معرفی 10 خودروی داخلی که ارزش خرید دارند

عصر خودرو -با افزایش شدید قیمت خودروهای وارداتی، شرایط خوبی برای تولید محصولات مدرن خارجی توسط مونتاژکاران وطنی فراهم شده، اینجا ضمن رتبه بندی ارزش هر اتومبیل، 10 پیشنهاد بکر داخلی را برای تان ردیف کرده ایم. نیت سیاستگذاران اقتصادی به ثمر نشست و با افزایش تعرفه واردات خودرو در کنار رشد قیمت دلار، عملا پوشش خوبی جهت ورود خودروسازان خارجی و سازندگی وطنی جهت مونتاژ خودروهای مدرن خارجی فراهم شد.

Monday 19 February 2018 - 12:22:00

معرفی 10 خودروی داخلی که ارزش خرید دارندمعرفی 10 خودروی داخلی که ارزش خرید دارند111111111

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از هفت صبح ، با این که آشوب، تلاطم و نوسانات قیمتی- قانونی در بازار خودروی ایران می تواند ضربات جبران ناپذیری را به پیکره اقتصاد وارد کند اما نمی توان به هیچ وجه منکر منافعی شد که از قِبَل مجموعه سیاست های اعمال شده عاید صنایع داخلی می شود. درواقع با این ترفند علاوه بر این که بخش عظیمی از گردش مالی بخش واردات به سمت صنایع داخلی چرخید، دست صنعتگران داخلی برای ارائه گزینه های جذاب و ورود به رنج قیمتی 100 تا 200 میلیون تومان باز شد.

 در عین حال این رویه زمینه خوبی برای خروج خودروهای قدیمی و جایگزین نمودن محصولات مدرن ایجاد کرده، به طوری که در یک افق سه ساله می توان انتظار داشت ماهیت کلی تولیدات صنعت خودروی ایران تغییر کرده و با خروج نمونه های قدیمی مثل پراید، پژوه 405، پژو پارس و سمند از خط تولید، شاهد افزایش واقعی سطح کیفیت خودروهای تولید داخل باشیم.

10 خودرویی که اینجا ردیف کرده ایم از محصولاتی هستند که در مقطع فعلی بین انبوهی از خودروهای بازار به کیفیت شهره اند ضمن این که تکنولوژی بالاتری در تولید آنها به کار رفته، ایمنی بهتری برای سرنشینان به ارمغان می آورند و سواری با آنها نسبتا راحت است. سعی کرده ایم با نمره دهی به این محصولات در پنج بخش مختلف اعم از ایمنی، امکانات و تجهیزات، طراحی داخلی و خارجی، کیفیت سواری و دوام و کارایی و قیمت، زمینه شناخت دقیق و بهتر و بیشتر خوانندگان را از 10 اتومبیل کیفی بازار ایران فراهم آورد. ضمنا نمرات درون پرانتز نمره هر بخش از مجموع پنج نمره بوده که در نهایت، نمره مجموع را رقم می زند.

هیوندای آی 10

کلاس: مینی هاچ بک
قیمت بازار: 72 میلیون تومان
نمره مجموع: 4.1 از 5
مناسب کیست: آنها که هر روز در شهر رانندگی می کنند.
 

هیوندای آی 10

با داشتن 4 ستاره از 5 ستاره در تست تصادف موسسه اروپایی انکپ، نمونه وطنی نه شش ایربگ که تنها دو ایربگ دارد که حتما ایمنی کمتری عاید سرنشینانش می کند (3.6). طراحی داخلی و خارجی هم چشم نواز و ارگونومیک است. ساخت می توانست بهتر از این باشد (4.3). امکانات خودرو واقعا کم است (3.5). ضمن این که موتور و جعبه دنده چهارسرعته در کنار تعلیقی نرم سواری خوبی عاید شما می کنند (4.5). آی 10 با مصرف 5.5 لیتر سوخت در هر 100 کیلومتر، محصولی اقتصادی و کارا است که در ترافیک شهری ارزش واقعی خود را نشان می دهد گرچه قیمت خودرو اندکی بالاست (4.6).
 



رنو ساندرو استپ وی

کلاس: هاچ بک کراس
قیمت بازار: 63 میلیون تومان
نمره مجموع: 4 از 5
مناسب کیست: عاشقان محافظه کار کراس اوور.
 

رنو <a href=ساندرو استپ وی" data-="" data-async="1" src="https://cdn.iranjib.ir/images/lvjetkvpq7kx32imdn7.jpg" title="رنو ساندرو استپ وی" />

وضعیت ایمنی خودرو متوسط است و استپ وی 2008 تنها سه ستاره از یوروانکپ دریافت کرده (3.2) طراحی داخلی خودرو کاملا کاربردی و البته به شدت اقتصادی است. اگرچه ظاهر بیرونی خودرو برای خریداران دلچسب به نظر می رسد (4) امکانات خودرو هم در حدی کاملا معمولی و اقتصادی است (3.5) البته دوام، کیفیت ساخت و سواری استپ وی واقعا ستودنی است (4.6) ضمن این که مصرف سوخت و قیمت محصول اقتصادی رنو واقعا شایسته تحسین است (4.8).
 



هیوندای آی 20

کلاس: هاچ بک کوچک شهری
قیمت بازار: 97 میلیون تومان
نمره مجموع: 4.2 از 5
مناسب کیست: عاشقان هاچ بک قدر آی 20 را می دانند.

هیوندای آی 20

مثل آی 10 از یورانکپ 4 ستاره از 5 ستاره کامل را دریافت کرده ولی نمونه وطنی چون دوایربگه است، قطعا نمره کمتری در بخش ایمنی می گیرد(3.9). طراحی بدنه آی 20 مدرن و شکیل و اتاق این خودرو فرمی جذاب دارد (4.7). عیب عمده آی 20 امکانات ناکاملش است 3.5) گرچه کیفیت سواری این خودرو بسیار بالا بوده و آشکارا بالاتر از استانداردهای داخلی صنعت خودرو ماست (4.7). آی 20 البته قیمت بالایی داشته و مصرف سوخت و استهلاکش هم همپای محصولات این رده از بازار است (4.1). 
 



دنا پلاس توربو

کلاس: سدان اقتصادی متوسط
قیمت بازار: 56 میلیون تومان
نمره مجموع: 4.1 از 5
مناسب کیست: عاشقان سرعت
 

دنا پلاس توربو

در آلمان و کره تست شده و با چهار کیسه هوای ایمنی وضعیت بهتری نسبت به خودروهای چینی و فرانسوی همرده دارد (4) ضمنا طراحی بدنه پلاس توربو بهبود یافته و اتاق خودرو هم فرم مدرنی دارد و حتی می توان آن را زیبا دانست (4.1) امکانات دنا پلاس توربو با این قیمت تقریبا بالاتر از استانداردهای این کلاس است (4.3). کیفیت ساخت این خودروی ارانی لازم است ارتقا یافته و مونتاژ هم با دقت بالاتری انجام شود تا سواری خودرو مثل هندلینگش به سطحی بالاتر برسد (3.9). پرچمدار محصولات وطنی ایران خودرو مصرف سوخت مناسبی داشته ولی لازم است با افزایش کیفیت ساخت برای تحقق اهداف صادراتی، به یک محصول بین المللی تبدیل شود(4).
 



چانگان سی اس 35 دستی


کلاس: مینی کراس اوور شهری
قیمت بازار: 60 میلیون
نمره مجموع: 3.9 از 5
مناسب کیست: هر کس که پول ندارد ولی شاسی بلند دوست دارد

چانگان سی اس 35 دستی

در تست تصادف موسسه چینی انکپ 4 ستاره کسب کرده ضمن این که داشتن چهار ایربگ در این خودرو یک نقطه مثبت است(4. در کنار این، طراحی خودرو استاندارد و بالاتر و بهتر از سایر خودروهای چینی موجود در بازار است (4) ایراد اساسی سی اس 35 خلا امکانات جدید مثل کروز کنترل است (3.5). سواری سی اسی 35 هم گرچه به پای استانداردهای اروپایی نمی رسد اما بهتر از متوسط است و ایراد چندانی ندارد (3.8) ضمن این که مصرف سوخت خودرو خوب، کیفیت ساخت بهتر از استانداردهای چینی و دوام خودرو به نسبت قیمت مناسب است (4.1).
 



پژو 2008

کلاس: کراس اوور کامپکت
قیمت بازار: 125 میلیون تومان
نمره مجموع: 4.6 از 5
مناسب کیست: همه!

yohemjn55v43ngvak7fj.jpg

یک محصول ایده آل بین المللی که سطح ایمنی اش با 5 ستاره کامل از یوروانکپ و تجهیزات ایمنی کامل در ایران شایسته تحسین است (4.8). طراحی خودرو با آخرین زبان طراحی پژو هماهنگ بوده به طوری که 2008 در بیرون اسپورت و در اتاق منظم و ارگونومیک است (4.5). امکانات این کراس اوور کامپکت هم گرچه ایده آل نیست ولی کافی و مناسب است (4.2). کیفیت ساخت، هندلینگ و سواری خودرو در حد بهترین است (4.8) ضمن این که قیمت خودرو، مصرفش و ماندگاری اش نیز به نسبت رقبای خود در حدی عالی ارزیابی می شود (4.6).

 



کیا سراتو آپشنال فول

کلاس: سدان کوچک شهری
قیمت بازار: 105 میلیون
نمره مجموع: 4.45 از 5
مناسب کیست: دوستداران خودروهای کره ای

کیا سراتو آپشنال فول

ایمنی خودرو با 5 ستاره کامل یورو انکپ عالی است (4.8). طراحی خودرو گرچه اندکی در داخل و خارج اتاق قدیمی شده ولی همچنان منظم و ساده و چشم نواز به نظر می رسد (4.1). امکانات خودرو البته در سطحی عالی است (4.7). ضمن این که کیفیت سراتو 2 لیتری آپشنال ساخت خوب، سطح سواری متناسب و دوام به میزان بالایی ارزیابی می شود (4.4). در نهایت این که مصرف سوخت این کره ای جذاب با نرخ 8 لیتر متوسط بوده ولی استهلاک خودرو پایین و مناسب است (4.2).
 



مزدا 3 فول تیپ 4

کلاس: سدان کوچک اسپورت
قیمت بازار: 135 میلیون تومان
نمره مجموع: 4.6
مناسب کیست: عاشقان تویوتا کورولا!

مزدا 3 فول تیپ 4

محصولی است ایمن و مستحکم (4.7) با سطح طراحی بسیار عالی در بدنه و داشبورد که هنوز هم زیبا، موزون و باوقار است(5) امکاناتش گرچه مناسب بود ولی کافی نیست و یک نکته منفی در پرونده سدان اسپورتی مزدا است (4) کیفیت ساختش بسیار عالی، سواری اش نرم و روان و لذت رانندگی اش ستودنی است (4.7). استهلاک این ژاپنی محبوب پایین بوده ضمن این که مصرف سوختش در حدی متوسط است (4.5). البته که نباید فراموش کرد اتاق این خودرو مربوط به سال 2012 است اما خب به نظر ما مزدا 3 هنوز هم ظاهر بهتری نسبت به کیا سراتو 2018 دارد.
 



چری تیگو 7

کلاس: کراس اوور کوچک شهری
قیمت بازار: 140 میلیون تومان
نمره مجموع: 4.3 
مناسب کیست: دلبستگان هیوندای توسان!
 

چری تیگو 7

ایمنی خودرو با بسته کامل چری و مهندسی خوب این شرکت در سطحی قابل قبول است (4.2) طراحی بدنه و اتاق تیگو 7 را باید بهترین در بین همنوعان چینی اش دانست (4.4) سطح امکاناتش هم مناسب و متعادل است (4.5) در ضمن کیفیت ساختش خوب، سواری اش پایدار و هماهنگی مجموعه برای یک چینی جوان قابل تحسین است (4.5) هنوز چری درباره کیفیت ساخت این خودرو به واسطه جوانی اش مخابره نشده! اما مصرف سوخت مناسب و قیمتش اندکی گران است (4.2).

 



سوزوکی گرند ویتارا

کلاس: اس یووی آفرودر کوچک
قیمت بازار: 153 میلیون تومان
نمره مجموع: 4.4
مناسب کیست: عاشقان خودروهای دو دف ارزان قیمت
 

سوزوکی گرند ویتارا

ایمنی این ژاپنی کهنسال همپای استانداردها جهانی است (4.5) هر چند اتاقش دیگر قدیمی شده طراحی بدنه اش هنوز هم دلچسب و زیبا است (4.4) امکانات این خودرو در نمونه کلاس 10 اتومات نیوفیس خوب و مناسب است گرچه با هم رده های کره ای گران قیمتش فاصله زیادی دارد (4.4) هر کس که ویتارا 2 دیفرانسیل را خریده از توان آفرود، کشش موتور و کیفیت ساخت خوب خودرو ستایش کرده گرچه بعضا ایرادات کیفی هم در این خودرو دیده می شود (4.4). مصرف سوخت این ژاپنی نسبتا سنگین بالا بوده در عین حال نشانه هایی چند از دوام ماندگاری خوب گرند ویتارا در بازار وجود دارد (4.5).

 

برچسب ها

مزدا 3هیوندای I20ساندرو استپ ویهیوندای i10چانگان CS35دنا پلاس
مطالب مرتبط بیشتر
آخرین وضعیت تعیین و ابلاغ قیمت جدید دناپلاس‌ دنده‌ای قیمت دنا پلاس اصلاح می‌شود قیمت دناپلاس در جلسه هفته پیش رو تعیین تکلیف می‌شود اعلام جزییات قیمت‌گذاری دناپلاس دستی قیمت دناپلاس ایران خودرو طبق مصوبه شورای رقابت است دناپلاس‌های بورسی فروردین ماه تحویل می‌شود هیوندای آی10 فیس لیفت معرفی شد، میزبانی نخستین خط تولید در کشور همسایه (+عکس) تحویل خودروی دنا مطابق با اطلاعات اعلامی به مشتری دنا قابل عرضه در بورس کالا نیست! دنا پلاس فروخته شده در بورس‌کالا، 50 روز زودتر از موعد در حال تحویل است دنا پلاس 380 میلیون تومان معامله شد عرضه 10 هزار دستگاه دنا پلاس امروز در بورس 10 هزار دنا پلاس فردا در بورس کالا عرضه می شود دنا پلاس فردا یکشنبه در بورس کالا عرضه می‌شود ایران‌خودرو خواستار لغو عرضه دناپلاس در بورس کالا شد شرایط خرید دنا پلاس ابلاغ شد CS35 پلاس با هویتی تازه در راه ایران تامین اعتبار پروژه‌های توسعه محصول با تولید کامل ایران‌خودرو درباره عدم تحویل به موقع خودروی دنا پلاس واکنش نشان داد آغاز تولید انبوه دناپلاس مجهز به گیربکس شش دنده عرضه سه محصول در دو طرح فروش فوق‌العاده و ویژه مادران آغاز فروش محصولات ایران خودرو به مادران دارای دو فرزند و بالاتر از 10 اسفندماه استمرار صدرنشینی دناپلاس توربو اتوماتیک در ارزیابی ها طرح سایپا برای مشتریان معوق رنو 1700 درصد سود دارد داچیا جاگر؛ خودروی چندمنظوره بر پایه ساندرو استپ وی مدل 2021 پیش فروش دو محصول ایران خودرو پیرمردهای با اصالت یا جوان‌های خوش‌تیپ؟‌ 2 ستاره ایمنی برای محصولات جدید داچیا +عکس دنا پلاس شش‌سرعته دستی در آستانه تولید انبوه هاچ بک کوچک مزدا را بخریم یا هیوندای؟ مشخصات هیوندای i20 جدید اجرای همزمان دو طرح فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو شرایط جدید فروش فوری دنا پلاس اتوماتیک توربو اعلام شد دنا پلاس اتوماتیک «پنج‌ستاره» شد دنا پلاس قابلیت صادرات به کشورهای CIS را دارد مزدا 3 توربو 2021؛ سدان زیبا و قدرتمند ژاپنی روانه بازار جهانی می شود +عکس اوج دنا منتخبان قرعه کشی دناپلاس اتوماتیک مشخص شدند پیش فروش دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک از فردا مثل کوه در برابر خارجی‌های بازار مقایسه تویوتا یاریس هاچ بک با هیوندای i20 + مشخصات فنی هیوندای آی20 مدل 2021 در تریم N لاین معرفی شد+عکس شماره گذاری خودروهای رنو بلامانع است + سند ساندرو، ساندرو استپ وی و ال90 جدید رونمایی شد+ عکس دناپلاس اتوماتیک به ترتیب اولویت ثبت نام درحال واگذاری به مشتریان است هیات رییسه می‌توانست با تصمیم کم هزینه‌‎تر، ‌مانع از تخریب‌های سریالی مجلس شود قیمت‌ دناپلاس توربو اتوماتیک و راناپلاس مشخص شد دنا پلاس، صدرنشین شایسته این روزها و درمان دردش! از تحویل خودرو به نمایندگان مجلس اطلاعی ندارم جزئیات تحویل خودروی دناپلاس به روایت 6 نماینده مجلس واکنش سخنگوی هیات رئیسه مجلس به حواشی تحویل خودروی دناپلاس به نمایندگان چرا مجلس به نمایندگان خودروی دنا پلاس اتومات داد؟ ماجرای تحویل خودرو دناپلاس به نمایندگان مجلس چیست؟ چرا دنا پلاس توربو پلاس اتوماتیک گرانتر به دست خریداران رسید؟ رونمایی از نسل جدید ساندرو خودرو دنا پلاس اتوماتیک آماده تحویل به مشتریان است تصاویر رسمی دنا پلاس اتوماتیک منتشر شد معرفی دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک در آستانه ورود به بازار تصویب قیمت دناپلاس با نظر خبرگان منتخب شورای رقابت قیمت دنا پلاس چقدر تمام می‌شود؟ قیمت کارخانه ای دنا EF7 افزایش یافت تحویل سه هزار دستگاه خودروی دنا پلاس اتوماتیک به زودی مزدا 3 اسپرت جی تی 2020؛ زیبای ژاپنی با برچسب 27 هزار دلاری! +تصاویر تحویل خودروی دنا پلاسِ اتومات به مشتریان در آینده نزدیک طرح جدید تبدیل محصولات رنو از سوی پارس خودرو اعلام شد بررسی نسل جدید هیوندای i 10 مقایسه خودرو کیا سراتو 2000 و مزدا 3 محصول جدید ایران‌خودرو چه امکاناتی دارد مشخصات فنی هیوندا i 20 + فیلم مقایسه خودرو دنا پلاس و پژو پارس اتوماتیک هیوندای آی20 مدل 2021؛ هاچ بک محبوب کره ای با تغییرات جدید سه نامزد نهایی برترین خودرو انتشار جزئیات رسمی نسل جدید هیوندای i 20 تصاویری جدید از هیوندای i20 مدل 2021 بررسی فنی خودرو هیوندای i20+مشخصات خط تولید آزمایشی دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک راه اندازی شد دناپلاس به سیستم تعویض دنده کابلی تجهیز می‌شود مقایسه خودرو چانگان CS35 و جیلی GC6 پیش فروش دنا پلاس آغاز شد دنا پلاس اتوماتیک نیامده در بازار اوج گرفت! قیمت خودروهای سایپا امروز 98/10/22 آغاز پیش فروش دنا پلاس توسط ایران خودرو بازار خودرو ژاپن تحت سلطه برندهای ژاپنی نگاهی به مزدا 3 مدل 2020 قیمت خودروهای مزدا در بازار (24 آذر 98) + جدول مزدا 3؛ خودروی سال 2020 قیمت خودروهای سایپا امروز 98/09/06 قیمت انواع خودروهای مزدا در بازار (3 آذر 98) + جدول قیمت دنا در بازار به کجا رسید؟ (20 آبان 98) + جدول مروری بر مزدا 3 جدید دنا 108 میلیون تومان شد طرح جدید فروش اقساطی ایران خودرو فردا آغاز می شود جزییات فروش اقساطی ایران خودرو در آخرین روز مهر ماه اعلام شد طرح جدید فروش اقساطی ایران خودرو آغاز شد طرح جدید فروش اقساطی ایران خودرو پیش فروش محصولات ایران خودرو از 21 مهرماه آغاز می شود فروش اقساطی محصولات ایران خودرو آغاز شد جدیدترین طرح فروش اقساطی محصولات ایران خودرو ویژه 17 مهر 98 فروش ویژه محصولات ایران خودرو آغاز شد استپ وی 176 میلیون تومان شد قیمت خودروهای مزدا در بازار (9 مهر 98) + جدول آغاز فروش اعتباری محصولات ایران خودرو فروش فوری اعتباری جدید محصولات ایران خودرو آغاز شد شرایط فروش فوری اعتباری جدید محصولات ایران خودرو ویژه پاییز اعلام شد فروش فوری اعتباری جدید محصولات ایران خودرو آغاز شد آغاز فروش فوری اعتباری جدید محصولات ایران خودرو قیمت محصولات پارس خودرو در بازار 22 شهریور فروش اقساطی دو محصول ایران خودرو آغاز شد طرح جدید فروش اقساطی محصولات ایران خودرو ویژه 20 شهریور 98 معرفی محصول ارزان قیمت هیوندای! لیست خودروهای جدیدی که تا آخر 98 به بازار می‌آیند + عکس فروش اقساطی دو محصول ایران خودرو آغاز شد نسل جدید هیوندای i10 رونمایی شد آغاز فروش اقساطی دو محصول ایران خودرو فروش فوری اعتباری 2 محصول ایران خودرو آغاز شد آغاز فروش فوری اعتباری 2 محصول ایران خودرو بررسی فنی رنو ساندرو استپ وی + مشخصات بررسی فنی دنا پلاس + مشخصات دناپلاس ایران در نمایشگاه فناوری های نوین مجمع اقتصادی خزر دنا پلاس به جدول فروش فوری ایران‌خودرو برگشت فروش فوری 4 محصول ایران‌خودرو با قیمت های جدید آغاز شد فروش فوری محصولات ایران‌خودرو با قیمت های جدید شرایط فروش فوری محصولات ایران‌خودرو با قیمت های جدید اعلام شد قیمت خودرو رنو تولید داخل در بازار فروش اعتباری محصولات ایران‌خودرو آغاز شد رقیب‌های کم‌رمق؛ بررسی رقبای هیوندای i20 آغاز فروش اعتباری محصولات ایران‌خودرو قیمت جدید دنا پلاس اعلام شد مشخصات فنی و قیمت «هیوندا i20» نبرد پیش از تولد محصولات پارس خودرو چند قیمت است؟ + جدول بررسی مزدا 3 + مشخصات فنی چانگان 184 میلیون تومان شد بررسی فنی مزدا 3 (مونتاژ) + مشخصات سایپا "چانگان" را 28 میلیون تومان گران کرد محصولات پارس خودرو چند قیمت است؟ پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک ادامه دارد فراخوان «مزدا 3» 2019 استپ وی 7میلیون تومان ارزان شد پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک ادامه دارد استپ وی 17 میلیون تومان ارزان شد ادامه پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک ادامه دارد ایران‌خودرو برای مشارکت در تولید دنا پلاس اتوماتیک متمم اعلام کرد شرایط مشارکت در تولید دنا پلاس اتوماتیک اعلام شد دناپلاس ایران خودرو چهار ستاره شد پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک آغاز شد شرایط پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک اعلام شد +جزییات شرایط پیش‌فروش ایران خودرو به مناسبت عید فطر اعلام شد شرایط پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک اعلام شد +جزییات دناپلاس ایران خودرو به گیربکس اتوماتیک مجهز می شود مزدا 3 و B30 چهار ستاره‌های کیفی گروه بهمن طرح احتمالی رنو ساندرو استپ‌وی 2025 هیوندا از مدل جدید i20 رونمایی کرد + عکس بهترین خودروهای هاچ‌بک‌ با قابلیت حرکت 4 چرخ (آ‌ویل‌درایو ) 2019 در بازار اعلام قیمت محصولات سایپا برای تعهدات بهمن خودروهای 150 تا 200میلیونی بازار تهران +جدول بررسی خودرو مزدا 3 جدید صندوق دار (مونتاژ) قیمت انواع خودروهای سایپا در بازار تهران + جدول استپ وی 180 میلیون تومان شد خودروهای کره‌ای در بازار تهران چند؟ + جدول قیمت دنا در بازار 108 میلیون تومان مزدا 3 و B30 باز هم 4 ستاره کیفیت را کسب کردند با 140 میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟ مزدا 190 هزار خودرو را به خاطر نقص فنی فراخواند قیمت انواع رنو دست دوم تولید داخل در بازار +جدول محبوب‌ترین خودروها در استرالیا کدامند؟ تغییر اندک قیمت محصولات سایپا در بازار + جدول قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل +جدول قیمت انواع رنو تولید داخل در بازار +جدول وعده 9 ماهه سایپا به مشتریان ساندرو خودروهای چینی در بازار تهران چند؟ + جدول قیمت انواع محصولات پارس خودرو در نمایندگی و بازار تازه ترین قیمت خودروهای داخلی در بازار استپ وی 165 میلیون تومان شد هندلینگ و کیفیت بالا در مزدا 3 مدل 2019 4 پیشنهاد سایپا برای خریداران محصولات رنو مقایسه دو شاسی‌بلند چینی؛ جک S3 بخریم یا چانگان cs35؟ خودروهای 100 تا 150میلیونی بازار تهران +جدول قیمت انواع محصولات پارس خودرو 27 بهمن 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 27 بهمن97 تست و بررسی نقاط ضعف و قدرت چانگانCS35 هیوندای توسان و I20 های جدید سری N وارد بازار می شوند با 200میلیون چه خودرو‌یی می‌توان خرید؟ قیمت انواع محصولات پارس خودرو 13 بهمن 97 قیمت انواع محصولات سایپا 13 بهمن 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 13 بهمن97 دعوتنامه 9 محصول شرکت سایپا صادر شد قیمت انواع محصولات پارس خودرو 10 بهمن 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 10 بهمن97 قیمت انواع محصولات پارس خودرو 9 بهمن 97 قیمت انواع محصولات سایپا 9 بهمن 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 9 بهمن97 قیمت انواع محصولات پارس خودرو 8 بهمن 97 قیمت انواع محصولات سایپا 8 بهمن 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 8 بهمن97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 7 بهمن97 قیمت انواع محصولات سایپا 6 بهمن 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 6 بهمن97 قیمت انواع محصولات سایپا 3 بهمن 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 3 بهمن97 قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل قیمت انواع محصولات پارس خودرو 1 بهمن 97 قیمت انواع محصولات سایپا 1 بهمن 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 1 بهمن97 استپ وی 3 میلیون تومان گران شد قیمت انواع محصولات پارس خودرو 30 دی 97 قیمت انواع محصولات سایپا 30 دی 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 30 دی97 قیمت انواع محصولات سایپا 29 دی 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 29 دی97 سایپا نرخ محصولات خود را با فرمول 5 درصد زیر حاشیه بازار اعلام کرد چانگان 1 میلیون تومان ارزان شد قیمت انواع محصولات پارس خودرو 26 دی 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 26 دی97 قیمت انواع محصولات سایپا 24 دی 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 24 دی97 قیمت جدید محصولات رنو و برلیانس اعلام شد قیمت انواع محصولات سایپا 22 دی 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 22 دی97 استپ وی 2 میلیون تومان ارزان شد قیمت انواع محصولات پارس خودرو 16 دی 97 قیمت انواع محصولات سایپا 16 دی 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 16 دی97 قیمت جدید دنا پلاس توربو اعلام شد قیمت انواع محصولات پارس خودرو 13 دی 97 قیمت انواع محصولات سایپا 13 دی 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 13 دی97 قیمت انواع محصولات پارس خودرو 12 دی 97 قیمت انواع محصولات سایپا 12 دی 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 12 دی97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 11 دی97 قیمت انواع محصولات سایپا 10 دی 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 10 دی97 رنو تولید داخل چقدر گران شد؟+جدول قیمت انواع محصولات پارس خودرو 9 دی 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 9 دی97 خودروی رنو تولید داخل چقدر گران شد؟+جدول قیمت انواع محصولات پارس خودرو 8 دی 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 8 دی97 قیمت انواع محصولات پارس خودرو 5 دی 97 قیمت انواع محصولات سایپا 5 دی 97 قیمت انواع محصولات پارس خودرو 4 دی 97 قیمت انواع محصولات سایپا 4 دی 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 4 ی 97 دنا پلاس را بشناسید خرید خودرو مزدا کارکرده چقدر هزینه دارد؟ قیمت جدید محصولات ایران خودرو منتشر شد قیمت انواع محصولات سایپا 2 دی 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 2 ی 97 قیمت انواع محصولات سایپا 1 دی 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 1 ی 97 قیمت انواع محصولات پارس خودرو 29 آذر 97 قیمت انواع محصولات سایپا 29 آذر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 29 آذر 97 قیمت انواع محصولات پارس خودرو 28 آذر 97 قیمت انواع محصولات سایپا 28 آذر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 28 آذر 97 قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل+ جدول قیمت انواع محصولات پارس خودرو 27 آذر 97 قیمت انواع محصولات سایپا 27 آذر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 27 آذر 97 قیمت انواع محصولات پارس خودرو 26 آذر 97 قیمت انواع محصولات سایپا 26 آذر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 26 آذر 97 قیمت انواع محصولات پارس خودرو 21 آذر 97 قیمت انواع محصولات سایپا 21 آذر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 21 آذر 97 قیمت انواع محصولات پارس خودرو 20 آذر 97 قیمت انواع محصولات سایپا 20 آذر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 20 آذر 97 قیمت انواع محصولات سایپا 19 آذر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 19 آذر 97 چانگان CS35 چهارستاره شد دعوتنامه بخش دوم تعهدات ساندرو استپ وی اتومات صادر شد قیمت انواع محصولات پارس خودرو 18 آذر 97 قیمت انواع محصولات سایپا 18 آذر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 18 آذر 97 قیمت انواع محصولات پارس خودرو 17 آذر 97 قیمت انواع محصولات سایپا 17 آذر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 17 آذر 97 قیمت انواع محصولات پارس خودرو 15 آذر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 15 آذر 97 چانگان 3میلیون ارزان شد قیمت انواع محصولات سایپا 14 آذر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 14 آذر 97 قیمت انواع محصولات سایپا 13 آذر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 13 آذر 97 قیمت انواع محصولات پارس خودرو 12 آذر 97 قیمت انواع محصولات سایپا 12 آذر97 قیمت انواع محصولات پارس خودرو 11 آذر 97 قیمت انواع محصولات سایپا 11 آذر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 11 آذر 97 قیمت انواع محصولات سایپا 10 آذر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 10 آذر 97 مدل 2019 مزدا 3 رونمایی شد قیمت انواع محصولات سایپا 7 آذر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 7 آذر 97 قیمت انواع محصولات سایپا 6 آذر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 6 آذر 97 چانگان CS35 ارزان شد خرید خودرو مزدا چقدر هزینه دارد؟ قیمت انواع محصولات پارس خودرو 5 آذر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 5 آذر 97 قیمت انواع محصولات پارس خودرو در نمایندگی و بازار معرفی خودروی جدید هیوندای با الهام از" آی20" کاهش قیمت 2 میلیون تومانی دنا پلاس قیمت انواع محصولات سایپا 1 آذر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 1 آذر 97 چانگان CS35 گران شد قیمت انواع محصولات سایپا 30 آبان 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 30 آبان 97 تصاویر لو رفته از مزدا 3 جدید 2020 قیمت انواع محصولات سایپا 29 آبان 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 29 آبان 97 قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل +جدول افزایش قیمت 2 میلیون تومانی دنا پلاس توربو قیمت انواع محصولات ایران خودرو 28 آبان 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 27 آبان 97 افزایش قیمت 2 میلیون تومانی دنا پلاس توربو قیمت انواع محصولات پارس خودرو 26 آبان 97 قیمت انواع محصولات سایپا 26 آبان 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 23 آبان 97 افزایش 6 میلیون تومانی قیمت"پژو207 اتوماتیک و ساندرو استپ وی" دنا پلاس گران شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 22 آبان 97 قیمت انواع محصولات سایپا 20آبان 97 با 100 تا 120 چی بخریم؟ محصولات صفر بهمن موتور چند؟ وضعیت خریداران چانگان و سایپا 151 مشخص شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 15 آبان 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 14 آبان 97 دنا 77 میلیون و 500 هزار تومان شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 13 آبان 97 قیمت انواع محصولات سایپا 12 آبان 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 12 آبان 97 مزدا 3 صفر در بازار چند؟ افزایش قیمت 2 میلیون تومانی دنا پلاس توربو قیمت انواع محصولات سایپا 9 آبان 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 9 آبان 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 7 آبان 97 چانگان CS35 را بشناسید قیمت انواع محصولات ایران خودرو 5 آبان 97 ریزش 3 میلیون تومانی چانگان افزایش قیمت 2 میلیون تومانی دنا پلاس مزدا 3 صفر در بازار چند؟ ریزش قیمت دنا پلاس چانگان CS35 ارزان شد چانگان CS35 ارزان شد قیمت انواع محصولات سایپا 22 مهر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 22 مهر 97 قیمت انواع محصولات پارس خودرو 21 مهر 97 قیمت انواع محصولات سایپا 21 مهر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 21 مهر 97 آخرین قیمت بازار انواع تندر90 و ساندرو قیمت انواع محصولات سایپا 18 مهر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 18 مهر 97 قیمت انواع محصولات پارس خودرو 17 مهر 97 قیمت انواع محصولات سایپا 17 مهر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 17 مهر 97 قیمت انواع محصولات پارس خودرو 16 مهر 97 قیمت انواع محصولات سایپا 16 مهر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 16 مهر 97 قیمت انواع محصولات پارس خودرو 15 مهر 97 قیمت انواع محصولات سایپا 15 مهر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 15 مهر 97 قیمت انواع محصولات پارس خودرو 14 مهر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 14 مهر 97 بیش از 21 هزار سراتو، چانگان و آریو تحویل شده است قیمت انواع محصولات سایپا 11 مهر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 11 مهر 97 قیمت انواع محصولات پارس خودرو 10 مهر 97 قیمت انواع محصولات سایپا 10 مهر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 10 مهر 97 قیمت انواع محصولات پارس خودرو 9 مهر 97 قیمت انواع محصولات سایپا 9 مهر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 9 مهر 97 قیمت انواع محصولات سایپا 8 مهر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 8 مهر 97 تحویل بیش از 27 هزار دستگاه خودرو از خانواده رنو قیمت انواع محصولات پارس خودرو7 مهر 97 قیمت انواع محصولات سایپا 7 مهر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 7 مهر 97 دنا پلاس گران شد قیمت انواع محصولات سایپا 5 مهر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 5 مهر 97 خودرو‌های جذاب برای خانم‌ها کدامند؟ (قسمت دوم) قیمت انواع محصولات سایپا 4 مهر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 4 مهر 97 دنا پلاس توربو 5 میلیون تومان گران شد قیمت جدید انواع خودرو هیوندای در بازار تهران +جدول اطلاعیه پارس خودرو در خصوص تاخیر درتحویل خودروهای گروه رنو قیمت انواع محصولات پارس خودرو 3 مهر 97 قیمت انواع محصولات سایپا 3 مهر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 3 مهر 97 قیمت انواع محصولات پارس خودرو 2 مهر 97 قیمت انواع محصولات سایپا 2 مهر 97 قیمت انواع محصولات پارس خودرو 1 مهر 97 قیمت انواع محصولات سایپا 1 مهر 97 با 140 میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟ +جدول قیمت انواع محصولات پارس خودرو31 شهریور 97 قیمت انواع محصولات سایپا 31 شهریور 97 با 200 تا 300 میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ قیمت انواع محصولات پارس خودرو27 شهریور 97 قیمت انواع محصولات سایپا 27 شهریور 97 چانگان CS35 ارزان شد قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل +جدول قیمت انواع محصولات پارس خودرو 26 شهریور 97 قیمت انواع محصولات سایپا 26 شهریور 97 رنو استپ وی را بشناسید قیمت انواع محصولات پارس خودرو 25 شهریور 97 قیمت انواع محصولات سایپا 25 شهریور 97 قیمت انواع محصولات پارس خودرو 24 شهریور 97 قیمت انواع محصولات سایپا 24 شهریور 97 مزدا 3 تیپ 4 با چه قیمتی در بازار معامله می‌شود؟ قیمت انواع محصولات پارس خودرو 22 شهریور 97 قیمت انواع محصولات سایپا 22 شهریور 97 قیمت انواع محصولات پارس خودرو 21 شهریور 97 استپ وی و ساندرو اتوماتیک گران شد قیمت انواع محصولات پارس خودرو 20 شهریور 97 مدل‌های مزدا در بازار چند؟ قیمت انواع محصولات سایپا 20 شهریور 97 دنا پلاس 100 میلیون تومان شد قیمت انواع محصولات سایپا 19 شهریور 97 با بودجه 150 الی 200 میلیون تومان چی بخریم؟ محصولات صفر بهمن موتور چند؟ قیمت انواع محصولات سایپا 17 شهریور 97 قیمت انواع محصولات سایپا 14 شهریور 97 قیمت انواع محصولات سایپا 13 شهریور 97 تعلل خودروسازان بازهم به گرانی دامن زد هاچ‌بک کراس کارکرده رنو چند؟ قیمت انواع محصولات سایپا 12 شهریور 97 قیمت انواع محصولات سایپا 11 شهریور 97 قیمت انواع محصولات سایپا 10 شهریور 97 قیمت انواع محصولات سایپا 8 شهریور 97 قیمت انواع محصولات سایپا 7 شهریور 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 7 شهریور 97 فصل جدید چینی ها آغاز شده است قیمت انواع محصولات سایپا 6 شهریور 97 استپ وی به مرز120 میلیون تومان رسید قیمت انواع محصولات سایپا 4 شهریور 97 قیمت انواع محصولات سایپا 30 مرداد 97 آغاز دور جدید پیش فروش چانگان CS35 از سوی سایپا دنا پلاس ٨٥ میلیون تومان شد استپ وی 100 میلیون تومان شد قیمت انواع محصولات سایپا 21 مرداد 97 قیمت انواع محصولات سایپا 20 مرداد 97 در نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد اجرا می شود؛ طرح مطالعه بازار محصول دناپلاس توربو قیمت انواع محصولات سایپا 17 مرداد 97 قیمت انواع محصولات سایپا 15 مرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 15 مرداد 97 قیمت انواع محصولات سایپا 14 مرداد 97 قیمت انواع محصولات سایپا 13 مرداد 97 قیمت انواع محصولات سایپا 11 مرداد 97 قیمت انواع محصولات سایپا 9 مرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 9 مرداد 97 گزارش تصویری از نشست خبری بهمن موتور در خصوص شفاف سازی فروش مزدا 3 92 درصد از خودروهای پیش فروشی مزدا 3 در 15 دقیقه به فروش رفت تخلفی از سوی شرکت بهمن در پیش فروش مزدا 3 انجام نشده است قیمت انواع محصولات سایپا 8 مرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 8 مرداد 97 استپ وی 94 میلیون تومان شد قیمت انواع محصولات سایپا 7 مرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو7 مرداد 97 اطلاعیه 7 بندی گروه بهمن با هدف شفاف سازی پیش فروش مزدا 3 قیمت انواع محصولات سایپا 6 مرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 6 مرداد 97 ثبت حدود 52385 هزار رکورد در عرض کمتر از 5 دقیقه قیمت انواع محصولات سایپا 3 مرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 3 مرداد 97 آغاز فروش اینترنتی مزدا 3 از فردا قیمت انواع محصولات سایپا 2 مرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 2 مرداد 97 قیمت انواع محصولات سایپا 1 مرداد 97 برای خرید خودرو مزدا چقدر باید هزینه کرد؟ قیمت انواع محصولات سایپا 31 تیر97 قیمت انواع محصولات سایپا 30 تیر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 30 تیر97 قیمت انواع محصولات سایپا 28 تیر97 قیمت انواع محصولات سایپا 27 تیر97 مزدا3 تیپ 4 را بیشتر بشناسید استپ وی 500 هزار تومان ارزان شد قیمت انواع محصولات سایپا 25 تیر97 قیمت انواع محصولات سایپا 24 تیر97 قیمت انواع محصولات سایپا 23 تیر97 قیمت انواع محصولات سایپا 20 تیر97 استپ وی 2 میلیون تومان گران شد 6 محصول چهار ستاره در سبد گروه بهمن قیمت انواع محصولات سایپا 19 تیر97 شرایط فروش تابستانه محصولات شرکت سایپا منتشر شد قیمت انواع محصولات سایپا 17 تیر97 قیمت انواع محصولات سایپا 16 تیر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 16 تیر97 قیمت انواع محصولات سایپا 14 تیر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 14 تیر97 قیمت انواع محصولات سایپا 13 تیر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 13 تیر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 12 تیر97 قیمت انواع محصولات سایپا 11 تیر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 11 تیر97 قیمت انواع محصولات سایپا 10 تیر97 قیمت انواع محصولات سایپا 9 تیر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 9 تیر97 قیمت انواع محصولات سایپا 6 تیر97 "استپ وی" 87 میلیون تومان شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 5 تیر97 قیمت جدید 8 محصول شرکت سایپا اعلام شد قیمت انواع محصولات سایپا 3 تیر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 3 تیر97 قیمت انواع محصولات سایپا 2 تیر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 2 تیر97 قیمت انواع محصولات سایپا 31 خرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 31خرداد 97 قیمت انواع محصولات سایپا 30 خرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 30 خرداد 97 «استپ‎وی» 7 میلیون و «پژو 2008» 20 میلیون تومان ارزان شد قیمت انواع محصولات سایپا 29خرداد 97 تندر 90 اتوماتیک بخریم یا دنا پلاس؟ قیمت انواع محصولات سایپا 27 خرداد 97 قیمت انواع محصولات سایپا 23 خرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 22 خرداد 97 مزدا3 "30میلیون تومان" گران شد استپ وی مشکی رنگ 89 میلیون تومان شد فروش ویژه محصولات گروه خودروسازی سایپا به مناسبت عید سعید فطر قیمت انواع محصولات سایپا 20خرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 20 خرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 19 خرداد 97 سریع‌ترین خودروهای داخلی کمتر از 100 میلیون تومان را بشناسید! اختلاف قیمت خودروهای ارزان به 15 میلیون تومان رسید استپ وی 79 میلیون تومان شد قیمت انواع محصولات سایپا 13خرداد 97 شرایط جدید فروش محصولات سایپا ویژه عید سعید فطر اعلام شد نسل جدید مزدا 3، زیبا و فناورانه تر از همیشه قیمت انواع محصولات سایپا 9 خرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 9 خرداد 97 قیمت انواع محصولات سایپا 8 خرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 8 خرداد 97 برای خرید هیوندای i10 چقدر سرمایه نیاز است؟ + جدول قیمت انواع محصولات ایران خودرو 5 خرداد 97 قیمت انواع محصولات سایپا 3 خرداد 97 قیمت انواع محصولات سایپا 2 خرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 2 خرداد 97 قیمت انواع محصولات سایپا 1 خرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 1 خرداد 97 قیمت انواع محصولات سایپا 31 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 31 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات سایپا 30 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 30 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات سایپا 29 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 29 اردیبهشت 97 خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول قیمت انواع محصولات سایپا 26 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 26 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات سایپا 25 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 25 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات سایپا 24 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات سایپا 22 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 22 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات سایپا 20 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 20 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات سایپا 19 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 19 اردیبهشت 97 معرفی بهترین خودروهای تولید داخل قیمت جدید محصولات گروه بهمن اعلام شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 18 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 17 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات سایپا 16 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 16 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات سایپا 15 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات سایپا 11 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 11 اردیبهشت 97 طرح جدید فروش محصولات سایپا ویژه نیمه شعبان قیمت انواع محصولات ایران خودرو 10 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات سایپا 9 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 9 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 8 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات سایپا 6 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 6 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات سایپا 5 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 5 اردیبهشت 97 معرفی 5 سدان باارزش در محدوده 50 تا 60 میلیونی بازار ایران قیمت انواع محصولات سایپا 4 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 4 اردیبهشت 97 هیوندای i20 را با تسهیلات 51 میلیون تومانی خریداری کنید ظرفیت فروش مزدا 3 تکمیل شد قیمت انواع محصولات سایپا 3 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 3 اردیبهشت 97 قیمت جدید مزدا 3 تیپ 4 اعلام شد قیمت انواع محصولات سایپا 2 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 2 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات سایپا 1 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 1 اردیبهشت 97 تولید بیش از 7 هزارخودروی هیوندایی در سال گذشته در ایران (+عکس) قیمت انواع محصولات سایپا 29 فروردین97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 29 فروردین 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 28 فروردین 97 سایپا و چانگان همکاری های خود را توسعه می دهند قیمت انواع محصولات سایپا 27 فروردین97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 26 فروردین 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 23 فروردین 97 قیمت انواع محصولات سایپا 22 فروردین97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 22 فروردین 97 برای خرید خودروی چانگان چقدر باید هزینه کرد؟ قیمت انواع محصولات سایپا 21 فروردین97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 21 فروردین 97 قیمت انواع محصولات سایپا 20 فروردین97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 20 فروردین 97 با 50 میلیون تومان صاحب هیوندای i20 شوید قیمت انواع محصولات ایران خودرو 19 فروردین 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 18 فروردین 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 15 فروردین 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 14 فروردین 97 کوچولوهای بلندقامت قیمت انواع محصولات ایران خودرو 28 اسفند 96 از سمند تا دناپلاس قیمت انواع محصولات سایپا 26 اسفند 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 24 اسفند 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 23 اسفند 96 فروش اینترنتی مزدا FL3 از فردا آغاز می شود قیمت انواع محصولات ایران خودرو 22 اسفند 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 21 اسفند 96 هیوندای آوانته دنده‌ای دست‌دوم بخریم یا دنا پلاس صفر کیلومتر؟ نبرد در مرز‌ 50 قیمت انواع محصولات سایپا 20 اسفند 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 20 اسفند 96 پیش فروش هیوندای i20 اتوماتیک ویژه نوروز 97 آغاز شد قیمت انواع محصولات سایپا 19 اسفند 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 19 اسفند 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 15 اسفند 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 14 اسفند 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 13 اسفند 96 قیمت انواع محصولات سایپا 12 اسفند 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 12 اسفند 96 قیمت انواع محصولات سایپا 10 اسفند 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 10 اسفند 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 9 اسفند 96 قیمت انواع محصولات سایپا 8 اسفند 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 8 اسفند 96 قیمت انواع محصولات سایپا 7 اسفند 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 6 اسفند 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 5 اسفند 96 رکورد فروش اینترنتی خودرو در ایران شکسته شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 2 اسفند 96 آغاز پیش فروش ساندرو استپ وی از فردا قیمت انواع محصولات سایپا 30 بهمن 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 30 بهمن 96 شرایط جدید پیش فروش ساندرو استپ وی اعلام شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 29 بهمن 96 قیمت انواع محصولات سایپا 28 بهمن 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 28 بهمن 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 26 بهمن 96 ایران خودرو خودروی برقی ساخت (+عکس) قیمت انواع محصولات ایران خودرو 25 بهمن 96 6خودروی شاسی‌بلند محبوب زیر 100 میلیون در ایران قیمت انواع محصولات سایپا 24 بهمن 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 24 بهمن 96 شرایط فروش اقساطی محصولات سایپا ویژه شرکت های خاص اعلام شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 23 بهمن 96 نسل به نسل با سدان کامپکت دوست‌داشتنی مزدا؛ روایت «3» در سه نسل! قیمت انواع محصولات ایران خودرو 21 بهمن 96 آغاز فروش دنا پلاس توربو شارژ از فردا+ جزئیات برای خرید خودرو مزدا چقدر باید هزینه کرد؟+جدول قیمت انواع محصولات سایپا 18 بهمن 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 18 بهمن 96 قیمت انواع محصولات سایپا 16 بهمن 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 16 بهمن 96 شرایط جدید پیش فروش دنا پلاس توربو ویژه دهه فجر (ظرفیت محدود) قیمت انواع محصولات سایپا 15 بهمن 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 15 بهمن 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 14 بهمن 96 قیمت انواع محصولات سایپا 12 بهمن 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 12 بهمن 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 11 بهمن 96 قیمت انواع محصولات سایپا 10 بهمن 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 10 بهمن 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 9 بهمن 96 قیمت انواع محصولات سایپا 8 بهمن 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 8 بهمن 96 قیمت انواع محصولات سایپا 7 بهمن 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 7 بهمن 96 صادرات 1000 دستگاه دنا و دناپلاس به بلاروس هیوندای i20 اتوماتیک را با اقساط 30 ماهه بخرید قیمت انواع محصولات ایران خودرو 3 بهمن 96 فروش نقدی و اقساطی محصولات سایپا آغاز شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 2 بهمن 96 ایمن‌ترین خودروها معرفی شدند قیمت انواع محصولات ایران خودرو 1 بهمن 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 30 دی 96 تنها دو روز تا پایان طرح فروش دی ماه i20 زمان باقی است قیمت انواع محصولات ایران خودرو 28 دی 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 27 دی 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 26 دی 96 دور جدید پیش فروش خودرو دنا پلاس قیمت انواع محصولات ایران خودرو 25 دی 96 قیمت قطعی دنا پلاس توربو از سوی ایران خودرو اعلام شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 24 دی 96 پیش فروش محصولات جدید ایران خودرو، همزمان با ایام مبارک دهه فجر قیمت انواع محصولات ایران خودرو 23 دی 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 20 دی 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 19 دی 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 17 دی 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 16 دی 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 14 دی 96 برای خرید خودرو مزدا چقدر باید هزینه کرد؟+جدول قیمت انواع محصولات ایران خودرو 13 دی 96 فروش اقساطی مزدا3 تیپ 4 آغاز شد با 45 میلیون تومان هاچ بک کره‌ای برانید قیمت انواع محصولات ایران خودرو 12 دی 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 11 دی 96 خودروهای دنا پلاس و رانا وارد بازار عمان می شوند قیمت انواع محصولات ایران خودرو 10 دی 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 9 دی 96 تندر90 پلاس بخریم یا دنا پلاس؟ کسب مجوز GSO برای خانواده محصولات دناپلاس و رانا کسب مجوز GSO برای خانواده محصولات دناپلاس و رانا قیمت انواع محصولات ایران خودرو 6 دی 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 5 دی 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 4 دی 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 3 دی 96 برای خرید مزدا 3 جدید صندوق‌دار چقدر باید هزینه کرد؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو 2 دی 96 مقایسه هیوندای i10، کیا پیکانتو و میتسوبیشی میراژ به عنوان ‌هاچ‌بک‌های کوچک بازار؛ جدال بین کوچولوهای شرقی از بین محصولات جدید ایران خودرو دنا پلاس را انتخاب کنیم یا تندر پلاس؟ شاخ‌به‌شاخ پلاس‌ها! قیمت انواع محصولات ایران خودرو 30 آذر 96 دنا پلاس توربو اتوماتیک در سالن ایران خودرو +عکس قیمت انواع محصولات ایران خودرو 29 آذر 96 پیش فروش ساندرو استپ وی تمدید شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 28 آذر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 27 آذر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 26 آذر 96 آماده ایم تا تمهیدات لازم برای صادرات خودروهای داخلی را در بودجه 1397 لحاظ کنیم اگر خودروسازی‌ها به اهلش سپرده شوند 3 ساله یک خودروساز مطرح جهانی خواهیم شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 25 آذر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 22 آذر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 21 آذر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 20 آذر 96 هیوندای i20 را با شرایط اقساطی متنوع خریداری کنید قیمت انواع محصولات ایران خودرو 19 آذر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 18 آذر 96 آغاز پیش فروش مجدد ساندرو استپ وی تفاوت قیمت محصولات سایپا در بازار و نمایندگی چقدر است؟ آغاز دور جدید پیش فروش اینترنتی ساندرو استپ وی فروش اینترنتی ساندرو استپ وی بدون مشکل در حال انجام است دور جدید پیش فروش رنو ساندرو استپ وی از فردا آغاز می شود شرایط پیش فروش ساندرو استپ وی اعلام شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 8 آذر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 7 آذر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 5 آذر 96 هیوندای i20 اتوماتیک را با اقساط 24 ماهه بخرید قیمت انواع محصولات ایران خودرو 4 آذر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 2 آذر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 1 آذر 96 قیمت خودروی مزدا در بازار+جدول قیمت انواع محصولات ایران خودرو 30 آبان 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 29 آبان 96 این خودرو دیگر سمند نیست فروش دنا پلاس توربو و پژو پارس اتوماتیک TU5 آغاز شد زمان پیش فروش دنا پلاس توربو و پژو پارس اتوماتیک TU5 اعلام شد قیمت انواع محصولات سایپا 24 آبان 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 24 آبان 96 تفاوت دنا پلاس با دنا توربوشارژ چیست؟ قیمت انواع محصولات سایپا 23 آبان 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 23 آبان 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 22 آبان 96 ظرفیت ثبت نام دنا پلاس تکمیل شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 21 آبان 96 دور جدید پیش فروش دنا پلاس آغاز شد قیمت انواع محصولات سایپا 20 آبان 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 20 آبان 96 آغاز دور جدید پیش فروش خودروی دنا پلاس هیوندای i20 اتوماتیک را با پیش پرداخت 50 میلیونی بخرید قیمت انواع محصولات سایپا 16 آبان 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 16 آبان 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 15 آبان 96 قیمت انواع محصولات سایپا 14 آبان 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 14 آبان 96 قیمت انواع محصولات سایپا 13 آبان 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 13 آبان 96 لیست قیمت محصولات گروه بهمن در بازار و نمایندگی قیمت انواع محصولات سایپا 10 آبان 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو10 آبان 96 مزدا 3 چهره جدید خود را نمایش داد +عکس قیمت انواع محصولات سایپا 9 آبان 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 9 آبان 96 با اقساط 24 ماهه هیوندای i10 بخرید قیمت انواع محصولات سایپا 8 آبان 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 8آبان 96 قیمت انواع محصولات سایپا 7 آبان 96 با پیش پرداخت 40 میلیونی هیوندای i20 بخرید قیمت انواع محصولات سایپا 6 آبان 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 6 آبان 96 قیمت انواع محصولات سایپا 4 آبان 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 4 آبان 96 قیمت انواع محصولات سایپا 3 آبان 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 3 آبان 96 قیمت انواع محصولات سایپا 2 آبان 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 2 آبان 96 ظرفیت های زیرساخت فروش اینترنتی به منظور ارائه خدمات مناسب افزایش یافت قیمت انواع محصولات سایپا 1 آبان 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 1 آبان 96 قیمت انواع محصولات سایپا 30مهر96 بخشنامه جدید پیش فروش خودروی رنو ساندرو استپ وی قیمت انواع محصولات سایپا 29مهر96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 29 مهر 96 شرایط فروش مرحله دوم ساندرو استپ‌وی اعلام شد با 24 میلیون چه خودروهایی می‌توان در خارج از ایران سوار شد! +عکس دور جدید پیش فروش خودروی دنا پلاس آغاز شد شرایط جدید فروش مزدا3 تیپ 4 اعلام شد قیمت انواع محصولات سایپا 24 مهر96 قیمت انواع محصولات سایپا 22 مهر96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 19 مهر 96 قیمت انواع محصولات سایپا18 مهر96 قیمت جدید انواع خودرو هیوندای در بازار تهران +جدول قیمت انواع محصولات سایپا17 مهر96 اقتصادی‌ترین خودروهای خانوادگی جهان قیمت انواع محصولات سایپا 15 مهر96 قیمت و مشخصات فنی ساندرو استپ وی+تصاویر هیوندای i20 را با اقساط 12 ماهه بخرید قیمت انواع محصولات سایپا 11 مهر96 قیمت انواع محصولات سایپا 10 مهر96 قیمت انواع محصولات سایپا 6 مهر96 قیمت انواع محصولات سایپا 5 مهر96 حاشیه بازار 7 میلیون تومانی ساندرو استپ‌وی قیمت انواع محصولات سایپا 4 مهر96 فروش نقدی و اقساطی خودروهای سراتو ، آریو و چانگان آغاز شد آیا مزدا 3 گروه بهمن ارزش خریدن دارد؟! هیوندای i20 را با اقساط 24 ماهه بخرید قیمت جدید مزدا3 تیپ 4 از سوی گروه بهمن اعلام شد حواله «استپ‌وی» چند؟ 7500 نفر استپ وی خریدند تحویل خودرو دنا پلاس به خانواده شهدای پلاسکو قیمت انواع محصولات سایپا 27 شهریور96 «پیغام خطا» در سایت فروش خودروسازان مزدا 3؛ محبوب قدیمی پیش فروش ساندرو استپ وی آغاز می شود بهمن شش خودرو جدید به بازار وارد می‎کند بدردخورها تا 60 میلیون‌تومان در بازار خودروی ایران! قیمت انواع محصولات سایپا 25 شهریور96 جزئیات پیش فروش ساندرو استپ وی اعلام شد قیمت انواع محصولات سایپا 23 شهریور96 خودروی مزدا3 در جمع شش خودروی مطمئن از دیدگاه موسسه JD Power آغاز فروش اینترنتی خودرو ساندرو استپ وی هیوندای i20 را با اقساط 24 ماهه بخرید قیمت انواع محصولات سایپا 20 شهریور96 قیمت انواع محصولات سایپا 19 شهریور96 با بودجه صد میلیون تومانی کیا سراتو بخریم یا مزدا 3؟ قیمت انواع محصولات سایپا 15 شهریور96 ده خودروی برتر شاسی بلند در دسته قیمتی زیر 100 میلیون تومان از منظر رضایت مشتریان از کیفیت خودرو در سال 95 قیمت انواع محصولات سایپا 14 شهریور96 قیمت انواع محصولات سایپا 13 شهریور96 قیمت انواع محصولات سایپا 12 شهریور96 دنا پلاس 1 میلیون تومان گران شد + قیمت های جدید خودرو قیمت انواع محصولات سایپا 9 شهریور96 قیمت انواع محصولات سایپا 8 شهریور96 خودرو مزدا در بازار چقدر آب می‌خورد؟ قیمت انواع محصولات سایپا 6 شهریور96 قیمت انواع محصولات سایپا 1 شهریور 96 هیوندای i20 را با پیش پرداخت 15 میلیونی بخرید قیمت انواع محصولات سایپا 31 مرداد 96 پرطرفدارترین کراس‌اورهای بازار قیمت انواع محصولات سایپا 30 مرداد 96 هیوندای i10 را بیشتر بشناسید خرید یکی از محصولات Mazda در دبی چند درهم آب می خورد؟ پاشنه‌بلنـــد‌پوشان قیمت انواع محصولات سایپا 26 مرداد 96 قیمت انواع محصولات سایپا 25 مرداد 96 قیمت انواع محصولات سایپا 24 مرداد 96 قیمت انواع محصولات سایپا 23 مرداد 96 پیش فروش محصول جدید دنا پلاس با گارانتی 3 ساله قیمت انواع محصولات سایپا 15 مرداد 96 قیمت انواع محصولات سایپا 14 مرداد 96 تویوتا 5 درصد سهام مزدا را می‌خرد مظنه خودرو مزدا دست دوم در بازار + جدول قیمت افزایش گارانتی دنا پلاس به 50 هزار کیلومتر قیمت انواع محصولات سایپا 10 مرداد 96 اولین سری از خودروهای دنا پلاس وارد بازار شد + قیمت قیمت انواع محصولات سایپا 9 مرداد 96 قیمت انواع محصولات سایپا 8 مرداد 96 هیوندای i10 را با پیش پرداخت 25 میلیونی و تخفیف ویژه بخرید قیمت انواع محصولات سایپا 4 مرداد 96 قیمت انواع محصولات سایپا 3 مرداد 96 آغاز فروش نقدی اعتباری خودروی مزدا3 به تعداد محدود هیوندای i20 را با تخفیف ویژه بخرید هیوندای می تازد! فیس‌لیفت خودروها برای دلبری بازار +تصاویر قیمت انواع محصولات سایپا 28 تیر 96 آغازجشنواره فروش تابستانه گروه سایپا قیمت انواع محصولات سایپا 27 تیر 96 خودروهای سراتو، آریو و چانگان را اقساطی بخرید گروه خودروسازی سایپا در شانزدهمین نمایشگاه خودرو شیراز حضور می یابد قیمت انواع محصولات سایپا 26 تیر 96 قیمت جدید و قطعی خودروی دنا پلاس اعلام شد قیمت انواع محصولات سایپا 25 تیر 96 قیمت انواع محصولات سایپا 21 تیر 96 قیمت انواع محصولات سایپا 20 تیر 96 قیمت انواع محصولات سایپا 19 تیر 96 کارنامه تولید خودروسازان خصوصی در فصل بهار قیمت انواع محصولات سایپا 18 تیر 96 قیمت انواع محصولات سایپا 17 تیر 96 هیوندای i20 سری N رقیب فورد فیستا (+عکس) گزارش ویدئویی از غرفه پارس خودرو در نمایشگاه خودرو البرز فروش نقدی چانگان CS35 ویژه تیرماه دناپلاس ایران خودرو با سه ستاره کیفی وارد شد مزدا 3 جدید را با چه شرایطی بخریم هیوندای i10 را با اقساط 36 ماهه بخرید فروش اقساطی چانگان CS35 با تسهیلات 20 میلیونی و تحویل 30 روزه فروش ویژه هیوندای i20 به مناسبت ماه رمضان ادامه دارد سه محصول مدرن ایران خودرو را بیشتر بشناسید شرایط پیش فروش تندر 90 پلاس و دنا پلاس اتوماتیک اعلام شد آغاز پیش فروش پژو 2008 سرباز کوچک کره‌ای مزدا3، مدل 5 درب خود را وارد بازار کرد +تصویر فروش اقساطی و پیش فروش هیوندای i10 آغاز پیش فروش هیوندای i20 هیوندای کرمان نیامده صدر نشین شد تحویل دناپلاس ایران خودرو از مردادماه چانگان CS35 با تسهیلات 25 و 30 میلیونی بخرید غایبان سرشناس دور جدید پیش فروش خودرو جدید دنا پلاس آغاز شد حواله‌های خودرو دنا پلاس با چه قیمتی در بازار به فروش میرسد استقبال کم نظیر از عرضه محصول دناپلاس استقبال بی‌نظیر از اولین طرح پیش فروش خودروی جدید دنا پلاس تفاوت خودرو دنا پلاس با دنا معمولی چیست؟ (+عکس) شرایط پیش فروش خودرو دنا پلاس اعلام شد تدبیردولت یازدهم در امید بخشیدن به 20 هزار کارگر صنعت خودرو تفاهم نامه تولید 23 محصول جدید هفته آینده امضا می شود خوداتکایی و خودکفایی کشور در سایه توسعه تولید ملی است پیش فروش دناپلاس فردا آغاز می‌شود گزارش تصویری رونمایی از پژو 2008 و دنا پلاس با حضور روحانی اولین خودروهای تولید دناپلاس به خانواده های شهدای آتش نشان پلاسکو تقدیم شد برای اولین بار در صنعت خودرو وارد رقابت جهانی شده‌ایم مزدا3 تیپ 4 را باچه شرایطی بخریم چانگان CS35 با تسهیلات 25 و 30 میلیونی بخرید هیوندای i10 را با اقساط 36 ماهه بخرید هیوندای i10 را با پیش پرداخت 25 میلیونی و تخفیف ویژه بخرید تفاوت قیمت محصولات بهمن خودرو در بازار و نمایندگی خودرو جدید دنا پلاس را بهتر بشناسیم قیمت دنا پلاس مشخص شد قیمت جدید خودروهای هیوندای i10 و i20 در سال 96 فروش مزدا 3 FL آغاز شد هیوندای i20 را باچه شرایطی بخریم هیوندای i10 را با تخفیف ویژه بخرید هیوندای i20 را با پیش پرداخت 45 میلیونی بخرید چانگان CS35 با تسهیلات 20 و 25 میلیونی بخرید شرایط پیش فروش خودرو جدید دنا پلاس ویژه نوروز اعلام شد هیوندای i10 را با تخفیف ویژه بخرید برنامه سایپا برای مقابله با دلالی در بازار آغاز فروش مرحله سوم خودرو ساندرو استپ وی فروش نوروزی چانگان CS35 با تسهیلات 30 و 35 میلیونی آغاز شد هیوندای i20 را با تخفیف ویژه بخرید بازار داغ فروش حواله خودروی فرانسوی پیش فروش خودرو ساندرو استپ وی آغاز شد آغاز ثبت نام خودرو پرطرفدار ساندرو استپ وی سایپا هیوندای i10 را با پیش پرداخت 30 میلیونی و تخفیف ویژه بخرید هیوندای i20 را با چه شرایطی بخریم ژاپنی میانسال هاچ‌بک جذاب کره‌ای با لهجه کرمانی چانگان CS35 را با تسهیلات 35 میلیونی بخرید جدال در دسته سبک‌وزن‌های شرقی شرایط جدید فروش هیوندای i10 اعلام شد سوغات شرق اروپا یا تحفه شرق آسیا؟ شرایط جدید فروش هیوندای i20 اعلام شد فروش هیوندای i10 و i20 با دو و سه میلیون تومان تخفیف آغاز شد آغاز فروش هیوندای آی20 و آی10 از 18 دی ماه+قیمت فروش اقساطی چانگان CS35 آغاز شد نمایش هیوندای i20 در نمایشگاه خودرو کرمان + عکس راهنمای خرید خودروی صفر در بازار ایران سربلند در رقابت با دو نسل از رقبا مزدا3 نیو، طلایه‌دار کیفی کلاس بالای 100 افزایش 3 میلیون تومانی ساندرو استپ‌وی در بازار آغاز تحویل خودروهای ساندرو استپ وی ثبت نامی با موعد ماه جاری پیش فروش ساندرو استپ وی دهم مهرماه آغاز خواهد شد شورای رقابت به سایپا تذکر داد افزایش قیمت ساندرو استپ‌وی در بازار کاذب است فروش مزدا 3 FL آغاز شد فروش بیش از 4000 دستگاه خودرو ساندرو استپ وی در کمتر از 30 دقیقه قیمت ساندرو استپ وی در بازار به 58 میلیون تومان رسید دعوای شهری! ساندرو بلندقامت پیش فروش محصول جدید گروه سایپا آغاز خواهد شد خودروی ساندرو دارای مجوز تایید نوع است اولین ملاقات با ساندرو بلندقامت در ایران ساندرو استپ‌وی مهرماه عرضه می‌شود امضای 4 قرارداد خودرویی تا پایان امسال خودروهای جدید رنو و نیسان در ایران تولید می‌شود ساندرو استپ وی مجوزهای لازم را دارد قیمت جدید مزدا3 از سوی گروه بهمن اعلام شد ساندرو استپ وی در خط تولید پارس خودرو فیس لیفت2017 کوچکترین عضو هیوندای (+عکس) در هر کلاس خودرویی چی بخریم؟ بهمن موتور شایعه فروش مزدا3جدید وارداتی را تکذیب کرد مزدا 3 مدل 2017 را ببینید+تصاویر فروش نقدی و اقساطی محصولات گروه بهمن ویژه مرداد زمانی برای انتخاب میان دو خودرو در بازار ورود مزدا 3 مدل 2017 به بازار (+عکس) ارزان ترین خودروهای خارجی در ایران چقدر قیمت گذاری می شود؟ مزدا 3 مدل 2016 را ببینید ژستی شبیه به یک خودروبتمن با ترکیب رنگ فروش مزدا 3 FL آغاز شد مزدا3 چهار میلیون تومان گران شد بازار داغ خودرو های کوچک شهری! فروش مزدا 3 FL آغاز شد فروش ویژه مزدا3 تیپ 4 به مناسبت اعیاد شعبانیه دوراهی‌های خرید فروش اقساطی انواع خودروهای هیوندای آغاز شد مزدا 3 با اتاق جدید در ایران +عکس پیش فروش مزدا 3 FL آغاز شد مزدا تولید کراس اوور CX-9 2016 را شروع کرد فروش مزدا 3 FL آغاز شد موتور دیزلی «مزدا 3» معرفی شد فراخوان مزدا 3 به‌خاطر نشت سوخت مزدا 3 مدل 2015 با چهره جدید را ببینید بررسی مزدا CX-3 مدل 2016 فروش ویژه مزدا 3 جدید و وانت مزدا با تخفیفات استثنایی
Back to top