل‌های سوخت آخرین اخبار درباره بنزین از زبان معاون وزیر نفت واردات روزانه ٦ میلیون لیتر بنزین به کشور گام دوم برخی جایگاه‌داران برای حذف کارت سوخت و بی تفاوتی وزارت نفت 5 جایگاه سوخت دولتی در مهرماه واگذار می‌شود مکملهای موسوم به اکتان افزای بنزین به خودرو آسیب می زنند بیش از 530 میلیون لیتر بنزین در هفته گذشته سوخت شد ارزان قیمت‌ترین بنزین در آمریکا عرضه شد تولید بنزین با کیفیت در پتروشیمی‌ها نقش موثر کارت سوخت در کاهش قاچاق بنزین بیش از 530 میلیون لیتر بنزین در هفته گذشته سوخت شد ساخت دستگاه کنترل سوخت باک انواع خودرو در شرکت پخش خراسان رضوی واردات بنزین 2 برابر شد کارت‌های سوخت دستکاری می‌شوند آمادگی بخش خصوصی برای واردات بنزین با کیفیت تغییرات جدید عرضه بنزین در جایگاه‌ها آبان ماه آخرین مهلت استفاده از سهمیه بنزین 700 تومانی اعلام شد صرفه جویی بیش از ٧٦ میلیون لیتر بنزین در استان اردبیل لزوم تعیین سبد سوخت در پساتحریم برچیده‌شدن دستگاه پوز کارت سوخت از آواخر آبان‌ماه جهش بزرگ مصرف بنزین کلید خورد سوخت وارداتی نگران کننده نیست میانگین مصرف بنزین کشور به بیش از 77 میلیون لیتر رسید واردات 39 میلیون لیتری بنزین در 6 شهریور امسال سوخت در کشورهای همسایه‌ لیتری چند است؟! جایگاههای دولتی سوخت 4 استان واگذار می‌شود جزئیات ساخت پمپ بنزین‌های زیرپله‌ای در تهران چرا سهمیه 700 تومانی بنزین تمدید شد؟ قیمت بنزین امسال افزایش نمی یابد بنزین 700 تومانی چه زمانی تمام می شود؟ کیفیت بنزین از دیروز تا امروز تا پایان سال 1395 در تمام پالایشگاه های کشور بنزین یورو4 تولید می شود واگذاری 20جایگاه سوخت‌دولتی از طریق مزایده مزایده 2 تا 7 میلیارد تومانی 10 پمپ بنزین در 4 استان تمدید مهلت استفاده از بنزین ٧ تومانی تا پایان آبان ماه کارت سوخت برای کنترل مصرف و قیمت بنزین باید حفظ شود تولید بنزین پاتیلی این‌بار در داخل کشور مزایده نقدی پمپ‌بنزین‌های دولتی 3 استان بنزین 700 تومانی فقط یک ماه دیگر اعتبار دارد صرف جویی بیش از 28 میلیون لیتر بنزین در چهارمحال و بختیاری تبلیغ بنزین 84 سال پیش را ببینید آغاز واگذاری جایگاه‌های سوخت دولتی جایگاه‌های سوخت صاحب برند شدند چه کسانی از حال و روز امروز کارت سوخت خوشحال هستند؟ توزیع بنزین یورو 4 در 8 کلانشهر کشور تحقیق و تفحص مجلس از بنزین وارداتی منتفی نشده است طرح ایجاد جایگاه های سوخت در دو دوره قبل مطرح شده است برنامه کاهش سهم بنزین در سبد سوخت اعلام شد طرح بنزین‌سازی پالایشگاه بندرعباس 10 ساله تکمیل می‌شود جایگاه‌های دولتی سوخت 11 استان واگذار می‌شود تمدید بنزین 700 تومانی بستگی به تصمیم هئیت دولت دارد کارت‌های سوخت حذف نمی‌شوند کاهش قیمت بنزین و گازوییل در آسیا بنزین 700 تومانی تا شهریورماه به اتمام نمی‌رسد هنوز یک میلیارد لیتر بنزین 700تومانی داریم بنزین تک‌نرخی مصرف را کاهش نداد شمارش‌معکوس‌حذف‌کارت‌های‌بنزین‌آغازشد چرا تولیدکنندگان بنزین یورو 4 بدقولی می‌کنند؟ تهرانی‌ها در یک هفته 105 میلیون لیتر بنزین سوزاندند توزیع سوخت یورو 4 در اصفهان 15 درصد کاهش یافت بنزین 700 تومانی به ایستگاه پایانی نزدیک می‌شود افزایش 24 درصدی قیمت بنزین در امارات متحده عربی کمبود بنزین و تعطیلی گاه‌وبیگاه جایگاه‌های سوخت در قطب پتروشیمی کشور مصرف 90 میلیون لیتر بنزین در تهران مصرف بنزین در کشور بیشتر است یا گازوئیل؟ نخستین پمپ بنزین کشور در آبادان نوسازی می شود اختلال سامانه سوخت و تلاش برای حذف کارت هوشمند پالایشگاه هندی خواستار فروش دوباره بنزین به ایران شد 3 مشکل جایگاه‌داران سوخت؛ قراردادها به نفع شرکت پخش است تولید روزانه 63 میلیون لیتر بنزین در کشور افزایش قیمت سوخت در امارات پشت‌پرده بروز اختلال در جایگاه‌ها آزمون کیفیت بنزین در پیچ و خم اجرایی استاندارد و وزارت نفت بازگشت بنزین پتروشیمی به چرخه مصرف همزمان با واردات بنزین غیر استاندارد بازرسی از جایگاه های سوخت استان البرز ادامه دارد قیمت خودرو کاهش نمی‌یابد چه زمانی و چگونه بنزین بزنیم؟ افزایش 3درصدی مصرف بنزین در رمضان امسال میانگین مصرف بنزین به مرز 65 میلیون لیتر رسید تولید کاتالیست بنزین یورو ٤، ٥ و ٦ در داخل کشور امکانپذیر شد کاهش مصرف بنزین سوپر در خراسان شمالی نفس بنزین 700 تومانی به شمارش افتاد افزایش 66 درصدی واردات بنزین و کاهش 98درصدی صادرات گازوئیل ستاد سوخت انحلال خود را تکذیب کرد حذف سهمیه سوخت تاکسی ها فقط به نفع مسافربرهای شخصی است یک بام و دو هوای بنزین کاهش ذخیره بنزین 700 تومانی کارت‌ها طرح خودکفایی بنزین متوقف شد 2 محموله بنزین وارداتی مرجوع شد دور تازه تأیید و تکذیب‌ها درباره قیمت سوخت ابطال کارت سوخت 6 میلیون خودرو مزایای استفاده از کارت های سوخت شخصی توسط مالکان خودرو رتبه 35 ایران در مصرف سرانه بنزین دنیا چرا نسخه بنزینی چندان جواب نداد؟ مجلس تحقیق‌وتفحص از بنزین وارداتی را فراموش نکرده‌ است کمترین و بیشترین قیمت جهانی بنزین در سال 93 افزایش قیمت مجدد حامل‌های انرژی در صورت نیاز نرخ بنزین در بازارهای جهانی حدود سه دلار افزایش یافت افزایش 2درصدی مصرف بنزین بعد از حذف سهمیه‌بندی ازسرگیری سوآپ بنزین در کشور پس از 15 سال واردات کارت‌های بنزین چینی و کره‌ای خواهش و تمنا از مردم، کلید حفظ سامانه هوشمند سوخت نیست! تلخی یکسان سازی بنزین به کام تاکسی داران ارائه مجوز ایجاد جایگاه سوخت به شرط تکمیل مجتمع خدمات رفاهی است عربستان و امارات در تولید بنزین به خودکفایی می‌رسند کارت‌های بنزین بازنشسته نمی‌شوند ماجرای کارتهای بنزین 1000لیتری باطل شدن کارت سوخت 1.3 میلیون خودرو بدون فعالیت تشویق رانندگان برای استفاده از کارت سوخت شخصی کاربرد کارت سوخت جایگاه‌داران محدود شود افزایش سه برابری قیمت سوخت در استان‌های جنوبی کارت سوخت تنها ابزار رصد میزان مصرف است قطع یارانه سوخت در امارات وارد فاز مطالعه شد اوج‌گیری دوباره مصرف با بنزین تک‌نرخی سهمیه‌بندی بنزین بیشتر محرک مصرف است یا حذف آن؟ واردات بنزین کمتر از 6میلیون لیتر بود شمارش معکوس برای مصرف 2.1 میلیارد لیتر بنزین 700 تومانی افزوده شدن روزانه چهار میلیون لیتر بنزین یورو 4 در پالایشگاه آبادان کارت‌های سوخت حذف نمی‌شود مصرف بنزین کشور به ٧ میلیون لیتر نزدیک شد پرداخت 8هزار تومان یارانه برای هر کارت سوخت بازنگری سبد سوخت کشور و تعیین متولی واحد الزامی است بررسی مشکلات جایگاه‌داران بنزین در مجلس ٢٣ میلیون لیتر بنزین یورو ٤ و ٣٥ میلیون لیتر گازوییل یورو ٤ توزیع می شود حذف تدریجی کارت سوخت یک عقب‌گرد بزرگ در حوزه شفافیت اطلاعات است جزئیات ابطال کارت بنزین خودروها نظر رییس سازمان استاندارد درباره کیفیت بنزین 5 پیشنهاد بنزینی جمعیت ایثارگران به رئیس جمهور بیشترین میزان توزیع بنزین طی دو روز در فارس رقم خورد جزئیات طرح خودکفایی از واردات بنزین در سال 94 قانون مجوز افزایش نرخ بنزین به 90درصد فوب خلیج فارس در سال جاری را داده است کارت سوخت حذف نمی‌شود وعده توزیع بنزین یورو 4 در آبادان محقق نشد پالایشگاه بنزین یورو 4 در شهرستان فراشبند احداث می‌شود واکنش معکوس بازار به پایان دوران بنزین 700 تومانی! هزینه‌ اقتصادی و اجتماعی در سوزاندن سهمیه‌های بنزین مردم کارت سوخت، زیرساخت اصلی شفافیت اطلاعات در حوزه سوخت و حمل‌ونقل مصرف بنزین کشور به مرز 71 میلیون لیتر رسید سیستم کارت سوخت باید حفظ شود تک نرخی شدن بنزین اثر روانی یا واقعی بر تورم سوختگیری بنزین سوپر بدون کارت قیمت بنزین افزایش پیدا نمی‌کند دفاع رییس دولت از حذف بنزین پتروشیمی حذف سهمیه بنزین و افزایش قیمت فرآورده‌های نفتی همه بخش‌ها منطقی نیست فردا؛ زمان بررسی تک‌نرخی شدن سوخت حفظ کارت سوخت با خواهش و تمنا از مردم امکان‌پذیر نیست خودکفایی بنزین ایران چشم‌انتظار ستاره خلیج‌فارس چه کسی از حذف سامانه کارت هوشمند سوخت نفع می‌برد؟ عرضه بنزین بدون سهمیه به قاچاق سوخت منجر می‌شود تاثیر افزایش قیمت بنزین روی مصرف CNG خودروها سوخت گیری ناقص انجام می‌دهند بنزین تک‌نرخی با صنایع چه خواهد کرد؟ نرخ بنزین هنوز با قیمت واقعی فاصله دارد دولت برای افزایش قیمت بنزین اختیار قانونی داشت تاثیر نرخ جدید سوخت بر هزینه تولید کالاها نهایتا 2 درصد است افزایش قیمت بنزین با منطق اقتصاد سازگار نیست اختلاف 700 تومانی قیمت بنزین ایران با فوب خلیج فارس حذف سهمیه بنزین معیشت 80 هزار راننده تاکسی را دچار مشکل کرد اگر قیمت بنزین واقعی شود مردم بیشتر از تلفن استفاده می‌کنند انتظار نداریم آزاد‌سازی نرخ سوخت تاثیری روی تورم بگذارد شفافیت اطلاعات و جلوگیری از قاچاق سوخت مهمترین مزیت کارت سوخت از ابتدا با سهمیه‌بندی سوخت مخالف بودیم 4.4 میلیارد لیتر بنزین در کشور سوخت با تک نرخی شدن بنزین حمل و نقل بیکار، به کار گرفته می‌شود افزایش نرخ بنزین تاثیر معناداری بر تورم ندارد نظر تاجگردون درباره بنزین هزار تومانی دولت کسری بودجه هدفمندی را می توانست صرفا با افزایش قیمت بنزین آزاد جبران کند افزایش قیمت بنزین، خارج از قوانین مجلس یکشنبه آینده؛ بررسی تک نرخی کردن قیمت بنزین در کمیسیون انرژی مجلس گزارش کمیسیون اصل 90 درباره بنزین پتروشیمی‌ها در انتظار قرائت در مجلس توسعه استخراج بنزین از گیاهان هشدار روحانی درباره کسر سهمیه بنزین 700 تومانی کارت‌ها رکوردشکنی تاریخی مصرف بنزین ایران قیمت بنزین در ایران همچنان یک‌ششم دنیا متن رسمی مصوبه قیمت سوخت منتشر شد تک نرخی شدن بنزین باید به کنترل مصرف منجر شود تصمیم دولت در تک‎نرخی کردن قیمت بنزین براساس قانون بوده است مصرف بنزین دیروز به 80 میلیون لیتر رسید بهتر بود تک نرخی شدن بنزین در زمان دیگری انجام می‌شد بنزین 5 هزار تومانی، تنها گزینه تامین تمام کسری‌ دولت سهمیه 500 لیتری بنزین آزاد دیشب واریز شد قیمت بنزین تاثیرزیادی درتورم ندارد صف پمپ بنزین ها در آخرین ساعات لغو سهمیه بندی تاکسی افزایش قیمت حامل‌های انرژی تصمیم دولت و قانونی است بنزین در قیمت تمام شده محصولات صنایع نقش عمده‌ای ایفا نمی‌کند دولت با افزایش 40 درصدی قیمت بنزین در زمان مذاکرات آرامش مردم را بر هم زد تاکید بر تورم‌زا بودن اقدام اخیر دولت در حذف سهمیه سوخت بنزین دو نرخی چگونه متولد شد و به کجا رسید؟ روحانی بنزین 1500 تومانی را نپذیرفت بنزین آزاد، سهمیه بندی نمی شود بنزین آزاد هم سهمیه‌بندی شد جایگاه‌داران سخنگوی وزارت نفت شدند! تولید نخستین بنزین گیاهی واقعی جهان مصرف نزدیک به 97 میلیون لیتر بنزین در تهران بنزین؛ بهایی که باید پرداخت 107 باب جایگاه عرضه فرآورده نفتی در کرمانشاه وجود دارد انتقاد عضو شورای شهر به عدم مدیریت در اعلام زمان تک‌نرخی شدن بنزین سهمیه تاکسی‌ها از امشب می‌سوزد 120روزه 2.1 میلیارد لیتر بنزین را دود کنید چرا بنزین تک‌نرخی شد؟ افزایش ساعت انتظار سوخت‌گیری CNG توضیحات دولت درباره لغو نظام سهمیه‌بندی بنزین یارانه سوخت در بخش کشاورزی حذف شد تاثیر افزایش نرخ سوخت بر حمل و نقل فاصله 350 تومانی تا رسیدن بنزین به هدف قانون یارانه‌ها سهمیه بنزین تاکسی‌ها هم قطع شد ابهام درباره قیمت بنزین خودروهای عمومی و سکوت مسئولان تاکسیرانی احتمال افزایش مجدد قیمت بنزین به 1200تومان سهمیه خودروهای عمومی هم از تیرماه حذف می‌شود اثرات تک نرخی شدن بنزین بر بخش صنعت انتقاد از نحوه اعلام خبر تک نرخی شدن بنزین ابهام اطلاعیه شرکت پخش درباره سرنوشت سهمیه سوخت خودروهای عمومی 50 میلیون کارت سوخت بی فایده شد 2.5 میلیارد لیتر سهمیه بنزین 700 تومانی موجود کارت‌های سوخت منتظر توضیحات دولت برای دلایل گرانی بنزین هستیم مجلس تکلیف بنزینی برای دولت تعیین نکرده ولی افزایش قیمت قانونی است بنزین از ساعت صفر چهارشنبه لیتری 1000 تومان تک نرخی شدن بنزین در دولت نهایی شد آغاز دور جدید اقدامات تبلیغاتی برای بنزین 1000 تومانی بنزین تک نرخی می‌شود چه کسی دستور واریز نشدن سهمیه‌‌بندی را داد؟ افزایش تولید بنزین به 80 میلیون لیتر حذف سهمیه بنزین یا ابزار کنترل مصرف مدیریت میزان مصرف بنزین در شهرهای شمالی آذربایجان غربی بررسی قطع سهمیه بنزین خرداد، فردا در مجلس جایگاه‌داران در برابر عمل انجام شده وزارت نفت سهمیه سوخت خودروهای شخصی به احتمال زیاد از این ماه قطع می‌شود توقف واریز سهمیه سوخت مصوبه دولت است افزایش قیمت ، تنها راه تامین نقدینگی؟ نظر سازمان حمایت در مورد افزایش اخیر قیمت خودرو 60 لیتر بنزین اردیبهشت امشب واریز می‌شود تثبیت سهمیه بنزین تا شب عید
Back to top