فونیکسریمکسبهتام

ششمین همایش بین‌المللی مدیریت ترافیک برگزار می‌شود

عصر خودرو- ششمین همایش بین‌المللی مدیریت ترافیک با محوریت سلامت و ترافیک ۵ تا ۲۰ فروردین ماه در راستای کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی برگزار می‌شود.

ششمین همایش بین‌المللی مدیریت ترافیک برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه « عصرخودرو» به نقل از ایلنا، در سراسر جهان، سالانه میلیون‌ها نفر به علت حوادث و سوانح ترافیکی کشته، مجروح و یا ناتوان می‌شوند و از طرف دیگر افزایش روزافزون معضلات ترافیکی، تصادفات و حوادث رانندگی و جاده‌ای و پیامدهای منفی ناشی از این پدیده، امروز به یکی از چالش‌های کنونی جوامع تبدیل شده است؛ به طوری که در مارس 2010 مجمع عمومی سازمان ملل متحد طی قطعنامه‌ای، سا ل‌های 2011 تا 2020 را دهه اقدام برای ارتقای ایمنی جاده‌ای با هدف تثبیت و کاهش تلفات جاده‌ای اعلام کرد.

    بنابراین حوادث رانندگی یکی از نگرانی‌های مهم جامعه امروز است که از حدود یک قرن پیش با تولید اولین وسیله نقلیه آغاز شده و هزینه‌های هنگفت اجتماعی و اقتصادی را به مردم تحمیل کرده است.

    در این راستا جامعه اندیشمندان ترافیک کشور و پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا و سایر سازمان‌های مؤثر در کاهش تلفات و حوادث ترافیکی با تاسی از فرامین مقام معظم رهبری که ابلاغ فرموده‌اند: «مسئولان تلاش کنند تا تلفات ناشی از تصادفات را به حداقل ممکن برسانند» در جهت حفظ و ارتقای امنیت ترافیکی شهروندان از طریق فرهنگ‌سازی و تغییر رفتار ترافیکی کاربران راه، ارتقای آموزش‌های عمومی در بستر رسانه‌ها، جلب حمایت سازمان‌ها و نهادها و هم‌افزایی بیشتر به منظور کاهش تلفات ناشی از حوادث ترافیکی، تغییر قوانین راهنمایی و رانندگی پس از 40 سال در سال 1389، استفاده از ظرفیت‌ها و بسترهای اجتماعی در قالب فرهنگ‌یاران پلیس، همیار پلیس و ... گام‌های مؤثری در کاهش تلفات رانندگی و حوادث جاده‌ای برداشته است.

    امید است با برگزاری ششمین همایش بین‌المللی مدیریت ترافیک بتوانیم با بهره‌گیری از نظرات شما اندیشمندان گرامی، صاحب‌نظران، اساتید، اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، نخبگان و عموم آحاد جامعه گام‌های مؤثرتری در زمینه کاهش تلفات ناشی از تصادفات برداریم.

    خدمات پزشکی، قوانین و مقررات، رفتار کاربران راه، استاندارد سازی مهندسی، بهبود روش ها، سامانه های هوشمند، عملیات انتظامی – ترافیکی، حمل و نقل همگانی و مدیریت و ترافیک از محورهای همایش مدیریت ترافیک با محوریت سلامت و ترافیک است.

    گفتنی است، زمان برگزاری این همایش پنجم خردادماه 1395 است ضمن اینکه تا 20 فروردین ماه سال آینده زمان مهلت ارسال آثار می باشد ضمن اینکه جامعه اندیشمندان ترافیک کشور و پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا برگزار کننده این همایش است.

    دبیرخانه این همایش به نشانی تهران - بزرگراه شیخ فضل الله نوری - بلوار مرزداران - خیابان آزمایش – رو به روی ورزشگاه شهید شهابی - پلاک 1 است.

    علاقه مندان برای کسب اطلاع بیشتر می توانند با شماره تلفن های 81253415 - 81253146 و نمابر 81253426 تماس بگیرند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو