راننده با وجدان 10 هزار دلار را به صاحبش بازگرداند

عصر خودرو- مردی که 10 هزار دلار پول پیدا کرده بود، آن را به صاحبش بازگرداند.

Saturday 24 December 2016 - 10:48:00

راننده با وجدان 10 هزار دلار را به صاحبش بازگرداند

به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نایجل ادواردز روز دوشنبه در حال رانندگی در یکی از خیابان‌های اوکلند به همراه دخترش بود که کیفی را پیدا کرد که در آن 10 هزار دلار و پاسپورت بود.

ادواردز 58 ساله بعد از اینکه کیف را پیدا کرد، آن را از کنار خیابان برداشت و به خانه خود برد تا از صاحب آن بتواند ردی پیدا کند و کیف را به خانمی که صاحب پاسپورت و کیف بود، بازگرداند.

این مرد 58 ساله موفق شد صاحب این کیف را با جست و جویی ساده در گوگل پیدا کند و با او ارتباط برقرار کند و به او خبر بدهد که کیف پیش او است تا صاحب آن از نگرانی بیرون آید.

گفتنی است؛ خانمی که صاحب کیف بود، به همراه همسرش به خانه این مرد آمد و کیف خود را پس گرفت و در عوض به مردی که او را پیدا کرده بود، چند دلاری از همان پول را داد.

نایجل ادواردز در مصاحبه‌ای که با تلویزیون اوکلند داشت، اعلام کرد از کاری که کرده است، اصلا پشیمان نیست و خیلی هم از این بابت خوشحال است که توانسته است اقدامی مثبت در قبال آن پول‌ها و صحب کیف انجام دهد.

برچسب ها

راننده
مطالب مرتبط بیشتر
آخرین اطلاعات از راننده‌ کامیون‌های زندانی شده در کشورهای مختلف ادعا درباره یک مامور پلیس راه شیراز- اصفهان در حال بررسی است راننده زورگیر تاکسی اینترنتی دستگیر شد راننده تریلی زن: جنسیت مانع راهم نشد خودرویی که خستگی راننده را تشخیص داده و برایش مناسب سازی می کند دستگیری راننده پژوی شیطانی در نمایشگاه ماشین 15 هزار راننده زن در اسنپ ثبت نام کرده‌اند بانک تجارت به رانندگان ترانزیت ارز دولتی می‌دهد علت جریمه راننده تاکسی شلوارک بود نه آستین کوتاه! مذاکره با مجلس برای قرار گرفتن رانندگان در ردیف مشاغل سخت آموزش «قوانین مقابله با ورود مواد مخدر» به رانندگان ترانزیت و مرزنشینان رانندگان کامیون از یارانه دولتی بهره‌مند می‌شوند دستگیری راننده حادثه‌ساز در ژاپن اعتراضات راننده‌های کامیون تمام شده است واکنش متفاوت امام جمعه تبریز به اعتصاب کامیون داران راننده جنجالی 2 ماه پاکپان می‌شود تدبیر پلیس راه استرالیا برای رفع خستگی رانندگان +تصاویر حکم جالب قاضی گنبدی برای یک راننده بدون گواهینامه ویشکا آسایش راننده کامیون می شود! /عکس چرا رانندگان تاکسی پایتخت از دست "اسنپ" و "تپسی" عصبانی‌اند؟ خاطرات راننده بلیزر امام از فرودگاه تا بهشت زهرا نصب برچسب 'راننده مبتدی' در شیشه خودرو ازسوی رانندگان مبتدی الزامی است تایید صلاحیت 18 هزار راننده سرویس مدرسه چوپانان‌ هم "راننده" محسوب می‌شوند! لزوم تأیید صلاحیت راننده و سلامت خودرو در سرویس‌های مدارس رانندگی فوق‌العاده مردی را از مرگ نجات داد انحراف به چپ جان راننده وانت را در جاده قزوین گرفت تاکسی سواری در خیابان های تبریز با طعم کتابخوانی ژانگولر بازی با ماشین جگوار راننده فداکار مانع واژگونی کامیونت شد راننده تربتی 2 میلیارد ریال پول را به صاحبش برگرداند
Back to top