ادعای یکی از کارکنان بیمارستان ژرژ پومپیدو؛

"شوماخر بهوش است"

عصر خودرو- یکی از کارکنان بیمارستان ژرژ پمپیدو پاریس مدعی شد راننده پیشین آلمانی فرمول یک به هوش است.

Wednesday 11 September 2019 - 17:16:00

"شوماخر بهوش است"

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، میشاییل شوماخر اخیرا به پاریس انتقال داده شده است تا درمان مخفیانه‌ای رویش انجام شود. یک روز بعد نشریه لا پاریسین مدعی شد جوانی که در بخش قلب و عروق است به یکی از دوستانش که در بیمارستان ژرژ پومپیدو پاریس کار می‌کند اظهار کرده است قهرمان هفت دوره فرمول یک به هوش است. او در این باره گفت: بله او در نزدیکی من است و من می‌توانم به تو اطمینان بدهم که به هوش است.

این کلینیک که در مرکز فرانسه واقع است از دوشنبه در تدابیر امنیتی شدید قرار گرفته است چون راننده پیشین آلمانی در آن جا بستری شده است.

شوماخر پیش از این دو بار در بهار در فرانسه بستری شده بود. راننده آلمانی پس از حادثه بیست و نهم دسامبر در خانه‌اش در لوزان در کما به سر می‌برد. او 6 سال پیش در حال اسکی به یک صخره برخورد کرد و اگر کلاه نداشت جانش را از دست می‌داد.

برچسب ها

فرمول یکراننده
مطالب مرتبط بیشتر
پیرمرد 90 ساله ایلامی قربانی بی‌احتیاطی راننده کامیون آخرین اطلاعات از راننده‌ کامیون‌های زندانی شده در کشورهای مختلف اسطوره جهان فرمول‌یک درگذشت آرزوی راننده مشهور فرمول‌یک برای اینتراخت فرانکفورت رونمایی از جدید ترین خودروی مسابقات فرمول یک +عکس لامبورگینی و نسل جدید خودروهای فرمول یک ادعا درباره یک مامور پلیس راه شیراز- اصفهان در حال بررسی است مسابقات خودرو الکتریک ژنو میزبان غول خودروسازی آلمان می شود؟ راننده زورگیر تاکسی اینترنتی دستگیر شد راننده تریلی زن: جنسیت مانع راهم نشد خودرویی که خستگی راننده را تشخیص داده و برایش مناسب سازی می کند دستگیری راننده پژوی شیطانی در نمایشگاه ماشین 15 هزار راننده زن در اسنپ ثبت نام کرده‌اند جرقه های آتش در مسابقات فرمول یک‎ فروش مکلارن P1 قهرمان سابق فرمول وان غول خودروسازی آلمان به کمک فرمول یک آمد قدردانی از تیم ساخت نخستین خودرو فرمول یک بانک تجارت به رانندگان ترانزیت ارز دولتی می‌دهد شوک بزرگ به فرمول 1 علت جریمه راننده تاکسی شلوارک بود نه آستین کوتاه! مذاکره با مجلس برای قرار گرفتن رانندگان در ردیف مشاغل سخت آموزش «قوانین مقابله با ورود مواد مخدر» به رانندگان ترانزیت و مرزنشینان رانندگان کامیون از یارانه دولتی بهره‌مند می‌شوند دستگیری راننده حادثه‌ساز در ژاپن اعتراضات راننده‌های کامیون تمام شده است واکنش متفاوت امام جمعه تبریز به اعتصاب کامیون داران راننده جنجالی 2 ماه پاکپان می‌شود الماس‌های سرخ با موتورهای رنو نتایج بهتری می‌گیریم خودروهای مدل 2018 فرمول یک رونمایی می‌شوند جنگجویان زردپوش پیشرانه خودروهای فرمول 1 فراری تغییر می‌کند تدبیر پلیس راه استرالیا برای رفع خستگی رانندگان +تصاویر حکم جالب قاضی گنبدی برای یک راننده بدون گواهینامه 6 ماه دیگر ایران صاحب پیست فرمول یک می شود رابرت کوبیکا خودروی فرمول یک رنو را تست می‌کند تصویری از راننده مطرح فرمول یک با پرچم ایران ویشکا آسایش راننده کامیون می شود! /عکس تصاویر و مشخصات فنی خودروهای فراری و مک‌لارن برای فصل 2017 فرمول یک چرا رانندگان تاکسی پایتخت از دست "اسنپ" و "تپسی" عصبانی‌اند؟ خاطرات راننده بلیزر امام از فرودگاه تا بهشت زهرا نصب برچسب 'راننده مبتدی' در شیشه خودرو ازسوی رانندگان مبتدی الزامی است بوتاس جانشین احتمالی رُزبرگ است راننده با وجدان 10 هزار دلار را به صاحبش بازگرداند فرمول یک ایمن‌تر فرمول یک از دید بوگاتی! دخل و خرج نجومی تایید صلاحیت 18 هزار راننده سرویس مدرسه راننده فرمول یک و مدال طلایی که در پارالمپیک به دست آورد کمپانی مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک به فروش رسید چوپانان‌ هم "راننده" محسوب می‌شوند! لزوم تأیید صلاحیت راننده و سلامت خودرو در سرویس‌های مدارس رانندگی فوق‌العاده مردی را از مرگ نجات داد انحراف به چپ جان راننده وانت را در جاده قزوین گرفت تاکسی سواری در خیابان های تبریز با طعم کتابخوانی لوئیز همیلتون و مرسدس-بنز با هم یک ابرخودرو می سازند ژانگولر بازی با ماشین جگوار راننده فداکار مانع واژگونی کامیونت شد راننده آلمانی قهرمان رقابت‌های فرمول یک باکو شد+عکس راننده تربتی 2 میلیارد ریال پول را به صاحبش برگرداند آخرین وضعیت میشاییل شوماخر از زبان یک متخصص پزشکی تغییرات اتومبیل های فرمول یک از گذشته تا کنون اقتصاد فرمول یک درآمد فرمول‌یکی‌ها چقدر است؟ درگذشت اولین زن راننده جهان این خودرو فرمولاوان مک‌لارن با فرامین مغز راننده کنترل می شود ژول بیانکی جایگزین کیمی رایکونن ژول بیانکی همچنان در کما
Back to top