مسئول ترافیک شهرداری ایلام خبر داد:

الکترونیکی شدن طرح پارکبان در ایلام

عصر خودرو- مسئول اداره ترافیک و حمل و نقل شهرداری ایلام گفت: تمامی مقدمه های لازم برای اجرایی شدن طرح پارکبان به صورت الکترونیکی در شهر ایلام انجام شده است.

Saturday 04 February 2017 - 12:31:00

الکترونیکی شدن طرح پارکبان در ایلام

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، علیرضا سروری با بیان اینکه اجرای طرح پارکبان به صورت دستی باعث ایجاد نارضایتی هایی برای مردم شده است، افزود: بنابراین شورای عالی ترافیک مصوب کرد در تمام شهرهای کشور این طرح به صورت الکترونیکی اجرا شود.

وی افزود: در اجرای طرح الکترونیکی پارکبان سیم کارت هایی حاوی پلاک ماشین و شماره تلفن همراه فرد بر روی شیشه جلوی تمامی خودروها نصب می شود که اطلاعات آنها توسط دستگاه های بارکد خوان از طریق اینترنت به سرور مرکزی ارسال می شود.

مسئول اداره ترافیک و حمل و نقل شهرداری ایلام یادآور شد: هزینه نصب این سیم کارت ها در مرحله نخست 50 هزار ریال است که 20 هزار ریال آن هزینه سیم کارت و 30 هزار ریال نیز شارژ اولیه است که امکان شارژ مجدد نیز وجود دارد.

سروری افزود: در حال حاضر  اجرای طرح پارکبان به صورت الکترونیکی تنها در خیابان های هسته مرکزی شهر ایلام انجام می شود اما این آمادگی وجود دارد که در هر خیابانی که مشکل پارک وجود داشته و برخی ساکنان و یا کسبه به صورت اختصاصی از آن استفاده کنند، اجرا شود.

وی هدف از اجرای این طرح را جلب رضایت مردم و استفاده عادلانه و برابر تمامی شهروندان از محل های پارک خودرو عنوان کرد.

برچسب ها

پارکبان
مطالب مرتبط بیشتر
سرعت بالای خودرو موجب مرگ پاکبان خرم آبادی شد باید جلوی اجرای طرح پارکبان به شکل کنونی گرفته شود نان داغِ پارکبانی در شهر نوع جدیدی از پارکبان‌ها در راه است اپلیکیشن به‌جای پارکبان چه کسی مسئولیت اخاذان خیابانی را برعهده دارد؟ پارکبان‌ها پلیس هستند؟ فعالیت پارکبان ها در تهران غیرقانونی است اجاره خیابان‌های پایتخت همچنان ادامه دارد طرح پارکبان مکانیزه در زنجان اجرا می شود مردم نگران پول ندادن به پارک بان ها هستند شهروندان به هیچ عنوان به پارکبان‌ها پول ندهند پلیس، پارکبان‌ها را جمع می‌کند شغلی به نام پارکبان نداریم فعالیت پارکبان غیرقانونی است؛ شهروندان پول ندهند پول زور به پارکبان ندهید 20 هزار پارکومتر در معابر شهر تهران نصب می‌شود پایان فعالیت پارکبان‌ها در شهر آغازجریمه پارک حاشیه‌ای و دوبله خودروها با دوربین‌های سیار خداحافظی پارکبان‌ها با خیابانهای شهر سرانجام پارکبان های پایتخت یک بام و دوهوای طرح پارکبان در ورامین پارکبان‌ها هیچ‌گونه مجوز فعالیتی در سطح شهر ندارند پارکبانان چالش خیابان‌های تهران «پارکبان‌ها» مجاز به دریافت وجه نقدی هستند؟ پارکبان یا پارکومتر؟ مسأله این است طرح پارکبان خیابان امام(ره) ملارد بدون نظر شورای شهر تصویب شد طرح پارکبان شهری ورامین در مسیر احیا مردم به پارکبان‌ها پول ندهند طرحی که نیامده تعطیل شد/پارکبانانی که غیب شدند ضرورت اجرای طرح پارکبان درشهریار اخذ هزینه پارک خودرو ازسوی پارکبان‌ها درکرمانشاه موقتاً ممنوع است پول دادن به پارکبان‌ها حذف می‌شود دوره آموزشی فنی و حرفه ای پارکبانی در مشهد برگزار شد پارکبان به دنبال کاهش ترافیک ورامین است پارکبان به ورامین رسید حذف پرداخت نقدی به پارکبان‌ها؛ بزودی چرا پارکبان های غیرقانونی ازمردم پول زور می گیرند؟
Back to top