فونیکسریمکسبهتام

مشکلات بر دوش حمل‌ونقل جاده‌ای سنگینی می‌کند

عصر خودرو- مدیر کل راه و شهرسازی استان خوزستان گفت: صنعت حمل‌ونقل جاده‌ای به علت مشکلات فراوان فشار زیادی را تحمل می‌کند.

مشکلات بر دوش حمل‌ونقل جاده‌ای سنگینی می‌کند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،رحمانی مدیر کل راه و شهرسازی استان خوزستان در همایش گرامیداشت هفته حمل‌ونقل، رانندگان وام راهداری گفت: امور زیربنایی در همه ابعاد توسعه اثرگذار هستند و در امور زیربنایی دو بخش حمل‌ونقل و انرژی به عنوان حلقه‌های اصلی عمل می‌کند.

    وی با اشاره به این که سهم حمل‌ونقل جاده‌ای بیش از 85 درصد است گفت: بنابراین نقش مهمی را برعهده دارد اما به دلیل دسترسی عموم، توسعه نیافتگی وی، راه‌های آبی، گستردگی و پراکندگی مناطق بیشترین فشار را تحمل می‌کند.

    رحمانی مغتقداست که اقدامات دولت طی ده سال گذشته مبنی بر IT، سازمان دهی، اصلاح ساختار، دخالت بخش خصوصی و ایجاد اصناف مختلف اثرگذار بوده است.

    وی گفت: توجه به توسعه منابع انسانی چه در بخش حاکمیتی و چه دربخش خصوصی تنها یک شعار است و در عمل وجود ندارد در حالی که باید سرعت پیدا کند.

    مدیر کل راه ‌و شهرسازی استان خوزستان به بحث مطالبات بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: این مطالبات هنوز پرداخت نشده در حالی که در زمان‌های بحران باید آن‌ها کمک شود.

    ** آیا خودرو پیش از حمل‌ونقل مهم بود؟

    خادمی رئیس انجمن صنفی رانندگان حمل‌ونقل عمومی مسافر گفت دولت به خودروسازان کمک فراوانی کرد و با دادن وام، خودروهای موجود در پارکینگ‌ها را خارج کرد اما هیچ فکری برای حمل‌ونقل نمی کند.

    وی تصریح کرد: امیدواریم مجریان قانون به درستی قانون‌ها را اجرا کنند و تا به الان خواستار سرمایه‌گذاری ونوسازی بودیم اما هیچ اتفاقی نیفتاد پس تنها درخواستمان این است که ما را به حال خودمان واگذار کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو ( https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط