جدیدترین خودروی مینی معرفی شد (+عکس)

عصر خودرو:مینی از محصول جدید و الکتریکی خود رونمایی کرد.

Wednesday 30 August 2017 - 13:17:00

جدیدترین خودروی مینی معرفی شد (+عکس)جدیدترین خودروی مینی معرفی شد (+عکس)111111

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران ، این مدل مفهومی الکتریکی به طور خاص برای شهرنشینان طراحی شده و دریچه‌ای برای حرکت روزافزون تمام الکتریکی به حساب می‌آید که قرار است در سال‌های آیند به تحرک غالب شهرها تبدیل شود. این خودرو قرار است در این ماه در برای اولین بار در نمایشگاه خودرویی فرانکفورت به نمایش درآید.

ظاهرش به یک مینی کوپر آینده شباهت دارد. در این مدل مفهومی شاهد یک جلو پنجره منحصر به فرد هستیم که از دو طرف به چراغ‌های LED ختم می‌شود. سپرهای جلو در این خودرو نیز کاملا اسپورت شده‌اند و شاهد دریچه‌های هوای شبیه‌سازی شده روی آنها هستیم.

ظاهر تهاجمی و مسابقه‌ای در این خودرو تا طراحی عقب ادامه می‌یابد. دستگیره‌های در به صورت به صورت کششی و زیبا طراحی شده وباله‌های جانبی زیر درب خودرو نیز از جنس فایبرگلاس هستند. خودرو روی چرخ‌های 19 اینچی سوار است و ویژگی‌های آیرودینامیکی در آن افزایش یافته است.

انتهای خودرو در این مدل مفهومی کمی مرسوم و سنتی‌تر به نظر می‌رسد. از طرفی شاهد دیفیوزرهای فایبرگلاسی و اسپویلر در نمای عقب هستیم. این مینی مفهومی با ریشه‌های انگلیسی نمای پشتی‌ای را از خودرو ارائه می‌دهد که با چراغ‌های LED مزین شده‌اند.

مینی الکتریکی از یک سامانه تولید انرژی قدرتمند بهره خواهد برد. هیچ آمار و ارقامی در خصوص این سامانه مولد ارائه نشده است اما مینی اظهار کرده که قدرت تولیدی در این خودرو بسیار مناسب است و رضایت کامل کارشناسان و مردم را برمی‌انگیزاند.

به نظر می رسد این مدل مفهومی راه زیادی تا تولید ندارد. اما جای شگفتی نیز نیست که تولید آن حداقل تا سال 2019 به طول انجامد. این همان چیزی است که مینی بارها در گزارشات خود به عنوان یک تعهد از آن یاد کرده است. در اصل می‌توان گفت مینی یک پیش‌نمایش از زبان طراحی کلیه الکتریکی های خود را ارائه کرده است.

برچسب ها

نمایشگاه فرانکفورتمینی کوپر
مطالب مرتبط بیشتر
بررسی برترین خودروهای کپی برداری شده چینی برند لوکس چری به زودی راهی بازار می شود نگاهی به قیمت مینی های موجود در بازار نگاهی به قیمت مینی های موجود در بازار مدیرعامل کوشش رادیاتور : طی 8 دوره حضور در اتومکانیکا به 35 بازار صادراتی دست یافته ایم نگاهی به قیمت مینی های موجود در بازار نگاهی به قیمت مینی های موجود در بازار مینی کوپر با چه قیمتی در بازار به فروش می‌رسد؟ نخستین خودروهای مینی تحویل مشتریان شد لکسوس NX هر آنچه باید در مورد حضور دوباره مینی در بازار کشورمان بدانید زیر 4 ثانیه، صفر تا 100 رونوشت مدرن از یک زیبای کلاسیک ورود یک خودروساز جدید به بازار خاورمیانه و ایران خاطره بازی با یک رنگ خاص غایبان بزرگ نمایشگاه خودروی فرانکفورت 9 خودروساز در نمایشگاه فرانکفورت حضور نخواهند داشت شاهکار بنز به زودی معرفی می شود (+عکس) جذاب‌ترین خودروهای سال جهان در یک نگاه (+عکس) یک مینیِ نه‌چندان مینی پادشاه فلفل‌های آتشین نظاره‌گر مینی کوپر Countryman مدل 2017 باشید +تصاویر مینی‌کوپرهای برقی سال آینده رونمایی می‌شوند +تصاویر خانه ای بر مینی کوپر دور آمریکا با مینی! مینی کوپر خاص با چاشنی اسپرت فیبرکربن! 10 رونمایی در نمایشگاه فرانکفورت
Back to top