فونیکسریمکسبهتام

رئیس هیئت اتومبیلرانی استان همدان:

نفرات برتر مسابقات آفرود در همدان مشخص شدند

عصر خودرو- رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان همدان گفت: نفرات برتر مسابقات قهرمانی خودروهای دو دیفرانسیل آفرود در همدان مشخص شدند.

نفرات برتر مسابقات آفرود در همدان مشخص شدند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، علی‌اصغر جهانیان در همدان با اشاره به مسابقات آفرود اظهار داشت: مسابقات قهرمانی خودروهای دو دیفرانسیل آفرود در پیست شهید مفتح استان همدان برگزار شد.

    وی افزود: این مسابقات با حضور 18 شرکت‌کننده آقا و 3 شرکت‌کننده خانم در چهار کلاس آزاد، چهار سیلندر کاربراتور، شش سیلندر کاربراتور برگزار شد.

    رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان همدان با اشاره به نتایج این مسابقات گفت: در پایان این رقابت‌ها در کلاس آزاد حمیدرضا طهماسبی، شش سیلندر کاربراتور ایوب جعفری، چهار سیلندر محمد چینه کش و در بخش بانوان الهه کرمی نفرات اول شد.

    جهانیان خاطرنشان کرد: همچنین در پایان این مسابقات نفرات اول تا سوم با اهدا جوایز نقدی و لوح تقدیر شدند.

    وی با اشاره به مسابقات آفرود بیان کرد: آفرود سبکی از رانندگی است که مخصوص شرایط سخت و جاده‌های بیابانی است و ماشین‌های دو دیفرانسیل و باقدرت بدنی مناسب تنها می‌توانند در این زمینه فعالیت کنند.

    رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان همدان یادآور شد: این مسابقات به‌طور عمده در مسیرهای خاکی، گلی، صخره‌ای و ناهموار شنی و کویری برگزار می‌شود همچنین اکثر خودروهای شرکت‌کننده در این مسابقات از نوع شاسی‌بلند همچون لندرور، رنجرور، نیسان پاترول، میتسوبیشی پاجرو و تویوتا لندکروز هستند.

    جهانیان بابیان اینکه برنامه‌های متعددی در تقویم ورزشی 95 برای رشد بیشتر این رشته تدارک دیده‌شده است، گفت: هیئت برنامه‌های مختلفی ازجمله برگزاری مسابقات موتورکراس، اتومبیلرانی سرعت، رالی نقشه‌خوانی، برگزاری کلاس‌های آموزشی، برپایی نمایشگاه خودروهای کلاسیک، کلاس‌های مربی‌گری و داوری و همچنین مسابقات کارتینگ را در تقویم ورزشی خود دارد.

    وی عنوان کرد: همچنین برگزاری کلاس‌های آموزش متعدد جزو ارکان هیئت در سال 95 است تا در امر مهم آموزش نیز موفقیت‌های لازم را کسب کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۵
        • خودروامروز ۶۷۴
        • خودرو امروز ۶۷۳
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو