بازگشت رسمی "مینی" با پرشیا خودرو به ایران

هر آنچه باید در مورد حضور دوباره مینی در بازار کشورمان بدانید

عصر خودرو-شنبه گذشته و طی مراسمی، برند مینی پس از غیبتی حدود 40 ساله بار دیگر به‌صورت رسمی وارد بازار کشور شد. پرشیا خودرو که پیش از این فروش و خدمات پس از فروش محصولات ب ام و را در ایران بر عهده داشت، در ادامه توسعه فعالیت‌های خود این بار به سراغ مینی رفته است تا عضوی دیگر از خانواده محصولات ب ام و را وارد بازار کشور کند.

Monday 05 March 2018 - 09:09:00

هر آنچه باید در مورد حضور دوباره مینی در بازار کشورمان بدانید1111هر آنچه باید در مورد حضور دوباره مینی در بازار کشورمان بدانید11111111111111111111111111

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، بعضی خودروها می‌آیند و می‌روند بدون آنکه نام و خاطره‌ای از خود به‌جای بگذارند. بعضی دیگر در خاطره‌ها می‌ماند اما در این میان کم هستند خودروهایی که نماد یک دوران و پیشرو راه سایرین باشند و در این میان مینی قطعاً یکی از آن‌ها است. این خودرو حدود نیم‌قرن پیش در انگلستان متولد شد و در آن زمان به‌عنوان یک خودرو کوچک و اقتصادی با هندلینگ عالی توانست موفقیت‌های بسیاری را به دست آورد تا جایی که تا سال‌ها با طرح اولیه تولید می‌شد و البته بسیاری دیگر از شرکت‌ها تلاش کردند خودروهای مشابه آن را عرضه کنند. این روند البته از سال 2000 و با مالکیت ب ام و بر مینی تغییر کرد از آن پس مینی یک نام پریمیوم بود.
این خودرو خاطره‌انگیز که در کشورمان نیز طرفداران زیادی دارد اینک پس از غیبتی طولانی بار دیگر به‌طور رسمی به ایران بازگشته است و این بار پرشیا خودرو، نماینده فروش و خدمات پس از فروش ب ام و، عرضه آن را در اختیار دارد. هفته گذشته و طی مراسمی، خانواده مینی برای نخستین بار در کشور برای اهالی مطبوعات حوزه خودرو رونمایی شد تا آغازی باشد بر ورود دوباره این برند خاطره‌انگیز به بازار کشور.
در این مراسم که با حضور مدیران ارشد پرشیا خودرو و مینی در ایران برگزار شد، چهار مدل مینی کوپر، مینی کوپرS، کلاب‌من و کانتری‌من معرفی شدند تا آغازی باشد بر ورود محصولات مینی به بازار، محصولاتی که اینک در کنار اصالت انگلیسی، فناوری آلمانی را نیز در اختیار دارند و شباهت‌های فنی زیادی میان آن‌ها و محصولات ب ام و دیده می‌شود.
در این مراسم مهندس هادی سلیمان ملکان، عضو هیات مدیره و قائم‌مقام مدیرعامل پرشیا خودرو با اشاره به سابقه طولانی برند مینی در ایران اعلام کرد پرشیا خودرو پس از مذاکرات با ب ام و، عرضه محصولات مینی را به‌عنوان عضوی از خانواده ب ام و در جهان در اختیار گرفته است. ملکان البته گلایه‌هایی هم از آشفتگی قوانین واردات خودرو در سال جاری داشت، امری که ضربه سنگینی را بر پرشیا خودرو وارد کرده است هرچند مینی به دلیل حجم موتور زیر 2 لیتر و البته قیمت پایین‌تر از 40هزار دلار، مشکلی در زمینه واردات ندارد.
از سوی دیگر دکتر پرهام عظیمی، مدیر اجرایی بخش مینی نیز با اشاره به ویژگی‌های این برند از اشتراکات محصولات مینی با محصولات ب ام و گفت، امری که مدیریت خدمات پس از فروش مینی را آسان می‌کند. به گفته وی هم‌اکنون مراکز فروش و خدمات پس از فروش این خودرو در تهران و چند استان کشور آماده شده است و در آینده نزدیک این مراکز افزایش خواهد یافت ضمن آنکه به‌زودی امکان تست محصولات مینی نیز برای علاقه‌مندان و خریداران فراهم می‌شود.
در این مراسم همچنین دکتر صفاییان، مدیر بازاریابی و فروش مینی در ایران با اشاره به برنامه فروش این برند گفت:"فروش محصولات از 18 اسفند و هم‌زمان با روز زن آغاز می‌شود. تمامی خودروهای عرضه شده مدل 2018 هستند و با شرایط تحویل 30 روزه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. قیمت خودروها بین 275 تا 475 میلیون تومان است ضمن آنکه پرشیا خودرو بعضی از آپشن‌های استاندارد محصولات مینی را نیز در کنار خودروها عرضه می‌کند."
مینی‌های بازار ایران را بشناسید
مینی کوپر
مینی کوپر به‌عنوان مدل پایه خودروهای مینی در ایران معرفی شده است و هرچند در بازارهای جهانی نمونه‌های سه در و روداستر آن وجود دارد و بر اساس گفته‌های مدیران پرشیا خودرو، مدل‌های روداستر هم در برنامه واردات در آینده قرار دارند اما در گام اول نمونه‌های هاچ‌بک 5در آن روانه بازار شده است. این خودرو هرچند عنوان "پایه" را یدک می‌کشد اما از نظر امکانات در رده بالایی قرار دارد و شاید اصلی‌ترین تفاوت آن با نمونه‌های مینی کوپرS، موتور آن باشد.
این خودرو از موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با قدرت 136 اسب بخار بهره می‌گیرد که توان کافی را برای رساندن این هاچ‌بک جذاب به سرعت 207 کیلومتر در ساعت دارد ضمن آنکه شتاب صفر تا صد این خودرو 8.1 ثانیه است که آن را در دسته هاچ‌بک‌های اسپرت بازار خودرو کشور قرار می‌دهد. بر روی این خودرو گیربکس 6 سرعته اتوماتیک نصب شده است.
این خودرو همچون سایر مینی‌ها و شاید بیش از همه آن‌ها، خصوصیات جذاب برند مینی را یدک می‌کشد و به این ترتیب با طرح چراغ‌های جلوی گرد و چراغ عقب عمودی، کاملاً یک مینی است هرچند ازنظر ابعاد و به لطف بهره‌گیری از شاسی محصولات ب ام و، خودرو جاداری در کلاس خود به‌حساب می‌آید. با طول حدود 4 متر هرچند نباید آن را با خودروهای سدان مقایسه کرد اما در کلاس هاچ‌بک‌ها فضای قابل قبولی دارد و صندلی‌های آن برای یک سفر شهری حتی برای بزرگ‌سالان کاملاً کاربردی است.
این خودرو بسته به تیپ بندی با امکاناتی نظیر سیستم صوتی هارمن کاردن، آیینه‌های بیرونی حساس به نور، سقف پانوراما و سانروف، سیستم تهویه هوای دوگانه، سنسورهای پارک، دوربین عقب و صندلی‌های اسپرت جلو مجهز به گرم‌کن عرضه می‌شود قیمت این خودرو بنا بر اعلام پرشیا خودرو 275 میلیون تومان خواهد بود.
مینی کوپرS
مینی کوپر به لطف مرکز ثقل پایین خود، خودروی کاملاً پایداری است و از این نظر یک خودرو اسپرت به‌حساب می‌آید اما برای آن‌هایی که خودروی اسپرت تری می‌خواهند، مینی خودروی کوپرS را پیشنهاد می‌کند، خودرویی که به لطف توان بالای موتور و وزن پایین خود می‌تواند در خیابان‌های شهری بسیاری از خودروهای گران‌قیمت را از خود را از پای درآورد.
برای این منظور مینی یک موتور 2 لیتری مجهز به توربوشارژر را بر روی این خودرو نصب کرده است که می‌تواند 192 اسب بخار قدرت و 280 نیوتون متر گشتاور تولید کند. چنین قدرتی حتی برای یک خودرو سدان متوسط هم عدد بزرگی است اما وقتی این موتور روی هاچ‌بک کوچکی همچون مینی کوپر نصب می‌شود می‌تواند خیابان را به آتش بکشد. با چنین موتوری، مینی کوپرS می‌تواند طی تنها 6.8 ثانیه به‌سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد و درنهایت تا 230 کیلومتر در ساعت سرعت خواهد گرفت. همه این‌ها در حالی است که این خودرو به‌طور متوسط مصرف سوختی معادل 5.4 لیتر در یک‌صد کیلومتر دارد تا در کنار سریع بودن، عنوان کم‌مصرف بودن را نیز یدک بکشد. این خودرو با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به بازار عرضه می‌شود.
ازنظر ابعاد این خودرو مشابه مینی کوپر است و امکانات مینی کوپر را هم عرضه می‌کند هرچند در مدل‌های فول، امکانات بیشتری را عرضه خواهد کرد. این خودرو با قیمت 400 میلیون تومان به بازار عرضه خواهد شد.
مینی کلاب‌من
در میان محصولات مینی معرفی شده در ایران شاید خاص‌ترین خودرو مینی کلاب‌من باشد. این خودرو را می‌توان نمونه استیشن محصولات مینی دانست هرچند در مقایسه با خودروهای استیشن، ظاهر بسیار جذاب‌تری دارد و بسیاری از خصوصیات دوست داشتنی محصولات مینی را می‌توان در آن دید ضمن آنکه قطعاً قدیمی‌ترها نمونه‌های استیشن مینی را به خاطر دارند. این خودرو موفق شده است جایزه طراحی iF را در سال 2016 و هم‌زمان با معرفی به بازار از آن خود کند که این مسئله نشان از نوآوری بالای مینی در زمینه طراحی آن دارد.
این خودرو در بخش جلویی و بخش‌های جانبی کاملاً یک مینی کوپر است اما وقتی به بخش انتهایی می‌رسیم، تفاوت‌های خود را آشکار می‌کند. در این بخش و به اقتضای طراحی یک خودرو استیشن، شاهد کشیدگی بیشتری نسبت به مینی کوپر هستیم. جذاب‌ترین بخش طراحی این خودرو که آن را از دنیای کسل کننده استیشن‌ها جدا می‌کند قطعاً طراحی خاص درب عقب آن است چراکه در این بخش شاهد طراحی درب دوتکه هستیم که دو بخش آن به‌صورت عرضی جدا شده و باز می‌شوند. باز کردن این درب‌ها بسیار آسان است چراکه به‌محض کشیدن اهرم، درب‌ها خودبه‌خود باز می‌شوند تا نیاز به اعمال نیرویی از سوی راننده نباشد.
موتور این خودرو مشابه مدل‌های مینی کوپرS است و به این ترتیب باوجود آنکه در زمینه طراحی، یک استیشن کوچک به شمار می‌آید اما خودرو سریعی است ضمن آنکه با گیربکس 8 سرعته اتوماتیک، علاوه بر تعویض دنده‌های نرم، خودروی چالاکی است و مصرف سوخت پایینی هم دارد. قیمت این خودرو بنا بر اعلام پرشیا خودرو معادل 440 میلیون تومان خواهد بود.
مینی کانتری‌من
این خودرو را می‌توان بالاترین رده محصولات مینی دانست چراکه از یک‌سو گران‌ترین مینی عرضه شده در ایران است و از سوی دیگر با توانایی‌های ویژه‌ای عرضه می‌شود که آن را از دیگر مینی‌های بازار جدا می‌کند. کانتری‌من در اصل نقش کراس‌اوور خانواده مینی را بازی می‌کند و با افزایش ارتفاع کف آن از زمین، می‌توان برای عبور از مسیرهای خارج جاده بر روی توانایی‌هایش حساب کرد.
این‌ همه داستان کانتری‌من نیست چراکه این خودرو به سیستم چهارچرخ محرک مجهز شده است که از سوی مینی با نام ALL4 شناخته می‌شود و به این ترتیب توانایی‌های عبور از مسیرهای ناهموار و به‌ویژه عبور از گل‌ولای و برف را دارد. این سیستم به‌طور خودکار و بدون دخالت راننده، میزان چسبندگی هر یک از چرخ‌ها را بررسی می‌کند و برحسب نیاز، نیرو را بین محورها تقسیم خواهد کرد. در زیر پوسته این خودرو شاسی آشنای ب ام و سری 1 قرار دارد و این مسئله تائید دیگری بر کراس‌اوور بودن آن است.
این خودرو متناسب با جایگاه خود بالاترین سطح امکانات رفاهی را در طیف محصولات مینی دارد تا جایی که غیر از امکانات استاندارد مینی‌های دیگر، همچون کلاب‌من با صندلی برقی حافظه‌دار، صندلی‌های اسپرت JCW، صندلی‌های ردیف عقب با قابلیت جابجایی، امکان تنظیم حالت رانندگی و ... عرضه می‌شود. موتور و گیربکس این خودرو مشابه کلاب‌من است و با قیمت 475 میلیون تومان عرضه خواهد شد.

برچسب ها

پرشیا خودرومینی کوپرمینیمینی کوپرSمینی کلاب‌منمینی کانتری‌من
مطالب مرتبط بیشتر
طرح تخفیف تابستانه خدمات تیونینگ پرشیا خودرو فروش نقد و اقساطی ب‌ام‌و با شرایط ویژه طرح فروش ویژه ب ام و و مینی بصورت نقد و اقساط در نمایندگی پرشیا خودرو 102 شریعتی کمپین تابستانه سراسری خدمات پس از فروش همراه با تخفیف فستیوال سراسری فروش ویژه اعتباری خودروهای ب ام و و مینی پرشیا خودرو تخفیف های پرشیا خودرو در بخش خدمات ویژه روز محیط زیست فروش اعتباری پرشیا خودرو برای خودروهای ب ام و و مینی آغاز شد دوچرخه برقی شهری ب ام و توسط پرشیا خودرو رونمایی شد کارگاه آموزشی 2 روزه معرفی آپشن‌های خودرو BMW در نمایندگی 134 دادمان پرشیا خودرو مینی کلابمن فاینال ادیشن؛ نسخه ویژه ای از یک انگلیسی محبوب! +عکس طرح فروش ویژه پرشیا خودرو به مناسبت روز دندانپزشک آخرین فرصت برای خرید دوچرخه‌های برقی ب ام و با قیمت قبل و امکان تست راید جشنواره فروش ویژه ب ام و 730 صفر با تخفیف ویژه خرید نقدی شرایط فروش ویژه خودروهای صفرکیلومتر و کارکرده ب ام و توسط پرشیاخودرو طرح فروش ویژه رینگ، تایر و باتری با 5 تا 50 درصد تخفیف توسط پرشیا خودرو فروش خودرو صفر کیلومتر ب ام و همراه با نصب کاور بدنه توسط پرشیا خودرو فروش خودروهای صفرکیلومتر ب ام و توسط پرشیا خودرو نگاه توسعه محور، تکیه بر خرد جمعی و اعتقاد به بهبود مستمر سیستم، رمز توفیق پرشیا خودرو طرح تعویض خودروهای نو و کارکرده با محصولات ب ام و و مینی در نمایندگی پرشیا خودرو نیاوران با شرایط ویژه مینی کراس سیتروئن به عنوان پروژه بومی جدید سایپا آمد طرح فروش و تعویض خودروهای ب ام و و مینی ویژه روز پزشک شاسی‌بلند الکتریکی مینی طرح تعویض خودروهای مولتی برند با BMW و MINI و بالعکس فرصت محدود تست درایو و خرید دوچرخه برقی هیبریدی ب ام و آغاز ثبت نام مرحله دوم فروش منعطف دوچرخه برقی هیبریدی Active ب ام و توسط پرشیا خودرو معرفی دوچرخه برقی هیبریدی Active ب ام و توسط پرشیا خودرو به جهت پوشش کامل نیازمندی‌های مشتریان مجموعه پرشیا خودرو و عموم، دوچرخه های ب ام و در سبد محصولات این شرکت قرار گرفت تخفیف های پرشیا خودرو در بخش خدمات ویژه روز محیط زیست شرایط فروش منعطف پرشیا خودرو در قالب قرارداد "اجاره به شرط تملیک" و غیر قابل واگذاری جشنواره فصلی نو، لذتی نو، فروش خودروهای ب ام و سری 1، 2 و 3 کارگاه استعدادیابی نقاشی کودکان در پرشیا بوتیک ایران مال رونمایی از محصولات اکسسوری و لایف‌استایل "پرشیاتو" در پرشیا بوتیک ایران مال بیانیه شرکت پرشیا خودرو پیرو انتشار تصویری از مدیریت محترم عامل گروه ایران‌خودرو جشنواره خرید و فروش خودروهای BMW سری 3 در نمایندگی 102 پرشیا خودرو شریعتی جشنواره خرید و فروش خودروهای BMW سری ایکس در نمایندگی 109 پرشیا خودرو نیاوران دورهمی خودروهای BMW سری 5 در نمایندگی 134 پرشیا خودرو بلوار دادمان عرضه سه نسخه ویژه از برند خودروسازی مینی تا سال 2023 جشنواره Trade in/up premium experience همایش رونمایی از سبد محصولات روغن موتور "پرشیا ساین" فروش محدود دوچرخه BMW توسط پرشیا خودرو فستیوال خانوادگی تجربه پرمیوم پرشیا خودرو در نمایندگی پرشیا خودرو کد 150 الهیه تمامی خودروهای ب ام و می توانند از پرشیا خودرو خدمات دریافت کنند برنامه های پرشیا کلاسیک ادامه دارد خرید خودرو و خدمات ب ام و با تخفیف فوق العاده فستیوال سراسری تجربه پریمیوم پرشیا خودرو دورهمی جذاب کلاسیک های ب ام و در نمایندگی پرشیا خودرو لواسان نگاه توسعه‌ای، پیش‌گفتار ارتقا در ارزیابی است کوچولوی گران قیمت؛ JCW انگلیسی مدل 2022 با طراحی خاص داشبورد +عکس کسب همزمان 2 رتبه نخست در آخرین ارزیابی ISQI توسط پرشیا خودرو طرح تعویض خودرو وارداتی هنرمندان با BMW و MINI به مناسبت روز سینما نخستین رودشو شهری بی ام های کلاسیک ارائه خدمات اختصاصی خودروهای ب ام و X3 با شرایط و تخفیف های ویژه طرح های فروش خودرو ب ام و و مینی با کمترین پیش پرداخت و اقساط بلند مدت طرح فروش ویژه محصولات مینی تخفیف‌ ویژه در بخش خرید تایر و باتری پرشیا خودرو خودروی مینی سه درب کوپر رونمایی شد تخفیف‌های استثنائی در طرح تابستانی خدمات پس از فروش پرشیا خودرو هیولای کوچک 8 سیلندر در گودوود تخفیف های ویژه خدمات صافکاری و نقاشی در نمایندگی مرکزی پرشیا خودرو جشنواره ویژه معاوضه (خریدوفروش) خودرو ب ام و شما در سراسر کشور خودروی 5 هزار دلاری چینی و طراحی مشابه مینی های محبوب جهان! آغاز به کار نمایندگی فروش محصولات پرشیا خودرو کد 150 شهر تهران (الهیه) رونمایی از مینی سقف تاشو چینی در نمایشگاه خودروی شانگهای 2021 فیس لیفت مینی کوپر 2022 خودرویی زیبا و متفاوت خداحافظی شرکت مینی با موتورهای احتراقی تمام خودروهای مینی تا سال 2030 برقی می‌شوند جشنواره فروش اقساطی خودروهای کلاسیک ب ام و در پرشیا خودرو فروش فوق‌العاده اعتباری منعطف و فروش لیزینگی پرشیا خودرو حضور قدرتمند پرشیاساین در بازار قطعات یدکی، روغن، اکتان و اکسسوری ب‌ام‌و و مینی بهترین فرصت برای خرید پرفروش ترین خودرو ب ام و در جهان معرفی متفاوتی از کراس اوور کوچک مینی! +عکس از خدماتی متفاوت تا تخفیف‌ها و شرایط استثنائی در طرح یلدانه پرشیا خودرو شبکه گسترده فروش پرشیا خودرو در خدمت شماست عرضه مینی جدید در 2023 فرصتی بی‌نظیر برای خرید خودروهای ب ام و و مینی شرایط فروش منعطف جدید پرشیا خودرو برای خودروهای ب ام‌ و و مینی و برندهای وارداتی پروژه توانمندسازی سرمایه های انسانی با برگزاری آزمون جامع شایستگی های فنی در شرکت پرشیاخودرو معرفی نمایندگی ها و عاملیت های برتر شرکت پرشیاخودرو بازگشایی مجدد فروش انواع خودرو های ب‌ام‌و ، مینی و برندهای وارداتی با شرایط اقساطی 24 ماهه در پرشیا خودرو طرح بازدید 12 گانه رایگان و تعویض لنت مقرون به صرفه برند پرشیا ساین معرفی سریع ترین خودرو شهری پاک در دنیا+ تصاویر افتتاح سه نمایندگی جدید فروش محصولات پرشیا خودرو دریافت خدمات و قطعات ارزان تر با حفظ کیفیت در برند پرشیا ساین نخستین شاسی‌بلند مینی پرشیا خودرو برترین شرکت در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان در میان واردکنندگان خودرو خبر خوب برای مالکان خودروهای ب.ام.و و مینی در شمال و شمال شرق تهران آغاز به کار فروشگاه آنلاین لوازم خودرو، اکسسوری و لایف استایل پرشیاخودرو طرح ویژه فروش بسته سرویس های دوره‌ای BSI به خودروهای بالای مدل 2004 وولینگ مینی الکتریکی؛ راهکار ارزان چینی برای ترافیک و آلودگی هوا! +تصاویر طرح ویژه اعطا عاملیت فروش اقساطی انواع خودروهای وارداتی تخفیف‌های ویژه پرشیا خودرو برای کاور و سرامیک رنگ بدنه انواع خودروها تغییر نام رینگ‌های کرونایی مینی شرایط اقساطی پرشیاخودرو برای خرید انواع خودروهای وارداتی آغاز شد سرویس VIP خرید محصولات ب‌ام‌و و مینی سرویس ویژه فروش ب‌ام‌و و مینی از منزل تعمیرگاه پرشیاخودرو در پارکینگ شما تمدید 2 ماهه گارانتی محصولات ب ام و و مینی توسط پرشیا خودرو در خانه بمانید و به نمایندگی بروید به همراه تخفیف های ویژه و 2 ماه تمدید رایگان گارانتی تخفیف ویژه قطعات و اکسسوری با ارسال رایگان تا پایان اسفند دومین گام پرشیا خودرو در قلب بازار قطعات یدکی کشور جمعه های طلایی پرشیا خودرو تخفیف های ویژه برای مالکان خودروهای ب.ام.و و مینی معرفی شاسی بلند کلاسیک انگلیسی با مدل 2020 مورداعتمادترین برندهای خودرو در سال 2020 نوستالژی مینی با چاشنی فناوری! +تصاویر خودروی کروکی مینی، تمام الکتریکی و جذاب ب ام و و مینی کلاسیک را اقساطی بخرید! افتتاح نمایندگی فروش قطعات یدکی پرشیا خودرو در خیابان امیرکبیر تهران آغاز فروش خودروی برقی مینی کوپر اس ای هدایای یلدایی پرشیاخودرو اعلام شد پرشیاخودرو جمعه ها تعطیل نیست رالی 3 روزه BMW و MINI تهران – کاسپین 2019 معرفی کسب کارهای جدید پرشیاخودرو؛ از بوتیک و تیونینگ تا خودروهای کلاسیک گردهمایی خودروهای کلاسیک BMW و MINI در تهران فروش خودروهای BMW و MINI ویژه پزشکان بازگشت از مرگ در کمتر از 30 سال! در کران بیکران جشنواره تیونینگ پرشیاخودرو برای BMW و MINI آغاز فروش BMW مدل 320i و 330i توسط پرشیاخودرو تب‌ خودروهای برقی در «مینی» شعبه 201 پرشیاخودرو بوتیک در تهران افتتاح شد نخستین شعبه "پرشیاخودرو بوتیک" در تهران آغاز به کار کرد قیمت های بی سابقه و رقابتی پرشیاخودرو برای خودروهای نو BMW اعلام شد مینی‌خودروها قربانی تحولات خودروسازی کدام شرکت واقعا مقام اول خدمات پس از فروش را به دست آورد؟ پرشیا خودرو برای دومین سال متوالی رتبه اول ارزیابی خدمات پس از فروش را کسب کرد سپری برای سرمایه شما رونمایی ب‌ ام و از خودروی مینی‌کوپر تمام الکتریک SE +تصاویر برسی فنی مینی کانتری من + قیمت BMW کارکرده خود را بدهید، BMW نو از پرشیا خودرو با مزایای فوق العاده تحویل بگیرید فروش ویژه محصولات ب ام و آغاز شد کمک به هموطنان سیل زده در خرم آباد مسابقه ساخت ویدئو با جایزه 10 میلیونی پرشیا خودرو پیشتاز در ارائه خدمات نوآورانه به مشتریان 10 خودروی استیشن برتر سال 2019 (+عکس) جشن نوروزی شرکت پرشیاخودرو سرویس‌های تمدید گارانتی پرشیاخودرو، سپری برای سرمایه شما فروش استثنایی BMW 530 توسط پرشیا خودرو بررسی برترین خودروهای کپی برداری شده چینی جمعه‌های طلایی پرشیا خودرو برای رفاه علاقه‌مندان و خریداران BMW و MINI جمعه های طلایی پرشیا خودرو تخفیف های ویژه در جشن خدمات یلدایی پرشیاخودرو پرشیا خودرو حامی رالی 3 روزه تهران – کاسپین کلوپ BMW ایران رونمایی از مینی کامیون همه‌جا روی روسی نگاهی به قیمت مینی های موجود در بازار نگاهی به قیمت مینی های موجود در بازار طرح خودروهای کارکرده ب‌ام‌و و مینی؛ خرید مطمئن و فروش آسان با پشتیبانی پرشیا خودرو نگاهی به قیمت مینی های موجود در بازار نگاهی به قیمت مینی های موجود در بازار ورود پرشیا خودرو به لیگ اتومبیلرانی نگاهی به قیمت مینی های موجود در بازار نگاهی به قیمت مینی های موجود در بازار احتمال پرداخت دیون دولتی شرکت های واردکننده با ارز آزاد قوت گرفت مینی کوپر با چه قیمتی در بازار به فروش می‌رسد؟ بازگشت اسطوره تحویل آنی خودروهای BMW بصورت پلاک شده کوچک و چابک به سبک M خرید و فروش خودروهای کارکرده و نو بی ام دبلیو و مینی توسط پرشیا خودرو تخفیف خرید نقدی2% در شرایط ویژه تابستانه پرشیا خودرو هیچ ثبت سفارش غیرقانونی نداریم / فعالیت‌های گری مارکت ارتباطی به ما ندارد آغاز فروش BMW 530 و BMW X1 xDrive25i با شرایط استثنایی شرایط فروش استثنایی پرشیا خودرو ویژه تابستان با اقساط 6 تا 24 ماهه خبرسازی مشکوک علیه پرشیا خودرو در چند روز گذشته خودروی برقی مینی از سال 2019 در چین تولید می‌شود اینجا هوای ب ام و شما را دارند کدام خودروهای مفهومی پس از تولید جذاب‌تر شدند؟ پرشیا خودرو رتبه اول خدمات پس از فروش در ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در سال 96 5 تغییر اساسی که باعث شده در دهه جاری، بازار خودرو شبیه به هیچ زمانی نباشد! بررسی خودروهایی که در نسل‌های اخیر، مشتریان متفاوتی را جلب کرده‌اند تعرفه بالا و افزایش نرخ ارز واردات خودرو را غیر‌ممکن کرده است تست جاده‌ای ب ام و سری 8 کوپه 2019 را ببینید ب‌ا‌م‌و سری 8: تفاوت دو مدل مفهومی و تولیدی خودروهای ب ام و و مینی را در باشگاه انقلاب ببینید فرصتی برای جوان‌تر شدن نسل جدید ب ام و X5 را ببینید اتاق مجلل ب ام و با امکاناتی که پیش از این ندیده‌اید اعلام لیست قیمت جدید BMW 530 مدل 2018 در ایران لیست قیمت BMW سری 3 مدل 2018 در ایران اعلام شد شرایط فروش استثنایی ب ام و 530 مدل 2018 نگاهی دقیق‌تر به توانایی‌های فنی ب ام و سری 5 شرایط فروش استثنایی پرشیا خودرو ویژه ب ام و 530 و 730 افتتاح نمایندگی جدید پرشیاخودرو در منطقه آزاد ارس نخستین خودروهای مینی تحویل مشتریان شد 20 نکته جذاب از تاریخچه مینی ب ام و M5 Competiton؛ سریع‌تر و خشمگین‌تر جریان الکتریک در کالبد X3 هاچبک جذاب ب ام و در چالش پیست آغاز فروش خودروهای BMW با اقساط بلند مدت ٣٦ ماهه اطمینان خاطر در ایام تعطیلات عید نوروز با امداد پرشیاخودرو مرور مهمترین اخبار صنعت خودرو / اسفند 1396 آغاز جشنواره فروش ویژه پرشیاخودرو قیمت نهایی خودروهای مینی مدل 2018 اعلام شد طرح بازدید رایگان نوروزی پرشیاخودرو آغاز شد اطمینان خاطر در ایام تعطیلات عید نوروز با امداد شبانه روزی پرشیاخودرو مینی رسما وارد بازار ایران شد آغاز فروش رسمی ب ام و و مینی در جزیره کیش اهدای دستگاه دیالیز توسط پرشیا خودرو برای بیماران دیالیزی در کرمانشاه پرشیاخودرو حامی مسابقات بین المللی سوارکاری ب ام و سری 5 در صدر نظرسنجی رضایت مشتریان در ایران سرپرست بازاریابی پرشیا خودرو : عرضه محصولات اسپرت ب ام و در بازار ایران گزارش تصویری از حضور پرشیا خودرو در نمایشگاه خودرو اصفهان آغاز فروش BMW سری 2 کانورتیبل توسط پرشیاخودرو نهایت لذت رانندگی ادامه دارد گزارش تصویری آخرین روز نمایشگاه خودرو ساری مروری کوتاه بر نسل جدید ب ام و سری 5 با کارشناس بازاریابی پرشیا خودرو گفت و گو با مسئول روابط عمومی پرشیا خودرو در نمایشگاه خودرو ساری حضور قدرتمند پرشیا خودرو در نخستین نمایشگاه خودرو ساری گزارش تصویری از حضور پرشیا خودرو در نمایشگاه خودرو ساری به‌روز‌رسانی جزئی برای کراس‌اوور کوچک فیات امضاء تفاهم نامه همکاری پرشیاخودرو و دانشگاه صنعتی شریف دختران پرشیا دزد به دام افتادند امضاء تفاهم‌نامه همکاری پرشیا خودرو و اتاق بازرگانی ایران و آلمان پرشیا خودرو با ارسال کانکس‌های مجهز به غرب کشور، به یاری زلزله‌زدگان شتافت ظهور پدیده سقف‌های شناور از طرح‌های خدماتی تا عرضه خودروهای جدید طرح بازدید رایگان پاییزی پرشیاخودرو آغازشد+لیست نمایندگی ها تولید ب ام‌ و مینی در چین سدان دوست‌داشتنی ب‌ام‌و، پرقدرت‌تر از همیشه به ایران بازگشت سهم مینی از استراتژی پاک ب‌ام‌و پرشیا خودرو به کمپین حمایت از یوز ایرانی پیوست نمایندگی شماره 125 پرشیاخودرو در تهران افتتاح شد خاطره بازی با یک رنگ خاص با توجه به مشکلات خرید خودروهای پلاک ارس، اقبال به خودروهای پلاک ملی بیشتر شده است سدان دوست‌داشتنی ب ام و، پرقدرت‌تر از همیشه به ایران بازگشت برای نخستین بار در ایران، پرشیا خودرو ب ام و سری 3 را به تبریز آورد بازگشت اسطوره‌ها نمایندگی شماره 22 پرشیا خودرو در تهران افتتاح شد انتشار طرح‌هایی از کانسپت الکتریکی مینی+تصاویر جدیدترین خودروی مینی معرفی شد (+عکس) برگزاری تور کشوری کنسرت های امید حجت توسط پرشیا خودرو بازگشایی نمایندگی شماره 3 شرکت پرشیا خودرو پرشیا خودرو، حامی مسابقات درگ قهرمانی کشور گردهمایی برترین فروشندگان خودروی کشور توسط شرکت پرشیا خودرو مینی اولین مدل تمام الکتریکی اش را ماه آینده رونمایی می‌کند گزارش تصویری از افتتاحیه نمایندگی شماره 21 پرشیاخودرو در لواسان جذاب‌ترین خودروهای سال جهان در یک نگاه (+عکس) آپشنولوژی ب ام و سری 5 پرشیا خودرو در سفرهای عید سعید فطر همراه شماست گزارش تصویری از مراسم رونمایی نسل جدید ب ام و سری 5+ویدئو نسل جدید ب ام و سری 5 در ایران رونمایی شد+ قیمت و مشخصات ب‌ام‌و سری5 در ایستگاه هفتم مدل های جدید ب‌ام‌و در راه بازار ایران کوچــک و چــابک بازگشت قدرتمند شاسی‌بلند‌های محبوب ب ام و با بهترین شرایط خرید آغاز عرضه ب ام و X3 و X4 از سوی پرشیا خودرو امید زیادی به رفع مشکل شماره‌گذاری ب ام و X3 و X4 در روزهای آینده وجود دارد ب ام و X4 و هوندا CR_V در یک‌قدمی شماره‌گذاری پنجمین قهرمان انگلیسی چادر سقفی مینی "کانتری من" مخصوص کمپینگ+تصاویر بهترین قرارداد زندگی را از آن خود کنید جشن همدلی پرشیاخودرو با همکاری در امور خیریه اولین کتاب جامع BMW به زبان فارسی توسط پرشیاخودرو منتشر شد اطمینان خاطر ب ‌ام ‌و سواران در ایام عید با امداد نوروزی پرشیاخودرو آسمان هفتم ب ام و پلاک ملی ایران را توسط پرشیاخودرو دریافت کرد ارتقا دو رتبه‌ای رضایت مشتریان از خدمات ب ام و طی دو ماه سری نخست ب ام و سری 7 به‌زودی تحویل مشتریان خواهد شد تیپ‌شناســی سری 7 در ایـــران جشن تولد ب ام و سری 2، سری 6 و M3 در تهران مینی در دنیای سوپراسپورت‌ها یک مینیِ نه‌چندان مینی قصر متحرک ب ام و وارد ایران شد معرفی ب ام و سری 7 در مراسم سالگرد تاسیس نمایندگی نیاوران پرشیا خودرو آسمان هفتم ب ام و به ایران آمد صدرنشینی پرشیا خودرو در رضایت مشتریان از فرآیند فروش/ تقدیر از نمایندگی‌های برتر مرحله جدید فروش سری7 به‌زودی آغاز می‌شود طرح‌های پرشیا خودرو برای ارتقا سرویس‌های امدادی ب‌ام‌و در ایران/ گزینه اول ب ام در ایران هستیم ما گزینه نهایی ب ام و آلمان در ایران هستیم ب ام و سری 5 را با اقساط 6 تا 24 ماهه بخرید مینی الکتریکی 2019 می‌آید+تصاویر پادشاه فلفل‌های آتشین فروش نقدی و اقساطی ب ام و سری 5 با تحویل 30 روزه نظاره‌گر مینی کوپر Countryman مدل 2017 باشید +تصاویر مینی‌کوپرهای برقی سال آینده رونمایی می‌شوند +تصاویر پرشیا خودرو در رده نخست رضایت مشتریان جدیدترین مینی‌های تویوتا رونمایی شد (+عکس) سری 5 را با پیش‌پرداخت 200 میلیون تومانی بخرید شرایط فروش نقدی و اعتباری ب ام و X3 مدل 2016 نقش کدام خودروها در بازی‌های المپیک پررنگ‌تر است؟ (+عکس) 365 روز پشتیبانی طلایی برای BMW سواران با 163 میلیون تومان ب ام و 528i بخرید! تور فرهنگی پرشیا خودرو درحمایت از خیریه‌ها نسل جدید ب ام و X1 به ایران آمد + قیمت و شرایط فروش تصاویر نسل جدید ب ام و X1 را ببینید خودرویی که فقط 100 دستگاه از آن ساخته می شود ناپرهیزی از نوع انگلیسی بهترین مینی ون های 2016 +عکس مینی 5 مدل جدید روی پلتفرم ب ام و می سازد فروش اعتباری انواع محصولات ب ام و آغاز شد خانه ای بر مینی کوپر گردهمایی خودروهای برند ب ام و به مناسبت 100 سالگی تاسیس این شرکت؛در پیست آزادی تهران نمایش نسل جدید ب ام و X1 مذاکرات خودروساز به نام ایرانی برای تولید ب ام و در ایران دور آمریکا با مینی! مینی کوپر خاص با چاشنی اسپرت فیبرکربن! چه کسی پاسخگوی زیان خریداران ب ام و i8های تازه وارد خواهد بود؟
Back to top