فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل گروه سایپا خبر داد:

تولید ۱۵۰ هزار دستگاه خودرو در شرکت سایپا کاشان تا پایان سال

عصر خودرو : مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از برنامه ریزی برای تولید ۱۵۰ هزار دستگاه خودرو تا پایان سال در سایپا کاشان خبر داد و گفت: این شرکت به عنوان یک قطب صنعتی تاثیرات مناسبی بر اشتغال زایی، صنعت و تجارت این منطقه داشته است.

تولید ۱۵۰ هزار دستگاه خودرو در شرکت سایپا کاشان تا پایان سال
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۹:۱۲

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از سایپا نیوز ، نعمت الله پوستین دوز، در بازدید از مجتمع تولید خودرو سایپا کاشان اظهار داشت: با انجام فاز دوم شرکت سایپا کاشان شامل سالن های پرس و فاز سوم و برنامه ریزی برای احداث شرکت های قطعه سازی در کنار این شرکت، ظرفیت ایجاد اشتغال مستقیم به بیش از 10 هزار نفر و اشتغال غیر مستقیم به 20 هزار نفر در این منطقه خواهد رسید.
    وی با اشاره به برنامه ریزی برای افزایش ظرفیت تولید این شرکت به 150 هزار دستگاه خودرو تا پایان سال 1390 تصریح کرد: باید علاوه بر افزایش ظرفیت تولید، برای گسترش حوزه خدمات پس از فروش نیز برنامه های جداگانه ای در نظر بگیریم تا از این طریق تمام نیازهای مشتریان را برطرف سازیم.
    پوستین دوز از افزایش حجم فعالیت های توسعه ای گروه سایپا خبر داد و گفت: روند رو به رشد تولید خودرو و حضور در بازارهای مختلف سبب خواهد شد گروه خودروسازی سایپا با ارتقای الگوهای صنعتی، بعنوان یک تولیدکننده بین المللی نقش مهمی در صنعت کشور ایفا کند.
    مدیرعامل سایپا افزود: مفتخریم که در سال جهاد اقتصادی با تلاش و همکاری تمامی کارکنان گروه خودروسازی سایپا نه تنها آثار تحریم های بین المللی را از میان برداشتیم، بلکه در حوزه های صادراتی و بازارهای خارجی نیز اقدامات بزرگی را پایه گذاری کردیم و همکاری های خوبی با شرکت های بین المللی خودروسازی برای تنوع محصولات آغاز شده است.
    وی یادآور شد: خصوصی شدن شرکت سایپا موجب شده با فعالیت مضاعف به سوی تولید یک میلیون دستگاه خودرو در سال حرکت کنیم و ضمن تلاش برای دستیابی به بازارهای بین المللی، سهم خود را از بازار خودروی داخل به بیش از 50 درصد برسانیم.
    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پایان ابراز امیدواری کرد مردم و مسئولان شهر کاشان با حمایت از این واحد صنعتی زمینه های توسعه آن را فراهم کنند تا صنعت کشور به اهداف والای خود دست یابد.
    یادآور می شود که این برنامه با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهر کاشان برگزار شد و طی آن پرسنل این شرکت بر تاثیرات مثبت حضور سایپا در منطقه در بعدهای اجتماعی، صنعتی و فرهنگی تاکید کردند.

    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو