معاونت آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک اعلام کرد:

پایان فعالیت پارکبان‌ها در شهر

عصر خودرو-معاونت آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: با پایان فعالیت پارکبان‌ها در سطح شهر که بزودی اجرایی می‌شود، شهروندان تنها در معابری که پارکومتر وجود دارد باید هزینه پارک پرداخت کنند.

Sunday 01 January 2017 - 14:22:00

پایان فعالیت پارکبان‌ها در شهر

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایلنا، پارکومتر دستگاهی است که برای توقف خودرو در محل مناسب و مجاز از طریق پرداخت وجه برای مدت مشخص نصب می‌شود.

برای آشنایی بیشتر شهروندان با نحوه استفاده از این دستگاه نکات قابل توجه در ذیل آمده‌است:

-خودرو را بین خطوط و داخل جایگاه خط‌کشی شده پارک کرده و توجه کنید که هر جایگاه دارای یک شماره و یک جهت اختصاص یافته است.

-روی دستگاه پارکومتر 8 دکمه مربوط به 8 جایگاه توقف و 2 دکمه برای تایید و انصراف قرار دارد. پشت دستگاه نیز به ازای هرجایگاه 2 چراغ نشانگر چشمک‌زن موجود است که در حالت عادی چراغ قرمز و در صورت شارژ جایگاه، چراغ سبز مربوط به همان جایگاه چشمک می‌زند.

-برای گرفتن موجودی ابتدا کلید تایید را فشار داده، سپس کارت بلیت الکترونیکی را جلوی کارت‌خوان گرفته و برای پرداخت هزینه توقف مراحل بعد را انجام دهید. به تعداد ساعات توقف دکمه مورد نظر را فشار دهید، سپس کارت خود را جلوی کارت‌خوان بگیرید. عملیات پرداخت هزینه توقف انجام و مبلغ کسر شده برای وجه پارک و موجودی کارت بر روی نمایشگر نمایان خواهد شد. در نهایت چراغ نشانگر سبز جایگاه خودرو چشمک می‌زند.

گفتنی است؛ شهروندان می‌توانند کارت‌های مورد نیاز پارکومتر را از کیوسک‌های شرکت واحد و یا ایستگاه‌های مترو تهیه کنند.

برچسب ها

پارکبانپارکومتر
مطالب مرتبط بیشتر
پارکبان‌های منسوخ شده تلکه می‌کنند، مراجع قانونی نظاره بازگشت دوباره پارکبان ها سودجویی پارکبانان در غفلت مسئولان آبادان و خرمشهر نرخ پارکومترها مربوط به سال 95 است نحوه قیمت گذاری نرخ پارکومترها اعلام شد تذکر عضو شورای شهر تهران درباره فوت یکی از پاکبان‌های شهرداری سرعت بالای خودرو موجب مرگ پاکبان خرم آبادی شد 100 هزار پارک حاشیه ای در تهران داریم باید جلوی اجرای طرح پارکبان به شکل کنونی گرفته شود نان داغِ پارکبانی در شهر نوع جدیدی از پارکبان‌ها در راه است اپلیکیشن به‌جای پارکبان چه کسی مسئولیت اخاذان خیابانی را برعهده دارد؟ پارکبان‌ها پلیس هستند؟ فعالیت پارکبان ها در تهران غیرقانونی است اجاره خیابان‌های پایتخت همچنان ادامه دارد طرح پارکبان مکانیزه در زنجان اجرا می شود مردم نگران پول ندادن به پارک بان ها هستند شهروندان به هیچ عنوان به پارکبان‌ها پول ندهند پلیس، پارکبان‌ها را جمع می‌کند شغلی به نام پارکبان نداریم فعالیت پارکبان غیرقانونی است؛ شهروندان پول ندهند فاز دوم پارکومتر در منطقه مرکزی شهر اصفهان اجرایی می‌شود پول زور به پارکبان ندهید طرح پارکومتر از اول اردیبهشت در خیابان‌های اصفهان اجباری می‌شود الکترونیکی شدن طرح پارکبان در ایلام 20 هزار پارکومتر در معابر شهر تهران نصب می‌شود آغازجریمه پارک حاشیه‌ای و دوبله خودروها با دوربین‌های سیار خداحافظی پارکبان‌ها با خیابانهای شهر احداث پارکومتر در معابر پرتردد و مراکز تجاری پایتخت سرانجام پارکبان های پایتخت افزایش «پارکومترها» بر اساس تصمیم شورای ترافیک پایتخت کمترشدن استرس رانندگان نیویورکی با نصب پارکومترهای هوشمند یک بام و دوهوای طرح پارکبان در ورامین پارکبان‌ها هیچ‌گونه مجوز فعالیتی در سطح شهر ندارند پارکبانان چالش خیابان‌های تهران «پارکبان‌ها» مجاز به دریافت وجه نقدی هستند؟ نصب ‌ پارکومتر کمبود فضا‌‌ی پارک حاشیه‌ای را جبران نمی‌کند پارکبان یا پارکومتر؟ مسأله این است نصب 15هزار پارکومتر؛به زودی طرح پارکبان خیابان امام(ره) ملارد بدون نظر شورای شهر تصویب شد طرح پارکبان شهری ورامین در مسیر احیا مردم به پارکبان‌ها پول ندهند طرحی که نیامده تعطیل شد/پارکبانانی که غیب شدند ضرورت اجرای طرح پارکبان درشهریار اخذ هزینه پارک خودرو ازسوی پارکبان‌ها درکرمانشاه موقتاً ممنوع است پول دادن به پارکبان‌ها حذف می‌شود دوره آموزشی فنی و حرفه ای پارکبانی در مشهد برگزار شد پارکبان به دنبال کاهش ترافیک ورامین است پارکبان به ورامین رسید حذف پرداخت نقدی به پارکبان‌ها؛ بزودی چرا پارکبان های غیرقانونی ازمردم پول زور می گیرند؟ نصب پارکومترها برای مدیریت در پارک حاشیه‌ای خودروها است
Back to top