فونیکسریمکسبهتام

مجوز حفاری قبل از مهر صادر نشود

لزوم آغاز بکار رینگ چهارم ترافیکی

عصر خودرو- لزوم راه‌اندازی رینگ چهارم ترافیکی اصفهان با توجه به مطالعات و جلوگیری از صدورمجوز حفاری در کوچه و خیابان‌های اصفهان از مهم‌ترین تذکرات اعضای شورای شهر در جلسه علنی امروز بود.

لزوم آغاز بکار رینگ چهارم ترافیکی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر،  وحید فولادگر پیش از ظهر شنبه در بخش تذکرات در یکصد و چهل هشتمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان با اشاره به بازنشستگی مدیرعامل سازمان قطار شهری و اداره این سازمان بدون حضور مدیرعامل اظهار داشت: باید توجه داشته باشیم که تحقق منابع مالی برای این سازمان امری ضروری است که برای جلوگیری از هر گونه تحمیل هزینه مازاد و تاخیر در اجرای پروژه مدیرعامل جدید سازمان قطار شهری اصفهان معرفی شود.

    وی در ادامه با بیان اینکه اخیراً نشیده می‌شود کمک به مراکز فرهنگی به صورت دستوری و موردی ارائه می‌شود، افزود: این در حالی است که همه منابع اعتباری محلات تعریف شده است و باید بر اساس آنچه برنامه‌ریزی شده این منابع تخصیص یابد.

    عضو شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین در ادامه از شهرداری اصفهان خواست تا از صدور مجوز برای حفاری در روزهای منتهی به مهر ماه خودداری کند.

    لزوم بهره برداری از فاز اول سالن‌های اجلاس تا پایان سال

    سید احمد عاملی، رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در ادامه این جلسه علنی با اشاره به لزوم بررسی پیشرفت پروژه‌ سالن‌های اجلاس امام خامنه‌ای اصفهان توسط شهرداری اظهار داشت: ضروری است که با تامین اعتبار مورد نیاز فاز اول این پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

    وی همچنین با تاکید بر اینکه صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری شهرداری خود نوعی صرفه‌جویی است، اضافه کرد: حذف هزینه‌های اضافی در شهرداری ضروری است و در همه بخش‌ها باید به این مهم توجه داشته باشند.

    رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه با بیان اینکه بر اساس آخرین آمار موجود سالانه یک میلیون و 500 هزار خودرو شماره‌گذاری می‌شود، افزود: این اقدام بر خلاف جریان حفاظت از محیط زیست است و از این رو باید توجه داشته باشیم که چنانچه همه مدیریت‌های شهرداری در کشور با هم هماهنگ شوند و خدماتی به خودروهای ورودی ندهند دیگر شاهد ورود بی‌رویه خودرو به شهرها نخواهیم بود.

    لزوم توجه شهرداری نسبت به تذکرات حوزه معماری و شهرسازی

    عبدالرسول جان‌نثاری، رئیس کمیسیون معماری، شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این جلسه علنی با اشاره به لزوم توجه شهرداری نسبت به تذکرات اعضای شورای شهر اظهار  داشت: تاکنون در خصوص نمای استفاده شده در شهرک سلامت و همچنین حوزه معماری و شهرسازی تذکراتی را داده‌ام که جواب قانع کننده‌ای را دریافت نکرده‌ام.

    وی اضافه کرد: البته باید توجه داشته باشیم که بسیاری از تذکراتی که اعلام می‌شود مربوط به دوره مدیریت قبلی شهرداری است اما نباید نسبت به آنها نیز بی‌توجه بود.

    رینگ چهارم ترافیکی شهر اصفهان راه‌اندازی شود

    نورالله صلواتی، دیگر عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به لزوم راه‌اندازی رینگ چهارم ترافیکی شهر اصفهان اظهار داشت: تاکنون در  این زمینه نیز تذکراتی را ارائه داده‌ام و قرار بوده است شهرداری در شهریور ماه این پروژه را آغاز کند.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر تجمع خودروها در بزرگراه بعثت و سه راه نقشینه در حال حاضر معضل آفرین است، افزود: چنانچه به این معضل توجه نشود آیندگان ما را نفرین خواهند کرد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط