اتومکانیکای فرانکورت 2018 (5)

مشاور ارشد افترمارکت : صنعت افترمارکت خودرو جهان تا سال 2025 حدود 4.5 درصد رشد می کند

عصر خودرو- فرانک شلبر، مشاور ارشد حوزه خدمات پس از فروش خودرو در مراسم افتتاح 25اُمین نمایشگاه اتومکانیکا فرانکفورت از رشد 4.5درصد جهانی بازار دمات پس از فروش خودرو تا سال 2025 میلادی خبر داد.

Tuesday 11 September 2018 - 08:50:00

مشاور ارشد افترمارکت : صنعت افترمارکت خودرو جهان تا سال 2025 حدود 4.5 درصد رشد می کند

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، شلبر ضمن اشاره به سهم 8.6 درصدی مرکز و شرق آسیا در این رشد و همچنین رشد 5.7 درصدی در اروپا سهم این دو منطقه از جهان را بیش از دیگر نقاط عنوان کرد. به عقیده شلبر الکتریکی سازی و ارتباط خودروها با یکدیگر نسبت به خودروهای خودران تا سال 2025 اولویت بیش تری دارد. به عقیده این کارشناس ارشد استفاده از قطعات الکتریکی در خودروها تا سال 2025 حدود یک چهارم افزایش پیدا می کند و عمر مالکیت خودروها نیز یک سال به صورت متوسط افزایش پیدا خواهد کرد. پیش بینی های مطالعات این کارشناس نشان می دهد که قیمت تایر در جهان به صورت متوسط تا سال 2025 حدود 5 درصد افزایش خواهد یافت و قطعات خودرو نیز رشد 0.2درصدی را تجربه خواهند کرد. وی همچنین با اشاره به تصادفات به عنوان پارامتری موثر بر بازار خدمات پس از فروش خودرو از احتمال کاهش 2درصدی تصادفات در سراسر جهان تا سال 2025 خبر داد و گفت : جبران هزینه های ناشی از تصادفات حدود یک درصد افزایش خواهد داشت.

برچسب ها

اتومکانیکای فرانکفورت 2018
مطالب مرتبط بیشتر
گفت وگوی ویدئویی با مدیرعامل کابل وران گفت وگوی ویدئویی با مدیرعامل شرکت تولیدی یدکی موتور ایران گزارش تصویری غرفه کوشش رادیاتور در اتومکانیکای فرانکفورت معاون بازرگانی شرکت فولادین ذوب آمل : برای حذف واسطه ها و صادرات مستقیم به فرانکفورت آمده ایم گزارش تصویری روز نخست نمایشگاه اتومکانیکای فرانکفورت گزارش تصویری غرفه شرکت کابل وران در بزرگترین گردهمایی قطعه سازان جهان مدیرعامل شرکت تولیدی یدکی موتور ایران : به دنبال صادرات انواع سوپاپ به اروپا، افریقا و استرالیا هستیم گزارش تصویری غرفه شرکت تولیدی یدکی موتور ایران مدیرعامل سومیتا : در اتومکانیکا فرانکفورت می توانیم به اهداف صادراتی دست پیدا کنیم مدیرعامل کوشش رادیاتور : طی 8 دوره حضور در اتومکانیکا به 35 بازار صادراتی دست یافته ایم مدیرعامل کابل وران : به دنبال بازارهای صادراتی آفریقا و آمریکای لاتین هستیم مدیر اجرایی نمایشگاه اتومکانیکا خبر داد : برگزاری نمایشگاه تخصصی تایر و خودروهای کلاسیک در کنار اتومکانیکای فرانکفورت عضو هیات مدیره مسه فرانکفورت : امسال بزرگ ترین نمایشگاه قطعات و خدمات پس از فروش خودرو جهان را برگزار می کنیم 2 روز تا افتتاح بزرگ ترین نمایشگاه اتومکانیکا در فرانکفورت با شرکت های ایرانی حاضر در اتومکانیکای فرانکفورت 2018 آشنا شوید آغاز به کار معتبرترین نمایشگاه قطعات و خدمات پس از فروش خودرو جهان از 20 شهریور
Back to top