لیست خودروهای جدیدی که تا آخر 98 به بازار می‌آیند + عکس

عصر خودرو- دو کراس اوور و سه سدان کاملا جدید در کنار اصلاح محدود تعدادی از خودروهای مونتاژ داخل. این فهرست جدیدترین محصولاتی است که در گیر و دار تحریم و مشکلات ناشی از آن قرار است رنگ و لعابی تازه به بازار خودروی کشور بدهد.

Saturday 07 September 2019 - 10:11:00

لیست خودروهای جدیدی که تا آخر 98 به بازار می‌آیند + عکس

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از گسترش‌نیوز ،  تنوع محصول که از جمله مشکلات بزرگ دوران تحریم به شمار می‌رود گویا با این برنامه جدید تا حدی کم رنگ خواهد شد اگرچه دیگر خبری از تولیدات به روز جهان نیست و عمده خودروهایی که قصد ورود به بازار را دارند یا ایرانی هستند یا چینی.

در مجموع خودروسازان در شش ماه دوم تلاش دارند از ممنوعیت واردات خودرو و خروج برندهای مشهور از صنعت تولید اتومبیل نهایت استفاده را بکنند و از خلأ به وجود آمده در بازار، کلاهی برای خود بدوزند! نکته عجیب ماجرا حمله اغلب این محصولات به کلاس خودروهای 200 تا 300 میلیونی است که با خروج خودروهای فرانسوی و کره‌ای، کاملا از رقیب خالی شده است. این شما و این 11 مهمان تازه بازار خودرو ایران.

1 - سایپا رهام

گفته می‌شود کار بازطراحی موتور تیبا برای نصب روی رهام مدتی است آغاز شده و احتمالا پیشرانه 1.5لیتری تیبا با ارتقا در ساختار و آلیاژ به‌کار رفته، قدرتی در حدود 110 تا 115 اسب بخار ارائه کند.

طبق شنیده‌های خبرنگار دخل و خرج احتمال نصب سامانه توربوشارژر روی این خودرو بالاست منتها هیچ اطلاعاتی درباره سیستم زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها یا بهبود فرآیند احتراق موتور وجود ندارد. رهام اگر با گیربکس اتوماتیک ساخت پانچ و نیز موتور ارتقایافته تیبا به بازار برسد، با توجه به نرخ 100 تا 200 میلیونی که در تیپ‌های مختلف دارد، احتمالا فروش بالایی را تجربه خواهد کرد.

2 - چری تیگو8

نخستین محصول 500 میلیونی چینی‌ها که قرار است به صورت رسمی در کشور تولید و عرضه شود. تیگو8 که فضای کابین آن یادآور محصولات مدرن اروپایی است، متاسفانه در بخش پیشرانه همچنان از نسخه 1.5 لیتری 149 اسبی چری استفاده می‌کند که قطعا برای تحمل وزن یک شاسی‌بلند 1700 کیلویی توان کمی دارد.

با این حال آپشن‌های خوب، طراحی مناسب و نبود رقبای قدر و هم‌رده، احتمالا موجب می‌شود تا این کراس‌اوور هفت نفره به خوبی در بازار نقش‌آفرینی کند

3 - دنا پلاس اتومات

فعلا پیش‌فروش شده و زمان عرضه انبوه آن به بازار، بهار سال 99 اعلام شده ولی گفته می‌شود نمونه‌های اولیه خودرو در زمستان 98 به برخی مشتریان تحویل می‌شود تا میزان رضایت‌مندی و سطح کارکرد خودرو مشخص شود. این نسخه جدید از دنا پلاس که تجهیزاتی مشابه با سری دنده دستی دارد، به یک جعبه دنده شش سرعته AT مجهز شده که از سیستم «تورک کانورتر» یا همان مبدل گشتاور بهره می‌برد.

همچنین بر اساس اطلاعیه ایران خودرو، دنا پلاس اتوماتیک برای هماهنگی کامل با شرایط آب و هوایی ایران از سامانه مبدل انتقال حرارت جعبه دنده‌های هشت سرعته استفاده کرده است. خودرویی که احتمالا با ورود به بازار، نرخ دنا پلاس را در مرز 200 میلیون تومان قرار می‌دهد.

4 - جک T8

یک پیکاپ کوچک و چینی که ظاهری بسیار زمخت و امکاناتی به روز دارد و خدارا شکر از موتور 2400سی‌سی میتسوبیشی بهره نبرده است! گیربکس 6 سرعته دستی، سیستم دودیفرانسیل، موتور 2 لیتری توربو و 190اسبی در کنار گشتاور 290 نیوتن‌متری از جمله مشخصات این بارکش جدید چینی است.

خودرویی که به طرزی زشت و غیرقابل باور در پوزه جلو قصد تقلید از محصولات امریکایی نظیر شورلت سیلورادو را داشته و کابین خودرو نیز تقلیدی آشکار از نسل قبل شورلت مالیبو است. این وانت 5.32 متری احتمالا قیمتی بیش از 250 میلیون تومان خواهد داشت.

5 - پژو 207 پانوراما

با اعلام جزییات دقیق فنی و میزان پیش‌پرداخت پژو207 مجهز به سقف پانوراما، نخستین خودروی تولید داخل با این ویژگی در شرف ورود به بازار است. سقف پانورامای پژو 207 که گویا با کمک پژو و از روی نسخه مشابه هاچ‌بک 208 طراحی و ساخته شده، فاقد سانروف یا امکان باز شدن است و اصطلاحا مون‌روف یا صفحه‌ای شیشه‌ای برای ورود نور و دیدن آسمان است.

چیزی که فضای داخل اتاق را صمیمی‌تر کرده و کیفیت رفاه سرنشینان را در خودرو افزایش می‌دهد. گفته شده احتمالا نرخ کارخانه‌ای دو نسخه دنده دستی و اتومات پژو 207 مجهز به سقف پانوراما 100 و 125 میلیون تومان باشد که احتمالا این عدد با ورود به بازار و وجود تقاضا، تا نرخ‌های 130 و 175 میلیون تومان هم افزایش خواهد یافت.

6 - جک S4

یک چینی دیگر که گفته می‌شود قرار است فاصله بین اس3 و اس5 را پر کند و البته طرحی سردرگم، عجیب و نچسب دارد. در واقع اگر محصولات قبلی جک در ایران با تقلید از هیوندای تا حدی برای بیننده قابل فهم بودند و هویتی مشخص داشتند، حالا جک اس4 یک موجود مهیب و ناشناخته است که کمتر کسی بدون دیدن نام جک آن را می‌شناسد.

اس4 که احتمالا بیش از 230 میلیون تومان نرخ خواهد داشت، باید به زودی با هایما اس5، هاوال اچ2 و ام‌وی‌ام X33 روبه رو شود.

7 - فیس‌لیفت‌های سمند و سورن

خانواده سمند با تیراژی نزدیک به 150 هزار دستگاه در سال، مهم‌ترین برند ملی صنعت خودروی ایران و یکی از مهم‌ترین محصولات تولید داخل است که در بین مخاطبان از سطح خاصی از اقبال برخوردار بوده و با طیفی از طرح‌ها در مدل‌های ال‌ایکس، دنا، سورن و... از حدود 2 دهه قبل سهم مناسبی در بازار کشور دارد.

حالا خبر رسیده به زودی فیس‌لیفت جدید ‌دو مدل از محصولات این خانواده یعنی سمند و سورن با فرمی خشن‌تر و اسپرت‌تر از همیشه روانه بازار خواهد شد. خودروهایی که در رده 75 تا 125 میلیون تومان، باید رقابت سختی را با چینی‌های گران‌قیمت و کوچکی مثل جیلی جی‌سی6 اکسلنت آغاز کنند.

8 - هایما فامیلی M5

گفته می‌شود تا اواخر آبان پیش فروش این سدان کشیده چینی شروع می‌شود تا دامنه تولید محصولات برند هایما در ایران بازهم گسترش یابد. فامیلی M5 که با طول 4.69 و فاصله بین دو محور 2.68 خودرویی مشابه محصولات کلاس سدان‌های متوسط شهری است، بدنه اسپرت و کابینی قدیمی اما منظم دارد که آن را تبدیل به گزینه‌ای نسبتا مناسب برای خریداران خودروهای وارداتی می‌کند.

فامیلی M5 که ظاهری اسپرت دارد احتمالا در رده قیمتی 250 میلیونی راهی بازار خواهد شد در حالی که به موتور بنزینی 125 اسبی و 1600سی‌سی در کنار گیربکس 6 دنده اتوماتیک ساخت AISIN ژاپن مجهز است.

9 - پژو301

پژو 301 نیوفیس قرار است تسریع‌کننده فرآیند مرگ خودروهای قدیمی ایران خودرو از جمله 405 باشد. با عرضه گسترده این خودرو در اواخر سال 98 پس از سال‌ها قرار است پای یک سدان پرتیراژ، مدرن و ایمن به بازار کشور باز شود. ایران خودرو در حالی این وعده را داده که در همین رنج، فعلا سه محصول سمند، 405 جی‌ال‌ایکس و رانا را با ابعادی حدود 301 نیوفیس دارد.

خودرویی که با داشتن طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین دو محور معادل 4.44، 1.74، 1.47 و 2.65 متری مستقیما بخش میانی بازار سدان‌های ایران را که پر از رقبای ایرانی، چینی، فرانسوی و کره‌ای است هدف قرار خواهد داد و با کمک موتور 115 اسبی EC5، قرار است تلفیقی از یک محصول کم‌مصرف با سدانی آپشنال را به خریداران ایرانی پیشنهاد کند.

10 - ساینا نیوفیس و رفقای نارنجی

این خبر مخصوص است و برای نخستین بار این جا نقل می‌شود. سایپا به غیر از نسخه فیس‌لیفت ساینا، چند خودروی جذاب دیگر هم در بخش طراحی خود آماده کرده که فعلا پشت خط فقدان سرمایه‌گذاری کافی مانده‌اند. سایپا که مدت‌هاست دنبال طراحی یک پلتفرم مشترک با نام SP100 است، قصد دارد یک کراس‌اوور، یک هاچ‌بک و یک خودروی کوچک شهری را در همین چارچوب توسعه یافته برای رهام جلو ببرد.

در طراحی ساختار این پلتفرم از اتومبیل‌های روز جهان در کلاس B و C الهام گرفته شده و به محصولات تویوتا، رنو و نیسان توجه بیشتری شده است. ایده کلی مگاپلتفرم اس پی 100 که با ساخت یک سدان شروع شده و 20 مدل دیگر را هم شامل می‌شود، کاهش هزینه‌ها در نتیجه تولید انبوهی از خودروها با مجموعه‌ای از قطعات یکسان است. نارنجی‌پوشان جاده مخصوص ایده‌های جالبی دارند که فعلا مجال تولید نیافته است.

11 - نسل جدید سمند

از زمانی که علی شمخانی دبیر شورای‌عالی امنیت ملی به صورت غیرمنتظره مهمان هاشم یکه زارع مدیر معزول ایران خودرو شد و روی بدنه خودروی تازه آبی‌های جاده مخصوص را امضا کرد، گمانه‌زنی درباره سورپرایز ایران خودرو قوت گرفت. حال اظهار نظر تازه رحمانی و دستیارش در ایران خودرو! یعنی مهندس مقیمی درباره عرضه محصولات جدید گویا در همین باره بوده و باید به زودی منتظر رونمایی از این خودرو ایرانی مدرن باشیم. خودرویی که به غیر از محصولات چینی، مستقیما رهام محصول شرکت سایپا را هدف قرار داده است.

گفته می‌شود سمند جدید در کلاس سدان‌های کوچک و مدرن شهری قرار دارد و با فاصله محوری 2.65 متر، چیزی نزدیک به محصولات روز این رده از رنو مگان سدان 2019 تا هیوندای الانترا 2018 است. این خودرو به این ترتیب مستقیما سایپا رهام را نشانه رفته و برای کسب سهم بازار کیا سراتو مونتاژی، چری آریزو5 و مزدا3 مونتاژی به میدان خواهد آمد.

برچسب ها

پژو 207پژو 301دنا پلاسرهامهایما M5جک S4جک T8
مطالب مرتبط بیشتر
طرح تبدیل حواله خودرو تارا به 207 دستی پانوراما جابه جایی هواکش درِ موتور 207 براساس الزامات استانداردی واکنش ایران‌خودرو به محتوای تخریبی محصول استاندارد و پرطرفدار دنا طرح تبدیل حواله خودرو تارا به پژو 207 + جدول قیمت دناپلاس در دست بررسی است قیمت جدید دنا پلاس دستی 349 میلیون تومان اعلام شد آخرین وضعیت تعیین و ابلاغ قیمت جدید دناپلاس‌ دنده‌ای قیمت دنا پلاس اصلاح می‌شود قیمت دناپلاس در جلسه هفته پیش رو تعیین تکلیف می‌شود اعلام جزییات قیمت‌گذاری دناپلاس دستی قیمت دناپلاس ایران خودرو طبق مصوبه شورای رقابت است 207 با موتور TU3 مطابق با الزامات استانداردی است ایران خودرو قیمت پژو 207 با موتور tu3 را اعلام کرد پژو 207 با موتور TU3 در انتظار قیمت گذاری است واکنش ایران خودرو به محتواهای تخریبی پژو 207 دناپلاس‌های بورسی فروردین ماه تحویل می‌شود معامله 10 هزار دستگاه پژو 207 در بورس کالا 5 شرط خرید پژو 207 از بورس کالا ابلاغ شد قیمت و زمان عرضه پژو 207 در بورس مشخص شد پژو 207 اتوماتیک 900 میلیون تومان شد تحویل خودروی دنا مطابق با اطلاعات اعلامی به مشتری دنا قابل عرضه در بورس کالا نیست! ده هزار دنا و پژو 207 یازدهم بهمن در بورس کالا عرضه می شود دنا پلاس فروخته شده در بورس‌کالا، 50 روز زودتر از موعد در حال تحویل است دنا پلاس 380 میلیون تومان معامله شد عرضه 10 هزار دستگاه دنا پلاس امروز در بورس 10 هزار دنا پلاس فردا در بورس کالا عرضه می شود دنا پلاس فردا یکشنبه در بورس کالا عرضه می‌شود ایران‌خودرو خواستار لغو عرضه دناپلاس در بورس کالا شد شرایط خرید دنا پلاس ابلاغ شد 4500 دستگاه خودرو در بورس کالا فروخته شد شرایط خرید پژو 207 و هایما S8 در بورس اعلام شد مصرف کنندگان موفق به خرید ارزان‌تر پژو 207 در بورس کالا شدند بورس کالا میزبان عرضه 2000 دستگاه پژو 207 شرایط خرید پژو 207 ابلاغ شد جزئیات عرضه 207 در بورس کالا اعلام شد خریداران پژو 207 را ارزان‌تر از بازار آزاد خریدند تامین اعتبار پروژه‌های توسعه محصول با تولید کامل 2 هزار دستگاه خودرو در بورس کالا فروخته شد عرضه 2000 پژو 207 در بورس کالا تا ساعتی دیگر شرایط خرید پژو 207 ابلاغ شد 4 هزار دستگاه تارا و پژو 207 در بورس کالا عرضه می شود بازی بُرد-بُرد تولیدکننده و مصرف کننده خودرو در بورس کالا بورس کالا میزبان عرضه 2100 دستگاه تارا و پژو 207 زمان و جزئیات عرضه بعدی تارا و 207 در بورس اعلام شد شرایط خرید تارا و پژو 207 اعلام شد خبر خوش ایران خودرو برای خریداران در بورس کالا تارا برای نخستین بار در بورس کالا فروخته شد سه دستاورد مهم عرضه خودرو در بورس کالا سود 28 میلیونی خریدار و افزایش درآمد 127 میلیونی خودروساز اولین تجربه پژو 207 در رینگ معاملات بورس کالا پژو 207 با میانگین قیمتی 342 میلیون و زیر قیمت بازار معامله شد شرایط خرید پژو 207 در بورس کالا ابلاغ شد آغاز عرضه پژو 207 در بورس کالا شرایط خرید پژو 207 در بورس کالا ابلاغ شد 1000 دستگاه پژو 207 راهی بورس کالا می شود آغاز فروش فوق‌العاده پژو 207 ویژه مادران طرح ویژه فروش محصول 207 ایران‌خودرو برای مادران جزییات پذیرش تارا و پژو 207 در بورس کالا منتشر شد ایران‌خودرو درباره عدم تحویل به موقع خودروی دنا پلاس واکنش نشان داد آغاز ثبت نام طرح‌های فروش محصولات ایران‌خودرو از فردا تارا و 207 در بورس کالا عرضه می‌شود شفاف‌سازی ایران‌خودرو درباره عرضه تارا و 207 در بورس کالا تارا و 207 فعلا به بورس کالا نمی‌روند تارا و 207 در بورس کالا پذیرش شد پژو 207 استاندارد ایمنی عابر پیاده گرفت تولید 207 دو رنگ ادامه دارد آغاز تولید انبوه دناپلاس مجهز به گیربکس شش دنده مشخصات کامل فنی و رفاهی پیکاپ جک T8 عرضه سه محصول در دو طرح فروش فوق‌العاده و ویژه مادران آغاز فروش محصولات ایران خودرو به مادران دارای دو فرزند و بالاتر از 10 اسفندماه 207 هاچ‌بک دو رنگ به خط تولید رسید استمرار صدرنشینی دناپلاس توربو اتوماتیک در ارزیابی ها هفت محصول ایران خودرو در طرح پیش فروش یک‌ساله پیش فروش یک ساله 5 محصول ایران خودرو پیش فروش دو محصول ایران خودرو آغاز فروش جک J4 و T8 از سوی کرمان موتور در 7 روز آینده تعهدات پژو 207 اتوماتیک سقف شیشه‌ای به روز می‌شود طرح تبدیل حواله‌های سمند دوگانه‌سوز و پژو 207 دستی نصب قطعات غیرمجاز، عامل حریق خودروی 207 دنا پلاس شش‌سرعته دستی در آستانه تولید انبوه شرایط فروش نقد و اقساط جک T8 و جک S3 با مدل 1400 اعلام شد اجرای همزمان دو طرح فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو شرایط جدید فروش فوری دنا پلاس اتوماتیک توربو اعلام شد جوان جویای نام یا پیر فرزانه؟ دنا پلاس اتوماتیک «پنج‌ستاره» شد تحویل 4 هزار دستگاه پژو 207 سقف شیشه‌ای تا عید صدور دعوتنامه 207 پانوراما اتوماتیک آغاز شد پژو 207 پانوراما دارای استاندارد ECE اروپا است نبرد بیراهه نوردان با چاشنی باربری دنا پلاس قابلیت صادرات به کشورهای CIS را دارد اوج دنا منتخبان قرعه کشی دناپلاس اتوماتیک مشخص شدند پیش فروش دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک از فردا مثل کوه در برابر خارجی‌های بازار دناپلاس اتوماتیک به ترتیب اولویت ثبت نام درحال واگذاری به مشتریان است هیات رییسه می‌توانست با تصمیم کم هزینه‌‎تر، ‌مانع از تخریب‌های سریالی مجلس شود قیمت‌ دناپلاس توربو اتوماتیک و راناپلاس مشخص شد دنا پلاس، صدرنشین شایسته این روزها و درمان دردش! از تحویل خودرو به نمایندگان مجلس اطلاعی ندارم جزئیات تحویل خودروی دناپلاس به روایت 6 نماینده مجلس واکنش سخنگوی هیات رئیسه مجلس به حواشی تحویل خودروی دناپلاس به نمایندگان چرا مجلس به نمایندگان خودروی دنا پلاس اتومات داد؟ ماجرای تحویل خودرو دناپلاس به نمایندگان مجلس چیست؟ چرا دنا پلاس توربو پلاس اتوماتیک گرانتر به دست خریداران رسید؟ برنامه ایران خودرو برای تولید 207 پانوراما خودرو دنا پلاس اتوماتیک آماده تحویل به مشتریان است تصاویر رسمی دنا پلاس اتوماتیک منتشر شد معرفی دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک در آستانه ورود به بازار تصویب قیمت دناپلاس با نظر خبرگان منتخب شورای رقابت تولید سالانه 200 هزار دستگاه پژو 207 پانورامای هاچ‌بک و صندوق‌دار در ایران خودرو قیمت دنا پلاس چقدر تمام می‌شود؟ پژو 207 پانوراما با یک موتور جدید به بازار می‌آید تولید انبوه پژو 207 با سقف شیشه ای آغاز شد قیمت کارخانه ای دنا EF7 افزایش یافت تحویل سه هزار دستگاه خودروی دنا پلاس اتوماتیک به زودی جک تنومند تحویل خودروی دنا پلاسِ اتومات به مشتریان در آینده نزدیک محصول جدید ایران‌خودرو چه امکاناتی دارد مقایسه خودرو دنا پلاس و پژو پارس اتوماتیک قیمت جدید پژو 207 اتوماتیک اعلام شد مشخصات فنی شاهین(رهام) مشخص شد (+اطلاعات پیشرانه توربو) 301 ایران خودرو در راه است موافقت مدیرعامل سایپا با پیشنهاد تغییر نام "رهام" به "شاهین" شاهین جایگزین رهام می شود؟ مقایسه خودرو پژو 508 و پژو 301 ویراژ «رهام» خودرو سدان ملی، از سال 99 در جاده‌های کشور اصلاحیه بخش نامه 4281-طرح مشارکت در تولید خودرو 207 دستی پانوراما -بهمن 98 طرح جدید مشارکت در تولید پژو 207 دستی پانوراما اعلام شد +جدول خط تولید آزمایشی دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک راه اندازی شد دناپلاس به سیستم تعویض دنده کابلی تجهیز می‌شود آغاز طرح جدید پیش فروش ایران خودرو از امروز شرایط فروش عادی ایران خودرو ویژه یکشنبه 29 دی ٩٨+جدول پیش فروش دنا پلاس آغاز شد دنا پلاس اتوماتیک نیامده در بازار اوج گرفت! قیمت انواع خودرو پژو دست دوم چقدر است؟ مظنه پژو دست‌دوم در بازار + جدول 8 خودرو جدید وارد بازار می‌شود آماده‌باش زنجیره تامین سایپا برای تولید انبوه "رهام" رهام سال آینده به بازار می‌آید آغاز پیش فروش دنا پلاس توسط ایران خودرو پیش فروش پژو 207 با سقف پانوراما آغاز شد آغاز پیش فروش پژو 207 با سقف پانوراما از فردا آغاز پیش فروش پژو 207 با سقف پانوراما از چهارشنبه تعمیرات خارج از شبکه ایران‌خودرو علت احتمالی نقص بخاری شرایط جدید پیش فروش دنا پلاس و پژو 207i اعلام شد قیمت دنا در بازار به کجا رسید؟ (20 آبان 98) + جدول فروش محصولات ایران‌خودرو آغاز شد 207 اتومات دو میلیون تومان بالا رفت دنا 108 میلیون تومان شد برنامه‌ ایران خودرو برای تولید پژو 207 صندوق‌دار طرح جدید فروش اقساطی ایران خودرو فردا آغاز می شود جزییات فروش اقساطی ایران خودرو در آخرین روز مهر ماه اعلام شد امتیاز خوب پژو 301 در مقابل سراتو و آریز5 طرح جدید فروش اقساطی ایران خودرو آغاز شد طرح جدید فروش اقساطی ایران خودرو پیش فروش محصولات ایران خودرو آغاز شد پیش فروش محصولات ایران خودرو از 21 مهرماه آغاز می شود 301 ، بهترین هم کلاسی بازار خودروی ایران اوضاع فروش پژو 301 در اروپا چگونه است؟ + قیمت نمونه‌های موجود در ایران فروش اقساطی محصولات ایران خودرو آغاز شد جدیدترین طرح فروش اقساطی محصولات ایران خودرو ویژه 17 مهر 98 فروش ویژه محصولات ایران خودرو آغاز شد 301 در نیمه نخست سال آینده وارد بازار می شود قلب ایرانی خودروی 301 در مدار تولید پژو 301 شهریور 99 به تولید انبوه می‌رسد آغاز فروش اعتباری محصولات ایران خودرو 301، یک سر و گردن بالاتر از رقبا فروش فوری اعتباری جدید محصولات ایران خودرو آغاز شد شرایط فروش فوری اعتباری جدید محصولات ایران خودرو ویژه پاییز اعلام شد پژو 207 اتوماتیک 156 میلیون تومان شد فروش فوری اعتباری جدید محصولات ایران خودرو آغاز شد آغاز فروش فوری اعتباری جدید محصولات ایران خودرو فروش اقساطی دو محصول ایران خودرو آغاز شد طرح جدید فروش اقساطی محصولات ایران خودرو ویژه 20 شهریور 98 فروش اقساطی دو محصول ایران خودرو آغاز شد سه محصول جدید ایران خودرو که تا پایان سال عرضه خواهد شد کدام خودروها هستند؟ پژو 301 تا پایان سال روانه بازار می‌شود آغاز فروش اقساطی دو محصول ایران خودرو جک با بار اضافه! فروش فوری اعتباری 2 محصول ایران خودرو آغاز شد آغاز فروش فوری اعتباری 2 محصول ایران خودرو پژو207 اتوماتیک 165 میلیون و 500 هزار تومان شد بررسی فنی دنا پلاس + مشخصات دناپلاس ایران در نمایشگاه فناوری های نوین مجمع اقتصادی خزر مسافری تازه از سرزمین‌های شرقی آنچه باید درباره خودرو جدید کرمان موتور بدانیم نجات معجزه‌آسای راننده پژو 207 از داخل خودروی متلاشی شده دنا پلاس به جدول فروش فوری ایران‌خودرو برگشت شیر فرانسوی، متولدِ ایران را بیشتر بشناسیم فروش فوری 4 محصول ایران‌خودرو با قیمت های جدید آغاز شد جک S4 ؛ خودرو جدید کرمان موتور را بشناسید خودکفایی در تولید پژو 301 در غیاب پژو فرانسه فروش فوری محصولات ایران‌خودرو با قیمت های جدید قیمت جدید خودرو پژو 207 دستی اعلام شد شرایط فروش فوری محصولات ایران‌خودرو با قیمت های جدید اعلام شد قیمت جدید 5 محصول ایران خودرو اعلام شد پژو 207 اتوماتیک به 163 میلیون تومان رسید فروش اعتباری محصولات ایران‌خودرو آغاز شد تولید خودروی پژو 301 زمینه‌ساز تولیدات با کیفیت است آغاز فروش اعتباری محصولات ایران‌خودرو قیمت جدید دنا پلاس اعلام شد پژو 301 با موتور ایرانی عرضه می‌شود قیمت جدید پژو 207 دنده ای ویژه مردادماه 98 301 و قلب ایرانی آن بدون حضور پژو خودرو 301 را تولید می‌کنیم پژو در قرارداد دوم خود با ایران خودرو متضرر شد احتمال داخلی‌سازی پژو 2008 نبرد پیش از تولد محصول 301 ایران خودرو افتخاری برای هر ایرانی است 301 توقعات مشتریان را برآورده خواهد ساخت تولید پژو 301 ایرانی افتخارآمیز است بازدید وزیر صنعت از پژو 301در نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید تولید 301 گامی در جهت خودروساز شدن است بومی سازی قطعات 301 کار جهادی است پرفروش‌ترین خودروهای پژو کدامند؟ بازدید وزیر صنعت از نخستین محصول جهاد خودکفایی ایران خودرو قلب 301 ایرانی را بشناسیم داخلی سازی 301 و 2008 در پاسخ به بدعهدی پژو شیر فرانسوی که توسط ایرانی‌ها به زانو درآمد محصول جدید ایران خودرو چه مشخصاتی دارد باید بتوانیم محصولات کاملا ایرانی تولید کنیم مدل اتوماتیک بعد از نسخه دستی وارد بازار می‌شود ساخت پژو 301، اولین پروژه با بیشترین سطح خودکفایی است گزارش تصویری از آیین گشایش خط تولید پژو‌301 عبور صنعت خودروسازی ایران از مونتاژکاری تولید 100 هزار دستگاه پژو 301 در فاز اول خط تولید آزمایشی محصول 301 افتتاح شد خط تولید بدنه محصول 301 مجهز به آخرین تکنولوژی روز به بهره برداری رسید فروش پژو 207 دستی و اتوماتیک ادامه دارد فروش پژو 207 دستی و اتوماتیک آغاز شد فروش پژو 207 دستی و اتوماتیک از فردا آغاز می شود طرح مشارکت در تولید خودرو 207 هاچ بک دستی و اتوماتیک پانوراما شرایط فروش 207 دستی و اتومات اعلام شد مشخصات فنی، نرخ و هر آنچه باید در مورد پژو 301 بدانید فروش اعتباری 4 محصول‌ایران‌خودرو آغاز شد آغاز تولید آزمایشی پژو 301 از هفته آینده شروع تولید پژو 301 از سه ماه نخست سال آینده آخرین اخبار از تولید پژو 301 در ایران از راز قیمت‌گذاری در حاشیه بازار تا پژوی ایرانی 301 نماد خودباوری صنعت ایران در شرایط تحریم است پس از پروژه تولید 301 به سراغ تولید پژو 2008 می رویم کوچولوهای نه‌چندان ارزان! کف قیمت پژو 301 تولید داخل چند تومان خواهد بود؟ سه هزار دستگاه پژو 301 امسال تولید می شود رونمایی از پژو 301 ایرانی تولید پژو301 بدون حضور شرکت پژو پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک ادامه دارد پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک ادامه دارد ادامه پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک ادامه دارد ایران‌خودرو برای مشارکت در تولید دنا پلاس اتوماتیک متمم اعلام کرد شرایط مشارکت در تولید دنا پلاس اتوماتیک اعلام شد دناپلاس ایران خودرو چهار ستاره شد پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک آغاز شد شرایط پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک اعلام شد +جزییات شرایط پیش‌فروش ایران خودرو به مناسبت عید فطر اعلام شد شرایط پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک اعلام شد +جزییات تولید پژو 301 و رُهام به تداوم فعالیت صنعت خودرو کمک می کند دناپلاس ایران خودرو به گیربکس اتوماتیک مجهز می شود 300 قطعه ساز داخلی در تولید پژو 301 مشارکت دارند 300سازنده ایرانی خودرو 301 را می سازند برگزاری نخستین نشست مشترک ساپکو و سازندگان پروژه خودرو301 «رهام»، خودروی جدید سایپا وارد بازار می‌شود فروش فوری پژو 207 و پژو 206 آغاز شد شرایط فروش فوری پژو 207 و پژو 206 اعلام شد فروش فوری پژو 207 از فردا + جزییات افزایش 2 تا 110 میلیون تومانی قیمت انواع پژو آخرین قیمت پژو در بازار قیمت انواع پژو دست دوم در بازار تهران +جدول قیمت دنا در بازار 108 میلیون تومان با 140 میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟ بررسی خودرو پژو 301 + قیمت کدام محصولات ایران خودرو با مدل 98 وارد بازار شدند آغاز تولید آزمایشی پژو 301 در اواخر سال تازه ترین قیمت خودروهای داخلی در بازار قیمت جدید انواع پژو دست دوم در بازار تهران +جدول خودروهای 100 تا 150میلیونی بازار تهران +جدول قیمت نهایی پژو 207 صندوقدار اتومات تعیین شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 27 بهمن97 مرحله جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو آغاز شد جدیدترین قیمت خودرو پژو 207 کارکرده در بازار + جدول قیمت جدید انواع پژو دست دوم در بازار تهران +جدول پژو207 اتومات به 108میلیون رسید جدیدترین قیمت خودرو پژو 207 کارکرده در بازار + جدول قیمت انواع محصولات ایران خودرو 13 بهمن97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 10 بهمن97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 9 بهمن97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 8 بهمن97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 7 بهمن97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 6 بهمن97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 3 بهمن97 پژو207 اتوماتیک 108 میلیون تومان قیمت انواع محصولات ایران خودرو 1 بهمن97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 30 دی97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 29 دی97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 26 دی97 پژو 207 دنده ای را بشناسید قیمت انواع محصولات ایران خودرو 24 دی97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 22 دی97 رهام، بازدیدکننده‌ها را به غرفه سایپا کشاند قیمت جدید محصولات ایران خودرو اعلام شد 207 و دنا پلاس با سقف پانوراما در سبد محصولات ایران خودرو قیمت انواع محصولات ایران خودرو 16 دی97 تولید وانت پژو 207 توسط ایران خودرو چه میزان واقعیت دارد؟ قیمت جدید دنا پلاس توربو اعلام شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 13 دی97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 12 دی97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 11 دی97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 10 دی97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 9 دی97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 8 دی97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 5 ی 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 4 ی 97 دنا پلاس را بشناسید کاهش قیمت برخی خودروهای داخلی قیمت جدید محصولات ایران خودرو منتشر شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 2 ی 97 پژو 207 دنده‌ای را بشناسید قیمت انواع محصولات ایران خودرو 1 ی 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 29 آذر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 28 آذر 97 با 32 میلیون تومان پژو 207 بخرید قیمت انواع محصولات ایران خودرو 27 آذر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 26 آذر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 21 آذر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 20 آذر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 19 آذر 97 "هایما M5 " خودرویی که به زودی وارد بازار ایران می شود قیمت انواع محصولات ایران خودرو 18 آذر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 17 آذر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 15 آذر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 14 آذر 97 برخی از امکانات پژو 207 حذف شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 13 آذر 97 پژو207 دنده‌ای 2 میلیون گران شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 12 آذر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 11 آذر 97 پژو 301 شهریور 98 وارد بازار می‌شود قیمت انواع محصولات ایران خودرو 10 آذر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 7 آذر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 6 آذر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 5 آذر 97 کاهش قیمت 2 میلیون تومانی دنا پلاس قیمت انواع محصولات ایران خودرو 1 آذر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 30 آبان 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 29 آبان 97 افزایش قیمت 2 میلیون تومانی دنا پلاس توربو قیمت انواع محصولات ایران خودرو 28 آبان 97 207 ارزانتر شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 27 آبان 97 نخستین پژو 301 از خط تولید گذشت پژو207 اتوماتیک 113 میلیون تومان شد افزایش قیمت 2 میلیون تومانی دنا پلاس توربو قیمت انواع محصولات ایران خودرو 26 آبان 97 با 100 میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟ +جدول قیمت انواع محصولات ایران خودرو 23 آبان 97 افزایش 6 میلیون تومانی قیمت"پژو207 اتوماتیک و ساندرو استپ وی" دنا پلاس گران شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 22 آبان 97 قیمت رسمی پژو 207i صندوق دار اتوماتیک اعلام شد پژو 301 گران شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 19 آبان 97 برای خرید پژو در بازار چقدر باید هزینه کرد؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو 15 آبان 97 پژو 207 اتوماتیک 110 میلیون تومان شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 14 آبان 97 دنا 77 میلیون و 500 هزار تومان شد پژو 207 گرانتر شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 13 آبان 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 12 آبان 97 پژو 207، 106 میلیون تومانی شد! پژو207 اتوماتیک 107 میلیون تومان شد افزایش قیمت 2 میلیون تومانی دنا پلاس توربو قیمت انواع محصولات ایران خودرو 9 آبان 97 خودرو‌های فرانسوی در بازار چند؟ پژوهای وارداتی ارزان شدند قیمت انواع محصولات ایران خودرو 7 آبان 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو6 آبان 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 5 آبان 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 4 آبان 97 افزایش قیمت 2 میلیون تومانی دنا پلاس پژو 207 گرانتر شد پژو 207 ارزانتر شد ریزش قیمت دنا پلاس کدام خودروهای داخلی گران شده‌اند +جدول پژو 207 ارزانتر شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 22 مهر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 21 مهر 97 خبر خوش برای خریداران محصولات پژو قیمت انواع محصولات ایران خودرو 19 مهر 97 پژو 207 اتومات 5 میلیون تومان گران شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 18 مهر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 17 مهر 97 سقوط قیمت پژوهای برجامی قیمت انواع محصولات ایران خودرو 16 مهر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 15 مهر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 14 مهر 97 کاهش 4 میلیون تومانی قیمت پژو 207 کاهش قیمت 10 میلیون تومانی پژو 301 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 11 مهر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 10 مهر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 9 مهر 97 لیست جدید نمایندگی‌های ایکاپ در کشور قیمت انواع محصولات ایران خودرو 8 مهر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 7 مهر 97 دنا پلاس گران شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 5 مهر 97 پژو207 اتوماتیک 3 میلیون گران شد قیمت جدید انواع خودرو پژو در بازار تهران +جدول قیمت انواع محصولات ایران خودرو 4 مهر 97 دنا پلاس توربو 5 میلیون تومان گران شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 3 مهر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 2 مهر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 1 مهر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 31 شهریور 97 207 گرانتر شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 27 شهریور 97 پژو 301 گران شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 26 شهریور 97 پژو207 اتوماتیک" 106 میلیون تومان" شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 25 شهریور 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 24 شهریور 97 مظنه فروش پژو کارکرده در بازار چقدر است؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو 22 شهریور 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 20 شهریور 97 دنا پلاس 100 میلیون تومان شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 19 شهریور 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 18 شهریور 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 17 شهریور 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 14 شهریور 97 با 90 میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو 13 شهریور 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 12 شهریور 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 11 شهریور 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 10 شهریور 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 8 شهریور 97 پژو 207 کارکرده در بازار چند؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو 7 شهریور 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 6 شهریور 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 5 شهریور 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 4 شهریور 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 3 شهریور 97 پژو207 اتوماتیک در مرز 100 میلیون قیمت انواع محصولات ایران خودرو 30 مرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 29 مرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 28 مرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 27 مرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 25 مرداد 97 دنا پلاس ٨٥ میلیون تومان شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 24 مرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 23 مرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 22 مرداد 97 شرایط فروش مرداد ایران خودرو اعلام شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 21 مرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 20 مرداد 97 در نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد اجرا می شود؛ طرح مطالعه بازار محصول دناپلاس توربو خودروی رهام برای نخستین‌بار در مشهد به‌نمایش درآمد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 17 مرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 16 مرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 15 مرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 14 مرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 13 مرداد 97 خودروی رهام آغازگر تحولی بزرگ در صنعت خودروی ایران و سایپا خواهد بود قیمت انواع محصولات ایران خودرو 10 مرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 9 مرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 8 مرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو7 مرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 6 مرداد 97 پژو 301 در آستانه تولید معرفی خودرو پژو 207 دنده‌ای پژو207 اتوماتیک "5میلیون تومان" گران شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 3 مرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 2 مرداد 97 آغاز طرح فیروزه‌ای فروش محصولات ایران خودرو قیمت انواع محصولات ایران خودرو 1 مرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 31 تیر97 رهام چهره ای جدید و فراتر از تصور قیمت انواع محصولات ایران خودرو 30 تیر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 28 تیر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 27 تیر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 26 تیر97 "پژو 207 اتوماتیک" 700 هزار تومان ارزان شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 25 تیر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 23 تیر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 16 تیر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 14 تیر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 13 تیر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 12 تیر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 11 تیر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 10 تیر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 9 تیر97 سبقت 206 و 207 از گرانی قیمت انواع محصولات ایران خودرو 6 تیر97 آغاز طرح فیروزه‌ای فروش محصولات ایران خودرو قیمت انواع محصولات ایران خودرو 5 تیر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو4 تیر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 3 تیر97 18 محصول ایران خودرو گران شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 2 تیر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 31خرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 30 خرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 29 خرداد 97 تندر 90 اتوماتیک بخریم یا دنا پلاس؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو 28 خرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 27 خرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 23 خرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 22 خرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 21 خرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 20 خرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 19 خرداد 97 قیمت پژو 207 در بازار چقدر است؟ سریع‌ترین خودروهای داخلی کمتر از 100 میلیون تومان را بشناسید! قیمت انواع محصولات ایران خودرو 13 خرداد 97 برای خرید پژو 207 چقدر سرمایه نیاز است؟ + جدول قیمت انواع محصولات ایران خودرو 9 خرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 8 خرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 7 خرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 6 خرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 5 خرداد 97 افزایش قیمت 11 محصول ایران خودرو + جدول قیمت انواع محصولات ایران خودرو 2 خرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 1 خرداد 97 جزئیات کامل شرایط فروش فوری پژو 207 دنده‌ای اعلام شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 31 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 30 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 29 اردیبهشت 97 تجربه رانندگی با پژو 301؛ 10 سوال از شیر نوپا قیمت انواع محصولات ایران خودرو 26 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 25 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 24 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 23 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 22 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 20 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 19 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 18 اردیبهشت 97 بر سر یک دو راهی متفاوت! قیمت انواع محصولات ایران خودرو 17 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 16 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 15 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 11 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 10 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 9 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 8 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 6 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 5 اردیبهشت 97 معرفی 5 سدان باارزش در محدوده 50 تا 60 میلیونی بازار ایران قیمت انواع محصولات ایران خودرو 4 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 3 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 2 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 1 اردیبهشت 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 29 فروردین 97 پژو 301 در راه بازار ایران معرفی 5 هاچ‌بک 50 میلیون تومانی در بازار ایران قیمت انواع محصولات ایران خودرو 28 فروردین 97 شرایط جدید فروش اقساطی محصولات ایران خودرو اعلام شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 26 فروردین 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 23 فروردین 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 22 فروردین 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 21 فروردین 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 20 فروردین 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 19 فروردین 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 18 فروردین 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 15 فروردین 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 14 فروردین 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 28 اسفند 96 از سمند تا دناپلاس بازدید وزیر صنعت از خط تولید پژو 301 پژو 301 با داخلی سازی 50 درصدی تولید می شود قیمت انواع محصولات ایران خودرو 26 اسفند 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 24 اسفند 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 23 اسفند 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 22 اسفند 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 21 اسفند 96 هیوندای آوانته دنده‌ای دست‌دوم بخریم یا دنا پلاس صفر کیلومتر؟ نبرد در مرز‌ 50 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 20 اسفند 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 19 اسفند 96 پژو 207 صندوقدار اتوماتیک در شهر رؤیت شد مرحله جدید فروش نقدی پژو 301 از سوی ایران خودرو قیمت انواع محصولات ایران خودرو 15 اسفند 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 14 اسفند 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 13 اسفند 96 دنا 3 میلیون تومان ارزان شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 12 اسفند 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 10 اسفند 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 9 اسفند 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 8 اسفند 96 تا اطلاع ثانوی تعرفه ها بر اساس مصوبه دولت اجرا خواهد شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 7 اسفند 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 6 اسفند 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 5 اسفند 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 2 اسفند 96 معرفی 10 خودروی داخلی که ارزش خرید دارند قیمت انواع محصولات ایران خودرو 30 بهمن 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 29 بهمن 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 28 بهمن 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 26 بهمن 96 ایران خودرو خودروی برقی ساخت (+عکس) قیمت انواع محصولات ایران خودرو 25 بهمن 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 24 بهمن 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 23 بهمن 96 فروش نقدی پژو 301 آغاز شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 21 بهمن 96 شرایط فروش نقدی پژو 301 منتشر شد آغاز فروش دنا پلاس توربو شارژ از فردا+ جزئیات پژو 301 سال آینده وارد بازار خواهد شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 18 بهمن 96 با 15 میلیون تومان پژ‌و 207i بخرید استقبال مشتریان از پیش فروش 207 اتوماتیک هاچ بک قیمت انواع محصولات ایران خودرو 16 بهمن 96 شرایط جدید پیش فروش دنا پلاس توربو ویژه دهه فجر (ظرفیت محدود) قیمت انواع محصولات ایران خودرو 15 بهمن 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 14 بهمن 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 12 بهمن 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 11 بهمن 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 10 بهمن 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 9 بهمن 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 8 بهمن 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 7 بهمن 96 فروش ویژه محصولات ایران خودرو در نمایشگاه اصفهان صادرات 1000 دستگاه دنا و دناپلاس به بلاروس قیمت انواع محصولات ایران خودرو 3 بهمن 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 2 بهمن 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 1 بهمن 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 30 دی 96 پیش فروش محصولات ایران خودرو آغاز شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 28 دی 96 جدید ترین شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو ویژه بهمن قیمت انواع محصولات ایران خودرو 27 دی 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 26 دی 96 دور جدید پیش فروش خودرو دنا پلاس قیمت انواع محصولات ایران خودرو 25 دی 96 قیمت قطعی دنا پلاس توربو از سوی ایران خودرو اعلام شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 24 دی 96 پیش فروش محصولات جدید ایران خودرو، همزمان با ایام مبارک دهه فجر قیمت انواع محصولات ایران خودرو 23 دی 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 20 دی 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 19 دی 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 17 دی 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 16 دی 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 14 دی 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 13 دی 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 12 دی 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 11 دی 96 خودروهای دنا پلاس و رانا وارد بازار عمان می شوند قیمت انواع محصولات ایران خودرو 10 دی 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 9 دی 96 تندر90 پلاس بخریم یا دنا پلاس؟ کسب مجوز GSO برای خانواده محصولات دناپلاس و رانا کسب مجوز GSO برای خانواده محصولات دناپلاس و رانا قیمت انواع محصولات ایران خودرو 6 دی 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 5 دی 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 4 دی 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 3 دی 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 2 دی 96 از بین محصولات جدید ایران خودرو دنا پلاس را انتخاب کنیم یا تندر پلاس؟ شاخ‌به‌شاخ پلاس‌ها! قیمت انواع محصولات ایران خودرو 30 آذر 96 دنا پلاس توربو اتوماتیک در سالن ایران خودرو +عکس قیمت انواع محصولات ایران خودرو 29 آذر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 28 آذر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 27 آذر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 26 آذر 96 آماده ایم تا تمهیدات لازم برای صادرات خودروهای داخلی را در بودجه 1397 لحاظ کنیم اگر خودروسازی‌ها به اهلش سپرده شوند 3 ساله یک خودروساز مطرح جهانی خواهیم شد آغاز تولید انبوه دنا پلاس توربو و پژو 207 صندوقدار قیمت انواع محصولات ایران خودرو 25 آذر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 22 آذر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 21 آذر 96 برای خرید 207چقدر باید هزینه کرد؟ پژو 301 از اسفندماه تولید می شود قیمت انواع محصولات ایران خودرو 20 آذر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 19 آذر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 18 آذر 96 رشد قیمت پژو 207 اتوماتیک در بازار اعلام شرایط فروش اقساطی پژو 301 اتوماتیک برای اولین‌بار مدیرعامل ایکاپ خبر داد : راه اندازی خط تولید پژو 301 در حال انجام است قیمت انواع محصولات ایران خودرو 8 آذر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 7 آذر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 5 آذر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 4 آذر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 2 آذر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 1 آذر 96 مقایسه 5 خودروی اتوماتیک ارزان در ایران قیمت انواع محصولات ایران خودرو 30 آبان 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 29 آبان 96 این خودرو دیگر سمند نیست فروش دنا پلاس توربو و پژو پارس اتوماتیک TU5 آغاز شد زمان پیش فروش دنا پلاس توربو و پژو پارس اتوماتیک TU5 اعلام شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 24 آبان 96 تفاوت دنا پلاس با دنا توربوشارژ چیست؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو 23 آبان 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 22 آبان 96 ظرفیت ثبت نام دنا پلاس تکمیل شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 21 آبان 96 دور جدید پیش فروش دنا پلاس آغاز شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 20 آبان 96 تولید آزمایشی پژو 301 از هفته آینده آغاز دور جدید پیش فروش خودروی دنا پلاس قیمت انواع محصولات ایران خودرو 16 آبان 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 15 آبان 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 14 آبان 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 13 آبان 96 تولید آزمایشی پژو301 با بیش از 40درصد داخلی‌سازی از هفته آینده پژو 207 اتوماتیک 1 میلیون تومان گران شد+ جدول قیمت‌ها قیمت انواع محصولات ایران خودرو10 آبان 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 9 آبان 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 8آبان 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 7 آبان 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 6 آبان 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 4 آبان 96 برای خرید پژو 207 دنده‌ای چقدر باید هزینه کرد؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو 3 آبان 96 پژو 207 اتومات یک هفته‎ای 2.3 میلیون تومان ارزان شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 2 آبان 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 1 آبان 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 30 مهر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 29 مهر 96 شرایط پیش فروش پژو 207i اتوماتیک اعلام شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 26 مهر 96 دلایل استقبال از خودروهای دنده اتومات در بازار ایران دور جدید پیش فروش خودروی دنا پلاس آغاز شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 25 مهر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 23 مهر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 22 مهر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 20 مهر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 19 مهر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 18 مهر 96 برنامه پژو برای سرمایه گذاری در حوزه خودروهای کار و شاسی بلندهای پریمیوم تشریح شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 17 مهر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 16 مهر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 15 مهر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 12 مهر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 11 مهر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 10 مهر 96 چند نکته دانستنی از پژو 207 جدید قیمت انواع محصولات ایران خودرو 6 مهر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 5 مهر 96 رنو ساندرو خودکار بخریم یا پژو 207 خودکار؟! قیمت انواع محصولات ایران خودرو 4 مهر 96 خودروی جدید پژو 301 با چه قیمتی در بازار به فروش می‌رسد؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو 3 مهر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 2 مهر 96 پژو 207 یا پژو 208؛ کدام برتر است؟ + عکس قیمت انواع محصولات ایران خودرو 29 شهریور 96 مالیات فروش پژو 301 در دفترخانه‌ها 820 هزار تومان تعیین شد تحویل خودرو دنا پلاس به خانواده شهدای پلاسکو قیمت انواع محصولات ایران خودرو 28 شهریور 96 خودروی پژو 301 غیر قابل فروش شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 22 شهریور 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 21 شهریور 96 آیا خرید پژو 207 جدید به‌صرفه است؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو 20 شهریور 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 19 شهریور 96 آیا کوبش جعبه‌دنده خودکار پژو 206 و 207 راه حلی دارد؟! قیمت انواع محصولات ایران خودرو 15 شهریور 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 14 شهریور 96 این شیر، غرّان نیست! قیمت انواع محصولات ایران خودرو 13 شهریور 96 دنا پلاس 1 میلیون تومان گران شد + قیمت های جدید خودرو قیمت انواع محصولات ایران خودرو 9 شهریور 96 پژو 207 و رانا را با اقساط 24 ماهه بخرید پژو پارس سال و 207 گران شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 8 شهریور 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 7 شهریور 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 6شهریور 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 5 شهریور 96 شرایط پیش فروش خودروی پژو 207 اتوماتیک اعلام شد شرایط پیش فروش جدید محصولات ایران خودرو اعلام شد فروش فوری پژو 207 اتوماتیک جدید قیمت انواع محصولات ایران خودرو 30 مرداد 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 29 مرداد 96 مظنه خودرو پژو 207در بازار قیمت انواع محصولات ایران خودرو 28 مرداد 96 آغاز فروش پژو 301 با قیمت 94.9 میلیون تومان + مشخصات فنی پیش فروش محصول جدید دنا پلاس با گارانتی 3 ساله پژو 206 و 207 گران شد افزایش گارانتی دنا پلاس به 50 هزار کیلومتر اولین سری از خودروهای دنا پلاس وارد بازار شد + قیمت قیمت کارخانه‌ای محصولات ایران خودرو در مرداد 96 اعلام شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 9 مرداد 96 پژو 207 دستی و رانا را اقساطی بخرید قیمت انواع محصولات ایران خودرو 8 مرداد 96 آغاز دور جدید فروش نقدی پژو 207 اتوماتیک - مرداد 96 تولید "پژو 301" آخر امسال شروع می‌شود پژو 301 در انتظار ورود به ایران فیس‌لیفت خودروها برای دلبری بازار +تصاویر قیمت انواع محصولات ایران خودرو 26 تیر 96 قیمت جدید و قطعی خودروی دنا پلاس اعلام شد فروش اقساطی پژو پارس ، رانا و پژو 207 آغاز شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 17 تیر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 15 تیر96 دناپلاس ایران خودرو با سه ستاره کیفی وارد شد معرفی و مشخصات کامل پژو 207 جدید اتوماتیک شرکت ایران خودرو شرایط فروش 2 محصول جدید ایران‌خودرو برای اولین‌بار سه محصول مدرن ایران خودرو را بیشتر بشناسید شرایط پیش فروش تندر 90 پلاس و دنا پلاس اتوماتیک اعلام شد آغاز پیش فروش پژو 2008 پژو 206 اتوماتیک و 207 اتوماتیک وارد بازار شدند! + قیمت فروش نقدی و اقساطی خودروهای پژو پارس و پژو 207 آغاز شد فروش نقدی و اقساطی خودروهای پژو پارس و پژو 207 تحویل دناپلاس ایران خودرو از مردادماه دور جدید پیش فروش خودرو جدید دنا پلاس آغاز شد حواله‌های خودرو دنا پلاس با چه قیمتی در بازار به فروش میرسد مشخصات فنی پژو 301 که اواخر امسال به بازار می‌آید استقبال کم نظیر از عرضه محصول دناپلاس استقبال بی‌نظیر از اولین طرح پیش فروش خودروی جدید دنا پلاس تفاوت خودرو دنا پلاس با دنا معمولی چیست؟ (+عکس) شرایط پیش فروش خودرو دنا پلاس اعلام شد تدبیردولت یازدهم در امید بخشیدن به 20 هزار کارگر صنعت خودرو تفاهم نامه تولید 23 محصول جدید هفته آینده امضا می شود خوداتکایی و خودکفایی کشور در سایه توسعه تولید ملی است پیش فروش دناپلاس فردا آغاز می‌شود گزارش تصویری رونمایی از پژو 2008 و دنا پلاس با حضور روحانی اولین خودروهای تولید دناپلاس به خانواده های شهدای آتش نشان پلاسکو تقدیم شد برای اولین بار در صنعت خودرو وارد رقابت جهانی شده‌ایم خودرو جدید دنا پلاس را بهتر بشناسیم قیمت دنا پلاس مشخص شد معرفی و مشخصات کامل پژو 207 صندوقدار اتوماتیک آشنایی با تازه واردهای بازار خودرو شرایط پیش فروش خودرو جدید دنا پلاس ویژه نوروز اعلام شد با 15 میلیون تومان 207i بخرید کدام خودرو 45 میلیونی ارزش خرید بالاتری دارد؟ رنو ساندرو، برلیانس یا پژو 207؟ پیش فروش ویژه پژو 207i آغاز شد الزام وزارت صنایع به ارایه فهرست خودروهای وارداتی مجاز به وزارت بازرگانی رونمایی از 207 صندوقدار و دنا پلاس ایران خودرو +قیمت گزارش تصویری از مراسم رونمایی نخستین پژو 207i صندوق دار طراحی شده در ایران با 15 میلیون تومان پژو 207i بخرید با 15 میلیون تومان 207i بخرید پژو 207 صندوقدار اتوماتیک در حال تست فنی در تهران پژو 207 را تحویل داده ایم با 15 میلیون تومان صاحب 207i شوید پژو 301، محصول آینده ایران خودرو دچار تغییراتی شد شواری رقابت گام دوم را محکم برداشت قیمت پژو 207 آزاد شد اعلام زمان تحویل پژو 207 با 15 میلیون تومان صاحب 207i شوید با چه شرایطی پژو 207 بخریم زمان تحویل پژو 207 مشخص شد حق انتخاب میان چند خودرو در بازار ایران ایران خودرو 207 جدید را با چه شرایطی عرضه می کند بازگشت رسمی پژو از تیر ماه شرایط پیش فروش 207 اعلام شد 207 کروک در ایران پنج پژو آینده ایران‌خودرو را بشناسید قیمت پژو 207 مشخص شد آغاز تولید پژو 206 و 207 در آذربایجان شرقی از سال 90
Back to top