اتومکانیکا فرانکفورت 2018 (1)

آغاز به کار معتبرترین نمایشگاه قطعات و خدمات پس از فروش خودرو جهان از 20 شهریور

عصر خودرو- نمایشگاه اتومکانیکا فرانکفورت 2018 به عنوان معتبرترین نمایشگاه قطعات و خدمات پس از فروش خودرو در جهان، از 20 شهریور به مدت 5 روز فعالیت خود را در شهر فرانکفورت آلمان آغاز می کند.

Saturday 08 September 2018 - 14:24:00

آغاز به کار معتبرترین نمایشگاه قطعات و خدمات پس از فروش خودرو جهان از 20 شهریور

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ،  اتومکانیکا بزرگترین گردهمایی قطعه سازان و شرکت های فعال در حوزه خدمات پس از فروش خودرو است که امسال 25امین دوره برگزاری نمایشگاه اتومکانیکا را در فرانکفورت جشن می گیرد. اتومکانیکا فرانکفورت برای اولین بار در سال 1971 برگزار شد و به صورت یک سال در میان در هماهنگی با نمایشگاه معتبر IAA در این شهر برگزار می شود.
این نمایشگاه توسط شرکت نمایشگاه مسه فرانکفورت برنامه ریزی و اجرا می شود و امسال همزمان در محل این نمایشگاه نمایشگاه تخصصی رینگ و تایر با عنوان REIFEN و نمایشگاه خودروهای کلاسیک نیز برگزار خواهد شد.
بر اساس آمار منتشر شده از سی شرکت Messe Frankfurt طی دوره قبلی برگزاری این نمایشگاه در سال 2016 133هزار بازدیدکننده از حدود 170 کشور از این نمایشگاه بازدید کردند. در آخرین دوره برگزاری این نمایشگاه 4843 غرفه گذار از 76 کشور جهان از جمله ایران حضور داشتند. از مجموع قطعه سازان حاضر در این نمایشگاه 734 شرکت آلمانی و دیگر شرکت ها از 75 کشور جهان حاضر بودند.همچنین از آمار حدود 133هزار بازدیدکننده این نمایشگاه بیش از 80هزار نفر از کشور های دیگر برای بازدید از تازه های این نمایشگاه به فرانکفورت سفر کرده بودند. آمار نشان می دهد که 45 درصد بازدیدکنندگان این نمایشگاه مدیران ارشد شرکت های مرتبط هستند و 27 درصد نیز صاحبان مشاغل مرتبط با حوزه قطعات و خدمات پس از فروش هستند. شرکت مسه فرانکفورت همچنین در پایان برگزاری دوره قبل اتومکانیکا فرانکفورت نظرسنجی از بازدیدکنندگان به عمل آورده بود که بر اساس نتیجه آن 96درصد بازدیدکنندگان از نحوه برگزاری این نمایشگاه رضایت کامل داشتند. همچنین نظرسنجی از غرفه گذاران این نمایشگاه نشان می دهد که 75درصد آن ها از این نمایشگاه رضایت کامل داشتند.
اتومکانیکا فرانکفورت فرصتی ایده آل برای صاحبان فعالیت های تجاری مرتبط با خودرو برای ورود به بازار اروپای غربی است. شرکت مسه فرانکفورت 16 نمایشگاه اتومکانیکا را در 15 کشور جهان برگزار می کند.
7 شرکت از ایران در 25امین دوره برگزاری اتومکانیکا فراکفورت 2018 حاضر هستند و محصولات و توانایی های خود را برای بازدیدکنندگان و فعالان این بازار در اروپا و جهان به نمایش می گذارند.
نمایشگاه اتومکانیکا فرانکفورت از 11 الی 15 سپتامبر در شهر فراکفورت آلمان برگزار خواهد شد.
شما می توانید اخبار تکمیلی و گزارش های اختصاصی از این نمایشگاه را طی روزهای آینده از پایگاه خبری عصرخودرو دنبال کنید.

برچسب ها

اتومکانیکا فرانکفورت 2018
مطالب مرتبط بیشتر
گفت وگوی ویدئویی با مدیرعامل کابل وران گفت وگوی ویدئویی با مدیرعامل شرکت تولیدی یدکی موتور ایران گزارش تصویری غرفه کوشش رادیاتور در اتومکانیکای فرانکفورت معاون بازرگانی شرکت فولادین ذوب آمل : برای حذف واسطه ها و صادرات مستقیم به فرانکفورت آمده ایم گزارش تصویری روز نخست نمایشگاه اتومکانیکای فرانکفورت گزارش تصویری غرفه شرکت کابل وران در بزرگترین گردهمایی قطعه سازان جهان مدیرعامل شرکت تولیدی یدکی موتور ایران : به دنبال صادرات انواع سوپاپ به اروپا، افریقا و استرالیا هستیم گزارش تصویری غرفه شرکت تولیدی یدکی موتور ایران مدیرعامل سومیتا : در اتومکانیکا فرانکفورت می توانیم به اهداف صادراتی دست پیدا کنیم مدیرعامل کوشش رادیاتور : طی 8 دوره حضور در اتومکانیکا به 35 بازار صادراتی دست یافته ایم مدیرعامل کابل وران : به دنبال بازارهای صادراتی آفریقا و آمریکای لاتین هستیم مدیر اجرایی نمایشگاه اتومکانیکا خبر داد : برگزاری نمایشگاه تخصصی تایر و خودروهای کلاسیک در کنار اتومکانیکای فرانکفورت مشاور ارشد افترمارکت : صنعت افترمارکت خودرو جهان تا سال 2025 حدود 4.5 درصد رشد می کند عضو هیات مدیره مسه فرانکفورت : امسال بزرگ ترین نمایشگاه قطعات و خدمات پس از فروش خودرو جهان را برگزار می کنیم 2 روز تا افتتاح بزرگ ترین نمایشگاه اتومکانیکا در فرانکفورت با شرکت های ایرانی حاضر در اتومکانیکای فرانکفورت 2018 آشنا شوید
Back to top