معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران:

فعالیت پارکبان غیرقانونی است؛ شهروندان پول ندهند

عصر خودرو- معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران 'گفت: تعداد زیادی از پارکبان ها حذف شدند و نصب پارکومتر در حال توسعه است و فعالیت پارکبان ها غیرقانونی است.

Sunday 23 July 2017 - 11:16:00

فعالیت پارکبان غیرقانونی است؛ شهروندان پول ندهند

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از جام جم آنلاین ،مازیار حسینی  گفت : خودروهایی را تحویل پلیس داده ایم که مجهز به دوربین هستند و 18 نوع تخلف را ثبت می کنند، بنابراین نیازی به وجود پارکبان ها نیست و اگر جایی پارکومتر فعال وجود داشته باشد رانندگان از آن استفاده کنند.
وی گفت: اگر پارکبانی دارای قبض سازمان حمل و نقل و ترافیک باشد غیرقانونی است و با هماهنگی معاون دادستان تهران به زودی در این زمینه برخورد حقوقی می شود.

بر اساس این گزارش ، همچنان پارکبان ها در خیابان های شهر فعالند و دیگر خبری از لباس متحدالشکل و قبض سازمان حمل و نقل ترافیک نیست و با لباس شخصی و با قبض هایی که خودشان چاپ کرده اند از مردم برای پارک حاشیه خودرو پول دریافت می کنند و دیگر مبلغ 400 تومان و یا 700 تومان مطرح نیست بلکه از مردم 2 تا 5 هزار تومان حق پارکینگ دریافت می کنند و در مواردی که راننده پول پرداخت نمی کند با وی درگیر می شوند و گاهی به خودروی وی آسیب وارد می کنند و متاسفانه هیچ نهاد و سازمانی بر این موضوع نظارت ندارد و از هر مسئولی پیگیر هستیم عنوان می کند که جمع آوری آنها دیگر به عهده ما نیست.

همچنین در برخی موارد رانندگان را تشویق به پارک دوبل و بیان می کنند با ماموران راهنمایی و رانندگی هماهنگ کرده ایم که جریمه نشوید که موجب ترافیک سنگین در برخی خیابان ها ی تهران می شوند

برچسب ها

پارکبان
مطالب مرتبط بیشتر
سرعت بالای خودرو موجب مرگ پاکبان خرم آبادی شد باید جلوی اجرای طرح پارکبان به شکل کنونی گرفته شود نان داغِ پارکبانی در شهر نوع جدیدی از پارکبان‌ها در راه است اپلیکیشن به‌جای پارکبان چه کسی مسئولیت اخاذان خیابانی را برعهده دارد؟ پارکبان‌ها پلیس هستند؟ فعالیت پارکبان ها در تهران غیرقانونی است اجاره خیابان‌های پایتخت همچنان ادامه دارد طرح پارکبان مکانیزه در زنجان اجرا می شود مردم نگران پول ندادن به پارک بان ها هستند شهروندان به هیچ عنوان به پارکبان‌ها پول ندهند پلیس، پارکبان‌ها را جمع می‌کند شغلی به نام پارکبان نداریم پول زور به پارکبان ندهید الکترونیکی شدن طرح پارکبان در ایلام 20 هزار پارکومتر در معابر شهر تهران نصب می‌شود پایان فعالیت پارکبان‌ها در شهر آغازجریمه پارک حاشیه‌ای و دوبله خودروها با دوربین‌های سیار خداحافظی پارکبان‌ها با خیابانهای شهر سرانجام پارکبان های پایتخت یک بام و دوهوای طرح پارکبان در ورامین پارکبان‌ها هیچ‌گونه مجوز فعالیتی در سطح شهر ندارند پارکبانان چالش خیابان‌های تهران «پارکبان‌ها» مجاز به دریافت وجه نقدی هستند؟ پارکبان یا پارکومتر؟ مسأله این است طرح پارکبان خیابان امام(ره) ملارد بدون نظر شورای شهر تصویب شد طرح پارکبان شهری ورامین در مسیر احیا مردم به پارکبان‌ها پول ندهند طرحی که نیامده تعطیل شد/پارکبانانی که غیب شدند ضرورت اجرای طرح پارکبان درشهریار اخذ هزینه پارک خودرو ازسوی پارکبان‌ها درکرمانشاه موقتاً ممنوع است پول دادن به پارکبان‌ها حذف می‌شود دوره آموزشی فنی و حرفه ای پارکبانی در مشهد برگزار شد پارکبان به دنبال کاهش ترافیک ورامین است پارکبان به ورامین رسید حذف پرداخت نقدی به پارکبان‌ها؛ بزودی چرا پارکبان های غیرقانونی ازمردم پول زور می گیرند؟
Back to top