فونیکسریمکسبهتام

مسایل مربوط به حملات تروریستی ناوگان ترانزیتی ایران درترکیه درحال پیگیری است

عصر خودرو- وزیر راه و شهرسازی از پیگیری مسایل مربوط به حملات تروریستی علیه ناوگان ترانزیتی ایران در خاک ترکیه خبرداد و گفت: مسایل مربوط به حملات تروریستی به ناوگان ترانزیتی جاده‌ای از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در حال پیگیری است.

مسایل مربوط به حملات تروریستی ناوگان ترانزیتی ایران درترکیه درحال پیگیری است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، عباس آخوندی با اشاره به سیاست‌های این وزارتخانه و یا دولت در قبال وقوع حوادث تروریستی ناوگان ترانزیتی جاده‌ای ایران در خاک ترکیه و حملات تروریستی در فرودگاه استانبول اظهارداشت: در این حوادث تابع گزارش‌های رسمی دولت ترکیه هستیم تا آن را پیگیری کنیم.
    بر اساس این گزارش، هرگونه اتفاق برای ناوگان ایرانی از طریق وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و امورخارجه به طرف ترکیه اعلام می‌شود و پیش از این داود کشاورزیان رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد: در طول یک سال اخیر شاهد حملات متعدد به ناوگان ایرانی در خاک ترکیه بودیم و طبق قانون ترکیه برای دریافت غرامت باید از طریق مراجع قضایی آن کشور اقدام شود.
    کشاورزیان افزود: ما انتظار داریم دولت ترکیه که مسئولیت تامین امنیت اتباع و ناوگان ایرانی را بر عهده دارد، احساس تعهد بیشتری کند.
    به گزارش ایرنا علاوه بر اینکه تاکنون 15 کامیون ایرانی به همراه بار آن در ترکیه توسط تروریستها به آتش کشیده شده است در هشتم تیرماه سال جاری، بر اثر انفجار و تیراندازی در فرودگاه آتاتورک استانبول 47 نفر کشته و 239 نفر زخمی شدند که در بین جانباختگان یک ایرانی نیز وجود دارد و 5 ایرانی نیز در این حادثه مصدوم شدند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط