مینی کوپر خاص با چاشنی اسپرت فیبرکربن!

عصر خودرو: Carbon Edition نسخه ای 36.250 دلاری از مینی کوپر S است که در آن، قدرت موتور از 186 به 205 اسب‌بخار ارتقاء یافته و دارای سیستم اگزوز دو حالته JCW (پیست و اسپرت) با کنترل از راه دور است.

Friday 27 November 2015 - 14:14:00

مینی کوپر خاص با چاشنی اسپرت فیبرکربن!مینی کوپر خاص با چاشنی اسپرت فیبرکربن!مینی کوپر خاص با چاشنی اسپرت فیبرکربن!مینی کوپر خاص با چاشنی اسپرت فیبرکربن!مینی کوپر خاص با چاشنی اسپرت فیبرکربن!

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، این نسخه همچنین در کنار رنگ بدنه سیاه متالیک و نوار های تزئینی سیاه مات روی آن، از قاب آیینه‌بغل ها، تریم هواکش سپر جلو و قاب سر اگزوز های فیبر کربنی و چرخ های 17 اینچی سیاه براق و بالچه انتهای سقف JCW بهره می برد. در کابین نیز امکاناتی از جمله صفحه نمایش 8.8 اینچی سیستم اطلاعات و سرگرمی با ناوبری ماهواره ای، فرمان JCW، سانروف، صندلی های اسپرت مجهز به گرمکن و سیستم پخش گران‌قیمت هارمن/کاردن جلب نظر می کنند.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

مینی کوپر
Back to top