فونیکسریمکسبهتام

مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری نایسر:

۲۱ هزار مترمربع از محلات نایسر آسفالت و بهسازی شد

عصر خودرو- مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری نایسر از انجام عملیات بهسازی و آسفالت خیابان‌ها و محلات این ناحیه خبر داد و گفت: تاکنون ۲۱ هزار مترمربع از معابر نایسر آسفالت و بهسازی شده است.

۲۱ هزار مترمربع از محلات نایسر آسفالت و بهسازی شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، عبدالله صالحی اظهار داشت: عملیات بهسازی و آسفالت ناحیه منفصل شهری نایسر در حال اجراست.

    مدیر ناحیه منفصل شهری نایسر اظهار داشت: نایسر به‌عنوان بزرگترین ناحیه منفصل شهری استان کردستان دارای مشکلات فراوانی است که عدم آسفالت و بهسازی معابر از مهم‌ترین این مشکلات است.

    صالحی بیان کرد: پس از بازدیدهای شهردار و اعضای شورای شهر سنندج از این ناحیه، برنامه‌ریزی لازم برای عملیات گسترده در خصوص آسفالت و بهسازی معابر و محلات نایسر صورت گرفت.

    وی گفت: شهرداری به دلیل عدم احداث زیرساخت‌های لازم قادر به آسفالت بسیاری از خیابان‌ها و محلات این ناحیه نیست و در راستای بهسازی معابر عملیات تسطیح و رگلاژ این معابر در دستور کار قرار گرفت.

    وی از عملیات تسطیح، رگلاژ و شن‌ریزی 16 هزار مترمربع از معابر این ناحیه خبر داد و گفت: سازمان خدمات موتوری با چندین دستگاه ماشین‌آلات عمرانی کار بهسازی خیابان‌های نغمه، گاز، کوچه بهداشت، معابر آپارتمان‌های بنیاد مسکن و خیابان بهارستان را انجام داد.

    وی از آسفالت 5 هزار مترمربع از خیابان‌های امام شافعی و کرد نایسر خبر داد و گفت: با 630 تن آسفالت و همچنین احداث 600 متر جدول‌گذاری و 150 مترمکعب خاکبری این دو خیابان اصلی نایسر آسفالت شد.

    مدیر ناحیه منفصل شهری نایسر اضافه کرد: در راستای بهسازی معابر و رضایتمندی ساکنان این ناحیه در سال جاری عملیات آسفالت و تسطیح محلات نایسر ادامه خواهد داشت.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط