اتومکانیکای دوبی 2018 (40)

برگزاری نشست خبری معرفی اتومکانیکای فرانکفورت 2018 در حاشیه اتومکانیکای دوبی

عصر خودرو- مایکل یوهانس، قائم مقام مدیرعامل مسه فرانکفورت در بخش حمل و نقل و لجستیک در حاشیه برگزاری نمایشگاه اتومکانیکای دوبی 2018 در جمع خبرنگاران به تشریح اتومکانیکای فرانکفورت سال جاری پرداخت.

Monday 07 May 2018 - 13:35:00

برگزاری نشست خبری معرفی اتومکانیکای فرانکفورت 2018 در حاشیه اتومکانیکای دوبی

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، اتومکانیکا که کار خود را از سال 1970 در شهر فرانکفورت کار خود را آغاز کرده است، به نمایشگاهی معتبر در حوزه قطعات و سرویس های خودرو در سطح جهان تبدیل شده است.
شهریور ماه سال جاری بیست و پنجمین دوره از این نمایشگاه در شهر فرانکفورت برگزار خواهد شد. این نمایشگاه که در روزهای 20 تا 22 شهریور ماه میزبان قطعه سازان خواهد بود، به زعم قائم مقام مدیرعامل مسه فرانکفورت بزرگترین اتومکانیکا تا به امروز خواهد بود. طیق برنامه های مسه فرانکفورت در سال جاری 12 سالن به نمایشگاه افزوده خواهد شد.
یوهانس با اشاره به اینکه در فرانکفورت سال جاری تمرکز مسه بر روی بخش تایر نمایشگاه خواهد بود، گفت: شعار سال جاری ما "راه حل هایی برای آینده" خواهد بود زیرا ما مجبوریم برای بازدیدکنندگان خود فناوری های آینده را به نمایش بگذاریم.
وی با اشاره به اینکه در دوره پیشین این نمایشگاه در سال 2016 فرانکفورت میزبان 4.843 غرفه گذار از 170 کشور بود، گفت: پیش بینی ما برای سال جاری شکستن این رکورد با اعدادی قابل توجه است.
یوهانس با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی رایگان در اتومکانیکای فرانکفورت، گفت: با برندهای معتبری مانند ب ام و و بوش برای برگزاری دوره های آموزشی رایگان همکاری خواهیم کرد تا متخصصین با تازه ترین راه های نگهداری و تعمیرات این محصولات آشنا شوند. ما در این دوره هر روز یک کارگاه آموزشی در زمینه های تخصصی برگزار خواهیم کرد.
قائم مقام مدیرعامل مسه فرانکفورت با اشاره به پراکندگی قابل توجه نمایشگاه های اتومکانیکا در سطح جهان، افزود: در سال جدید آتلانتا، ویتنام و ریاض مقاصدی هستند که مسه فرانکفورت فعالیت قابل توجهی روی اجرای نمایشگاه در آن ها خواهد داشت. علاوه بر این با مطالعات صورت گرفته اگر نمایشگاهی در شهری مورد استقبال واقع نشود و بازده مورد نظر را نداشته باشد اقدام به حذف آن خواهیم کرد. او از برپایی اولین دوره اتومکانیکای آرژانتین در سال جاری نیز خبر داد.
یوهانس با اشاره به موفقت نمایشگاه شانگهای در آخرین دوره برگزاری از آغاز به کار پکن نیز خبر داد و گفت: پکن نیز مانند شانگهای شهری استراتژیک برای ما خواهد بود.
وی درخصوص تازه های اتومکانیکای فرانکفورت گفت: امسال در فرانکفورت بخش "هایپرموشن" را خواهیم داشت که نوع جدیدی از نمایش را به بازدیدکنندگان عرضه خواهد کرد. علاوه بر این در بخش حمل و نقل و لجستیک هم حرفهای جدیدی زده خواهد شد. این بخش هرچند که بخش کوچکی از نمایشگاه را تاکنون به خود اختصاص داده است اما به علت تمایل به قیمت ارزان و سرعت بالا در حمل و نقل در آینده نزدیک حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت.
قائم مقام مدیرعامل مسه فرانکفورت در پایان با معرفی حامی های مالی این نمایشگاه گفت: مسه فرانکفورت با جذب 1060 حامی مالی توانسته تاکنون یکی از موفق ترین شرکت های نمایشگاهی در سطح جهان باشد.

برچسب ها

اتومکانیکای فرانکفورتاتومکانیکای دوبی 2018
مطالب مرتبط بیشتر
مدیرعامل کوشش رادیاتور : طی 8 دوره حضور در اتومکانیکا به 35 بازار صادراتی دست یافته ایم مدیرعامل شرکت تولید تایرهای ضد پنچری فاراید: مطمئنیم مردم ایران از تایرهای ما استقبال خواهند کرد مدیرعامل شرکت البرز: حضور در عرصه های بین المللی باعث ارتقای اقتصاد کشور است مدیرعامل یزدان خودرو: تولیدکنندگان نیاز به حمایت در عرصه صادرات دارند اتومکانیکای دوبی 2018 در یک نگاه موسوی، مدیرعامل یزدان خودرو تاکید کرد: تمرکز برحضور مستمر در بازارهای بین المللی با شرکت در اتومکانیکا دبیر اجرایی انجمن قطعات خودرویی تبریز: حضور در اتومکانیکای دوبی تجربه خوبی برای قطعه سازان داخلی است مروری بر حضور فعالان تجهیرات تعمیرگاهی در نمایشگاه اتومکانیکای دوبی مدیرعامل هلدینگ تجارت فراسو تأکید کرد: نقش کمرنگ سازمان توسعه تجارت در سال حمایت از تولید داخل نصب پوشش ضدخش بر روی خودروی مک لارن در نمایشگاه اتومکانیکای دوبی مدیرعامل شرکت تولید تایرهای ضد پنچری فاراید: برای حضور در بازار ایران برنامه داریم مدیر شرکت اسکار لوبریکانت: آرزوی حضور در نمایشگاه های تخصصی ایران را داریم گفت‌وگو با مدیرعامل شرکت بازرگانی البرز در نمایشگاه اتومکانیکای دوبی گزارش تصویری از آخرین روز نمایشگاه اتومکانیکای دوبی خودرو، در هر رنگی که بخواهید! گزارش تصویری از فعالیت صنعتگران خودرو در اتومکانیکای دوبی 2018 تست فناوری چینی در اتومکانیکای دوبی 2018 گزارش تصویری از حضور فعالان صنعت باتری سازی در اتومکانیکای دوبی 2018 لطفی، مدیر شرکت اسکار لوبریکانت: ایران بازاری است که نمی توان آن را نادیده گرفت راد، رییس هیات مدیره سپاهان باتری: حضور در اتومکانیکا بازار صادراتی شرکت‌های ایرانی را گسترش داده است گزارش تصویری از حضور شرکت های تایرسازی در نمایشگاه اتومکانیکای دوبی رییس هیات مدیره سپاهان باتری: اتومکانیکا تصور بازار جهانی را نسبت به قطعه سازان ایرانی تغییر داد گزارش تصویری از حضور ZF آلمان در نمایشگاه اتومکانیکای دوبی گزارش تصویری غرفه تولیدی یدکی موتور ایران در نمایشگاه اتومکانیکای دوبی گزارش تصویری از غرفه سپاهان باتری در نمایشگاه اتومکانیکای دوبی گزارش تصویری نشست خبری اتومکانیکای فرانکفورت 2018 نشست خبری اتومکانیکای فرانکفورت 2018 گزارش تصویری حضور "یزدان خودرو" در نمایشگاه اتومکانیکای دوبی شانزدهمین اتومکانیکای دوبی آغاز به کار کرد مرور ویدئویی آنچه در اتومکانیکای دوبی 2017 گذشت (بخش سوم) هرآنچه از آکادمی اتومکانیکای دوبی باید بدانید مرور ویدئویی آنچه در اتومکانیکای دوبی 2017 گذشت (بخش دوم) مرور ویدئویی آنچه در اتومکانیکای دوبی 2017 گذشت (بخش اول) آمار و ارقام بازار خودرو خاورمیانه به روایت اتومکانیکای دوبی مرور تصویری پانزدهمین دوره اتومکانیکای دوبی ثبت‌نام اینترنتی برای بازدید از نمایشگاه اتومکانیکای دوبی آشنایی با شرکت های ایرانی حاضر در اتومکانیکای دوبی 2018 بررسی عملکرد غرفه گذاران در اتومکانیکای دوبی 2017 شمارش معکوس تا آغاز اتومکانیکای دوبی 2018 گزارش تصویری آماده سازی غرفه های شرکت های ایرانی حاضر در نمایشگاه اتومکانیکای فرانکفورت 2016 شرکت‌های ایرانی حاضر در اتومکانیکا فرانکفورت را بشناسید معرفی برندگان جوایز نوآوری اتومکانیکا آخرین فرصت برای ثبت‌نام در تور ویژه اتومکانیکا فرانکفورت برگزاری "بازیهای مکانیکی" در اتومکانیکای فرانکفورت
Back to top