فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور گرگان:

اجرای طرح ترافیک مقطعی شب‌های قدر در گرگان

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور گرگان گفت: برای شب‌های قدر تمامی نیروهای پلیس راهور به صورت فعال در خیابان‌ها حاضر هستند و در صورت نیاز محدودیت ترافیک مقطعی اعمال می‌شود.

اجرای طرح ترافیک مقطعی شب‌های قدر در گرگان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نق از فارس، عباس مهاجر بسطامی  اظهار کرد: به دلیل ایجاد شرایط مناسب برای مردم مومن و روزه‌دار شهرستان گرگان و بهره‌مندی از برنامه‌های ویژه شب‌های قدر، تمامی نیروهای پلیس راهور گرگان به‌صورت فعال و آماده‌باش در خیابان‌های این شهر حاضر هستند.

    وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود بیشترین ترافیک این شب‌ها در خیابان‌های امام خمینی(ره)، خیابان شهداء و مسیرهای منتهی به مصلی نماز جمعه گرگان باشد، تاکید کرد: در مسیرهای منتهی به مکان‌های برگزاری مراسم‌های متمرکز، به هیچ عنوان اجازه توقف به صورت دوبل نخواهیم داد.

    رئیس پلیس راهور گرگان خاطرنشان کرد: تلاش ما بر روان‌سازی ترافیک و ایجاد شرایطی مناسب برای تردد خودروها و پارک خودروها است و در این راستا با افراد متخلف در حوزه رانندگی برابر قانون برخورد خواهد شد.

    مهاجر بسطامی تاکید کرد: هدف پلیس ایجاد فضایی آرام و ایمن برای شهروندان است و تقاضا داریم شهروندان و رانندگان با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

    شهروندان در شب‌های قدر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند

    وی افزود: در صورتی که پلیس تشخیص دهد، در خیابان‌هایی که مراسم‌های ویژه شب‌های قدر برگزار می‌شود ظرفیت پارک و یا تردد خودروها وجود ندارد و این امر باعث ایجاد خطر و مزاحمت برای عزاداران خواهد داشت، بلافاصله محدودیت ترافیکی و ممنوعیت تردد در مسیرهای مورد نظر اعمال خواهد شد.

    رئیس پلیس راهور گرگان تصریح کرد: توصیه می‌شود شهروندان برای رسیدن به مقصد مورد نظر در این شب‌ها از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

    مهاجر بسطامی بیان کرد: با توجه به افزایش تردد عابران پیاده در این ایام، راکبان موتورسیکلت در صورت استفاده از این وسیله نقلیه نهایت دقت و احتیاط را مدنظر داشته باشند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

    وی در پایان ابراز کرد: از خانواده‌ها تقاضا داریم مراقب کودکان خود باشند زیرا ممکن است لحظه‌ای غفلت، حادثه رانندگی تلخی را بوجود آورد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط