فونیکسریمکسبهتام

مردم و مسؤولان با پلیس همکاری کنند

اتخاذ تمهیدات انتظامی و ترافیکی ویژه‌ شب‌های قدر در دماوند

عصر خودرو- تمهیدات انتظامی و ترافیکی ویژه شب‌های قدر در جهت تأمین امنیت مراسم و پوشش ترافیکی خیابان‌ها در شهرستان دماوند اتخاذ شد.

اتخاذ تمهیدات انتظامی و ترافیکی ویژه‌ شب‌های قدر در دماوند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱:۰۰

    به گزاش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان دماوند  با اشاره به تمهیدات ترافیکی ویژه شب‌های قدر در شهر دماوند اظهار کرد: از امشب اکیپ‌های پلیس راهور مقابل مساجد و مکان‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر مستقر می‌شوند.

    داوود عبدالملکی با بیان اینکه گشت‌های پلیس راهور نیز در شهر دماوند فعال خواهد شد، افزود: علاوه بر این، نیروهایی سازماندهی شده نیز در نقاطی از جمله مسجد جامع دماوند و مسجدالرضای گیلاوند که پیش‌بینی ترافیک می‌شود، مستقر می‌شوند و پوشش ترافیکی خواهند داد.

    وی تصریح کرد: در صورتی که احساس شود که شاهد ترافیک سنگین خواهیم بود، مسیرهای منتهی به مسجد جامع را مسدود و مسیرهای جایگزین که از قبل پیش‌بینی کرده‌ایم را اعمال خواهیم کرد.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان دماوند اضافه کرد: در خیابان منتهی به مسجد جامع دماوند در آغاز مراسم شب‌های قدر، تنها ورود و در پایان مراسم تنها خروج خودرو‌ها را برای سهولت در تردد و ایجاد نشدن گره ترافیکی مجاز خواهد بود.

    عبدالملکی افزود: در خیابان‌ منتهی به مسجدالرضای گیلاوند اگر ترافیک سنگین مشاهده شود، خیابان را از ورودی بلوار شهید بهشتی مسدود می‌کنیم و مسیرهای جایگزین آن نیز خیابان‌های شهیدان باهنر و رجایی و قائم در نظر گرفته شده است.

    وی همچنین از اجرای طرح مقابله با خودروهای کامیون متخلف در دماوند خبر داد ادامه داد: در دو روز گذشته، پنج دستگاه کامیون با دو تخلف همزمان توسط گشت‌های نامحسوس شناسایی و توقف شده‌اند.

    مردم و مسؤولان با پلیس همکاری کنند

    فرمانده انتظامی شهرستان دماوند نیز از اتخاذ تمهیداتی امنیتی و انتظامی مراسم شب‌های قدر در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در این زمینه، سعی می‌شود که از پارک خودروها تا شعاع چند متری مساجد جلوگیری شود.

    شیخ‌مراد مرادی افزود: از مردم و مسؤولانی که با خودروهای دولتی یا شخصی برای مراسم حضور پیدا می‌کنند، تقاضا داریم که نهایت همکاری را با نیروهای پلیس داشته باشند.

    وی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با هیأت‌های امنا و امامان مساجد انجام شده است، تصریح کرد: تأکید کرده‌ایم که در خصوص تردد افراد ناشناس همکاری‌های لازم را داشته باشند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو