رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان:

باید جلوی اجرای طرح پارکبان به شکل کنونی گرفته شود

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: هیچ کسی حق ندارد در حوزه معابر دخالتی کند و باید در کمترین فرصت این مسئله ساماندهی و جلوی اجرای طرح پارکبان به شکل کنونی گرفته شود.

Saturday 26 May 2018 - 15:48:00

باید جلوی اجرای طرح پارکبان به شکل کنونی گرفته شود

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ منصور جمشیدی در جلسه شورای ترافیک استان که پیش از ظهر امروز در استانداری خوزستان برگزار شد، در خصوص اجرای طرح پارک بان گفت: در یک خیابان 10 بانک یا شرکت وجود دارد و اگر میانگین هرکدام بین 30 تا 40 کارمند داشته باشند، مردم و کارکنان برای پارک خودرو دچار مشکل می شوند.

وی با بیان اینکه طرح پارکبان در همه استان ها اجرایی شده و طرح بسیار خوبی است، افزود: مشکل پارک خودرو تلنگری به سازمان ها و ادارات است تا از وسایل نقلیه عمومی برای سرویس کارکنان به منظور ایاب و ذهاب آنها استفاده کنند.

سرهنگ جمشیدی در خصوص افراد پارکبان عنوان کرد: صلاحیت ترافیک صنوف برعهده شهرداری و راهور است و اگر مکاتبه و به ما اعلام شود حتما با شهرداری همراهی و با افراد متخلف برخورد می کنیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان، گفت: هیچ کسی حق ندارد در حوزه معابر دخالتی کند و آن را برای صنفی خاص بداند؛ باید در کمترین فرصت این مسئله ساماندهی و جلوی اجرای طرح پارکبان به شکل کنونی گرفته شود.
 

برچسب ها

پارکبان
مطالب مرتبط بیشتر
سرعت بالای خودرو موجب مرگ پاکبان خرم آبادی شد نان داغِ پارکبانی در شهر نوع جدیدی از پارکبان‌ها در راه است اپلیکیشن به‌جای پارکبان چه کسی مسئولیت اخاذان خیابانی را برعهده دارد؟ پارکبان‌ها پلیس هستند؟ فعالیت پارکبان ها در تهران غیرقانونی است اجاره خیابان‌های پایتخت همچنان ادامه دارد طرح پارکبان مکانیزه در زنجان اجرا می شود مردم نگران پول ندادن به پارک بان ها هستند شهروندان به هیچ عنوان به پارکبان‌ها پول ندهند پلیس، پارکبان‌ها را جمع می‌کند شغلی به نام پارکبان نداریم فعالیت پارکبان غیرقانونی است؛ شهروندان پول ندهند پول زور به پارکبان ندهید الکترونیکی شدن طرح پارکبان در ایلام 20 هزار پارکومتر در معابر شهر تهران نصب می‌شود پایان فعالیت پارکبان‌ها در شهر آغازجریمه پارک حاشیه‌ای و دوبله خودروها با دوربین‌های سیار خداحافظی پارکبان‌ها با خیابانهای شهر سرانجام پارکبان های پایتخت یک بام و دوهوای طرح پارکبان در ورامین پارکبان‌ها هیچ‌گونه مجوز فعالیتی در سطح شهر ندارند پارکبانان چالش خیابان‌های تهران «پارکبان‌ها» مجاز به دریافت وجه نقدی هستند؟ پارکبان یا پارکومتر؟ مسأله این است طرح پارکبان خیابان امام(ره) ملارد بدون نظر شورای شهر تصویب شد طرح پارکبان شهری ورامین در مسیر احیا مردم به پارکبان‌ها پول ندهند طرحی که نیامده تعطیل شد/پارکبانانی که غیب شدند ضرورت اجرای طرح پارکبان درشهریار اخذ هزینه پارک خودرو ازسوی پارکبان‌ها درکرمانشاه موقتاً ممنوع است پول دادن به پارکبان‌ها حذف می‌شود دوره آموزشی فنی و حرفه ای پارکبانی در مشهد برگزار شد پارکبان به دنبال کاهش ترافیک ورامین است پارکبان به ورامین رسید حذف پرداخت نقدی به پارکبان‌ها؛ بزودی چرا پارکبان های غیرقانونی ازمردم پول زور می گیرند؟
Back to top