ام وی ام X22 دنده‌ای را بشناسید

عصر خودرو-خودرو کراس‌اور X22 با برند MVM با قیمتی پایین‌تر از محصولات مشابه، مورد توجه قرار گرفته است و به‌عنوان کوچک‌ترین محصول چری، در ایران عرضه می‌شود.

Monday 22 October 2018 - 09:31:00

ام وی ام X22 دنده‌ای را بشناسیدام وی ام X22ام وی ام X22ام وی ام X22ام وی ام X22ام وی ام X22ام وی ام X22ام وی ام X22ام وی ام X22ام وی ام X22 دنده‌ای را بشناسید

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان،چند ماه از عرضه‌ی کراس‌اور X22 با برند MVM می‌گذارد. این خودرو با قیمتی پایین‌تر از محصولات مشابه، مورد توجه قرار گرفته است و به‌عنوان کوچک‌ترین محصول چری، در ایران عرضه می‌شود.

برند چری که بعضی محصولات خود را با نام MVM در ایران عرضه می‌کند، باسابقه‌ترین برند چینی فعال در کشور محسوب می‌شود. کراس‌اور‌های چری، با نام تیگو شناخته می‌شوند و نام اصلی X22 از برند MVM، تیگو 2 است که البته در کشور چین با نام تیگو X3 فروخته می‌شود.با این حساب، چهار مدل کراس‌اور در سبد محصولات چری وجود دارند که شامل تیگو 2، تیگو 3 (X33 با برند MVM)، تیگو 5 و تیگو 7 هستند. در روز‌های اخیر، به بررسی کامل خودرو‌های تیگو 5 و چری تیگو 7 در زومیت پرداخته‌ایم و حال به سراغ کوچک‌ترین عضو این گروه می‌رویم که به نظر می‌رسد با توجه به قیمت کمتر، جذابیت بیشتری برای بازار ایران داشته باشد.
طراحی ظاهری و بدنه

کراس‌اور X22 با نوعی پختگی در طراحی روبرو است که فراتر از یک محصول چینی به نظر می‌رسد. کافی است نگاهی به نسخه‌ی اول X33 داشته باشید تا به یاد آورید که همین چند سال پیش، ظاهر خودرو‌های چینی قابل مقایسه با محصولات مدرن دنیا نبود؛ اما باید قبول کرد که سری جدید محصولات چری (MVM) و خصوصا خودروی X22، طراحی بهتر و البته راضی‌کننده‌ای دارند.

در نمای روبرو، چراغ‌های درشت X22 هماهنگی بسیار خوبی با سایز بدنه دارند و این محصول نسبتا کوچک را بزرگ‌تر از آنچه هست، نشان می‌دهند. نوار LED با خطی صاف در بخش پایینی کاسه چراغ قرار دارد که ضمن تأمین روشنایی روز، در امتداد خط میان جلوپنجره قرار گرفته است تا زیبایی X22 را افزایش دهد. مثل بسیاری از خودرو‌های دنیا، لوگوی سازنده در میان جلوپنجره دیده می‌شود که البته برای X22 به جای لوگوی چری (که شبیه به حرف A. است) عبارت MVM وجود دارد. داخل این قسمت از پلاستیک و به‌صورت لانه‌زنبوری ساخته شده، اما با قاب فلزی که پهنای متفاوتی در گوشه‌ها دارد، جذاب‌تر شده است. سپر جلو هم طراحی قابل قبولی دارد و درحالی‌که متقارن بخش بالایی، از فضای خالی میانی استفاده می‌کند، جایگاه بسیار خوبی برای پلاک خودرو خواهد داشت.

زیبایی بخش روبروی X22 به همین‌جا ختم نمی‌شود و با قطعه‌ای نقره‌ای رنگ در پایین سپر و فضاسازی بسیار خوب گوشه‌های سپر همراه با چراغ‌های مه‌شکن، نمره بسیار خوبی می‌گیرد. فراموش نکنیم، حجم‌دهی بسیار خوبی در بخش جلوی این خودرو وجود دارد که با خطوط روی کاپوت و جای‌گذاری چراغ، تقویت می‌شود.

از نمای کنار، به‌سختی می‌توان ایرادی به طراحی X22 گرفت. حالت آیرودینامیک این خودرو به‌خوبی حفظ شده است، درحالی‌که اندازه‌ی پنجره‌ها و شیب سقف، راضی‌کننده به نظر می‌رسد. ریل مربوط به باربند سقف، فلزی و براق است؛ اما قاب دور شیشه‌ها و زیر رکاب، از پلاستیک سیاه‌رنگ خواهد بود. ادوات پلاستیکی، پیرامون گلگیر‌ها را هم فرا گرفته‌اند و مانند بسیاری از خودرو‌های امروزی، از سپر جلو تا سپر عقب امتداد دارند. طرح چرخ‌ها نسبتا ساده و البته اسپرت و قابل قبول است؛ اما در همه‌ی نسخه‌ها از سایز 16 اینچ خواهد بود که چندان بزرگ نیست. زیبایی این بخش، با خطوط حجم‌دهنده‌ای شکل می‌گیرد که از گوشه‌ی چراغ عقب در امتداد دستگیره‌ها تا گلگیر جلو ادامه دارد. از سویی دیگر، طراحی سه‌بعدی بدنه در گلگیر عقب و نزدیکی رکاب‌ها نیز به‌خوبی انجام شده است.

بسیاری از سازندگان خودرو‌های چینی که تا به حال دیده‌ایم، اهمیت کمی به طراحی عقب داده‌اند و این موضوع برای X22 نیز تا حدودی صادق است. سایز و طراح چراغ‌های عقب، نه‌تن‌ها وجه اشتراکی با چراغ‌های جلو ندارد؛ که با دیگر ادوات پشت خودرو هم چندان هماهنگ نیست. کوچک بودن این چراغ‌ها، بیننده را به یاد MVM 315 می‌اندازد که یک هاچبک کوچک و نه‌چندان محبوب در سبد محصولات چری است. از سویی دیگر، بخش زیادی از درپوش صندوق عقب، خالی و ساده دیده می‌شود که صرفا با نواری فلزی و براق، میان چراغ‌ها و همراه لوگوی سازنده، کشیده شده است. از نکات مثبت در طراحی عقب X22 می‌توان به حجم‌دهی با خطوط شکسته در بخش میانی و پایینی صندوق اشاره کرد؛ ضمن اینکه بالچه‌ی عقب و سپر هم حالت اسپرت و جذابی دارند. سایز شیشه‌ی عقب، قابل قبول است و با دو قطعه‌ی باریک پلاستیکی در حاشیه و زیر بالچه ارائه می‌شود.

ابعاد X22 عبارتند از: طول 4.2 متر، عرض 1.76 متر و ارتفاع استاندارد 1.57 متر از سقف تا سطح زمین، که با فاصله‌ی کف 18.5 سانتیمتر تا جاده تولید می‌شود. زاویه‌ی شیب قابل تردد برای چرخ جلو تا سپر، 24 درجه و زاویه‌ی شیب چرخ عقب تا لبه‌ی سپر پشت، 30 درجه عنوان شده است. این خودرو برای گردش کامل به دایره‌ای با شعاع 5.25 متر نیاز خواهد داشت؛ درحالی‌که فاصله‌ی محور‌های 2.555 متر دارد.
فضای داخلی و کابین

ورود به X22، حالت مدرن و خوش‌آیندی به همراه دارد و هرچند متریال به‌کاررفته در داشبورد چندان خوب و رضایت‌بخش نیست؛ می‌توان از دوخت صندلی‌ها و طراحی آن‌ها لذت برد. تقریبا تمام داشبورد از پلاستیک سخت ساخته شده است؛ اما قطعاتی از آن طرح فیبرکربن دارد که در نوع خود جالب توجه است. اینگونه ادوات در تودری‌ها نیز دیده می‌شوند و حس یک خودروی اسپرت گران‌قیمت را تداعی می‌کند. در بخش‌های بالا و پایین فرمان، چرم استفاده شده است و پوشش داخل در، پیرامون استراحت‌گاه بازو نیز از پلاستیک نرم استفاده می‌کند که هماهنگ با پوشش بدنه، رنگی متمایز از داشبورد خواهد داشت.

حضور نمایشگر 8 اینچی در میان داشبورد یک کراس‌اور ارزان‌قیمت چینی، از نکات مثبت X22 است که نمی‌توان به‌راحتی از کنار آن گذشت. دوربین دنده‌ی عقب هم در تمامی نسخه‌های این خودرو وجود دارد؛ ضمن اینکه پشت پنل فرمان هم از نمایشگر دیجیتال برای اطلاع‌رسانی مصرف سوخت و بسیاری از شرایط فنی خودرو، استفاده شده است. X22 از طراحی سیلندری برای بخش سرعت‌سنج و نشان‌دهنده‌ی دور موتور بهره نمی‌برد، اما در این قسمت هم با حداقل هزینه، مدرن و کارآمد جلوه می‌کند؛ هرچند حالت متقارن عقربه‌ها و برعکس بودن نمایش‌دهنده‌ی دور موتور، می‌تواند آزاردهنده باشد.

طراحان X22 در شرکت چری، با نواردوزی صندلی‌ها و استفاده از ادواتی هماهنگ با آن، یک‌نواختی کابین را کاهش داده‌اند. رنگ فرعی فضای داخلی، می‌تواند زرد یا نارنجی باشد که البته همه‌ی نسخه‌های X22 در کشورمان از رنگ نارنجی استفاده می‌کنند. این موضوع، علاوه بر حاشیه‌ی صندلی‌ها و تودری‌ها، در پیرامون مجاری هوای تهویه‌ی مطبوع و دسته‌دنده هم دیده می‌شود.

جالب است بدانید فاصله محور‌های X22، کمی از X33 بیشتر است که باعث می‌شود سرنشینان از نظر فاصله‌ی زانو، راحتی قابل قبولی داشته باشند. صندوق عقب نیز به‌صورت استاندارد دارای 420 لیتر فضای مفید است؛ هرچند که با جمع کردن صندلی‌ها می‌توان آن را افزایش داد. زیر داشبورد، داخل در و زیر کنسول میانی هم چندین محل مختلف برای قرار دادن وسایل کوچک پیش‌بینی شده است.

شرکت سازنده ادعا کرده است که از تجهیزات کاملا مدرن و اتوماتیک خود برای دوخت صندلی‌های X22 استفاده می‌کند تا از نظر کیفیت استفاده و ظرافت تولید، تفاوتی با نمونه‌های موجود در مدل‌های لوکس لندروور انگلیس نداشته باشد. چری، از سال‌ها پیش با لندروور همکاری می‌کند و خط مونتاژ اصلی این برند در چین را در اختیار دارد. راحتی و ارگونومی خوب صندلی‌ها در X22، حاصل 200 نمونه‌ی آزمایشی در پیش تولید این خودرو و بیش از 1 میلیون کیلومتر، تست جاده‌ای با آن است.

در مجموع می‌توان به طراحی فضای داخلی X22، با توجه به چینی بودن و قیمت نسبتا پایین آن، نمره‌ی بسیار خوبی داد و البته اطمینان داشت که در سال‌های آینده، تفاوت ظاهری این خودرو‌ها با نمونه‌های طراز اول دنیا، کاملا فراموش شود.
پیشرانه و قوای فنی

طبق معمول خودرو‌های چینی، X22 هم از نبود پیشرانه‌ای قدرتمند رنج می‌برد. این مهم، البته نسبت مستقیمی با هزینه‌ی خرید این مدل‌ها دارد و نمی‌توان با توجه به قیمت نهائی، توقعی بیش از این داشت. تنها یک پیشرانه‌ی 1.5 لیتری تنفس طبیعی برای این خودرو در سراسر دنیا قابل سفارش است که قدرت 105 اسب بخار در دور موتور 6000 دور بر دقیقه تولید می‌کند و از دور موتور 2750 دور بر دقیقه، گشتاور 135 نیو‌تن متر خواهد داشت.

با توجه به اینکه قدرت ناچیز 105 اسب بخار، از دور‌های پایین در اختیار راننده نیست، نمی‌توان توقع خاصی از شتاب‌گیری X22 داشت و طبیعتا در زمانی بیش از 15 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. نهایت سرعت این خودرو، نزدیک به 160 کیلومتر بر ساعت خواهد؛ درحالی‌که شرکت سازنده ادعا می‌کند میانگین مصرف سوخت آن در هر دو نمونه‌ی مجهز به جعبه‌دنده‌ی دستی و خودکار، حدود 6 لیتر در 100 کیلومتر است. این موضوع توسط خریداران X22 در ایران، تأیید نمی‌شود و با توجه به فصل تابستان و کیفیت بنزین داخلی، اعدادی بین 8 تا 9 لیتر برای میانگین مصرف سوخت این خودرو در کشورمان گزارش شده است.

پیشرانه‌ی X22، از فناوری DVVT استفاده می‌کند که درواقع سیستم زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها است. به لطف این سیستم، مصرف سوخت بهینه می‌شود و البته صدای پیشرانه در سرعت‌های ثابت، کاهش می‌یابد. ضریب تراکم این پیشرانه، 11.4 است و با استاندارد آلایندگی یورو 5 ارائه می‌شود. تمامی مدل‌های X22، صرفا به‌صورت دیفرانسیل جلو عرضه می‌شوند. از نکات مثبت این خودرو، می‌توان به ترمز‌های قابل قبول ساخت بوش آلمان اشاره کرد.
آپشن‌ها و امکانات رفاهی

فارغ از جعبه‌دنده‌ی دستی یا خودکار که مهم‌ترین عامل در قیمت نهائی X22 محسوب می‌شود، این خودرو در دو تیپ ساده و اسپرت قابل خرید است که تفاوت‌های ظاهری خاصی با یکدیگر دارند. نمونه‌ی اسپرت، دارای سقف مشکی است و هر دو مدل دارای سانروف برقی و رینگ اسپرت 16 اینچ هستند.

تفاوت آپشن‌های X22 در دو نمونه‌ی ساده و اسپرت ناچیز است و تنها مود رانندگی اقتصادی در نسخه‌ی اسپرت اتوماتیک وجود دارد که می‌تواند با تعویض دنده در دور موتور‌های پایین‌تر، مصرف سوخت را کاهش دهد. از آپشن‌های استاندارد X22 می‌توان به سیستم تعلیق مک‌فرسون با فنر‌های پیچشی، کروز کنترل با قابلیت تنظیم از روی فرمان، تهویه مطبوع خودکار، شیشه بالابر برقی برای چهار در، تنظیم الکتریکی آینه‌ها از داخل خودرو، تنظیم کاملا دستی صندلی‌های جلو در 6 جهت، صندلی‌های چرم با طرح مشکی و نارنجی اشاره کرد.

نمایشگر لمسی 8 اینچ، آپشن کارآمدی برای X22 محسوب می‌شود که همراه با دوربین عقب، راه‌گشا خواهد بود. گوشی‌های هوشمند از طریق بلوتوث و رابط کاربری میررلینک (Mobile Mirror Link) با نمایشگر ارتباط برقرار می‌کنند و به کمک سیستم صوتی استریو با چهار بلندگو، می‌توان از سرگرمی‌های چندرسانه‌ای استفاده کرد. بعضی قابلیت‌های این سیستم، مثل کنترل قدرت صدا و عوض کردن موزیک در حال پخش، از طریق فرمان قابل انجام خواهند بود.
تست تصادف و آپشن‌های ایمنی

مثل دیگر کراس‌اور‌های چری، X22 هم به دلایل مختلف، از جمله نداشتن استاندارد‌های اتحادیه‌ی اروپا، در کشور‌های جهان اول حضور ندارد. به همین دلیل مؤسسات معتبر آزمایش ایمنی، مثل بنیاد ایمنی خودروی اروپا (Euro NCAP) و سازمان بیمه‌ی خودرو‌های آمریکا (IIHS)، تست تصادف از این خودرو نگرفته‌اند. با این اوصاف، جالب است که در سایت اصلی چری چین و همچنین نماینده‌ی رسمی این خودرو در ایران، هیچ اشاره‌ای به میزان ایمنی X22 نمی‌شود و حتی گزارشی از نتیجه‌ی تست تصادف این خودرو در بنیاد ایمنی خودروی چین (C-NCAP) در دسترس نیست.

آپشن‌های ایمنی X22 عبارتند از: 2 کیسه‌ی هوا برای سرنشین جلو، سنسور دنده عقب و هشدار برخورد، ترمز‌های ABS و فناوری EBD، همراه با کمربندی ایمنی پیش‌کشنده با 3 نقطه‌ی عملکرد برای تمامی سرنشینان. هرچند لیست دل‌سرد‌کننده‌ای از آپشن‌های ایمنی X22 وجود دارد؛ می‌توان به فناوری ESC خوش‌بین بود که با کنترل فشار ترمز و دیگر تجهیزات مربوطه، به حفظ تعادل خودرو در شرایط لغزنده‌ی جاده کمک شایانی می‌کند. از سویی دیگر، این خودرو به سیستم جلوگیری از حرکت ناخواسته در شیب (HHC) مجهز است که با توجه به قدرت نه‌چندان بالای پیشرانه، در سربالایی‌ها کاربرد خواهد داشت. از دیگر نکات مثبت در ایمنی X22، می‌توان به سنسور باد چرخ‌ها، هشدار تعویض دنده در دور موتور‌های بالا و گرفتن کلاچ به هنگام استارت پیشرانه در زمانی که راننده فراموش کرده است خودرو را خلاص کند، اشاره کند.
تست فنی و آزمایش رانندگی

پیش از هر چیز، باید به قیمت تمام‌شده‌ی MVM X22 توجه کنیم. خودرو‌های چینی با هدف عملکرد قابل قبول در برابر بهای پرداختی ساخته می‌شوند و مسلما X22 هم از این قاعده مستثنا نیست. با این حساب، خریدار X22 باید با شتاب‌گیری کند و خسته‌کننده‌ی آن کنار بیاید؛ چرا که قرار نیست سریع‌تر از یک پراید باشد و مسلما در سبقت‌های جاده‌ای، نیازمند فضای بسیار زیادی خواهد بود.

به نظر می‌رسد سازندگان X22 با هدف کنترل مصرف سوخت و آرامش پیشرانه، آن را برای قدرتی در حد 100 اسب بخار طراحی کرده‌اند. این موضوع، سکوت رضایت‌بخشی به سرنشینان خودرو می‌دهد و از این نظر، فراتر از محصولات ساخت ایران عمل می‌کند. از دیگر نکات مثبت X22، می‌توان به صندلی‌های بسیار خوب و راحت آن اشاره کرد که حتی در سفر‌های طولانی هم قابل قبول خواهند بود و متریال استفاده شده در آن‌ها، مرغوب ارزیابی می‌شود. طراحی کابین X22، به گونه‌ای است که دید خوبی به سرنشینان، خصوصا راننده می‌دهد. این خودرو برای خانم‌ها و کسانی که به دنبال محصولی با ابعاد قابل کنترل در رانندگی هستند مناسب خواهد بود؛ چراکه علاوه بر فرم خوب بدنه، با استفاده از سنسور‌ها و دوربین عقب، به‌راحتی پارک می‌شود.

سیستم تعلیق و فنربندی نرم X22، فراتر از کلاس قیمتی این خودرو است و در مجموع می‌توان گفت: یک خودروی شهری برای مصرف روزانه‌ی انفرادی یا خانواده‌ی جوان است. به لطف استفاده از آپشن‌های پایه مثل کروزکنترل، سفر با X22 برای 4 سرنشین بلندقد، امکان‌پذیر خواهد بود؛ هرچند رانندگی اسپرت و جوان‌پسندی نخواهد داشت. از سویی دیگر، ارتفاع مناسب بدنه از سطح زمین، 18.5 سانتیمتر است که کمک می‌کند از دست‌انداز‌های تا این حدود عبور کند، اما این کراس‌اور، تک دیفرانسیل ارائه می‌شود و با لاستیک‌هایی به عرض 205 میلی‌متر و پیشرانه‌ی ضعیف، مناسب طبیعت‌گردی و عبور از مسیر‌های خارج جاده نخواهد بود.

تعداد کراس‌اور‌های کوچک چینی در بازار ایران روبه افزایش است و این خودرو‌ها با کلاس قیمتی زیر 70 میلیون تومان، توان و قصد رقابت با برند‌های دیگر کشور‌ها نخواهند داشت؛ هرچند در نمونه‌های گران‌تر، عملکرد بهتری دارند. X22 در بازار ایران، با چانگان SC35 و لیفان X60 مقایسه می‌شود که به ترتیب با قیمت‌های 64 و 67 میلیون تومان فروخته می‌شوند. با این اوصاف، نسخه‌ی ارزان‌قیمت X22، به رغم کمبود‌هایی مثل پیشرانه‌ی ضعیف و نبود گیربکس اتوماتیک، به دلیل قیمت 57 میلیون تومانی، عاشقان کراس‌اور را جذب خود می‌کند و از این نظر، در بازار کشورمان بی‌رقیب خواهد بود. از نظر عملکرد فنی، لیفان X60 با پیشرانه قدرتمندتر، بهتر از X22 با جعبه‌دنده‌ی خودکار ارزیابی می‌شود؛ اما ظاهر بسیار خوب X22، برگ برنده‌ی MVM در کلاس کراس‌اور‌های اقتصادی خواهد بود.

 

برچسب ها

MVM X22ام وی ام X22فروش ام وی ام X22
مطالب مرتبط بیشتر
فروش ویژه محصولات MVM با اقساط 60 ماهه آغاز شد طرح جدید فروش محصولات MVM با اقساط 60 ماهه تمدید محدود شرایط فروش عید تا عید محصولات مدیران خودرو آخرین فرصت برای استفاده از طرح فروش اقساطی و بدون بهره مدیران خودرو آخرین فرصت برای استفاده از طرح فروش اقساطی و بدون بهره مدیران خودرو کسب رتبه نخست خودروی ام وی ام ایکس 22 در ارزیابی سازمان جی دی پاورز فروش اقساطی و بدون بهره محصولات مدیران خودرو شرایط فروش اقساطی بدون بهره محصولات مدیران خودرو اعلام شد شرایط جدید فروش سازمانی محصولات مدیران خودرو اعلام شد طرح جدید فروش عید تا عید شرکت مدیران خودرو کلید خورد فروش اقساطی محصولات ام وی ام تنها با 40 درصد پیش‌پرداخت قیمت خودرو شاسی بلند تولید داخل +جدول قیمت جدید خودروهای ام وی‌ام منتشر شد بررسی فنی ام وی ام X22 + مشخصات فروش محصولات ام وی ام با تسهیلات ویژه فروش اقساطی خودروهای "چری" و "ام وی ام " با تحویل فوری آغاز فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو قیمت انواع خودروهای مدیران‌خودرو در بازار + جدول قیمت انواع محصولات مدیران‌خودرو + جدول آغاز فروش نقدی محصولات ام وی ام فروش اقساطی محصولات ام وی ام با تحویل فوری آغاز شرایط ویژه فروش فوری محصولات مدیران خودرو ویژه بهار 98 فروش اقساطی محصولات ام وی ام با تحویل فوری و اقساط 4 ساله شرایط ویژه فروش بهاره محصولات مدیران خودرو تمدید شد قیمت انواع خودروهای مدیران خودرو در بازار +جدول پیش پرداخت مناسب ، قیمت قطعی فروش ویژه ام وی ایکس 22 اتومات ویژه فرهنگیان آغاز شد شرایط استثنائی فروش محصولات مدیران خودرو ویژه سازمان های طرف قرارداد فروش ویژه ام وی ایکس 22 اتومات ویژه فرهنگیان فروش اقساطی ام وی ام ایکس 22 ویژه فرهنگیان آغاز شد شرایط فروش محصولات ام وی ام ویژه فرهنگیان اعلام شد فروش ویژه محصولات مدیران خودرو به مناسبت دهه مبارک فجر ادامه دارد ام وی ام X22 اسپورت را بشناسید فراخوان اشتراک‌گذاری خاطرات شیرین با ایکس22 قیمت محصولات ام وی ام و چری در بازار شرایط فروش زمستانه محصولات MVM اعلام شد با سود مشارکت 17 درصد صاحب X22 شوید چرا محصولات ام وی ام ارزش خرید دارد؟ شاسی بلند مقرون به صرفه بازار خودرو را بشناسید با سود مشارکت 17 درصد صاحب X22 شوید محصولات صفر ام‌وی‌ام چند؟ ام وی ام X22 اتوماتیک را بشناسید قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل +جدول شرایط پیش فروش MVM اعلام شد قیمت جدید محصولات مدیران خودرو اعلام شد پیش فروش نقدی محصولات ام وی ام از سوی مدیران خودرو قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل +جدول با 43 میلیون تومان صاحب X22 شوید شرایط فروش شاسی بلندهای ام وی ام اعلام شد شرایط پیش فروش نقدیX22 اعلام شد قیمت انواع محصولات ام وی ام در نمایندگی و بازار با 49 میلیون تومان صاحب X22 شوید با 49 میلیون تومان صاحب X22 شوید با 35 میلیون تومان ام وی ام X22 سوار شوید 5+1 دلیل برای خرید ایکس22 گزارش تصویری حضور مدیران خودرو در هفدهمین نمایشگاه خودرو شیراز شرایط فروش مدیران خودرو اعلام شد ام وی ام X33؛ مهره استراتژیک مدیران خودرو تحویل محصولات مدیران خودرو به روال سابق، با سرعت بیشتر ام وی ام X22 را با موعد تحویل 45 روزه خریداری کنید خودروهای چری و ام وی ام بازار مناسب دست دوم میابند رکورد 202 درصدی رشد تولید MVM X22 ثبت شد جذاب؛ مجهز با 41 میلیون تومان صاحب X22 شوید عرضه تیپ جدید X22 مجهز به ESP و آپشن های رفاهی جدید جدیدترین شرایط فروش اعتباری MVM X22 اعلام شد کسب رتبه یک کیفیت ایکس22، حاصل یک دوره تکامل تکنولوژی و تولید کوچولوهای بلندقامت شرایط فروش اقساطی ام وی ام X33 و X22 اعلام شد 6خودروی شاسی‌بلند محبوب زیر 100 میلیون در ایران فروش فوری اعتباری MVMx22 مدل 97 ویژه دهه فجر آغاز شد کیفیت ساخت ام وی ام ایکس22 مهمترین مزیت رقابتی آغاز فروش مدل 97 محصولات ام وی ام خودروی تیگو5 دارای استانداردهای لازم بوده و پلاک می شود ایکس22 خودرویی موفق از نگاه بازار فروش فوری محصولات مدیران خودرو با اقساط 12 ماهه بدون بهره ویژه نمایشگاه خودرو ایکس22 محصولی منطبق با خواسته‌های مشتریان با اقساط 36 ماهه MVM X22 بخرید ایمنی سرنشینان، اولویت اول ام وی ام ایکس22 با اقساط 36 ماهه MVM X22 بخرید ام وی ام ایکس 22 ، خودرویی اقتصادی با طیف وسیعی از امکانات ده خودروی برتر شاسی بلند در دسته قیمتی زیر 100 میلیون تومان از منظر رضایت مشتریان از کیفیت خودرو در سال 95 مدیران خودرو مسافران چین را راهی کرد جعبه‌های تکنولوژی بازار ایکس22 خودرویی همگام با نیاز مشتریان ایکس22 خودرویی الهام گرفته شده از علم هیدرودینامیک پاشنه‌بلنـــد‌پوشان فروش فوری کراس اور جدید MVM X22 ایکس22 و ایکس33 دو خودرو شاسی بلند مورد قبول بازار خودرویی ایران روی خوش بازار به خودروهای کراس اوور 100 درصد قطعات ایکس22 در دسترس مشتریان گزارش تصویری از حضور مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو البرز با اقساط 24 ماهه MVM X22 بخرید ایکس22 در برزیل ایکس 22 محصول مورد درخواست بازار خودرو ایران استقبال جوانان از جدیدترین محصول ام وی ام تحویل حس جوانی فروش اقساطی MVM X22 با قیمت قطعی آغاز شد خودرو MVM X22 این بار در تبریز سر و صدا به پا کرد پیش فروش MVM X22 با قیمت قطعی آغاز شد جــوان شیک‌پــوش MVM شمارش معکوس برای اعلام قیمت MVM X22
Back to top