عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران

20 هزار پارکومتر در معابر شهر تهران نصب می‌شود

عصر خودرو- عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران، گفت: تاکنون 10 هزار پارکومتر در سطح شهر تهران نصب شده است و 20 هزار پارکومتر دیگر نیز در 6 ماه آینده در معابر شهری نصب خواهد شد.

Friday 03 February 2017 - 12:44:00

20 هزار پارکومتر در معابر شهر تهران نصب می‌شود

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، ابوالفضل قناعتی درباره وضعیت پارکبان‌ها در شهر تهران اظهار داشت: پایان سال 94 قرارداد پارکبان‌ها با معاونت حمل و نقل و ترافیک شهری به پایان رسیده است. 

وی با اشاره به اینکه 10 هزار پارکومتر در شهر تهران نصب شده است، گفت: 20 هزار پارکومتر دیگر باید در معابر تهران نصب شود و باید تا پایان سال 94 این اقدام صورت می‌گرفت که با توجه به کسری بودجه و دیگر مشکلات، این کار انجام نشده است. 

قناعتی گفت: حضور پارکبان‌ها در حال حاضر نظمی به معابر داده است و با نصب 20 هزار پارکومتر دیگر، باز به 10 هزار پارکبان نیاز داریم و باید برای شغل آنها توسط مدیران فکری شود، چرا که نمی‌توان 10 هزار نفر از مردم این شهر را بیکار کرد. 

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران، افزود: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز قول مساعد داده است که تا شش ماه آینده پارکومترها در سطح معابر تهران نصب شود. 

وی درباره تعرفه‌های متفاوتی که پارکبان‌ها دریافت می‌کنند، گفت: هر محله تعرفه خاص خود را دارد، اگر پارکبانی اضافه‌تر دریافت می‌کند، شهروندان می‌توانند با 1888 تماس بگیرند و شکایات خود را اعلام کنند، ولی بعضی مواقع نیز خود افراد با پرداخت‌های اضافه‌تر باعث ایجاد توقع می‌شوند.

 

برچسب ها

پارکبانپارکومتر
مطالب مرتبط بیشتر
پارکبان‌های منسوخ شده تلکه می‌کنند، مراجع قانونی نظاره بازگشت دوباره پارکبان ها سودجویی پارکبانان در غفلت مسئولان آبادان و خرمشهر نرخ پارکومترها مربوط به سال 95 است نحوه قیمت گذاری نرخ پارکومترها اعلام شد تذکر عضو شورای شهر تهران درباره فوت یکی از پاکبان‌های شهرداری سرعت بالای خودرو موجب مرگ پاکبان خرم آبادی شد 100 هزار پارک حاشیه ای در تهران داریم باید جلوی اجرای طرح پارکبان به شکل کنونی گرفته شود نان داغِ پارکبانی در شهر نوع جدیدی از پارکبان‌ها در راه است اپلیکیشن به‌جای پارکبان چه کسی مسئولیت اخاذان خیابانی را برعهده دارد؟ پارکبان‌ها پلیس هستند؟ فعالیت پارکبان ها در تهران غیرقانونی است اجاره خیابان‌های پایتخت همچنان ادامه دارد طرح پارکبان مکانیزه در زنجان اجرا می شود مردم نگران پول ندادن به پارک بان ها هستند شهروندان به هیچ عنوان به پارکبان‌ها پول ندهند پلیس، پارکبان‌ها را جمع می‌کند شغلی به نام پارکبان نداریم فعالیت پارکبان غیرقانونی است؛ شهروندان پول ندهند فاز دوم پارکومتر در منطقه مرکزی شهر اصفهان اجرایی می‌شود پول زور به پارکبان ندهید طرح پارکومتر از اول اردیبهشت در خیابان‌های اصفهان اجباری می‌شود الکترونیکی شدن طرح پارکبان در ایلام پایان فعالیت پارکبان‌ها در شهر آغازجریمه پارک حاشیه‌ای و دوبله خودروها با دوربین‌های سیار خداحافظی پارکبان‌ها با خیابانهای شهر احداث پارکومتر در معابر پرتردد و مراکز تجاری پایتخت سرانجام پارکبان های پایتخت افزایش «پارکومترها» بر اساس تصمیم شورای ترافیک پایتخت کمترشدن استرس رانندگان نیویورکی با نصب پارکومترهای هوشمند یک بام و دوهوای طرح پارکبان در ورامین پارکبان‌ها هیچ‌گونه مجوز فعالیتی در سطح شهر ندارند پارکبانان چالش خیابان‌های تهران «پارکبان‌ها» مجاز به دریافت وجه نقدی هستند؟ نصب ‌ پارکومتر کمبود فضا‌‌ی پارک حاشیه‌ای را جبران نمی‌کند پارکبان یا پارکومتر؟ مسأله این است نصب 15هزار پارکومتر؛به زودی طرح پارکبان خیابان امام(ره) ملارد بدون نظر شورای شهر تصویب شد طرح پارکبان شهری ورامین در مسیر احیا مردم به پارکبان‌ها پول ندهند طرحی که نیامده تعطیل شد/پارکبانانی که غیب شدند ضرورت اجرای طرح پارکبان درشهریار اخذ هزینه پارک خودرو ازسوی پارکبان‌ها درکرمانشاه موقتاً ممنوع است پول دادن به پارکبان‌ها حذف می‌شود دوره آموزشی فنی و حرفه ای پارکبانی در مشهد برگزار شد پارکبان به دنبال کاهش ترافیک ورامین است پارکبان به ورامین رسید حذف پرداخت نقدی به پارکبان‌ها؛ بزودی چرا پارکبان های غیرقانونی ازمردم پول زور می گیرند؟ نصب پارکومترها برای مدیریت در پارک حاشیه‌ای خودروها است
Back to top