فونیکسریمکسبهتام

بوستان ترافیک منطقه ۲۰ میزبان هزاران دانش آموز است

عصر خودرو- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۰ از آغاز جشنواره مسیر ایمن و ارائه خدمات آموزش محور ترافیکی طی سه روز به دانش آموزان در این منطقه جنوبی خبرداد.

بوستان ترافیک منطقه ۲۰ میزبان هزاران دانش آموز است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، ابوذر ریاضی با بیان این خبر گفت: به منظور ارتقای فرهنگ ترافیکی و نهادینه کردن قوانین صحیح رانندگی، جشنواره مسیر ایمن از دوازدهم تا چهاردهم اردیبهشت در بوستان ترافیک از ساعت 9 صبح تا 16 بعدازظهر دایر است.

    ریاضی با اشاره به استقرار غرفه های متنوع آموزشی، هنری و نمایشی افزود: آمادگی میزبانی از دو هزار دانش آموز در بوستان ترافیک فراهم شده است تا قوانین ترافیکی در تاثیرپذیرترین قشر جامعه نهادینه شود.

    وی اجرای این جشنواره را در راستای طرح آسمان آبی، زمین پاک و خط سفید و با مشارکت معاونت اجتماعی و فرهنگی برشمرد و گفت: به منظور هم افزایی هدفمند، این جشنواره با مشارکت دیگر ادارات و نهادها نظیر اداره آموزش شهروندی، جمعیت طرفداران ایمنی راه، شرکت کنترل ترافیک، حمل و نقل پاک، پلیس راهور، سرای محلات، اداره بازیافت، سلامت و فرآموز در حال برگزاری است.

    معاون شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه بوستان ترافیک در میدان سلمان فارسی جنب بوستان دانش واقع شده است، ادامه داد: حضور در این جشنواره برای عموم شهروندان آزاد است و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی حضور گروه های دانش آموزی می توانند با شماره 55966605 تماس بگیرند.

    بر اساس این گزارش مدیران ارشد شهرداری منطقه 20 نیز در حین برگزاری جشنواره مسیر ایمن دانش آموزان را همراهی می کنند و این درحالی است که اولین روز این جشنواره با حضور معاون اجتماعی فرهنگی، شهردار ناحیه پنج و رئیس اداره آموزش های شهروندی شهرداری منطقه 20 برگزار شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو