فونیکسریمکسبهتام

وضعیت معابر منتهی به بهشت‌زهرا (س) در آخرین جمعه۹۴

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به آماده باش ماموران پلیس در محورهای منتهی به بهشت زهرا(س)، وضعیت ترافیکی این محورها را آخرین جمعه سال ۹۴ را تشریح کرد.

وضعیت معابر منتهی به بهشت‌زهرا (س) در آخرین جمعه۹۴
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، سردار سیدتیمور حسینی  با اشاره به اوج گرفتن تردد در مسیرهای منتهی به بهشت زهرا (س) در روز پنج‌شنبه و صبح امروز اظهار داشت: گزارش‌های همکاران ما از سطح شهر و تصاویر دوربین‌های نظارتی، از افزایش حجم تردد در مسیرهای منتهی به بهشت‌زهرا (س) در آخرین پنجشنبه و جمعه سال 94 حکایت دارد و از این رو با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده برای خدمت‌رسانی ترافیکی مظاعف به همشهریانمان در این دو روز، تدابیر ویژه ترافیکی برای روز گذشته و امروز در نظر گرفته شده است.

    رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: با توجه به این تدابیر، همکاران ما با تمام توان در معابر منتهی به بهشت زهرا (س) حضور دارند و در تلاش‌اند تا با حضور فیزیکی و ارائه‌خدمات ترافیکی، از به وجود آمدن گره ترافیکی در این معابر پیشگیری کنند.

    وی با مطلوب ارزیابی کردن ترافیک عبوری از مسیرهای منتهی به حرم مطهر امام خمینی و بهشت زهرا (س) در روز گذشته گفت: خوشبختانه علی‌رغم افزایش حجم ترافیک در مسیرهای منتهی به بهشت زهرا (س) در آخرین پنجشنبه سال 94، روز گذشته هیچ مشکل ترافیکی خاصی در این مسیرها گزارش نشد.

    حسینی با اعلام آماده باش ماموران پلیس نیز خاطرنشان کرد: خوشبختانه در ساعات اولیه امروز صبح نیز با وجود افزایش حجم تردد خودورها در محورهای جنوب شهر، مشکل خاصی به وجود نیامده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط