شش سال پیش در چنین روزی

6 ماه دیگر ایران صاحب پیست فرمول یک می شود

عصرخودرو: 6 سال پیش در چنین روزی اعلام شد همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی امسال، اولین پیست فرمول یک کشور در مجموعه سرزمین ایرانیان به بهره‌برداری خواهد رسید.

Sunday 13 August 2017 - 17:02:00

6 ماه دیگر ایران صاحب پیست فرمول یک می شود

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» مدیر پروژه فرمول1 سرزمین ایرانیان آن زمان با اعلام این خبر گفت: 2 بخش از پیست اصلی مجموعه سرزمین ایرانیان قابلیت برگزاری مسابقات در سطح جهانی را دارد و بنا داریم همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی فاز اول این مجموعه را به بهره برداری برسانیم.

http://www.asrekhodro.com/News/10700

تولید 150 هزار دستگاه خودرو در شرکت سایپا کاشان تا پایان سال
22 مرداد ماه سال 90 پوستین دوز مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از برنامه ریزی برای تولید 150 هزار دستگاه خودرو تا پایان سال در سایپا کاشان خبر داد و گفت: این شرکت به عنوان یک قطب صنعتی تاثیرات مناسبی بر اشتغال زایی، صنعت و تجارت این منطقه داشته است.

http://www.asrekhodro.com/News/10692

فراخوان گواهینامه‌های قدیمی جهت هوشمندسازی حداکثر تا پایان سال
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی 6 سال پیش در چنین وزی از توقف شماره‌گذاری پراید از اول مردادماه خبر داد و گفت: برابر اعلام قبلی این محصول سایپا تا مردادماه فرصت داشت تا طبق برنامه زمان‌بندی نسبت به نصب کیسه هوا اقدام کند. او همچنین از فراخوان گواهینامه‌های قدیمی جهت هوشمندسازی حداکثر تا پایان سال خبر داد.

http://www.asrekhodro.com/News/10694

برچسب ها

فرمول یک
مطالب مرتبط بیشتر
غول خودروسازی آلمان به کمک فرمول یک آمد قدردانی از تیم ساخت نخستین خودرو فرمول یک شوک بزرگ به فرمول 1 الماس‌های سرخ با موتورهای رنو نتایج بهتری می‌گیریم خودروهای مدل 2018 فرمول یک رونمایی می‌شوند جنگجویان زردپوش پیشرانه خودروهای فرمول 1 فراری تغییر می‌کند رابرت کوبیکا خودروی فرمول یک رنو را تست می‌کند تصویری از راننده مطرح فرمول یک با پرچم ایران تصاویر و مشخصات فنی خودروهای فراری و مک‌لارن برای فصل 2017 فرمول یک بوتاس جانشین احتمالی رُزبرگ است فرمول یک ایمن‌تر فرمول یک از دید بوگاتی! دخل و خرج نجومی راننده فرمول یک و مدال طلایی که در پارالمپیک به دست آورد کمپانی مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک به فروش رسید لوئیز همیلتون و مرسدس-بنز با هم یک ابرخودرو می سازند راننده آلمانی قهرمان رقابت‌های فرمول یک باکو شد+عکس آخرین وضعیت میشاییل شوماخر از زبان یک متخصص پزشکی تغییرات اتومبیل های فرمول یک از گذشته تا کنون اقتصاد فرمول یک درآمد فرمول‌یکی‌ها چقدر است؟ درگذشت اولین زن راننده جهان این خودرو فرمولاوان مک‌لارن با فرامین مغز راننده کنترل می شود ژول بیانکی جایگزین کیمی رایکونن ژول بیانکی همچنان در کما
Back to top