پس از 6 ماه؛

ژول بیانکی همچنان در کما

عصرخودرو: پدر ژول بیانکی در بیانه‌ای گفت: اتفاقی که برای پسرم افتاد روی خانواده‌ و دنیای فرمول یک تاثیر بدی گذاشت.

Thursday 16 April 2015 - 14:34:00

ژول بیانکی همچنان در کما

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سال گذشته در جریان گرند پری ژول بیانکی 25 ساله دچار تصادفی شدیدی شد که نتیجه‌ی آْن حادثه به کما رفتن وی به مدت 6 ماه شد.
فیلیپ بیانکی پدر ژول گفت: بعد ار این اتفاق و گذشت زمان سوالی که برای ما پیش آمده این است آیا ژول به هوش می آید، و آیا بعد از به هوش  آمدن او  می تواند مثل سابق به زندگیش ادامه دهد و این است که خانواده‌اش را نگران کرده است.
وی افزود: این یکی از بدترین و سنگین‌ترین اتفاق زندگی‌ام بود که هنوز نتوانستم با آن کنار بیایم و دیدن ژول در این شرایط برایمان بسیار دردناک است.
وی تاکید کرد: در حال حاضر ژول مشکل فیزیکی ندارد، اما کاملا هوشیاری‌اش را از دست داده است.
پدرش در آخر خاطر نشان کرد: ژول جانش را برای رسیدن به آرزویش به خطر انداخت و دنیای فرمول یک و خانواده‌اش همیشه به ژول افتخار می کند.

برچسب ها

فرمول یک
مطالب مرتبط بیشتر
غول خودروسازی آلمان به کمک فرمول یک آمد قدردانی از تیم ساخت نخستین خودرو فرمول یک شوک بزرگ به فرمول 1 الماس‌های سرخ با موتورهای رنو نتایج بهتری می‌گیریم خودروهای مدل 2018 فرمول یک رونمایی می‌شوند جنگجویان زردپوش پیشرانه خودروهای فرمول 1 فراری تغییر می‌کند 6 ماه دیگر ایران صاحب پیست فرمول یک می شود رابرت کوبیکا خودروی فرمول یک رنو را تست می‌کند تصویری از راننده مطرح فرمول یک با پرچم ایران تصاویر و مشخصات فنی خودروهای فراری و مک‌لارن برای فصل 2017 فرمول یک بوتاس جانشین احتمالی رُزبرگ است فرمول یک ایمن‌تر فرمول یک از دید بوگاتی! دخل و خرج نجومی راننده فرمول یک و مدال طلایی که در پارالمپیک به دست آورد کمپانی مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک به فروش رسید لوئیز همیلتون و مرسدس-بنز با هم یک ابرخودرو می سازند راننده آلمانی قهرمان رقابت‌های فرمول یک باکو شد+عکس آخرین وضعیت میشاییل شوماخر از زبان یک متخصص پزشکی تغییرات اتومبیل های فرمول یک از گذشته تا کنون اقتصاد فرمول یک درآمد فرمول‌یکی‌ها چقدر است؟ درگذشت اولین زن راننده جهان این خودرو فرمولاوان مک‌لارن با فرامین مغز راننده کنترل می شود ژول بیانکی جایگزین کیمی رایکونن
Back to top