مسابقه مینی کوپر سواران ژوئیه آینده برگزار می شود

دور آمریکا با مینی!

به گزارش عصر خودرو: شرکت مینی از شرکتهای تابعه ب ام و جزئیات مسیر چهار هزار مایلی مسابقه معروف بین ایالتی مالکان خودروهای این شرکت در سال آینده را اعلام کرد.

Sunday 27 December 2015 - 10:49:00

دور آمریکا با مینی!دور آمریکا با مینی!دور آمریکا با مینی!دور آمریکا با مینی!دور آمریکا با مینی!دور آمریکا با مینی!دور آمریکا با مینی!دور آمریکا با مینی!دور آمریکا با مینی!

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از لفتلین نیوز، این مسابقه که هر دو سال یکبار برگزار می شود نهم ژوئیه سال آینده از ایالت جورجیا شروع و پس از عبور از ایالتهای مختلف آمریکا به کالیفورنیا ختم خواهد شد.
این سفر خودرویی یک مسیر مستقیم نخواهد داشت بلکه شامل مسیر غیرمستقیم است که از ایالات مختلف می گذرد. شرکت کنندگان پس از طی این مسیر طولانی به لاس وگاس می‌رسند و در نهایت تا 22 الی 23 ژوئیه در صحرای کالیفورنیا خواهند بود

این مسابقه که اکنون دهمین سال برگزاری خود را سپری میکند هزاران تن از مینی کوپر سوارها را از سراسر آمریکا جذب میکند. در سال 2014 مسیر پنج هزار و 142 این مسابقه از سانفرانسیسکو شروع و به بندر بوستون ختم شد.
شرکت مینی درباره این مسابقه گفت: در طول مسیر پنج هزار مایلی مسابقه شما متوجه میشوید که غرب تگزاس قهوه ای نیست بلکه سرسبز است و آتشفشان کوههای راکی یک منظره واقعا خارق العاده دارد.

هزینه شرکت در این رقابت از 40 دلار برای یک شهر آغاز میشود و هزینه حضور در کل مسیر 75 دلار است. ثبت نام این مسابقه در ماه مارس شروع میشود.

برچسب ها

مینی کوپر
Back to top