راهنمای خرید خودرو کارکرده با بودجه 300 تا 400 میلیون تومان

پیرمردهای با اصالت یا جوان‌های خوش‌تیپ؟‌

عصر خودرو- در ادامه سلسله مطالب راهنمای خرید خودرو کارکرده، این‌ بار به سراغ بازه قیمتی 300 تا 400 میلیون تومان رفته‌ایم. بازه‌ای که در آن، از یک طرف خودروهایی با برند معتبر قرار دارند که در گذشته‌ای نه‌چندان دور در کشورمان مونتاژ می‌شدند. اما از طرف دیگر نیز برخی از خودروهای چینی با ظاهر زیبا و آپشن‌های فراوان خود، به خریداران چشمک می‌زنند!

Tuesday 20 April 2021 - 16:01:00

پیرمردهای با اصالت یا جوان‌های خوش‌تیپ؟‌

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»؛ در ادامه با ما همراه باشید تا ببینیم هریک از شاخص‌ترین خودروهای کارکرده این بازه قیمتی، برای چه سلایق و معیارهایی مناسب‌تر هستند.

 

رنو مگان 2 لیتری اتوماتیک

نسل دوم رنو مگان یکی از خوش‌نام‌ترین خودروهای فرانسوی است که ابتدا در مدل‌های 2006 تا 2008 به‌صورت وارداتی در بازار کشور ما عرضه شد اما پس از آن روی خط مونتاژ پارس خودرو آمد و تا سال 1393 مهمان این خودروساز ایرانی بود. نسخه مدنظر ما مجهز به یک پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی با حداکثر قدرت 136 اسب بخار و حداکثر گشتاور 191 نیوتن‌متر است که این پیشرانه نیروی خود را از طریق یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک، روانه محور جلو این سدان فرانسوی می‌کند. مصرف سوخت ترکیبی و شتاب صفرتاصد رنو مگان 2 لیتری اتوماتیک نیز به‌ترتیب برابر با 7.8 لیتر در صد کیلومتر و 11.1 ثانیه است. از جمله امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو نیز می‌توانیم به استارت دکمه‌ای، تهویه مطبوع اتوماتیک، سنسور نور، سنسور باران، فرمان با نیروی کمکی الکتریکی، شیشه بالابرهای اتوماتیک، ترمز ABS+EBD+BA و 2 عدد ایربگ اشاره کنیم. در مجموع می‌توانیم بگوییم که رنو مگان 2 لیتری اتوماتیک با نقاط قوتی مثل طراحی ظاهری قابل‌قبول، فضای جادار کابین، سواری نرم و ایمنی بالا شما را به خرید خود تشویق می‌کند اما نقاط ضعفی مثل عملکرد نه‌چندان هوشمند گیربکس، شتابگیری معمولی، امکانات رفاهی نه‌چندان کامل و قیمت  نسبتاً بالای قطعات یدکی، ممکن است خریداران احتمالی را از این خودرو دور کند. در حال حاضر، مدل‌های 1389 تا 1392 رنو مگان 2 لیتری اتوماتیک، بسته به میزان سلامت و کارکرد در بازه قیمتی 300 تا 400 میلیون تومان قرار دارند.

 

مزدا 3 نسل اول
نسل اول مزدا 3 در سال 1386 جایگزین مدل 323 در بازار ایران شد و با توجه به پیشرفت چشم‌گیر و همه‌جانبه نسبت به پدر خود، محبوبیت بسیار زیادی در بین خریداران ایرانی پیدا کرد. این خودرو که تا اوایل سال 1389 روی خط مونتاژ بهمن موتور قرار داشت، نیروی خود را  از یک پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی متصل به یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک می‌گیرد. این پیشرانه با حداکثر قدرت 147 اسب بخار و حداکثر گشتاور 187 نیوتن‌متر، ضمن مصرف سوخت ترکیبی 7.9 لیتر در صد کیلومتر، شتاب صفرتاصد 9 ثانیه را برای این سدان اسپرت ژاپنی به ارمغان می‌آورد. مزدا 3 نسل اول در سه تیپ تجهیزاتی توسط شرکت بهمن موتور عرضه شد که بیش‌تر نمونه‌های آن از نسخه فول‌آپشن موسوم به تیپ 3 هستند و امکانات قابل‌توجهی مثل سانروف، روکش چرمی صندلی‌ها، گرم‌کن صندلی‌های جلو، فرمان با نیروی کمکی الکتریکی، تهویه مطبوع اتوماتیک، سنسور نور، سنسور باران، ترمز ABS+EBD+EBA، 6 عدد ایربگ و... را به همراه دارند. در مجموع، مواردی مثل عملکرد مناسب پیشرانه و گیربکس، هندلینگ خوب، امکانات رفاهی و ایمنی کامل نسبت به سن‌وسال خودرو و کیفیت ساخت بالا از مهم‌ترین نقاط قوت نسل اول مزدا 3 هستند اما در مقابل، ارتفاع پایین سیستم تعلیق، سواری نسبتاً خشک، فضای نه‌چندان بزرگ سرنشینان عقب و قیمت گران قطعات یدکی نیز شاخص‌ترین نقاط ضعف این خودرو را تشکیل می‌دهند. در حال حاضر، مدل‌های 1387 تا 1389 مزدا 3 نسل اول بسته به تیپ، سال تولید، میزان سلامت و کارکرد، با بودجه‌ای بین 300 تا 400 میلیون تومان قابل خریداری هستند.

 

MVM X22 اتوماتیک
MVM X22 که یکی از محبوب‌ترین محصولات مدیران خودرو در بازار محسوب می‌شود؛ از سال 1396 تاکنون در تیپ‌های مختلفی از نظر فنی و آپشنی عرضه شده است. این خودرو به یک پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی با حداکثر قدرت 105 اسب بخار و حداکثر گشتاور 135 نیوتن‌متر مجهز است که این پیشرانه نیروی خود را از طریق یک گیربکس 5 سرعته دستی یا 4 سرعته اتوماتیک، به محور جلو MVM X22 انتقال می‌دهد. نسخه اتوماتیک که ما در این‌جا مدنظر داریم، برای طی هر صد کیلومتر مسافت در سیکل ترکیبی به 6.1 لیتر سوخت نیاز دارد و قادر است در مدت 12.7 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. MVM X22 امکاناتی مثل سیستم مالتی‌مدیا با مانیتور 8 اینچی لمسی، سانروف، کروز کنترل، روکش چرمی صندلی‌ها، دوربین دید عقب، دی‌لایت، تنظیم حالت رانندگی (Drive Mode) در دو حالت، ترمز ABS+EBD، 2 ایربگ و... را دارد و از اواسط سال 1397 نیز سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESP)، سیستم کنترل کشش (TCS)، ترمز کمکی (EBA)، سنسور فشار باد لاستیک (TPMS) و سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی (HAC) به این خودرو اضافه شد و وضعیت ایمنی آن را بهبود بخشید. از جمله مهم‌ترین نقاط قوت MVM X22 می‌توانیم به ظاهر زیبا و به‌روز، امکانات رفاهی قابل‌قبول و مصرف سوخت پایین اشاره کنیم اما در مقابل، صندلی‌های نه‌چندان راحت، عملکرد فنی خیلی معمولی و افت قیمت زیاد در نسخه‌های کارکرده نیز بارزترین نقاط ضعف این خودروی چینی هستند. در حال حاضر می‌توانید با بودجه‌ای بین 300 تا 390 میلیون تومان به‌ سراغ MVM X22 اتوماتیک مدل 1396 تا 1398 در دو تیپ لاکچری و اکسلنت اسپرت بروید.


چانگان CS35
چانگان CS35 ابتدا به‌صورت وارداتی و با مدل 2015 در بازار کشور ما عرضه شد و به‌دلیل قیمت بالا، چندان مورد استقبال قرار نگرفت. اما از سال 1395 و با شروع مونتاژ این خودرو در شرکت سایپا و قیمت‌گذاری رقابتی آن، ورق برگشت و چانگان CS35 به یکی از کراس‌اوورهای چینی پرطرفدار بازار ایران تبدیل شد. چانگان CS35 مجهز به یک پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی با حداکثر قدرت 113 اسب بخار و حداکثر گشتاور 160 نیوتن‌متر است که این پیشرانه به یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک یا 5 سرعته دستی متصل می‌شود. تعداد خیلی محدودی از نسخه‌های گیربکس دستی چانگان CS35 در بازار کشور ما موجود است و اکثر نمونه‌های موجود از گیربکس 4 سرعته اتوماتیک بهره می‌برند که با مصرف 7 لیتر سوخت در سیکل ترکیبی، شتاب صفرتاصد حدود 15 ثانیه دارند. چانگان CS35 در نوع خود از آپشن‌های قابل‌قبولی بهره می‌برد که از جمله شاخص‌ترین این امکانات می‌توانیم به سانروف، کروز کنترل، دی‌لایت، سنسور نور، تهویه مطبوع دستی، روکش چرمی صندلی‌ها، سنسور پارک عقب، ترمز ABS+EBD+BAS، 4 عدد ایربگ و... اشاره کنیم. چانگان CS35 طراحی ظاهری و امکانات رفاهی قابل‌قبولی دارد و قیمت آن نیز نسبت به ویژگی‌هایش منطقی است اما با توجه به عملکرد فنی و لذت رانندگی نسبتاً ضعیف این خودرو، خرید آن به جوان‌ترها توصیه نمی‌شود. در حال حاضر با بودجه‌ای بین 340 تا 400 میلیون تومان، می‌توانید در بازار به سراغ مدل‌های 1395 تا 1397 چانگان CS35 بروید. معدود نسخه‌های وارداتی این خودرو نیز هم‌اکنون در محدوده 350 میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شوند.

 

چری آریزو 5 اتوماتیک
چری آریزو 5 یکی از پرفروش‌ترین سدان‌های چینی بازار کشور ما محسوب می‌شود که از سال 1395 تاکنون در تیپ‌های مختلفی روی خط مونتاژ شرکت مدیران خودرو آمده است. چری آریزو 5 اتوماتیک هم‌اکنون با پیشرانه توربو در مدیران خودرو مونتاژ می‌شود اما ما نسخه تنفس طبیعی این خودرو را مدنظر داریم که از یک پیشرانه 1.5 لیتری با حداکثر قدرت 116 اسب بخار و حداکثر گشتاور 141 نیوتن‌متر بهره می‌برد. این پیشرانه با اتصال به یک گیربکس اتوماتیک ضریب متغیر (CVT)، ضمن مصرف 7 لیتر سوخت در هر صد کیلومتر در سیکل ترکیبی، شتاب صفرتاصد 11.8 ثانیه را برای این سدان خوش‌تیپ چینی به ارمغان می‌آورد. چری آریزو 5 در دو تیپ لاکچری و اکسلنت در بازار ایران عرضه شده است که تیپ لاکچری به‌عنوان نسخه پایه از امکاناتی مثل کروز کنترل، سیستم مالتی‌مدیا با مانیتور 7 اینچی لمسی، دوربین دید عقب، روکش چرمی صندلی‌ها، تهویه مطبوع دستی، کی‌لس استارتر، دی‌لایت، پاور ویندوز، ترمز ABS+EBD، 2 عدد ایربگ و... برخوردار است که در تیپ اکسلنت، مواردی مثل سانروف، ترمز کمکی (EBA)، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESP)، سیستم کنترل کشش (TCS)، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی (HAC) و ایربگ‌های جانبی و پرده‌ای نیز به این تجهیزات اضافه می‌شود. در مجموع می‌توانیم از مواردی مثل طراحی ظاهری زیبا، آپشن‌های نسبتاً کامل، فضای جادار کابین و شبکه گسترده خدمات پس از فروش به‌عنوان مهم‌ترین نقاط قوت چری آریزو 5 تنفس طبیعی اتوماتیک یاد کنیم اما در مقابل، عملکرد فنی نه‌چندان مناسب و سواری نسبتاً خشک نیز از جمله نقاط ضعف این خودرو هستند. هم‌اکنون مدل‌های 1395 و 1396 چری آریزو 5 اتوماتیک با توجه به سال تولید، تیپ، میزان سلامت و کارکرد، در محدوده قیمتی 300 تا 390 میلیون تومان قرار می‌گیرند.

 

جک S3
اگر مبلغ پرداختی خود را به 400 میلیون تومان نزدیک کنید، می‌توانید نمونه‌هایی از جک S3 را نیز در بازار بیابید. این کراس‌اوور ساب کامپکت چینی که از سال 1396 تاکنون روی خط مونتاژ شرکت کرمان موتور قرار دارد از یک پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی متصل به یک گیربکس اتوماتیک ضریب متغیر (CVT) استفاده می‌کند. این پیشرانه با حداکثر قدرت 107 اسب بخار و حداکثر گشتاور 155 نیوتن‌متر، ضمن مصرف 7.5 لیتر سوخت در هر صد کیلومتر در سیکل ترکیبی، شتاب صفرتاصد 10.8 ثانیه را برای جک S3 به ارمغان می‌آورد. از جمله آپشن‌های شاخص جک S3 نیز می‌توانیم به مواردی مثل سانروف، کروز کنترل، سیستم مالتی‌مدیا با مانیتور 7 اینچی لمسی، تهویه مطبوع اتوماتیک، روکش چرمی صندلی‌ها، دی‌لایت، فرمان با نیروی کمکی الکتریکی، سنسور نور، دوربین دید عقب، ترمز ABS+EBD+HBA، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESP)، سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی (HAC)، 2 عدد ایربگ و... اشاره کنیم. جک S3 از مزایایی مثل آپشن‌های قابل‌قبول، فضای جادار کابین و صندوق‌بار، سواری نرم و برند محبوب برخوردار است اما در مقابل، طراحی نه‌چندان به‌روز و عامه‌پسند در کنار توانایی‌های حرکتی معمولی نیز نقاط ضعف این خودرو را تشکیل می‌دهند. در حال حاضر نسخه‌های مدل 1397 از جک S3 بسته به میزان سلامت و کارکرد، بین 370 تا 400 میلیون تومان قیمت می‌خورند.

امیر خادمی پور

برچسب ها

مزدا 3آریزو5چانگانرنو مگانام وی ام X22
مطالب مرتبط بیشتر
اولین خودرو وارداتی در دولت رییسی توسط سایپا پلاک شد چانگان های وارداتی از گمرک به پارکینگ های سایپا حمل شدند شنلان اس7 ؛ کراس اوور لوکس و فناورانه چانگان +عکس قیمت جدید چانگان CS35 پلاس وارداتی اعلام شد خودروهای وارداتی چانگان در انتظار 2 ماهه برای صدور مجوز استاندارد بیش از 1000 خودروی وارداتی ترخیص شد سایپا تعهد دهد، 24 ساعته 1133 چانگان ترخیص می‌شود تحویل چانگان های وارداتی سایپا در انتظار ابلاغ شورای رقابت آغاز عرضه چانگان وارداتی با قیمت 1.1 میلیارد تومان از هفته آینده پول خودرو انتخابی خود را ندهید اولویت شما از بین خواهد رفت فروش خودروهای چانگان وارداتی بر اساس مصوبه شورای رقابت است مرکز ملی رقابت: قیمت نهایی خودروها گران‌تر از مصوبهٔ شورای رقابت است عرضه اولین چانگان‌های وارداتی به‌زودی اولین عرضه خودروهای وارداتی پس از چهار سال در کشور توسط گروه خودروسازی سایپا قیمت چانگان از سوی شورای رقابت اعلام شد خودرو های چانگان وارداتی از هفته آینده تحویل داده می شود آریزو 5 اسپرت، سدان جدید ام وی ام در راه است نگاهی به مشخصات نهایی نخستین خودرو وارداتی خریداران نوبت اول خودروهای وارداتی مشخص شدند چانگان Yida؛ سدان اقتصادی چینی با امکانات روز در بازار +عکس آویتا 11؛ شاسی بلند جدید چانگان با طراحی ایرانی، همکاری هواوی و CATL در بازار +عکس سلاح قدرت و جذابیت چانگان در برابر تیگو7 پرو قلب های پُرگشتاور خوشتیپ‌های چانگان چانگان رائتون پلاس؛ سدان اقتصادی و مجهز چینی+عکس نخستین سری خودروهای وارداتی مشخص شد عرضه دو مدل چانگان در نخستین فروش خودروهای وارداتی قطعی شد مسافری از چین دربرابر هموطنان مقیم ایران نخستین چانگان وارداتی قیمت خورد اوشان زد6 آی دی دی؛ کراس اوور جدید چانگان با قیمتی بسیار رقابتی! +عکس نگاهی به سه تفنگدار چانگان در راه ایران دستور آغاز عرضه خودروهای وارداتی 4 بهمن در بورس اوشان اکس7 پلاس؛ چانگان با ویژگی های ایمنی پیشرفته +عکس پرچمدار چانگان در گمرک ایران چه می‌کند؟ نخستین ملاقات از نزدیک با چانگان UNI-T رنو مگان جدید هم به ایران می‌آید چانگان لومین 7 هزار دلاری؛ خودرویی مختصر و مفید!+عکس ام وی ام X22 PRO رتبه نخست را در فهرست رتبه بندی ضریب اطمینان J. D. Power بازگشت شریک تجاری قدیمی به خط تولید سایپا مگان الکتریکی چند؟ شاسی بلند جدید چانگان از راه رسید یونی-وی، زیباترین خودروی این روزهای بازار چین+عکس رؤیاهای برباد رفته فروش چانگان اوشان در پاکستان کراس اوور باکیفیت چانگان چگونه تولید می شود؟ گردهمایی مالکان خودروهای ایکس22 در مراسم باشگاه مشتریان شرکت مدیران خودرو آریزو 5 جدید، انتخاب قهرمانان در آستانه رونمایی پرفروش ترین محصول مدیران خودرو با چه تغییرات جدیدی در نسخه پرو وارد بازار خواهد شد؟ ام وی ام ایکس 22 پرو با چه تغییراتی می آید؟ سفیر محصول خودرو آریزو 5 جدید مدیران خودرو معرفی گردید نگاهی گذرا به آریزو 5 جدید و کیا سراتو فول آپشن نماینده شایسته رنو در نمایشگاه خودروی مونیخ +عکس معرفی آپشنهای فنی بکار رفته در خودرو آریزو 5 جدید مزدا در صدد تغییر ساختار و ایجاد جوینت ونچر جدید با چانگان آریزو 5 جدید با کابینی به روز عرضه می گردد اوشان X7؛ شاسی بلند اقتصادی "چانگان" با مجموعه ای از امکانات ایمنی +عکس نگاهی به مشخصات پیشرانه و سیستم انتقال قدرت آریزو 5 جدید کیا سراتو ارزش خرید دارد یا رنو مگان؟ + مشخصات فنی چانگان از قوای محرکه هیبریدی خود رونمایی کرد شرایط جدید فروش محصولات چری با اقساط 60 ماهه اعلام شد آریزو5 توربو، سدان خوش تیپ مدیران خودرو آریزو5 توربو ، یک سدان شیک و اقتصادی ویژگی های نسل جدید مگان چانگان CS15؛ کراس اوور کوچک و اقتصادی با پیشرانه تنفس طبیعی +عکس چانگان ایی-پرو 2020؛ کراس اوور جمع و جور 16 هزار دلاری چینی +عکس چانگان سی اس35 پلاس؛ تغییرات عمیق از ظاهر تا کابین +عکس مزدا 3 توربو 2021؛ سدان زیبا و قدرتمند ژاپنی روانه بازار جهانی می شود +عکس هواوی خودروی هوشمند می سازد یونی-کی 2021؛ شاسی بلند جدید و متفاوت "چانگان" با نگاهی به یک محصول محبوب آلمانی! +عکس السوین وی5؛ شباهت کامل سدان چانگان به مزدا 3 موجود در بازار ایران! +عکس چانگان CS95 جدید؛ کراس اوور 2020 چینی با طراحی و امکانات روز +عکس رائتون سی سی مدل 2020؛ سدان جدید چانگان در نسخه فیس لیفت+تصاویر چانگان اوشان اکس7؛ شاسی بلند جدید چینی با نمایشگرهای دیجیتال و پیشرانه 204 اسب بخاری +تصاویر چانگان و معرفی کراس اوور جدید برپایه CS35 +تصاویر رونمایی رنو از نسل جدید مگان مزدا 3 اسپرت جی تی 2020؛ زیبای ژاپنی با برچسب 27 هزار دلاری! +تصاویر اوشان؛ محصول جدید چانگان با برچسب قیمت 23700 دلاری +تصاویر معرفی بِنی ایی-استار؛ خودروی 10 هزار دلاری چانگان+تصاویر مقایسه خودرو کیا سراتو 2000 و مزدا 3 سه نامزد نهایی برترین خودرو آغاز طرح فروش اقساطی بدون چک محصولات MVM فیس لیفت 2020 رنو مگان بازار خودرو ژاپن تحت سلطه برندهای ژاپنی نگاهی به مزدا 3 مدل 2020 قیمت خودروهای مزدا در بازار (24 آذر 98) + جدول مزدا 3؛ خودروی سال 2020 پایان همکاری پژو و چانگ‌آن قیمت انواع خودروهای مزدا در بازار (3 آذر 98) + جدول مروری بر مزدا 3 جدید قیمت خودرو شاسی بلند تولید داخل +جدول بهترین خودروهای هاچ‌بک 2019 چانگان 3 میلیون تومان گران شد امتیاز خوب پژو 301 در مقابل سراتو و آریز5 فروش اقساطی 7 محصول از خودروهای" ام وی ام "با اقساط بلند مدت ویژه مهر 98 فروش ویژه محصولات MVM با اقساط 60 ماهه آغاز شد قیمت خودروهای مزدا در بازار (9 مهر 98) + جدول معرفی شاسی بلند جدید از چانگان طرح جدید فروش محصولات MVM با اقساط 60 ماهه قیمت رنو مگان در بازار تمدید محدود شرایط فروش عید تا عید محصولات مدیران خودرو آخرین فرصت برای استفاده از طرح فروش اقساطی و بدون بهره مدیران خودرو آخرین فرصت برای استفاده از طرح فروش اقساطی و بدون بهره مدیران خودرو کسب رتبه نخست خودروی ام وی ام ایکس 22 در ارزیابی سازمان جی دی پاورز فروش اقساطی و بدون بهره محصولات مدیران خودرو شرایط فروش اقساطی بدون بهره محصولات مدیران خودرو اعلام شد شرایط جدید فروش سازمانی محصولات مدیران خودرو اعلام شد بررسی فنی چانگان ایدو + مشخصات طرح جدید فروش عید تا عید شرکت مدیران خودرو کلید خورد فروش اقساطی محصولات ام وی ام تنها با 40 درصد پیش‌پرداخت قیمت خودرو شاسی بلند تولید داخل +جدول بررسی مزدا 3 + مشخصات فنی بررسی فنی مزدا 3 (مونتاژ) + مشخصات قیمت جدید خودروهای ام وی‌ام منتشر شد بررسی فنی ام وی ام X22 + مشخصات فروش محصولات ام وی ام با تسهیلات ویژه فراخوان «مزدا 3» 2019 فروش اقساطی خودروهای "چری" و "ام وی ام " با تحویل فوری آغاز فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو قیمت انواع خودروهای مدیران‌خودرو در بازار + جدول قیمت انواع محصولات مدیران‌خودرو + جدول نام جدید؛ هویت تکراری مزدا 3 و B30 چهار ستاره‌های کیفی گروه بهمن آغاز فروش نقدی محصولات ام وی ام بهترین خودروهای هاچ‌بک‌ با قابلیت حرکت 4 چرخ (آ‌ویل‌درایو ) 2019 در بازار بررسی خودرو مزدا 3 جدید صندوق دار (مونتاژ) فروش اقساطی محصولات ام وی ام با تحویل فوری درخشش چانگان با مدل CS75 پلاس تقویت همکاری فورد و چانگان مزدا 3 و B30 باز هم 4 ستاره کیفیت را کسب کردند مزدا 190 هزار خودرو را به خاطر نقص فنی فراخواند محبوب‌ترین خودروها در استرالیا کدامند؟ آغاز شرایط ویژه فروش فوری محصولات مدیران خودرو ویژه بهار 98 فروش اقساطی محصولات ام وی ام با تحویل فوری و اقساط 4 ساله شرایط ویژه فروش بهاره محصولات مدیران خودرو تمدید شد قیمت انواع خودروهای مدیران خودرو در بازار +جدول پیش پرداخت مناسب ، قیمت قطعی فروش ویژه ام وی ایکس 22 اتومات ویژه فرهنگیان آغاز شد شرایط استثنائی فروش محصولات مدیران خودرو ویژه سازمان های طرف قرارداد هندلینگ و کیفیت بالا در مزدا 3 مدل 2019 معرفی کمپانی چانگان: غول صنعت خودروسازی چین فروش ویژه ام وی ایکس 22 اتومات ویژه فرهنگیان قیمت انواع رنو دست دوم تولید داخل در بازار +جدول طولانی‌ترین رژه خودران‌ها با 55 شاسی بلند خودران چانگان تست و بررسی نقاط ضعف و قدرت چانگانCS35 شرایط فروش محصولات ام وی ام ویژه فرهنگیان اعلام شد فروش ویژه محصولات مدیران خودرو به مناسبت دهه مبارک فجر ادامه دارد ام وی ام X22 اسپورت را بشناسید فراخوان اشتراک‌گذاری خاطرات شیرین با ایکس22 قیمت انواع محصولات سایپا 12 دی 97 قیمت محصولات ام وی ام و چری در بازار خرید خودرو مزدا کارکرده چقدر هزینه دارد؟ شرایط فروش زمستانه محصولات MVM اعلام شد با سود مشارکت 17 درصد صاحب X22 شوید چرا محصولات ام وی ام ارزش خرید دارد؟ شاسی بلند مقرون به صرفه بازار خودرو را بشناسید مدل 2019 مزدا 3 رونمایی شد خرید خودرو مزدا چقدر هزینه دارد؟ تصاویر لو رفته از مزدا 3 جدید 2020 قیمت انواع محصولات سایپا 29 آبان 97 محصولات صفر بهمن موتور چند؟ وضعیت خریداران چانگان و سایپا 151 مشخص شد با سود مشارکت 17 درصد صاحب X22 شوید مزدا 3 صفر در بازار چند؟ مزدا 3 صفر در بازار چند؟ ام وی ام X22 دنده‌ای را بشناسید قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل +جدول شرایط پیش فروش نقدی چری اعلام شد قیمت جدید محصولات مدیران خودرو اعلام شد با 140 میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟ +جدول پیش فروش نقدی محصولات ام وی ام از سوی مدیران خودرو چانگان CS35 ارزان شد قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل +جدول با 43 میلیون تومان صاحب X22 شوید مزدا 3 تیپ 4 با چه قیمتی در بازار معامله می‌شود؟ مدل‌های مزدا در بازار چند؟ مگان دریک قدمی 50 میلیونی شدن ! محصولات صفر بهمن موتور چند؟ شرایط فروش شاسی بلندهای ام وی ام اعلام شد شرایط پیش فروش نقدیX22 اعلام شد قیمت انواع محصولات ام وی ام در نمایندگی و بازار با 49 میلیون تومان صاحب X22 شوید با 49 میلیون تومان صاحب X22 شوید 5+1 دلیل برای خرید ایکس22 گزارش تصویری از نشست خبری بهمن موتور در خصوص شفاف سازی فروش مزدا 3 92 درصد از خودروهای پیش فروشی مزدا 3 در 15 دقیقه به فروش رفت تخلفی از سوی شرکت بهمن در پیش فروش مزدا 3 انجام نشده است اطلاعیه 7 بندی گروه بهمن با هدف شفاف سازی پیش فروش مزدا 3 ثبت حدود 52385 هزار رکورد در عرض کمتر از 5 دقیقه آغاز فروش اینترنتی مزدا 3 از فردا برای خرید خودرو مزدا چقدر باید هزینه کرد؟ گزارش تصویری حضور مدیران خودرو در هفدهمین نمایشگاه خودرو شیراز مزدا3 تیپ 4 را بیشتر بشناسید شرایط فروش مدیران خودرو اعلام شد 6 محصول چهار ستاره در سبد گروه بهمن ام وی ام X33؛ مهره استراتژیک مدیران خودرو تحویل محصولات مدیران خودرو به روال سابق، با سرعت بیشتر ام وی ام X22 را با موعد تحویل 45 روزه خریداری کنید خودروهای چری و ام وی ام بازار مناسب دست دوم میابند رکورد 202 درصدی رشد تولید MVM X22 ثبت شد «استپ‎وی» 7 میلیون و «پژو 2008» 20 میلیون تومان ارزان شد مزدا3 "30میلیون تومان" گران شد نسل جدید مزدا 3، زیبا و فناورانه تر از همیشه با 41 میلیون تومان صاحب X22 شوید معرفی بهترین خودروهای تولید داخل قیمت جدید محصولات گروه بهمن اعلام شد جدیدترین شرایط فروش اعتباری MVM X22 اعلام شد شروع برند لوکس چانگان ظرفیت فروش مزدا 3 تکمیل شد قیمت جدید مزدا 3 تیپ 4 اعلام شد اعلام قیمت جدید محصولات چری در ایران با دلار 4200 تومانی بازدید مدیرعامل گروه سایپا از مرکز تست چانگان کسب رتبه یک کیفیت ایکس22، حاصل یک دوره تکامل تکنولوژی و تولید کوچولوهای بلندقامت نوبرانه‌های خودرویی ایران در سال 97 فروش اینترنتی مزدا FL3 از فردا آغاز می شود رنو مگان جدید نیمه اول 97 روانه بازار می شود شرایط فروش اقساطی ام وی ام X33 و X22 اعلام شد معرفی 10 خودروی داخلی که ارزش خرید دارند مگان اسپورت تورر، زیبا، شیک و کاربردی‌تر از همیشه 6خودروی شاسی‌بلند محبوب زیر 100 میلیون در ایران نسل به نسل با سدان کامپکت دوست‌داشتنی مزدا؛ روایت «3» در سه نسل! برای خرید خودرو مزدا چقدر باید هزینه کرد؟+جدول فروش فوری اعتباری MVMx22 مدل 97 ویژه دهه فجر آغاز شد کیفیت ساخت ام وی ام ایکس22 مهمترین مزیت رقابتی بنتلی بنتایگا V8 2018؛ بنتایگا، کمی دست‌یافتنی تر! گزارش تصویری از حضور چانگان در غرفه سایپا گزارش تصویری از رونمایی نسل جدید رنو مگان ایمن‌ترین خودروها معرفی شدند چری آریزو5 توربو صفرکیلومتر بخریم یا کیا سراتو 2000 دست دوم؟ جدال شرق و شرق‌تر! آغاز فروش مدل 97 محصولات ام وی ام برای خرید خودرو مزدا چقدر باید هزینه کرد؟+جدول فروش اقساطی مزدا3 تیپ 4 آغاز شد خودروی تیگو5 دارای استانداردهای لازم بوده و پلاک می شود ایکس22 خودرویی موفق از نگاه بازار برای خرید مزدا 3 جدید صندوق‌دار چقدر باید هزینه کرد؟ تفاوت قیمت محصولات سایپا در بازار و نمایندگی چقدر است؟ قیمت انواع محصولات سایپا 14 آذر 96 مدیر بازرگانی چانگان خبر داد: معرفی دو محصول جدید چانگان در نمایشگاه خودرو تهران گزارش ویدئویی غرفه چانگان در شهر آفتاب قیمت خودروی مزدا در بازار+جدول لیست قیمت محصولات گروه بهمن در بازار و نمایندگی مزدا 3 چهره جدید خود را نمایش داد +عکس چانگان برقی‌ساز می‌شود با 24 میلیون چه خودروهایی می‌توان در خارج از ایران سوار شد! +عکس شرایط جدید فروش مزدا3 تیپ 4 اعلام شد ایکس22 محصولی منطبق با خواسته‌های مشتریان با اقساط 36 ماهه MVM X22 بخرید آریزو5 توربو در نخستین شوروم اختصاصی چری در تهران؛ قدرت‌نمایی در 9.5 ثانیه آشنایی با مگان جدید 2017 (+عکس) اقتصادی‌ترین خودروهای خانوادگی جهان آیا مزدا 3 گروه بهمن ارزش خریدن دارد؟! قیمت جدید مزدا3 تیپ 4 از سوی گروه بهمن اعلام شد ایمنی سرنشینان، اولویت اول ام وی ام ایکس22 مزدا 3؛ محبوب قدیمی بهمن شش خودرو جدید به بازار وارد می‎کند با اقساط 36 ماهه MVM X22 بخرید خودروی مزدا3 در جمع شش خودروی مطمئن از دیدگاه موسسه JD Power رنو مگان 1600 سی‌سی بخریم یا 2000 سی‌سی؟! ام وی ام ایکس 22 ، خودرویی اقتصادی با طیف وسیعی از امکانات با بودجه صد میلیون تومانی کیا سراتو بخریم یا مزدا 3؟ ده خودروی برتر شاسی بلند در دسته قیمتی زیر 100 میلیون تومان از منظر رضایت مشتریان از کیفیت خودرو در سال 95 مدیران خودرو مسافران چین را راهی کرد جعبه‌های تکنولوژی بازار ایکس22 خودرویی همگام با نیاز مشتریان خودرو مزدا در بازار چقدر آب می‌خورد؟ شرایط فروش نقدی و اقساطی خودروهای سراتو، چانگان و آریو ایکس22 خودرویی الهام گرفته شده از علم هیدرودینامیک خرید یکی از محصولات Mazda در دبی چند درهم آب می خورد؟ پاشنه‌بلنـــد‌پوشان انتشار تصاویر لو رفته از مگان هاچ بک جدید رنو (+عکس) قیمت انواع محصولات سایپا 18 مرداد 96 خودروی چانگان بنی جایگزین پراید می‌شود؟ تویوتا 5 درصد سهام مزدا را می‌خرد مظنه خودرو مزدا دست دوم در بازار + جدول قیمت فروش فوری کراس اور جدید MVM X22 هیولایی در هیبت یک مگان نسل 4 ایکس22 و ایکس33 دو خودرو شاسی بلند مورد قبول بازار خودرویی ایران قیمت انواع محصولات سایپا2 مرداد 96 آغاز فروش نقدی اعتباری خودروی مزدا3 به تعداد محدود روی خوش بازار به خودروهای کراس اوور محصولات جدید شرکت سایپا در نمایشگاه خودرو شیراز را ببینید 100 درصد قطعات ایکس22 در دسترس مشتریان کارنامه تولید خودروسازان خصوصی در فصل بهار قیمت انواع محصولات سایپا 17 تیر 96 گزارش تصویری از حضور سایپا در نمایشگاه خودرو البرز قیمت انواع محصولات سایپا 15 تیر 96 فروش نقدی چانگان CS35 ویژه تیرماه جشنواره نقدی فروش محصولات سایپا آغاز شد جزییات جدید لو رفته از رنو مگان اسپرت +تصاویر مزدا 3 جدید را با چه شرایطی بخریم چانگان نسل بعدی فورد فوکوس را در چین می‌سازد ایکس22 در برزیل مزدا3، مدل 5 درب خود را وارد بازار کرد +تصویر غایبان سرشناس فروش نقدی و اقساطی خودروهای سراتو، چانگان و آریو رنو مگان RS 2018 لو رفت+عکس مزدا3 تیپ 4 را باچه شرایطی بخریم تفاوت قیمت محصولات بهمن خودرو در بازار و نمایندگی استقبال جوانان از جدیدترین محصول ام وی ام فروش مزدا 3 FL آغاز شد جدیدترین شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات سایپا اعلام شد تحویل حس جوانی نبرد بلنــدقامتان چینـــی در مرز 70 میلیون تومان! کدام دست دوم را بخریم؟ مزدا3 قدیم یا رنو مگان؟ وقتی هاچ‌بک‌ها صندوق‌دار می‎شوند! ژاپنی میانسال خودرو جدید چانگان CS75 ؛ لوکس‌ترین شاسی‌بلند سایپا فروش اقساطی چانگان CS35 آغاز شد نسخه احتمالی مگان‌های RS آینده (+عکس) فروش خودروهای چانگان CS35 و آریو آغاز شد سربلند در رقابت با دو نسل از رقبا مزدا3 نیو، طلایه‌دار کیفی کلاس بالای 100 گزارش تصویری از نمایش محصولات چانگان در نمایشگاه گوانگجو CS35 سایپا مناسب برای خانواده های ایرانی پیش‌فروش خودروی چانگان CS35 ویژه آبان ماه تفاوت 3.5 میلیون تومانی قیمت بازار و کارخانه چانگان CS35 انقلاب در رنو مگان 2017 +تصاویر بازگشت رنو مگان سدان خودروی اتوماتیک و ارزان‌قیمت سایپا +تصاویر کلیدهای انتخاب در بازار خودرو فروش مزدا 3 FL آغاز شد پیش فروش نقدی چانگان CS 35 اتوماتیک آغاز شد تحویل اولین سری "چانگان CS35" تولید داخل به مشتریان عرضه خودرو CS35 آغاز شد پیش فروش نقدی چانگان CS 35 اتوماتیک قیمت جدید مزدا3 از سوی گروه بهمن اعلام شد در هر کلاس خودرویی چی بخریم؟ رنو مگان 2018 را ببینید+تصاویر بهترین های رنو مگان (+عکس) دور جدید فروش خودرو جدید چانگان CS35 ویژه شهریور 95 آغاز شد بهمن موتور شایعه فروش مزدا3جدید وارداتی را تکذیب کرد مزدا 3 مدل 2017 را ببینید+تصاویر فروش نقدی و اقساطی محصولات گروه بهمن ویژه مرداد رونمایی چری آریزو 5 در شهر نصف جهان زمانی برای انتخاب میان دو خودرو در بازار چهارمین نسل رنو مگان معرفی شد+تصاویر ورود مزدا 3 مدل 2017 به بازار (+عکس) مزدا 3 مدل 2016 را ببینید ژستی شبیه به یک خودروبتمن با ترکیب رنگ فروش مزدا 3 FL آغاز شد مزدا3 چهار میلیون تومان گران شد طرح جدید پیش‌فروش چانگان CS35 تولید داخل با تخفیف ویژه نسل جدید موتور خودروهای چانگان دوستدار محیط زیست سایپا می‌تواند با چانگان CS75 به بازار ایران برگردد با جزئیات نسل جدید «رنو مگان» آشنا شوید +عکس کولاک چری در بازار چین با آریزو5 فروش مزدا 3 FL آغاز شد گزارش تصویری بازدید از خط تولید شاسی بلند جدید سایپا ؛ چانگان CS35 فروش ویژه مزدا3 تیپ 4 به مناسبت اعیاد شعبانیه دوراهی‌های خرید Cs35 یک شاسی بلند ارزان قیمت CS35 خودرویی ایده آل با تجهیزات کامل شاسی بلندCS35، مورد پسند ماشین بازها فروش چانگان CS35 با تخفیف ویژه آغاز شد تولید قطعات رنگی خودرو چانگان شتاب بیشتری می گیرد cs35 اواخر خرداد به بازار می آید همکار سایپا در پکن چه خودروهایی را رو کرد؟ شاسی بلند سایپا، مناسب برای ترافیک شهری CS35 با طراحی بیرونی و ظاهرزیبا مناسب برای جوانان ایرانی نشست خبری با مدیران ارشد چری مزدا 3 با اتاق جدید در ایران +عکس پیش فروش مزدا 3 FL آغاز شد مزدا تولید کراس اوور CX-9 2016 را شروع کرد فروش مزدا 3 FL آغاز شد آریزو 5 را ببینید موتور دیزلی «مزدا 3» معرفی شد فراخوان مزدا 3 به‌خاطر نشت سوخت مزدا 3 مدل 2015 با چهره جدید را ببینید بررسی مزدا CX-3 مدل 2016 فروش ویژه مزدا 3 جدید و وانت مزدا با تخفیفات استثنایی
Back to top