اتومکانیکای فرانکورت 2018 (8)

مدیرعامل کوشش رادیاتور : طی 8 دوره حضور در اتومکانیکا به 35 بازار صادراتی دست یافته ایم

عصر خودرو- شرکت کوشش رادیاتور با سابقه 80 ساله در صنعت رادیاتور انواع خودرو یکی از موفق ترین صادرکنندگان ایرانی به بیش از 35 کشور جهان است.

Tuesday 11 September 2018 - 21:45:00

مدیرعامل کوشش رادیاتور : طی 8 دوره حضور در اتومکانیکا به 35 بازار صادراتی دست یافته ایم

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، این شرکت مدت زیادی است که از طریق نمایشگاه های اتومکانیکا موفق به جذب مشتریان تازه ای شده است و همچنان به حضورش در این نمایشگاه ها ادامه می دهد. در حاشیه 25اُمین اتومکانیکا فرانکفورت گفت و گویی با مهدی پونکی مدیرعامل این شرکت داشته ایم که مشروح آن را در ادامه خواهید خواند.
ما تا کنون در 8 دوره نمایشگاه اتومکانیکا شرکت کرده ایم. پونکی ضمن اعلام این موضوع گفت : ما صادراتمان را مدیون حضورمان در این رویداد معتبر و بین المللی هستیم و هم اکنون رادیاتورهای تولیدی ما به بیش از 35 کشور جهان صادر می شود. وی افزود : دلیل حضور ما در نمایشگاه اتومکانیکا تنها دستیابی به بازارهای صادراتی نیست بلکه در تلاشیم تا برای ایران افتخار بیافرینیم.
پونکی در ادامه ضمن اعلام این موضوع که تنها 8 شرکت ایرانی در اتومکانیکا فرانکفورت به عنوان بزرگترین گردهمایی صنایع وابسته خودرو در جهان حاضر شده اند، قیاس این آمار با صد ها قطعه ساز ترک که با حمایت دولتشان به اتومکانیکا فرانکفورت آمده اند را دلیل خوبی برای نشان دادن ضعف در حمایت دولتی از صنعت قطعه سازی و تولیدکنندگان ایرانی دانست. وی در ادامه گفت : ما توقع داریم در کشورمان رییس جمهور و مدیران ارشد نیز از تلیدکنندگان برای صادرات حمایت کنند اما در حال حاضر طی 8 دوره ای که شرکت کرده ایم توانسته ایم بازارهای خوبی را به دست بیاوریم و بعضا شرایطی برایمان در داخل کشور پیش می آید که نه تنها از ما حمایتی نمی شود بلکه چوب هم لای چرخمان می گذارند.
مدیرعامل کوشش رادیاتور ضمن اشاره به وعده های دولت مبنی بر حمایت از تولیدکنندگان و صادرکنندگان گفت : ما نه پول می خواهیم و نه ارز بلکه حمایت و کمک می خواهیم تا بتوانیم صادرتمان را گسترش دهیم.
وی همچنین در پایان ضمن اشاره به 80 ساله شدن کوشش رادیاتور گفت : این فعالیت را پدرم آغاز کرد و هم اکنون پسرم به عنوان نسل سوم کوشش رادیاتور را مدیریت می کند. ما در طی این سال ها تلاش کرده ایم همواره کیفیت بالا، قیمت مناسب و تحویل به موقع محصولات را در برنامه داشته باشیم و همین موضوع موجب موفقیت ما در ایران و جهان شده است.

برچسب ها

نمایشگاه فرانکفورتاتومکانیکای فرانکفورتاتومکانیکای فرانکفورت 2018شرکت کوشش رادیاتورانواع خودرو
مطالب مرتبط بیشتر
گزارش ویدیویی روز نخست نمایشگاه اتومکانیکای فرانکفورت گزارش ویدیویی حضور شرکت فولادین ذوب آمل در گردهمایی بزرگ قطعه سازان در فرانکفورت گزارش تصویری حضور شرکت سومیتا در نمایشگاه اتومکانیکا فرانکفورت بازدید جمعی از نمایندگان سایپا از نمایشگاه اتومکانیکای فرانکفورت گزارش تصویری حضور شرکت فولادین ذوب آمل در گردهمایی بزرگ قطعه سازان در فرانکفورت گفت وگوی ویدئویی با مدیرعامل سومیتا گفت وگوی ویدئویی با مدیرعامل کوشش رادیاتور گفت وگوی ویدئویی با مدیرعامل کابل وران گفت وگوی ویدئویی با مدیرعامل شرکت تولیدی یدکی موتور ایران گزارش تصویری غرفه کوشش رادیاتور در اتومکانیکای فرانکفورت معاون بازرگانی شرکت فولادین ذوب آمل : برای حذف واسطه ها و صادرات مستقیم به فرانکفورت آمده ایم گزارش تصویری روز نخست نمایشگاه اتومکانیکای فرانکفورت گزارش تصویری غرفه شرکت کابل وران در بزرگترین گردهمایی قطعه سازان جهان مدیرعامل شرکت تولیدی یدکی موتور ایران : به دنبال صادرات انواع سوپاپ به اروپا، افریقا و استرالیا هستیم گزارش تصویری غرفه شرکت تولیدی یدکی موتور ایران مدیرعامل سومیتا : در اتومکانیکا فرانکفورت می توانیم به اهداف صادراتی دست پیدا کنیم مدیرعامل کابل وران : به دنبال بازارهای صادراتی آفریقا و آمریکای لاتین هستیم مدیر اجرایی نمایشگاه اتومکانیکا خبر داد : برگزاری نمایشگاه تخصصی تایر و خودروهای کلاسیک در کنار اتومکانیکای فرانکفورت مشاور ارشد افترمارکت : صنعت افترمارکت خودرو جهان تا سال 2025 حدود 4.5 درصد رشد می کند عضو هیات مدیره مسه فرانکفورت : امسال بزرگ ترین نمایشگاه قطعات و خدمات پس از فروش خودرو جهان را برگزار می کنیم 2 روز تا افتتاح بزرگ ترین نمایشگاه اتومکانیکا در فرانکفورت با شرکت های ایرانی حاضر در اتومکانیکای فرانکفورت 2018 آشنا شوید آغاز به کار معتبرترین نمایشگاه قطعات و خدمات پس از فروش خودرو جهان از 20 شهریور برگزاری نشست خبری معرفی اتومکانیکای فرانکفورت 2018 در حاشیه اتومکانیکای دوبی لکسوس NX زیر 4 ثانیه، صفر تا 100 رونوشت مدرن از یک زیبای کلاسیک ورود یک خودروساز جدید به بازار خاورمیانه و ایران غایبان بزرگ نمایشگاه خودروی فرانکفورت جدیدترین خودروی مینی معرفی شد (+عکس) 9 خودروساز در نمایشگاه فرانکفورت حضور نخواهند داشت شاهکار بنز به زودی معرفی می شود (+عکس) گزارش تصویری آماده سازی غرفه های شرکت های ایرانی حاضر در نمایشگاه اتومکانیکای فرانکفورت 2016 شرکت‌های ایرانی حاضر در اتومکانیکا فرانکفورت را بشناسید معرفی برندگان جوایز نوآوری اتومکانیکا آخرین فرصت برای ثبت‌نام در تور ویژه اتومکانیکا فرانکفورت برگزاری "بازیهای مکانیکی" در اتومکانیکای فرانکفورت 10 رونمایی در نمایشگاه فرانکفورت
Back to top